Jump to content

Xenon Aftermarket Pe Golf 5


cosmin_lille
 Share

Postare recomandată

DA! Se observa f. bine diferenta! Proiectoarele sunt mai puternice, dar tot farurile lumineaza mai bine!

Si eu am cautat sa pun tot de 4300k pe proiectoare dar nu prea am gasit de 55w si am preferat sa iau de 6000k, in ideea ca instalatia este facuta sa suporte 55w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde gasesc niste beculete pt pozitie tot de culoarea alba ? am inteles de la baiatu care mi-a montat xenoanele ca daca pun bec cu led nu mi-l recunoaste..il aprinde si il stinge..pt ca are consumul prea mic si il vede ca fiind ars :-s .. poate stiti voi mai multe ! ms ! vroiam sa pun si la lumina de la numere becuri albe..da am inteles ca e aceiasi prb..tot nu le vede , nu le recunoaste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune philips blue vision, pe pozitie sau iluminare numar, au o lumina alba, perfecta, desi becul este albastru la culoare, lumina este perfect alba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire.Asa au toate farurile hella plasticul de la faza lunga transparent?

Se vad cam inestetic toate de pe acolo.

post-21205-1240152480_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum zicea si bogdan, philips blue vision..13 ron la carrefour :lol: se vede ( ca aspect ) cu mult mai frumos..trust me :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Golf V gtsport si vreau sa-mi montez bi-xenon aftermarket.Pentru asta trebuie sa cumpar faruri cu lupa, pentru ca am fara lupa din fabrica...In afara de asta mai trebuie facute alte modificari?mersi anticipat:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde vedeti voi lumina alba la bluevision?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut coret. Am si eu Philips blue vision pe faza lunga. Blue vision nu produce lumina alba, nici daca ma fac eu popa. :icon_thumright:

Singura tehnologie care produce lumina alba este XENON-ul OEM sau AM.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sobyca

daca ai fi citit acest topic sunt sigur ca ai fi aflat raspunsurile pentru intrebarile tale...

Ai 2 variante: cu sau fara schimbat farurile... foloseste Search-ul si vei gasi si alte topic-uri gen xenon vs halogen, topic-uri ajutatoare pentru decizia ta...

Tine cont ca legislatia europeana obliga la 2 chestii cand e vorba de xenon: spalator faruri si sistem autoleveling

Daca prima se poate gasi (pachet iarna parca) pe masina, sistemul autoleveling este dificil de montat (sensorii pe punti, modificari ale bornetzului, samd...)

Toate cele de mai sus sunt valabile pentru bixenon cat mai apropiat OEM

Doar pt xenon aftermarket (nu bi), se monteaza un kit de xenon H7 de aprox 80-100 eur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa ce mi s-a ars motorasul de la stergatoare de la xenon AF si am incercat sa il repar si 2 meseriasi electronisti mai tare l-au stricat, am luat un motoras de pe un Golf 5 din 2008, dauna totala, avea saracutul doar 8000km, codul lui este 1k1 955 119 E si scrie pe el ca e fabr in 2008, luna a 3-a. L-am si probat si functioneaza, dar inca nu l-am montat definitiv, ca inca nu stiu ce sa fac daca sa dau jos xenonul sau nu si sa risc sa se arda iar si asta cu toate ca majoritatea persoanelor zic ca nu au auzit ca la masini 2008 sau codul asta sa fie probeleme.

Mentionez ca am avut module de eroare instalate chiar din prima si kitul l-am luat de la cineva de pe forum cu feedback foarte bun.

Intrebarea este daca maine inainte sa montez noul motoras sa ma duc si sa montez pe instalatie si condensatoare ca sa dea consumul cerut de masina de 55w(din ce m-am documentat modulele de eroare au un fel de condensatoare in ele, dar nicidecum nu dau consum de 55w, ci doar sunt un fel de pacalici).

Care mai aveti montate si module si condensatori ce ma sfatuiti sau pun sau nu condensatoare, ajuta oare la ceva, mai elimin din riscul sa se arda integratul ala de la motoras de la bruiajul xenonului Af?

Astept raspunsuri pana maine daca se poate ca sa stiu ce hotarare sa iau ca nu as vrea sa trebuiasca sa dau jos kitul de xenon, mai ales ca am si faruri cu lupe si vizibilitatea e super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am condensatoare fara pacaliciuri de erori si pana acum n-am avut probleme, dar retine, condensatoarele nu ridica consumul la 55W ci doar fac un filtraj pe alimentare. Deci poti sa ai 10 condensatori, nu vei avea consum de 55w. A mea are cam 6 luni de cand sunt montate si masina e din 2008. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Auras Ai vazut si tu ca sunt cazuri si cazuri in legatura cu xenoanele AM. Multe persoane au patit-o cu integratul de la stergatoare, dar nu trebuie generalizat.

