Jump to content

Polo 6n2 - 2001 - 1.4 16v - 75 Cp - Parere/probleme


johnwayne77
 Share

Postare recomandată

mi-am luat si eu un polo 1.4, 16v, 75CP, 2001, 4 usi, 72000 KM, 5900 EUR(all taxes included)..

masina merge bine, nu troncane, porneste imediat, directie buna, motor ok, tind sa sper ca nu am luat tzeapa (desi de 3 sapt. de cand am luat-o... nu am dus-o inca pe vreun tester :blink: )

am observat ca daca ii bag benzina de 98 si nu de 95, fuge mult mai tare.... i-am dat 160km/h si daca o mai chinuiam ajungea la 165...

apropos, am bagat la inceput 98 si am fost foarte incantat... apoi am bagat un 99 de la nu stiu ce benzinarie si a 2-a zi dim. m-am trezit cu EPC-ul aprins... wtf?! intelesesem ca nu stiu ce senzor nu a inteles bine benzina si d'asta s=a aprins..... sper sa nu fie ceva grav pt. ca nu observ vreo modificare in rau la masina....

apoi am ramas pe 95... desi mai alternez benzinariile (e ceva rau in asta?)

franele sunt beton, no problem.... caldura baga cat sa topesti un ghetzar....

ce probleme am observat la ea:

- lumina de fundal la treptele de ventilator/caldura/aer.cond (fundalul rosu de langa schimbator) nu se aprinde mereu.... adica, cand am dat drumul la lumini si nu se aprinde fundalul ala rosu, daca ii dau un bobarnac... isi revine..... deci banuiesc ca e vorba de vreun circuit ceva nu?

- acum 2 zile m-a lasat claxonul... si habar nu am de ce... any ideas?

- (ceva subiectiv) .. inca nu m-am obisnuit cum trebuie cu ambreiajul... cred ca am sa il modific sa fie putin mai greoi... imi e cam incomod pt a 1-a si a2-a

- se aude un carait la geamul din fata dreapta (actionat electric) -- si nu mereu se inchide cum trebuie.. ce o avea?

in rest, polo mi se pare o masina formidabila pentru un oras ca bucuresti

astept pareri si sugestii --- STOP ACCIDENTE!

Modificat de johnwayne77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

E ok ca masina. Probleme ar fi fost daca nu ar fi avut stabilitate in curbe si ar fi fost instabila pe franare dar nu este. Ce ai tu is chestii marunte rezolvabile.

O intrebare totusi, cum raspunde motorul cand apesi pedala de acceleratie?? (promt sau are o mica intrziere - laggg?)

sa ai noroc de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt claxon verifica in tabloul de sigurante, siguranta de la claxon sa nu fie arsa, iar pt becul de la termostate vezi ca busonul de la termostatul din mijloc se scoate. Trage de el cu un patent dar pune o carpa sa nu se imprime si in spatele lui este un led care lumineaza toate cele 3 butoane. Acolo ori e contactul becului ori sa ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
cristi_barbulescu

Salut, si eu am aceasi problema, nu mai merge iluminarea, dar doar de la cele mentionate in poza (caldura, ventialator, pozitie). Poti sa imi explici cum sa il dau jos si daca se poate scgimba becu. Am incercat da....

Mersi

post-31755-0-82097000-1300791455_thumb.j

Modificat de cristi_barbulescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi tare de el si iese afara. Dupa aia trebuie sa scoti cumva becul (cu o pensea sau cu un bat, lipesti batul de bec cu superglue si dupa ce se usuca tragi).

Nu e mare scofala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sal, e f simplu de scos ledul : tragi afara butonul cu treptele de ventilatie , acolo cu un patent sau cu un furtunas scoti ledul pe care il inlocuiesti

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am un Polo 1.4 16v dar 74kv adica 101 cap. Tu de ce ai numai 75cp? Sau ai vrut sa spui 74kv (ca la a mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

sunt 2 motoare 1.4 16v pe 6n2 unu de 75 cp si unu de 101 ......AUA si AUB ! ......si mai sunt cateva coduri de motor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cred ca am o problema la un polo din 2001 1.4 16v gasesc de ceva timp pe la roata din stanga si dedesubt pe cutie brate etc o chestie alba ca un var...ciment...de culoare albicioasa poate fi de undeva de la masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu iti curga bateria. Ridica capota si uitate atent la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!