Jump to content

benzina in ulei :(


aurelian
 Share

Postare recomandată

problema cu benzina in ulei am avut-o si eu cand am cumparat masina.Am constatat ca nu avea termostat.Dupa ce am montat termostatul,a disparut si benzina din ulei.Am vazut ca numai iarna se intampla treaba asta,din cauza frigului...

_________________

E normal, motorul functioneaza la temperaturi scazute, nu arde toata benzina. Eu am un termostat clasic, deschide la 65 de grade. Am inteles ca se gasesc termostate si la 90 de grade. Ptr. iarna ar fi taman bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    11

  • radualecs

    10

  • MishuL

    8

  • bubu

    5

Top Posters In This Topic

LA MULTI ANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am gasit beleaua la problema mea cu privire la benzina pe care o inghitea uleiul din motorasul meu. Returul de benzina nu exista la mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Am o intrebare: la voi de unde pleaca conducta cu surplusul de benzina? De la carburator, de pa pompa de benzina sau de pe conducta tur(benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui un T intre pompa de benz si carb.... pe tzeava mai subtire a T-ului pui returul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa m-am gandit sa fac si eu si deja am experimentat treaba asta. Rezultatele s-au vazut pe loc "nu se mai ineaca" Ideea e unde ajunge returul, eu nu am conducta de retur si ma gandeam sa-i fabric una care sa o duc in rezervor. Ce credeti daca pun un T inainte de carburator si returul il bag pe conducta tur inainte de pompa de benzina o sa mearga? Daca as sti sigur ca merge nu m-as mai complica sa mai duc o conducta pana la rezervor ca e mai mult de munca.

CUM CREDETI CA E MAI BINE???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moartea la relanti se manifesta si la mine. Mai ales la ridicarea brusca de pe pedala de gaz. Cauza: carb reglat prost care da amestec prea bogat, dovedit si de bujiile negre ca iadul. Am spalat carbul, dar fitzele continua. Solutzia ar fi, in cazul unui carb OK, cu toate membranele si jigloarele in parametri, un reglaj dupa carte, cu turometrul alaturi. Unii zic si de aprindere ca trebuie pusa la punct, daca bobina, de pilda, e obosita, nu mai poate da scinteie ca sa arda tot gazul. Si socul, si bujiile, si pompa, toate trebuie bibilite, ca sa nu ma dai chei prin intersectii... Ciudat e faptul ca, dupa o repriza de condus, fitzele mortii la relanti dispar aproape cu desavirsire, ceea ce inseamna ca si incalzirea motorului conteaza.

A, in opinia mea, chestia cu aprinderea electronica e beton, daca folosesti un kit klumea, sau un Compufire or Ignitor. Astea sar, la noi, de 150 de euroi, adica vreo patruzeci de platini bune, fiindca o platina buna costa cam 150 de kROL. O aprindere artizanala s-ar putea sa-ti ofere surpriza unei defectziuni pe care manufacturierul n-a apucat s-o deguste in timpul "testelor".

Am o intrebare: cum va datzi seama ca benzina ramine in ulei? In cazul asta dai jos uleiul si il folosesti la Trabi pe post de carburant! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce credeti daca pun un T inainte de carburator si returul il bag pe conducta tur inainte de pompa de benzina o sa mearga? Daca as sti sigur ca merge nu m-as mai complica sa mai duc o conducta pana la rezervor ca e mai mult de munca.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare: cum va datzi seama ca benzina ramine in ulei? In cazul asta dai jos uleiul si il folosesti la Trabi pe post de carburant! :D

Scoti joja si te uiti la ea; ai surpriza ca ai mai mult ulei decat credeai ;) . Si miroase a benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut
Am gasit beleaua la problema mea cu privire la benzina pe care o inghitea uleiul din motorasul meu. Returul de benzina nu exista la mine!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D Ar fi bine sa fi fost asta beleaua si sa se rezolve problema asa.

Dar am avut si eu benzina in ulei... cu retur cu tot (intre pompa si carb a fost bagat T-ul); prima investitie a fost un set motor nou... dar si asa tot crestea uleiul si mirosea a benzina ;) .

Eu dau in continuare vina pe carb... eventual aprindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sar putea sa mai fie si alte cauze pt.belelele pe care le avea. Spre ex. carburatorul, nu bag mana in foc pt. ca sunt convins ca si el s-ar putea sa fie dereglat dar dupa ce am pus un teu, ca retur si am pornit carapacea BINGO motorului meu ii functionau toate pistoanele ceea ce nu s-a intamplat de mult, poate niciodata de cand am cumparat-o :ok: . Acum, asa cum am spus se aude ca merg toate pistoanele dar dupa ce reduc turatia motorului, la relanti dupa aprox. 5 sec. un piston iar incepe sa-si ia concediu :26: . S-ar putea sa fie de la carb. sa inchida prea tarziu benzina si la turatii mai mici, scanteea fiind mai slaba nu mai face fata. Oricum sambata am decis sa dau jos carb. si sa vad cum sta treaba si in interiorul lui. Mentionez ca e carburator de dacie.