Eu, de exemplu, nu am avut nicio problema si sunt la al doilea kit AM, ambele fiind cotate de "slaba" calitate. Mentionez ca NU am avut niciodata condensatoare sau alte chestii care sa pacaleasca ECU.

Din ce am citit si am vazut in aproximativ 2 ani de cand ma documentez de xenon, am ajuns la concluzia ca este o loterie cu kiturile aftermarket. Poti sa nimeresti ceva bun si la fel de usor sa ai probleme si sa le dai jos.

Am destui prieteni cu G5 care au pus kituri noname, chinezarii de 2 bani si care nu au avut nici cea mai mica problema.

Ca sfat prietenesc, incearca in primul rand cu niste condensatoare, asta fiind cea mai ieftina varianta. Daca nu reusesti sa scapi de probleme, ia un alt kit recomandat pentru masinile cu probleme.

LE: Ca exemplu: mai demult facusem rost de niste balaste OEM de Skoda Octavia I si le-am incercat la mine. Surpriza, nu au functionat; becurile se aprindeau dar palpaiau cateva secunde si apoi eroare de bec ars.

Nu imi explic de ce nu au mers, fiind OEM, dar s-a dovedit ca nu sunt compatibile.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu xenoane pe golf meu 5 pe faza scurta si mai am si fallow me home pe masina

mai m-au sunat cativa prieteni de si-au pus xenoane si au probleme cu nu stu ce pe la stergatoare,senzor,modul...

daca e cineva interesat de o firma serioasa si un montator buna ma poate cauta

eu nu am avut astfel de probleme si le am de 1 luna pe masina.

nu trebuie nimic pus decat kitul care mai e si pe la vreo 53 euro h7 faza scurta 35 w,64 euro h7 r 35 w,si 79 euro kit h4 bixenon.+ montaj in caz ca vreti sa le montati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa caut azi sa vad pe unde gasesc pe aici prin Galati si de data asta o sa montez si condensatoare si o sa las si modulele de eroare care sunt deja montate, astfel macar daca e sa filtreze cum spuneti voi macar poate mai reduc un pic riscul de a se arde si noul motoras, cu toate ca foarte multe persoane imi spun ca nu ar mai trebui sa mai am probeleme cu motorasul asta deoarece a fost bagat in revizie de catre nemti(altii zic ca au fost revizuite calculatoarele masinii si ca motorasele sunt la fel si pentru acest motiv pe masini de la 2006 in sus nu mai sunt probleme).

@Heliu-Faza cu arsul integratului chiar nu are nici o treaba cu montajul xenonului, ci se intampla in special la masinile de generatie 2004-2005 si nu chiar la toate, depinde cat de tare creaza bruiaj kitul Af.

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Auras: Vezi ca eu am pus din prima condesatori si s-a ars integratul. Incearca pentru o mai buna protectie releele.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi hotarat sa montez motorasul ala, am aflat ca e sarbatoare mare si am lasat-o pe maine ca si asa nu era mare graba.

@Ady.red-ai putea sa detaliezi cumva ce fel de relee si de cat sunt, si cum au fost montate te rog, ca in caz ca gasesc sa cumpar asa ceva le iau ca nu conteaza banii, ci doar sa am o mai mare siguranta si eventual sa nu se mai arda integratul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa renunti la prostiile alea uite cum faci ca sa ai cele mai mari sanse sa nu se arda respectivul.

Iei fir de pe borna + a bateriei, (*optional*) il bifurci, il duci la alimentarea fiecarui far, - il iei de la fiecare far de pe o bucata de metal expusa din apropiere. Verifici cu Vm sa inchida un circuit si sa indice o tensiune aproximativ egala cu aia de la baterie, sau pe rezistenta, sa fie rezistenta minima intre un punct de langa borna bateriei si locul unde vrei sa iei -.

Bun, pe firul spre fiecare far intercalezi un releu cu un singur rand de contacte. Cu alte cuvinte tai firul si-l lipesti intre cele 2 picioare ale releului care corespund partii comandate. Firul vechi de faza scurta il iei si-l legi in alimentarea releului si dezactivezi cu vag com cold lamp diagnostic pt low beam.

Procedezi similar pentru celalalt far si pt faza lunga, daca e tot pe xenon.

