Jump to content

Pierd ulei


justy
 Share

Postare recomandată

Si de ce nu masori compresia? Desi nici atunci nu poti fi sigur de starea tuturor segmentilor. Pot fi buni cei de compresie daca cei de radere si cei de ungere is praf.

Parerea mea ca ar cam trebui sehmentat. Fiind SDI e ceva mai fortat decat tdi-ul, neavand niciun ajutor in sarcina.

Ce ulei folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Castrol Magnatec A3/B4, 10W40 . multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

salut. am si eu o problema, cu un golf 4 1,9 SDI imi consuma 1 litru la 1000 km, acum , mai nou, imi ia 1 litru intre 400 - 500 km ce ma sfatuiti sa fac? porneste la sfert si iarna si vara, kilometrii, zice in bord ca sunt 200.000, dar in realitate cine stie, este din 2003 masina. estecam puturoasa, dar am pus mereu pe seama cailor putini pe care ii are, nu gasesc ulei sub masina, nici macar un strop.nu am verificat compresia, nu scoate fum, si consumul este de 4.5 - 6 litrii mixt pe calculatorul de bord. 

Sal,

Vezi ca si eu am facut motoru cu piese aftermarket de TOP,si dupa 70.000km iar a inceput sa consume vreo 200gr ulei /1000km,dar are toane cateodata consuma cateodata nu.Iti recomand ca macar ghidurile,simeringurile supape si segmentii sa fie pe ORIGINAL,NU pe aftermarket(asta daca tii masina).

E o vorba cat dai atata face!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

revin cu update in ce priveste pasatul meu din descriere ,pana la urma s-a ajuns la segmentare ,segmentii de ungere erau blocati,semeringurile de la supape inlocuite,chiulasa rectificata,mentionez ca pe supapele de pe pistonul 3,4 era calamina de 2-3 mm ceea ce indica un consum mare de ulei,si celelalte supape erau incarcate dar nu asa,daca tot am fost cu motorul desfacut s-a efectuat si distributia,schimb filtre.Vreau sa intreb cum trebuie sa procedez in perioada de rodaj si ce ulei sa folosesc dupa schimbul celui bagat initial,initial am mers cu ea cam 1000 km.O alta intrebare as vrea sa pun cu privire la strangerea chiulasei mai necesita strangere dupa 1000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se mai strange nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poezie...

Nu poti pune ideile alea intr-o ordine si cu o logica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! De 2 zile observ pata de ulei sub masina. Am verificat nivelul uleiului acum o saptamana si era exact la nivel. Acum am verificat iar si este sub nivelul minim cu aproximativ 3mm. Stiu ca imi pierde ulei pe la capacul de la culbutori, insa pierderea de data asta este prea mare. Acum 4 luni am refacut turbina, si pana acum nu au fost probleme. Masina trage normal. De aceea pun problema in seama vreunei garnituri. Am desfacut furtunul ce face legatura filtru aer-turbina si in partea inferioara e o pelicula de ulei. Sa aiba vreo legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. 

O sa mentionez de la inceput ca sunt nou pe forum si  foarte nepriecut la capitolul mecanica.

Am un VW Passat 1.9TDI (break) fabricat in 2000. Masina o am din octombrie. Ca un om precaut i-am facut la foarte scurt timp schimbul de distributie, filtre (mai putin cel de motorina) si ulei. Am folosit ulei 5w40 Castrol. Masina a mers perfect pana cand mi-a aparut o problema cu pornirea. Cel mai probabil o problema cu carbunii de la electromotor (bateria are curent, alternatorul incarca normal). Am pornit masina de vreo 3 ori impinsa iar ultima data cand am facut asta am vazut ca brusc masina nu mai trage, adica cand am accelerat sa ajung la o turatie normala pentru a schimba in treapta a 2-a, nu se tura ...am mers cu ea pe avarii cu 10km/h cat tragea ea, iar in 500m, cand am tras pe dreapta intr-o parcare, am verificat uleiul si nu aveam absolut deloc ulei. Am observat ca joja dadea sa iasa cu totul din iar cand am bagat inapoi tija ( cea care indica nivelul) nu mai intra pe acelasi spatiu ( am reusit cu greu sa o bag inapoi). Verificasem uleiul cam cu o saptamana in urma si era in nivelul normal. Nu mi s-a aprins niciun martor, nu am atins-o pe dedesubt ca sa fi fost baia de ulei sparta. In ultimii metri inainte sa ajung in parcare a inceput sa scoata fum negru pe teava de esapament. Nu am vazut nicaieri scurgeri. 