Mercy tuturor pt. orice opiniie, idee!!!!!!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeez! Si eu am avut niste nedumeriri in legatura cu nivelul uleiului, fiindca partea de sus a jojei era mai deschisa la culoare. Strict tehnic, benzina poate intra in baia de ulei daca segmentii sint varza sau si altfel, presupunind ca segmentii sunt OK? Ma apuca tristetzea daca e cazul unei resegmentari... :cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina intra in baie doar daca in cilindru nu face poc. La mot. meu pistoanele cleompfane in cil, da nu baga strop de gaz in ulei. BUJII, FISHE, CAPAC DE DELCOU!!!! Eventual, da' f. rar, o supapa blocata in ghid si ramasa deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forumist tacut

Pe mine "m-a aburit" un mecanic ca e posibil ca atunci cand e frig sa se faca condens si sa nu mai ajunga amestecul sub forma de vapori...; asta dupa ce a am exclus celelalte variante (segmenti, bujii, fishe, delco, pompa de benzina). Nu prea-mi vine sa cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma macina o idee: nu se poate imbraca carburatorul intr-o hainutza termoizolanta si ignifuga? Si galeria? Cu matz de ala care se foloseste la instalatziile de aer conditzionat...:26: Adica sa mai temperam efectul de givraj... Adica nu se mai lichefiaza amestecul si nu se mai duce gazul in oloi. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ... chiar daca am fost tentat sa rid initial, imi amintesc ca ... un mecanic bun, dar cam scump mi-a zis odata ca lasind la o parte probleme cu segmenti si alte chestii, in general la masinile astea, trece benzina in ulei in general "la pornire" ... cind motorul este rece ... Deci ... se prea poate. Insa nu sunt inginer mecanic si nu am studiat motoarele, deci ma abtzin. Ideea e ca oamenii constata chestia asta cu precadere iarna ... si e cam generalizata. Sa fie si preincalzirea ? E o idee care ma bucur ca am prins-o ... (eu am un "bug" in zona aia). De testat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragalashanilor, ganditzi-va si voi 1 pic, chiar daca ajunge benzina in stare lichida in cil., daca motorul a reushit sa porneasca (nu s-a innecat la pornire) si totzi cil. functzioneaza, apai o sa scoata fum negru k draku', da' in baie tot n-ajunge, ca arde... Am vazut j'de motoare cu bujiile negre ca smoala de funingine (dar functzionale), semn de amestec suuuper-bogat si nu era pic de benz in ulei... Benzina in ulei provine de la APRINDEREEEEEEEEE!!!!! :33: :33: :33: eu unu' ma retrag, m-am plictisit de discutzia asta, prea batem benzina-n piua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu plecaaa! Ce, eshti copil sa-tz iei jucarelele si sa pleci? Mai bine ti-ai face service-ul ala, unde sa ne depanezi si pe noi. A, da asta inseamna ca tre sa muncesti oficial. Am retzinut ideea cu aprinderea. Intrebare: cit de vechi tre sa fie fisele ca sa nu-si mai faca treaba ca lumea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu ma scuzi dar intrebarea ta ma face sa rad. Fisele nu au termen de garantie se defecteaza si gata. Cele originale(adica din fabrica) erau pe baza de fir de cupru, imbracamintea imbatranea si se rigidiza iar atunci cand le starbai se rupea firul din interior deci canci scanteia.

Cele moderne sunt pe baza de silicon si sunt mai flexibile si mai rezistente la cadura ceea ce nu insemna ca chiar si o fisa nou se poate buli in 2 luni.

Mare atentie la manevra de scaotere a fiselor de pe bujii sau capac delco:NU trageti de firul fisei ptr ca riscati sa il smulgeti din agrafa metalica de la capete. incercati sa le scoateti tinand cat mai de capatul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu plecaaa!

Stai bre asha, ma refeream ca ma retrag din discutziune.... in rest, nu skapatzi voi asha ushor de mine... :salut: era o melodie (sa-i zicem...), ceva cu "pot fi educat doar prin impushcare"... :ok:

By the way, cica in Vatra Luminoasa e o casa (vilishoara) bantuita, se tot chinuie aia s-o vanda, au lasat din pretz la greu si nu reushesc.... shtie cineva ceva concret? C'ash incerca si io.... fuge poltergeistu' intr-o saptamana, garantat! :salut: :12: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bubu ma scuzi dar intrebarea ta ma face sa rad.

Potzi sa rizi cit poftesti, nu ma supar. :salut: Chiar nu stiam de ce fisele sint atit de sensibile. Stiam ca trebuie sa aiba o anumita impedanta/rezistenta in functie de lungime. Una dintre fisele mele are capatul acela de ebonita (sau plastic mai dens si mai dur, nu stiu ce material e) bulit.

In carte zice ca daca la ridicarea brusca a piciorului de pe pedala de gaz motorul se opreste, atunci e vorba de un amestec prea bogat, care trebuie reglat din carburator. Probabil, la mine o combinatzie din toate (aprindere, carburatie, frig, soc obosit). Oricum, mi-ai dat o idee buna cu fisele. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ba, mercy la toti de pareri si merci lu' mikerg pt mecanicul propus. A FACUT MASINA din broasca mea

in sfarsit MERG si eu cu ea fara sa o inping. contati pe mine la urmatoarea intalnire, da din pacate o sa arate unpic mai nasol a mea, ca nu e gata tinichigeria sau mai bine zis nu e inceputa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i nimic unu deja l-am shters io :ok:

gasta si al doilea :ok:

data viitoare ai si tu putzintel mai multa rabdare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) contati pe mine la urmatoarea intalnire, da din pacate o sa arate unpic mai nasol a mea, ca nu e gata tinichigeria sau mai bine zis nu e inceputa

Bai da' sper ca pana la toamna, la parada mare cu ocazia SAB-ului, o faci, o sudezi, o vopseshti frumos, daaaaaa?? :lol: :)) :D Prietenii shtiu de ce! :ok: Am si io un titlu de aparat (vezi la semnatura.....) :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!