Jump to content

benzina in ulei :(


aurelian
 Share

Postare recomandată

va rog sa ma sfatuitzi si pe mine:

... acum doua sapt mi-a facut un nenea mecanic nishte reglaje (caci imi murea la relantiu), nu mai sesizam entuziasmul mashinii de alta data dar mergea, ca sa constat eri ca uleiul meu era mult peste limita maxima si mirosea a benzina (fireshte mi s-a aprins si becul indicator din bord). ce are??? fireste are scurgeri de benzina in bloc, Dar de ce? si ce ma fac?

mentionez ca nu sunt deloc priceput intr-ale mecanicii, dar sunt la fel de indragostit de "oul vw" ca voi toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    11

  • radualecs

    10

  • MishuL

    8

  • bogdan

    5

Top Posters In This Topic

Poate socul carburatorului nu mai revine sau ai o defectiune la pompa de benzina- membrana sparta-! Oricum, tot la mecanic ajungi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult, am vorbit cu mecanicul si tre' sa-i fac o vizita zilele astea... spunea si el ceva de shoc cand l-am sunat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers mult cu motorul rece, socul ramane inchis, membrana la pompa. Am avut si eu asa ceva 2 ierni la rand, pompa era ok, soc nu folosesc, so.... am imbunatatit reglajele , am facut retur la pompa de benzina si problema a disparut. Explicatia ? Iarna se incalzeste greu motorul, in cilindrii ramane multa benzina nearsa care spala cilindrii si trece in ulei. Cam asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este membrana pompei de benzina , atunci nici masina nu merge bine ptr ca pompa nu alimenteaza carb si nu mentine nivelul constant in camera. In plus o pompa normala are in partea inferioara a corpului o gaurica de compensare presiune pe unde curge si benzina in caz de buleala. Oricum merita verificata si aceasta cauza. Alta ar fi un carb defect care are un amestec extrem de bogat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta spunea si omul "ca a scazut entuziasmul masini " .In privinta gaurici e discutabila problema de cele mai multe ori e infundata sau daca trece prea multa benzina de membrana tot ajunge in ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand functioneaza forumul asta, s-au plans multi iarna de treaba asta. In general au fost probleme de la carburator, amestec bogat din diverse cauze. Niciodata n-a fost pompa, desi e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai risca sa schimbi uleiul fara sa schimbi si membrana la pompa in cazul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca nu strica verificata si aia, eu as verifica-o. Si n-as schimba uleiul pana in primavara, benzina aia se evapora pana la urma.

Citeam un articol mai demult pe Flat4ever, recomandau schimbarea uleiului, la motoarele aircooled , la 6000 km, indiferent de ce scrie pe eticheta uleiului, sau, in fiecare primavara daca nu se fac cei 6000 intr-un an. Justificarea asta era: benzina ce trece in ulei la motoarele astea, mai cu seama iarna, datorita motorului ce se incalzeste greu. John Muir chiar recomanda desfiintarea socului, pentru acelasi motiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate :) .Eu personal schimb uleiul pe la 3000-3500 .Am observat ca la 3000 incepe sa scada presiunea .Despre partea cu evaporatul eu unul nu as astepta pana se evapora benzina din ulei ,s-ar putea ca pana atunci sa fie nevoit sa faca din nou motorul . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa castig la LOTO promit ca ma apuc de facut un super motor .Cred ca vreo 5000 Euro sunt suficienti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai da' la o bujie care nu functzioneaza, nu s-a ganditara nimeni? Mai ales ca zice ca nu mai are mau... Pompa de benzina are gaurica si daca se sparge membrana curge (si pe) afara. De la shoc nu e, daca nu se deschide cand se incalzeshte 1 pic se inneaca si se opreshte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietzi suntezti tare de treaba... va multzumesc la toti in egala masura; oricum am schimbat uleiul si am parcurs 20-30km pana la un tinichigiu meseriash (a restaurat ceva mashini in germania, intre care si cateva "oua") unde are sa petreaca cateva saptamini bune o "liposuctzie" serioasa - in acest timp eu am sa vad de motor (mecanicul fireshte) ca-n primavara sa arata din nou ca in urma cu 44 de ani :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieti si eu am aceeasi problema de 1 an de zile. Este adevarat nici nu prea am mers cu ea dar nu stiu ce sa-i mai fac. Unii mi-au spus asa ca voi ca e de la pompa de benzina, altii ce e de la aprindere(da scantee contra timp), altii au zis ca e de carburator. NU STIU CE SA MAI FAC. Mi-e dor sa merg cu ea dar nu pot. Adevaru' e ca are carb. de dacie pus de tipu de la care am luat-o si am inteles ca e cam varza nu merge reglat.

Voi ce ziceti ca e?!? Plss ajutati-ma!!!!!!!!!!!!!!

Am vorbit cu un tip pe forum sa cumpar de la el aprinderea electronica sa-mi schimb delcoul si poate si fisele ca sunt si astea varza dar cel mai probabil eu cred totusi ca este de la carb. care este infect. Ma puteti ajuta? Chestia e ca nici nu merge in toate pistoanele cand 2, cand 3, dar cred ca niciodata 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul in 2-3 pistoane nu e de la carburici, ci de pla bujii- fishe- capac. De asta itzi si baga benzina in ulei, ca sa nu mai zic de uzura cilindrilor respectivi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci se poate si pe la cilindri-pistoane. Mi-a mai zis cineva de segmenti ca sunt uzati si pe acolo se poate.

Mercy!! Oricum deja m-am obisnuit cu ideea ca in Ianuarie sau Februarie sa dau motorul jos pt. o reparatie completa dar chestia e sa gasesc un mecanic priceput la motoare dastea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cu aprinderea intai, nu te zori cu demolatu pana nu rezolvi chestiile banale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il demontez doar din cauza asta, vroiam sa fiu sigur ca nu mai are nici o buba si ca ma pot baza pe el. Chestia e ca m-am saturat de cand o tin in parcare si nu merg cu ea.

Apropo, ce credeti e mai bine cu o aprindere electronica decat cu delco?

Am gasit pe forum una si ma bate gandul sa o iau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo, ce credeti e mai bine cu o aprindere electronica decat cu delco?

Categoric e mai buna o aprindere ! Performantele motorului se vor imbunatati considerabil in special in turatii mici, scanteia repartizata fiecarui cilindru in parte va fi constanta, scapi de reglajul lunar al platinei si implicit de cumpararea acestei platine. In medie o platina costa 300.000 de lei + timpul dedicat inlocuirii + banii ptr. manopera + etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scapi de reglajul lunar al platinei

In medie o platina costa 300.000 de lei + timpul dedicat inlocuirii + banii ptr. manopera + etc.

in fiecare zi afli lucruri noi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu benzina in ulei am avut-o si eu cand am cumparat masina.Am constatat ca nu avea termostat.Dupa ce am montat termostatul,a disparut si benzina din ulei.Am vazut ca numai iarna se intampla treaba asta,din cauza frigului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!