Jump to content

Xenon Aftermarket Pe Golf 5


cosmin_lille
 Share

Postare recomandată

@dudu: eu am montat bixenon oem, dar in farul cu halogen, deci 10 pini. Clapeta bixenonului am montat-o la faza lunga a halogenului, nu asa cum scrie la carte, adica la c.e.c.m. Deci centrala electrica nu sesizeaza ca am bixenon.

Dupa montaj au inceput anomaliile: cand aprindeam xenonul, mai intai flickanea de cateva ori, apoi se aprindea definitiv. Cand dadeam faza lunga se stingeau farurile.

Dupa ce am activat functia de xenon din vag com lucrurile au reintrat in normal. Am faza scurta si faza lunga pe xenon.

Modificat de croco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Chestia interesanta este urmatoarea: cu motorul oprit, farurile mergeau normal si impreuna cu faza lunga pornita... totul perfect, pana porneam motorul :) si incepea putina discoteca...

In plus, dupa ce am pus la loc halogenele, am sesizat o putere mai mare a fazei lungi decat atunci cand aveam xenonul pe scurta...

Oricum, muulte chestii ciudate si am preferat sa play it safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur lucru e clar : GOLF TSI este mult mai complicat pe parte electrica decat Golf TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt lucru foarte clar: Xenonul aftermarket e pt Dacia, chiar am vazut pe una 1310 si nu flikarea!

Nu stiu de ce dar cand vad farul ala albastru tot ... imi vine sa ... ma abtin!

Croco, frumoasa lucrare ai facut, chiar mi-au placut flash-urile din seara asta de la semafor! Bi-xenon OEM rules!

@Cily - :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudate erori.Tot de la baracuda am luat si eu ,dupa montare nu am avut nici o eroare si nici la discoteca nu am asistat.

Dar cu alt kit, ceva mai bun ?

Boss`u Dudu masina ta like OEM, fuga pe eBay si pay 350euro hella:) Succes

Modificat de Alexx_22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot de la baracuda am kitul de pe lunga si nici o problema ... merge brici:) am montat si adaptoare de erori:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian vezi ca esti prea offtopic! Incearca sa te mai abtii de la comparatii ciudate. Xenonul AM e pentru cine vrea! Cine isi pune xenon AM beneficiaza de anumite avantaje dar isi asuma si anumite riscuri.

"Nu stiu de ce dar cand vad farul ala albastru tot ... imi vine sa ... ma abtin!" Eu cand vad lumina aia galbejita de la halogen imi vine sa imi pun imediat xenon. Cum nu imi permit xenon OEM, imi pun din asta mai ieftin AM, ce pana mea sa fac altceva!

P.S Nu toti au bafta sa isi cumpere o masina cu xenon de fabrica si mai ales foarte putini isi permit sa isi puna xenon OEM ulterior achizitionarii.

P.S 2 : Nici cele de 6000 k nu lumineaza albastru! E total gresit! Lumineaza tot alb! ( cu o tenta albastruie vazuta din exterior, din interior eu vad 100% lumina alba).

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de la baracuda kit-ul, dar nu am avut curajul sa il montez pe golf si nici nu voi avea prea curand, l-am montat pe vechea mea masina ford fiesta cu care merg la munca si din noiembrie pana acum nici o problema. Ce legatura are motorizarea cu electrica masinii? La mine culoarea e de 5000k si sunt foarte incantat, nu sunt albastre cum zicea cineva mai sus, ceea ce si mie imi displace. Eu unul nu recomand peste 5000k. Cele stoc sunt 4300k de exemplu.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am xenon AM, nu montat de mine. am impresia (si cred ca nu e doar o impresie) ca bat tare aiurea farurile. se poate face un reglaj profesional? unde as putea sa-l fac? pot de exemplu la midocar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Chucky Reglajul farurilor poti sa-l faci la orice service respectabil si crede-ma ca la un pret mult mai acceptabil fata de cele practicate de reprezentanta

tu decizi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chucky, pe langa orice service respectabi, orice statie ITP trebuie sa aiba aparat care sa-ti regleze farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dudu adicaaaaaa ...erorile alea au provenit de la kitul xenon fara sa umblati cu vagcom-ul pe acolo ? e tare ciudat daca e asa,a fost kit bixenon sau ce dracu bomba a fost sa afecteze directia si abs...etc

se poate face adaptarea pentru xenon din VAG pentru masinile cu xenon AM ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@82bog-la masina ta nu stiu daca exista posibilitatea asta.iar ai probleme?ce pot sa iti spun este ca la un passat b6 in urma montarii unui kit xenon am,au fost probleme.se aprindeau,dupa aprox 10 min se stingea unul, apoi amandoua,pana cand cu ajutorul lui xxnelu, am descoperit ca trebuia facuta o setare din vag-com in comp.masinii,astfel incat sa recunoasc acest kit.

cat despre g5, cu riscul de a ma repeta(poate au spus-o si altii) se stie ca dupa montarea unui kit am,daca face un scurt sau se arde un bec, sunt sanse foarte mari ca scurtul sa se duca pana la dioda din motorasul stergatoarelor, care se si arde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am probleme...ma gandeam ca o setare din VAG COM ar elimina eventualele probleme . chestia cu motorasul stergatoarelor e valabila si la G 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu nu.stai linistit in aceasta privinta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Kelu Nu neaparat. Se poate intampla sa nu se arda absolut nici un bec si tot sa se arda acel mic circuit integrat. E un mic circuit nu e chiar dioda. Un electronist mi-a spus ca ar avea rol de "interpretor" si ca nu intelege de ce a cedat dar ca am o problema grava pe parte electrica. Ulterior s-a dovedit ca nu era asa grava cum m-a speriat tipul ala.

