Jump to content

Xenon Aftermarket Pe Golf 5


cosmin_lille
 Share

Postare recomandată

am incercat prima data, dar degeaba, dupa activare..se dezactiveaza singura, probabil acea optiune se activeaza doar daca pui xenoane originale

Modificat de Alin Claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se pare ca nici asa nu se pot pacali. :P

PS:Ce an e masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva pus xenon pe proiectoare?As vrea sa aflu mai multe impresii...

PS:Nu sariti pe mine ca nu vreau eu sa imi pun ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva pus xenon pe proiectoare?As vrea sa aflu mai multe impresii...

PS:Nu sariti pe mine ca nu vreau eu sa imi pun :icon_thumright:

am pus eu xenon pe proiectoare la un amic cu g5 din 2004. arata super bine, asta si datorita faptului ca ce e 2004 are lupa!

si pe cele fara lupa arata bine, insa lupa face minuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri si azi am facut cam in jur de 600 de km cu masina doar noaptea. Sa va spun impresiile mele referitoare la xenonul aftermarket pe faruri normale. Din punct de vedere al luminii sunt extraordinare, au o acoperire mult mai buna decat orice halogen asta in conditiile in care drumul este uscat. Pe ploaie nu mai este asa de bine. Ca dezavantaj ce pot sa spun e ca toata lumea mi-a dat flash-uri in continuu de pe contrasens, cei din fata aprindeau avariile, nu se linisteau pana nu bagam faza lunga, ca urmare, cand vedeam faruri in departare trebuia sa reglez farurile pe pozitia a 3-a, lucru incomod in mers. Deci o sa trec iar la halogene pana o sa imi iau alte faruri cu lupa, xenon-ul e bun dar doar la farurile cu lupa...sau daca esti singur pe strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un om care isi da seama si recunoaste :P ...

Eu am dat 500 eur pe faruri si 150 pe kit-ul de xenon(dar sunt faruri OEM si nu deranjeaza nici daca le ridic la maxim din reglaj)! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kadettro, dar dupa montaj ai dat o tura si pe la reglajul farurilor ? Ca daca le-ai pus si atat, nu prea e vreo sfaraiala. Eu cred ca un reglaj de specialitate iti zice daca sunt in regula sau nu. Asa sa te bazezi doar pe flashurile din sens opus nu prea e concludenta treaba, adica vreau sa zic ca pentru mine nu ar insemna ca nu sunt bune, doar daca mi-o spune un specialist dupa ce le regleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit un om care isi da seama si recunoaste :blink: ...

Eu am dat 500 eur pe faruri si 150 pe kit-ul de xenon(dar sunt faruri OEM si nu deranjeaza nici daca le ridic la maxim din reglaj)! :frigbaitata:

pai daca sunt originale cum le reglezi? nu ar trebui sa aiba autoleveling. adica ai adaptat sistemul de reglaj manual la faruri in locul celui original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt '''retrofit''' si beneficiezi de reglajul manual.

Adica mai pe romaneste sunt exact ca cele cu xenon din fabrica(produse de Hella) dar in loc de acei senzori le reglezi manual din comutatorul existent in bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am apucat sa citesc tot topicul ... am deja xenon pe masina OEM - bixenon .. si ma bate un gand sa imi pun si in locul halogenelor un kit aftermarket:D si-a mai pus cineva pe faza lunga xenon? .. cum se comporta? :frigbaitata: ceva impresii ... merita sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile au fost reglate cand au avut halogen, modificand doar tipul becurilor nu cred ca s-a schimbat ceva in afara de intensitatea luminii, deci nu cred ca mai aveau nevoie de reglaj...eu oricum raman la decizia mea, fara lupa, xenon-ul nu are ce cauta pe o masina decat daca te dai cu ea pe camp singur. Maine imi comand faruri cu lupa si doar asa o sa folosesc xenon-ul.

31RZV, xenon pe faza lunga am la Audi dar nu este aftermarket, asa a venit masina, si de comportat se comporta super, se face ziua cand dai drumul la ele la drum lung noaptea, de aftermarket nu stiu ce sa zic ca nu am pus la golf asa ceva pe faza lunga, dar imi inchipui ca se comporta ca pe faza scurta, disperseaza lumina pe toata strada...aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija ce faruri comanzi.Am un prieten cu niste faruri After-market nu stiu ce marca si nu vede nimic cu ele nici cu xenon! :(

Eu de asta am preferat sa dau 500 eur dar sa am siguranta ca am faruri OEM proiectate pentru asa ceva! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Farurile au fost reglate cand au avut halogen, modificand doar tipul becurilor nu cred ca s-a schimbat ceva in afara de intensitatea luminii

Imi pare rau dar te contrazic, si la schimbarea becurilor halogen tot cu halogen se modifica bataia fasciculului, nu exista 2 becuri identice, sau cel putin e foarte mica probabilitatea sa fie identice. 1 mm defazat putin filamentul in far si s-a terminat cu focalizarea, bate prin copaci sau pe stanga drumului. Repet, e strict parerea mea, pana nu imi zice ala care regleaza faruri in service ca nu sunt bune, nu le-as arunca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca dezavantaj ce pot sa spun e ca toata lumea mi-a dat flash-uri in continuu de pe contrasens, cei din fata aprindeau avariile, nu se linisteau pana nu bagam faza lunga, ca urmare, cand vedeam faruri in departare trebuia sa reglez farurile pe pozitia a 3-a, lucru incomod in mers. Deci o sa trec iar la halogene pana o sa imi iau alte faruri cu lupa, xenon-ul e bun dar doar la farurile cu lupa...sau daca esti singur pe strada.

