Jump to content

Ce probleme ati avut la Octavia 1 si ce ziceti de Octavia II


flohusky
 Share

Postare recomandată

Am un Clio Symbol si m-am saturat de el si veau sa-l dau si sa iau Octavia II, dar nu-s hotarat 100%. Voi ce ziceti de Octavia 1, a fost bunicica ? Ce probleme majore avea (are) ? De exemplu, Renault in general are probleme cu suspensia si alte diverse maruntisuri. Vreau pareri si despre Octavia. Oare problemele de la Octavia 1 (daca exista) s-au rezolvat prin upgrade-ul la Octavia II ? Despre motoare ce ziceti - 1,6 FSI sau 1,9 TDI ? Eu nu merg mai mult de 15-20000 km/an, dar sunt unele pareri contra 1,6 FSI. Voi ce stiti ?

Hai dati-va cu parerea, ca vad ca subiectul Octavia II e slab dezbatut pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problemele la Octavia 1, cate sunt (putine) le gasesti postate pe forum.

Octavia 2 este o alta masina vis-a-vis de Octavia1...complet alta.

In ce priveste motorizarile la masini ca Octavia, Passat, Superb, parerea mea este ca cel mai bine li se potriveste o motorizare TDI.

Chiar daca nu ajungi la 30000 km/ an.

Avantajele tin in primul rand de cuplu si de consum.

Pe mine ma irita ideea sa turez in draci un motor de 1.6 pe benzina ca sa fac o depasire...dar poate altora chiar asta le place. As merge doar pe TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 este o masina "cuminte". Octavia 2 este alta masina, acest aspect tinind cont si de faptul ca VW are intentia sa nu mai comercializeze noua Bora in Europa ( ma rog..a conceput aceasta masina pentru piata americana). Alegerea ta ar trebuie sa tina cont si de costurile de intretinere, pe linga diferenta intre modele de 3-4000 de euro la aceleasi dotari.

Masina mea nu imi ofera ca satifactii mai mult decit asteptam eu de la ea. Daca vrei liniste inauntru, alege benzina. Zgomotul motorului este singurul lucru cu care nu ma impac, cu toate ca speram sa ma obijnuiesc. Silentiozitatea a fost un risc pe care mi l-am asumat cind am trecut de la benzina la motorina.

Cuplul nu ma da pe spate, este bun dar.. moare repede reprizele fiind scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In afara de bucse bara stabilizatoare, maf-ul si senzorul de temperatura motor, nu am avut nici o problema in 95000 km!

Despre O2, jos palaria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O..... 1 am auzit s eu numai de bine DAR la O.... 2 am un amic care are 105 1.9 tdi si a spus !ATENTIE! inainte de frigul de aseara si zilele care au fost spunea ca nu putea sa porneasca masina ca se ardea nu stiu ce releu!!!si e ffff ofticat ca cica e o problema cunoscuta la cei de la service si ca au primit destule reclamatii..tin sa mentionez ca el are si o O...1 si e fff multumit de ea.Daca e intrebati sa vedem ce zic cei de la vanzari...el a patit chestia sta de vreo 4-5 ori pana acum vreo 3-4saptamani.,.deci nu era gerul de afara.... :confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O..... 1 am auzit s eu numai de bine DAR la O.... 2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea implineste un an luna asta si 25k km. Absolut nici o problema, i-am schimbat bucsele de bara stabilizatoare pe la 10k km pentru ca am vrut eu :) . Masina se comporta si arata la fel ca-n prima zi. Problema este ca vreau sa o schimb cu o Octavia II Elegance 2.0 TDI 140 cp si asta numai pentru ca imi place teribil cum arata si cum merge masina asta. Am gasit persoana care sa-mi preia leasingul la masina actuala, dar tot il aman si studiez :) asa ca parerile celor care au deja Octavia II sunt mai mult decat binevenite si asteptate. :)

To Diesel: Cum se comporta masina ? Am tot auzit diverse povesti, ba ca suiera vantul pe la o usa din spate, ba ca imbinarea plasicelor bordului ar fi mai nereusita decat la Octi I si se misca, ba ca usile si hayonul se inchid cam prost, ba ca acel climatronic bi-zonal nu ar fi prea reusit, etc. Ce poti sa ne spui, mai ales ca ai ambele masini la dispozitie? Impresia mea, conturata cu ocazia a 2 drive teste si studierea masinii in show-room a fost ca parca totusi usile si hayonul Octaviei II sunt mai "usoare" si se inchid mai prost decat la Octavia I. In rest, nu i-am gasit alte puncte slabe.