Daca e bixenon la care pt faza lunga doar comanzi shutterul ala de pe bec sa se mute faza scurta o poti lega pe direct, nu e nici o problema. Ideea e sa ai atatea relee cate filamente ai. Cold lamp diagnostic il dezactivezi si pt faza lunga, chiar si in al doilea caz.

*optional*: Treci firul tras pt xenoane prin cutia de sigurante de langa baterie unde ii montezi o siguranta de putere adecvata pe una din pozitiile libere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releuxenon.th.gif

Fara adaproare de erori sau un consumator minim, cu relee o sa aveti erori de bec ars in bord. Se poate pacali cu unul de semnalizare de 21W montat in paralel cu bobina releului.

Indicat ar mai fi si o siguranta fuzibila pe firul de plus ce pleaca de la baterie.

Bafta voua!

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luati-va daptoare de erori (pacalici de xenon) nu costa mult si scapati de toata beleaua. Eu asa am de 1 an si nu am avut nici cea mai mica problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara adaproare de erori sau un consumator minim, cu relee o sa aveti erori de bec ars in bord.

Sau dezactivand cu vag com diagnosticarea bec ars :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce m-am intors de la prietenul meu mecanic si am montat motorasul din dezmembrari , de pe un Golf 5 din 2008, cod 1k1 955 119E, vreau sa va spun ca deocamdata merg si stergatoarele si nu am renuntat nici la xenon si nici nu am mai montat nimic suplimentar pe instalatie, am decat kitul de xenon si modulele de eroare. Nici nu va inchipuiti ce incantat sunt cand spal parbrizul :vaidecapulmeu:

Sa speram ca nu o sa se mai arda din acest moment integratul, care apropo m-a sunat un coleg de forum cu care am mai vb zilele astea cu aceeasi probelema ca si mine si la el a mers din prima faza cu reparatul motorasului sau, doar prin schimbarea acelui minsucul integrat, deci la mine cel mai probabil primul asa zis meserias mai tare l-a stricat.

AM imbracat si balasturile in staniol, acum nust daca ajuta la ceva, dar nu m-a costat nimic si sper sa tina staniolul ala pe ele si cine stie poate ajuta la o ecranare un pic mai buna.

O sa revin cu impreii dupa ce mai trece ceva timp.

:rolleyes: Nici nu va inchipuiti ce bine este sa ai stergatoare si apropo am fost si am cumparat si lichid de parbriz ca de vreo 3 saptamani de acum de cand stau fara motoras nu mi-a mai trebuit asa ceva, deci am mai facut un pic de economie :Driver:

Am uitat sa multumesc pe acesta cale si lui GbrGeorge care mi-a gasit motorasul la dezmembrari la mecanicul sau.

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auras treaba cu staniolul e fix zero barat, balastul paraziteaza instalatia direct pe alimentare in cazul cand e de proasta calitate, nu radio. Da-l jos de acolo ca nu face nimic, decat doamne fereste sa nu cada cumva pe vreun fir neizolat...dai in alte necazuri pe urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WooZie: Pot sa te contrazic?

Eu am montat xenon AFM, ars integrat, reparat, montat relee prin care am alimentat direct din baterie xenonu' si du pa 6 luni se arde iar integratul. De ce?

In informarea vw care o da elsa win, la defectarea stergatoarelor prin montarea xenonului AFM este specificat acest lucru. Defectiunea nu este acoperita de garantie si se datoreaza unui bruiaj.

Problema la xenonul AFM, parerea mea este ca unele balasturi nu sunt fabricate cum trebuie si emit un bruiaj care defecteaza acest integrat.

Credeti-ma! Si eu cand am fost la reprezentanta si mi-au spus asta, am zis ca sunt nebuni, dar asta este explicatia fabricantului.

Bafta voua!

Modificat de ady.red
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu ce m-ai contrazis aici ? cu nimic, bruiajul nu e radio cand este, este pe instalatie ady, adica pe sarma chioara indiferent ca o treci prin releu sau nu...condensatoarele mai ai sanse sa-ti filtreze instalatia, nu staniolul :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu de 1 an de zile am xenon AFM pe Golful din semnatura fabricatie 2005,dar pe faza lunga.Masina este prevazuta cu senzor ploaie si lumini si de aceea nu am vrut sa imi pun pe scurta ca imi porneau mereu xenoanele si risc sa le stric aiurea.problema mea este:voi avea si eu aceiasi soarta ca multi alti colegi cu bruiajul?

Astept un sfat.Sa dau instalatia jos sau sa o tin in continuare?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!