@082bog La golf 4 nu cred ca a aparut vreun caz. Golf 4 e mai simpu pe parte electrica si e mai bine. Iti da mai putin motive sa te doara capul. Facand putin haz de necaz putem intelege de ce sunt atati de multi oameni care spun ca golful 4 este mai bun decat golf 5. Parerea mea este exact invers.( ma scuzati pentru partea offtopic).

Referitor la aceea setare exista cineva cu golf 5 care si-a montat xenon aftermarket de 35W si a reusit sa faca aceea setare din VAG Com ?!

Atentie: Cei care si-au montat kitt xenon AM de 35 W si au pus si adaptoare de erori ( care dupa parerea mea sunt obligatorii chiar daca initial nu apare eroare de bec ars), sa nu cumva sa incerce sa activeze si optiunea respectiva. Explicatia ar fi urmatoarea: Prin montarea adaptoarelor de erori, care sunt tot un fel de consumatori se produce efectul urmator: Bordnetzul "vede" becuri de 55W in loc de 35W, ceea ce este foarte bine pentru ca " de la mama ei" masina a fost gandita cu becuri de 55 W. Prin activarea optiunii din Vag Com se produce exact efectul invers: Este setat Byte 03/Bit 04 din modulul " Central electric" pentru ca bordnetz-ul sa "vada" si implicit sa accepte becuri de 35W. Tinand cont de aceste doua supozitii in momentul in care se activeaza optiunea, ulterior montarii adaptoarelor de erori, este posibil ca saracul bordnetz sa cedeze.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil G4 e mai simplu pe partea electrica, dar cu toate astea se intampla niste lucruri cel putin ciudate , in speta in cazul meu dupa montarea xenonului pe faza scurta nu s-a intamplat nimic deosebit, totul OK; dupa ce am pus xenon si pe faza lunga si proiectoare a inceput "dansul" :) . Toate legaturile erau OK dar in momentul in care aprindeam pozitiile mi se aprindea in bord martorul de faza lunga . pana la urma se pare ca totusi si G4 e oarecum sensibil pe partea de xenon AM pentru ca am schimbat un droser si nu a mai facut. droserul respectiv nu era defect, deoarece functioneaza cu succes pe alta masina. in fine daca suntem la capitolul ciudatenii G4 sa nu mai spun ca in momentul in care ambele becuri-frana din stopuri sunt arse, se aprinde martorul de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o MARE problema cu becul xenon: nu il pot scoate! instalatia e AM (nu este montata de mine), adaptor se pare ca nu e unul prea bun. am impresia ca e lipit, nu se misca sub nicio forma. este cineva in masura sa imi spuna ce e de facut? trebuie dat farul jos ca sa am acces mai mult la desfacerea becului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roteste de soclu stanga dreapta...si depune un pic de efort, e posibil sa fie intepenit. lipit nu avea cum sa fie pentru ca nu se mai putea monta. si eu am patit asa la becurile de pozitie pana am tras de ele sanatos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de fapt am incercat sa schimb becurile xenon, ca sunt cam vechi si se vad cam aiurea. pe stanga mi l-a schimbat cel care mi-a vandut becurile, insa pe dreapta nu l-a putut desface. am incercat si eu, dar fara succes. prea multa forta nu prea ai unde sa depui, ca nu prea e loc :-s probabil se poate mai degraba cu un instrument, ceva. habar n-am, insa am mare nevoie sa-l desfac, abia se vede fatza de cel nou de pe stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Chucky

cred ca soclul aftermarket a fost introdus fortat iar acum este blocat... ti-o spun pentru ca atunci cand am avut tentativa de a-mi pune xenon, "mesterul"meu :D, a pilit la ambele socluri pentru a intra corect...

Cu forta si delicatete poti incerca insa risti sa rupi/spargi ceva... o varianta ar fi sa dai farul jos dar sa stii ca asta implica si demontarea barii fata :(

Incearca si cu ceva degresant - pt a aluneca fiind plastic pe plastic - dat cu grija pentru a nu strica oglinda farului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de riscant incat sa-mi bag eu nasul sa fac asta. stiam ca trebuie data jos bara ca sa scot farul. oribil!:( multumesc oricum pentru sfaturi, vad eu cum rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sugestie: la montare, reglati si farurile sa bata mai jos - ma refer din far nu din interior; diferenta fata de lupa este ca lumina pleaca din oglinda, o suprafata mult mai mare, ceea ce va deranja f mult pe cei din fata, iar in plus oglinda va reflecta si in sus lumina....

Daca nu faceti reglajul din far, deabia de pe pozitia 3 nu va mai injura cei din sensul opus....dar daca mai pui pe cineva in spate s-a terminat! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la ce pret ar ajunge un kit de xenon pe un G5 [fara angel eyes] simplu...si in proiectoare bineinteles :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!