To K: Ce inseamna :"nu putea sa porneasca masina ca se ardea nu stiu ce releu" ? Detaliaza te rog, despre ce releu este vorba si cum se manifesta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Well...deja suntem mai multi cu Octavia 2 pe forum, iar pe strada si mai multi...

Cum se comporta masina? Am mai spus probabil pe alt topic, ca Octavia 2 este total alta masina fata de O1, in ciuda diferentelor mici de stil si de dimensiuni. Totusi viata la bord este de o masina cu o clasa mai sus, si ma face la revenirea in O1, sa vad O1 ca o masina simplutza, sau cuminte cum spunea cineva...

Bordul este o super reusita zic eu chiar comparativ cu bordul lui Golf5. Materialele sunt excelente iar imbinarile sunt fara cusur. Nu suna nimic in bord. Consola e masiva si are comenzile foarte corect repartizate.

Climatronicul functioneaza excelent pe doua zone, cel putin in materie de incalzire, este evidenta generarea de doua temperaturi diferite. In materie de airconditioning nu pot sa spun inca nimic pt ca vremea de afara face imposibila un astfel de test.

Usile se inchid foarte bine desi nu mai ai senzatia de tanc ca la O1, nu exista nici un suierat (daca usile sunt inchise evident :) ), iar hayonul este intr-adevar mai usor insa eu vad in asta un avantaj fata de O1 pt ca la ultima inchiderea e foarte zgomotoasa din cauza greutatii. Ce imi place la deschiderea hayonului de la O2 este faptul ca se face destul de "digital" la prezenta mainii pe comanda situata deasupra numarului de inmatriculare. Nu mai e o comanda mecanica propriu-zisa.

Totusi stergatoarele de parbriz nu mi se par de nota 10, insa mi-e cam jena sa ma duc la garantie sa solicit inlocuirea lor deoarece in lipsa ploilor din ultimele luni, nu prea stiu cum sa-mi construiesc pledoaria. Iar probabil mai tarziu va fi prea tarziu.

Cam astea sunt impresiile mele, generate de masina care a venit prin 22 noiembrie 2004. Daca altii au alte experiente mai putin placute, nu-mi ramane decat sa-i compatimesc.

Ar fi foarte bine sa scrie toata lumea ce le place si ce nu le place la noua lor achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot auzit diverse povesti, ba ca suiera vantul pe la o usa din spate, ba ca imbinarea plasicelor bordului ar fi mai nereusita decat la Octi I si se misca, ba ca usile si hayonul se inchid cam prost, ba ca acel climatronic bi-zonal nu ar fi prea reusit, etc.

Astea sunt basme in toata regula! :) Interiorul e foarte bine construit, iar bordul e de o calitate f. buna. Treaba cu suieratu... nici la dacie nu o intalnesti asa usor, nu cred ca e posibil ca Octavia sa aiba astfel de probleme.

Eu unul ti-o recomand, chiar daca si eu mi-am format o impresie doar din drive-test si din ce am citit pe net pana acum. Pe la sfarsitul lui martie o sa-mi vina si mie masina si atunci pot sa-ti dau si eu mai multe detalii despre comportamentul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, daca ai dubii in ceea ce priveste calitatea noii octavia, ia-ti un megane! Iesi si un pic mai ieftin.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 50.000 Km cu masina din semnatura.

