Jump to content

Temperatura motor


Fisher
 Share

Postare recomandată

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    17

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • Carmina

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu - desfaci ornamentul care acopera cele doua suruburi - torx-uri- care fixeaza clusterul - ceasurile - deconectezi cele doua mufe din spatele lui si il dai afara.

Dupa aia, desfaci clusterul, il demontezi bucati si o sa identifici pe placa, lipiturile pe care trebuie sa le refaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe niste forumuri engleze, chestia cu luminatul intermitent de la temperatura e o problema frecventa, cauza de corodarea pinilor senzorului de nivel din vasul de expansiune. Din pacate senzorul nu poate si schimbat, el fiinf incorporat in vasul de expansiune. Totusi daca e asa, nu inteleg de ce nu imi mai afiseaza nivelul de carburant, e posibil sa fie si ceva circuite intrerupte la panoul de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate, intr-un caz fericit, nu fac contact bine mufele din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,am urmatoarea problema,dupa 200 km de mers,cam la 120-150km/h,mi sa aprins becul de la apa,intre timp cand sa trag pe dreapta mi sa ridicat acul de la apa aproape la maxim,m-am oprit si am desfacut capacul de la apa (foarte incet pentru ca imi era frica de aburi) si toata apa ce era in borcan a "inghitit-o'',am mai bagat cam 1 litru sau 1 jumate cred.Dupa ce i-am bagat apa la borcan am mers iar.Dupa inca vrei 50km am ajuns la destinatie,a doua zi cand am deschis capota cu motorul nepornit deloc si am desfacut capacul in timpul acela sa scurs toata apa din borcan. Chestia e ca se intrampla mereu,trebuie sa i pun apa in borcan inainte sa merg undeva. Unii ziceau ca e garnitura de chiulasa dusa,dar nu este pentru ca nu am delok apa in baia de ulei,e foarte curat uleiu.Toate furtunurile sunt in regula,nu curge pe niciunde. Daca ma puteti ajuta sa imi spune-ti si mie cam ce ar fi. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banuiesc termostatul blocat pe inchis.

Posibil si termocontactul de pe radiator, adica termostatul este ok, dar termocontactul fiind defect nu pornesc ventilatoarele..trebuie verificate ambele.

Verifica furtunul care iese din termostat cand motorul este cald. Daca temperatura apei a urcat peste 90 de grade, iar furtunul respectiv si radiatorul sunt reci, termostatul este blocat pe inchis.

post-25544-0-70629700-1350770225_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , dupa ce urca apa de 90 de grade, furtunul respectiv e foarte cald la fel si radioatorul. Chestia e ca mie nu mi se pare ca merg ventilatoarele,dar cand pornesc AC pornesc amandoua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci daca zici ca furtunul care iese din termostat e foarte cald, inseamna ca termocontactul de pe radiator este problema.

Ventilatoarele sunt functionale daca pornesc la actionarea butonului AC, deci nu mai are niciun rost sa le verifici.

Va trebui recuperat antigelul, si inlocuit termocontactul de pe radiator.

post-25544-0-35014500-1350813809_thumb.j

post-25544-0-90382600-1350813827_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la temperaturile moderate din aceste zile la drum intins nu pornesc deloc ventilatoarele, debitul de aer e suficient pentru racire corecta a radiatorului. Eu inclin sa cred ca pierde undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jagomane, ai dreptate, dar eu iau in considerare afirmatia omului:

,,Toate furtunurile sunt in regula,nu curge pe niciunde."

Daca afirmatia lui Santal este exacta raman la aceeasi parere.....

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am zis,despre furtune, nu imi curge niciunde,si nu cred ca e vorba de vreme pentru ca momentan nu sunt in tara,sunt inafara unde e putin mai cald. Un drum de 1500 km de mers a trebuyt sa ma opresc de 3 ori sa bag antigel .Am sa incerc acum faza cu termocupla.

Dar robinetul de scurgere e exact sub masca din fata,sub radiator nu ?

Eu vreau sa pun dupa ce schimb termocontactul ala,alt antigel ''nou''. Cati litri de concentrat trebuie si cate de apa,daca imi poti spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. In imaginea 1 se vede robinetul de golire.

Am sa postez o imagine doar cu robinetul, sper sa te ajute.

3 l concentrat + 2 l apa distilata, sau gasesti G12 gata preparat, cum doresti tu...

post-25544-0-17917600-1350843198_thumb.j

post-25544-0-46383000-1350843229_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!