Nu inteleg de ce zici ca farurile reglate pe pozitia 3 te incurca in mers! Exact pentru a nu deranja pe ceilalti din sens opus, eu le tin intotdeauna pe pozitia 3 si se vede destul de bine. Xenonul asta, chiar daca e AM, este mult mai bun decat halogenul. Pentru cei care nu si-au luat masini cu xenon OEM, sau nu au bani sa dea in jur de 500 de euro, pot da maxim 100 de euro sa isi puna xenon AM, chiar daca implica anumite riscuri pentru VAG-urile fabricate 2004-2005( cel putin pentru golf).

Eu cred ca dupa ce vei regla farurile profesional, nu vei primi flash-uri, poate unul la 30 de masini!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

total de acord cu pozitia a 3-a de la faruri dar nici nu se compara cu farurile de la Audi si tocmai de aceea nu cred ca daca ma duc sa le reglez inca o data o sa se vada mai bine. o sa imi comand faruri originale si sper sa gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit faruri originale pentru golf 5 la un pret de vreo 1500 ron, si faruri de la Magnetti Mareli pe a vreo 1000 ron dar nu gasesc nici un link pe internet. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4abc: cu farurile Hella si instalatia xenon aftermarket nu mai sunt probleme cu erori si cu motorasul de la stergatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si-a mai pus cineva pe faza lunga xenon? .. cum se comporta? :) ceva impresii ... merita sau nu?
Desi nu am Golf, am pus eu Xenon in locul halogenelor de pe faza lunga (care la mine dubleaza BI-Xenon-ul de fabrica). Pot spune si eu ca si kadettro ca merita...se face "ziua" in fata. Se comporta bine, pot da inclusiv flash, dar la inceput, pana se incarca balastul, flash-ul este la intensitatea mai mica. Am avut ceva balasturi arse la inceput dupa cateva luni, dar erau unele mai compacte si am inteles ca erau o generatie mai proasta. Dupa schimbarea lor, nu am mai avut (deocamdata) probleme si le am de peste jumate de an.
Farurile au fost reglate cand au avut halogen, modificand doar tipul becurilor nu cred ca s-a schimbat ceva in afara de intensitatea luminii, deci nu cred ca mai aveau nevoie de reglaj...
Este nevoie de reglaj pentru ca se schimba ceva foarte important...tipul de lumina generata. Sursa la halogene este "punctiforma" generata de filamentul becului, in timp ce la Xenon este "volumetrica" generata de arcul electric respectiv. La Xenon, este un spatiu mai mare care practic devine tot o "sursa de lumina" si geometria farului este calculata pentru becul halogen. De aceea vor exista diferente intre ele. Totusi, reglajul sus jos nu va influenta foarte mult, la Xenon-ul montat pe farurile cu lupa, efectul de "halou" este foarte pronuntat si deranjant chiar daca farurile bat in jos. De asta este recomandata folosirea unor faruri cu lupa (s-au mai discutat pe acest topic cat si pe altele aceste aspecte)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4abc: cu farurile Hella si instalatia xenon aftermarket nu mai sunt probleme cu erori si cu motorasul de la stergatoare ?

Nu stiu cata importanta are faptul ca am pus farurile Hella in acest aspect(poate doar ca am vrut sa iasa ceva OEM).Cred ca cel mai mult conteaza instalatia de xenon pe care am pus-o. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus instalatie Thunder(scrie pe cutie Golf V,Passat B6....astea cu probleme) cu balasturi normale(nu slim).Le-am pus in locurile special concepute sub faruri.

Probleme nu fac...si sper sa nu faca! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu am Golf, am pus eu Xenon in locul halogenelor de pe faza lunga (care la mine dubleaza BI-Xenon-ul de fabrica). Pot spune si eu ca si kadettro ca merita...se face "ziua" in fata. Se comporta bine, pot da inclusiv flash, dar la inceput, pana se incarca balastul, flash-ul este la intensitatea mai mica. Am avut ceva balasturi arse la inceput dupa cateva luni, dar erau unele mai compacte si am inteles ca erau o generatie mai proasta. Dupa schimbarea lor, nu am mai avut (deocamdata) probleme si le am de peste jumate de an.

si la mine halogenele dubleaza bi-xenonul. acum ce kit ai pus pe lunga? nu vreau sa dau cateva flashuri si sa se arda:) oricum se vede super bine si acum cu bi-xenon si halogen dar parca vreau ceva mai mult:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ceea ce spunea Cily s-a adeverit.. :vaidecapulmeu:

M-au lasat si pe mine stergatoarele din pacate.Din cercetarile pe care le-am facut de ieri pana acum m-am cam lamurit.Se pare ca motorasele au acel integrat care se arde la ele cu.Din 2006 s-au revizuit motorasele de la stergatoare si nu mai fac probleme.Masina mea fiind 2005 am patit-o.

Modelele cu probleme ar fi cele cu litera A si B in terminatia codului de la motoras.Din martie 2004 s-au pus cu litera B in terminatie pana in martie 2006.Atunci s-a trecut la litera C si E in terminatia codului iar aceste modele nu au mai facut probleme.Problema este ca xenonul provoaca un consum mare de curent la pornire si de aici vine si arderea acelui integrat.Se pare ca unele kituri consuma mai putin la pornire si de asta nu au aparut probleme la unele masini din 2004 sau 2005!

Cu toate ca suna foarte ''sf'' din pacate este foarte adevarat.Solutiile care le am eu sunt urmatoarele:

1.Schimb integratul si pastrez motorasul actual insa risc sa se arda iarasi.

2.Schimb motorasul cu unul nou,din 2008 s-a schimbat codurile iarasi si probabil nu voi mai avea probleme...costa 600 lei unul nou :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis sa ai grija,

eu am cumparat nou de la reprezentanta si codul lui acum e 1Q1 955 119 A

Modificat de Alin Claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!