Probleme:

1) La 5K Km am schimbat pe garantie bucsele de la bara stabilizatoare (au fost inlocuite cu alt model)

2) Ceva zgomote interioare - rezolvate fara interventie in service, numai pe piatra cubica se mai aude ceva (nesemnificativ)

3) La 43K Km a picat releul de semnalizare - 1.000.000ROL, schimbat fara ajutorul service-ului

4) La 45k Km au aparut la rece zgomote la cureaua de distributie - rezolvat prin curatarea suprafetei exterioare a curelei de distributie

Toate consumabilele au fost schmbate la timp (15k Km), numai ulei Castrol SLX2, filtre MANN.

Motorina numai Euro4 de cind a aparut la OMV

Masina merge si arata la fel ca in prima ei zi .

Eu cred ca O2 va fi OK (pret/calitate) dupa ce va trece de primul an de productie. Tot atunci vor apare si ofertele cu optionale incluse in pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati sa cumpere octavia, uitati aici un link care poate va ajuta sa va hotarati in privinta aspectului exterior al masinii:

http://www.skoda.de/index.php?e=1-24-1-12

*poate ca il stiti, dar eu azi l-am descoperit si mi-a placut... :) Parerea mea e ca acolo nuantele sunt foarte apropiate de realitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, daca ai dubii in ceea ce priveste calitatea noii octavia, ia-ti un megane! Iesi si un pic mai ieftin....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Samvw...nu stiu exact ce releu se strica ca am uitat denumirea de la acel releu..si nici nu mai pot sa il intreb pe tip pt ca nu mai e cu amica prin care l-am cunoscut..dar am zis ca a schimbat de vreo 3 sau 4 ori piesa respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine n-a gasit pe net acest review, este unul dintre cele mai complete, si va recomand sa-l cititi cuvant cu cuvant .. bineinteles pentru cei care nu sunt hotarati inca sa-si ia O2 .. pentru cei care si-au luat nu mai este nevoie :pirat:

http://www.germancarfans.com/news.cfm/news...ng/skoda/1.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 kla 30k: schimbat releu semnalizator in garantie, schimbat 2 injectoare benzina duse, stricat senzor inchidere usa sofer (neschimbat).

Octavia 2 (nu am condus): din ce am vazut la dealer si din specificatii tehnice, diferentele fata de 1 sunt minime

Cea mai mare pb. la Skoda ramane garantie de numai 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 kla 30k: schimbat releu semnalizator in garantie, schimbat 2 injectoare benzina duse, stricat senzor inchidere usa sofer (neschimbat).

Octavia 2 (nu am condus): din ce am vazut la dealer si din specificatii tehnice,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia I, dupa 65000km si un an jumate: schimbat bucse bara stabilizatoare la 32000km, curatat contacte butoane la comanda geamurilor dupa un an de viata. In rest, revizie la fiecare 15000km, forjat grupa mare, multe drumuri in strainatate. E ca-n prima zi, sunt foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, daca ai dubii in ceea ce priveste calitatea noii octavia, ia-ti un megane! Iesi si un pic mai ieftin....
Modificat de andreicri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreicri : Ca meganeul nu este sub skoda ca finisaje este parerea ta si nu imi permit sa te contrazic .

Este adevarat ca la banii de un elegance , iti iei un confort privilege cu mai multe optionale ( inclusiv partial piele ) .

1.9 dci , fiind un comon rail este un pic mai silentios .

Parerea mea despre renault in calitate de fost posesor este ca iti vand ei masina mai ieftina dar au grija sa iti ia dupa aia cu varf si indesat ( service reparatii ).

Si ca sa terminam o data pentru totdeauna cu offtopicul , fa un test drive cu amandoua si mai stam de vorba in alt post aici discutam de octavia .

Sper sa nu se supere moderatorii pentru ce am scris mai sus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

De aproape 1 an nu a mai postat nimeni.

Asta inseamna ca nu prea sunt probleme.

Dar....

Eu am masina de 10 zile. Recunosc ca sunt foarte incintat de ea. Mare dif intre Dacia si Octavia.