Ceva idei cum am putut sa pierd tot uleiul atat de repede, fara sa se auda nimic ciudat sau sa scoata fum, ori altceva anormal ? 

Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu s-a turat? Pare ca turbina a tras uleiul din baie. Sau pe undeva a incaput in camera de ardere si a ars.

E doar o supozitie. Trebuie verificat mai amanuntit. In orice caz, sa revii cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, C o s m i n a scris:

Motorul nu s-a turat? Pare ca turbina a tras uleiul din baie. Sau pe undeva a incaput in camera de ardere si a ars.

E doar o supozitie. Trebuie verificat mai amanuntit. In orice caz, sa revii cu rezolvarea.

Se tura normal doar ca nu se accelera. Initial am crezut ca am vreun gunoi ceva in motorina (motorina pusa doar din peco). Ma gandesc ca ar putea fi surubul de la baia de ulei, care sa fi cedat de la fortarile motorului cand am pornit-o impinsa. Nu am reusit sa ma bag sub ea ca sa verific daca am ulei in scutul de protectie. E posibil sa cedeze surubul de la 3 porniri mai fortate ? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a facut pete pe asfalt nu mai porni masina, poti sa o faci praf nestiind cum sa procedezi. Cauta un mecanic sau trage-o pana la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, 42miticutza a scris:

Daca nu a facut pete pe asfalt nu mai porni masina, poti sa o faci praf nestiind cum sa procedezi. Cauta un mecanic sau trage-o pana la service.

Odata ce nu am stiut ca am o problema nu m-am uitat pe asfalt sa vad daca pierd ulei. Il verificam saptamanal si era totul in regula. Nu ma apuc acum sa fac experimente pe ea, mai ales la nivelul meu de pricepere. As vrea sa vad si alte pareri si eventual sa stiu si cam la ce costuri ma voi ridica. Ma gandesc ca nici sa ma duc cu ea in service si sa o las acolo saptamani intregi pana fac rost de bani, nu cred ca e o idee buna ( am mai auzit cazuri cand le schimbau piesele originale cu alte piese si tot felul de alte probleme). Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu-i o solutie s-o lasi acolo. 

Insa nimeni nu-ti poate spune nici macar cu aproximare la ce costuri sa te astepti, pana nu desface/verifica una alta pe la ea.

Cauta totusi un mecanic de incredere care sa se ocupe rapid de ea.

Si completeaza-ti orasul la profil, daca vrei ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
ionel.bassa

Salut. Am o intrebare, ce oring (diametru) are la mufa cablaj injectoare care e prinsa pe chiulasa, caci am o perdere  de ulei si aia a mai ramas de schimbat, pare putin umed in acel loc. Astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut,mi s-a aprins in bord martorul care imi zice sa imi verific uleiul... mai pot face 150 de km pana ajung acasa cu nivelul scazut al uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga 1 l de ulei de care gasesti,parere personala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, arhivistu a scris:

salut,mi s-a aprins in bord martorul care imi zice sa imi verific uleiul... mai pot face 150 de km pana ajung acasa cu nivelul scazut al uleiului?

Se completeaza cu cat este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut.. am si eu acceasi problema la passat. imi curge ulei pe la capacul culbutori in fata langa distributie si in partea dreapta, din cauza asta am schimbat si distributia pentru ca era plina cureaua de ulei si mecanicul a spus ca nu mai prezinta garantie si am schimbat si garnitura la capac iar mecanicul a pus si silicon ca sa fie sigur dar surpriza ca dupa nici 2 sapt problema a reaparut...Pareri?. nu mai stiu ce sa ii fac pt ca nu vreau sa mai schimb o data distributia.. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca capacul nu este crapat inseamna ca ganiturile de pe suruburi sunt prea slabe pentru a mai tine capacul presat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul este bun nu are fisuri . Ce pot sa ii fac?... pot sa cumpar alt capac nou si asa pot rezova problema sau nici asa nu merge? Imi spunea mecanicul ca poate fi si epuratorul de gaze care vine pe capac care poate fi infundat. cum pot sa verific daca e infundat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suruburile de la capac au fost stranse la cuplu?daca nu,cuplul e 10nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. au fost stranse la simt

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strange suruburile la cuplu si in cruce ,gen chiulasa...pune garnitura noua fara sa mai adaugi silicon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 Nm e in esenta, nimic, cum simti putina impotrivire, aia e tot.

Eu am schimbat de doua ori garnitura (una de calitate), am folosit si cu silicon si fara, tot imi curge (mai mult musteste) in unele locuri. Mecanicul mi-a spus ca s-a deformat de la caldura si trebuie alt capac de cultbutori cu totul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!