Azi dimineata, in drum spre serviciu, afara ploua si am ramas blocat.

Se auzeau picaturile de ploaie pe plafon la fel ca la Dacie. Nu imi venea sa cred. :)

Sotia mi-a spus ca nici la Dacia pe care am avut-o nu se auzea asa.

Alta problema. Tot azi pe strada a cazut dintr-o betoniera ceva pietris. Am trecut peste si au sarit pietrele pe aripa interioara. Zgomotul a fost destul de puternic. :D

Concluzie: Antifonare proasta sau ce?

In rest toate bune.

Cam atat.

Ne vedem pe 7 ian la intilnirea de iarna. :D

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

vreau sa intreb pe cei care detin skoda cu motorizare diesel cat sunt de fiabile motoarele diesel.

un prieten mi-a zis ca nu sunt reusite in sensul ca dupa 200.000km pica turbina la ele si inca ceva dar nu mai retin. si ca costurile sunt destul de ridicate pt reperatie.

eu aveam o parere ff buna despre skoda dar nu mai stiu ce sa cred.

astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aproape 1 an nu a mai postat nimeni.

Asta inseamna ca nu prea sunt probleme.

Dar....

Eu am masina de 10 zile. Recunosc ca sunt foarte incintat de ea. Mare dif intre Dacia si Octavia.

Azi dimineata, in drum spre serviciu, afara ploua si am ramas blocat.

Se auzeau picaturile de ploaie pe plafon la fel ca la Dacie. Nu imi venea sa cred. ;)

Sotia mi-a spus ca nici la Dacia pe care am avut-o nu se auzea asa.

Alta problema. Tot azi pe strada a cazut dintr-o betoniera ceva pietris. Am trecut peste si au sarit pietrele pe aripa interioara. Zgomotul a fost destul de puternic. ;)

Concluzie: Antifonare proasta sau ce?

In rest toate bune.

Cam atat.

Ne vedem pe 7 ian la intilnirea de iarna. ;)

Numai bine.

Pietrele le-ai auzit lovind in aparatorile de sub aripi... deci nu pe tabla ;) ... La dacie sigur nu aveai cum sa auzit sunetu'... nu cred ca aveai aparatori. Stai linistit ai facut o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

vreau sa intreb pe cei care detin skoda cu motorizare diesel cat sunt de fiabile motoarele diesel.

un prieten mi-a zis ca nu sunt reusite in sensul ca dupa 200.000km pica turbina la ele si inca ceva dar nu mai retin. si ca costurile sunt destul de ridicate pt reperatie.

eu aveam o parere ff buna despre skoda dar nu mai stiu ce sa cred.

astept pareri.

Pai despre fiabilitate si daca sunt de reusite Skodele poti citi pe acest forum (sau chiar altele din alte tari), teste de anduranta in reviste auto samd. Cu siguranta sunt surse mai credibile decat spusele unui prieten sau altul care probabil nu are sau nici macar nu a avut o asemenea masina.

Despre motoarele TDI poti citi in sectiunea TDI a forumului nostru...

In doua cuvinte, pot sa-ti spun ca o turbina la un turbo-diesel poate pica si in primii 50000km la orice marca de masina daca nu sunt respectate anumite reguli de exploatare, de conducere, de intretinere samd.

Un TDI ar trebui sa mearga si unele chiar ajung la 350000-450000km fara reparatii majore ale motorului. Unele chiar ajung la astfel de rulaje.

E adevarat ca schimbarea unei turbine presupune cam 1000E dar nu intotdeauna e nevoie de schimbare, se pot face si reconditionari de la caz la caz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Mariuz pentru incurajare.

Stiu ca am facut o alegere buna.

Sper sa nu ma conving de contrariu.

In alta ordine de idei din ce stiu eu motoarele TDI sunt fiabile, despre Skoda am avut si am in continuare numai cuvinte de lauda (si asta nu pentru ca eu mi-am luat Skoda).

Daca vrei sa-ti cumperi nu mai sta pe ginduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!