Jump to content

Temperatura motor


Fisher
 Share

Postare recomandată

Problema voastra o am si eu cu specificatia ca am schimbat si senzor si termostat,mers in oras sau relanti 90 grade,mers drum mai lung scade la 60-70 grade si sta fix,caldura da normal,oare ce sa-i mai fac?sa mai schimb odata toate astea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    17

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • Carmina

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi recomanda si mie cineva un producator bun de termostat, la care sa stea acul cum trebuie, la 90 de grade indiferent de regimul de mers (in afara, in oras etc)? Am luat unul de la un comerciant faimos in Bucuresti, m-am bucurat ca am gasit mai ieftin decat la Avia, dar nu imi place cum sta. Cum maresc putin viteza, cum pica acul putin spre stanga. Cel original nu se clintea, statea mereu perfect vertical (pana sa se rupa urechile de plastic care il tineau). L-am cumparat cu tot cu corp pe asta nou, dar acum cred ca pot lua doar termostatul, pentru ca are alt sistem de prindere, cu un arc metalic, nu mai are urechile alea nenorocite din plstic (care, apropo, mi s-au dus pe instalatie cand s-au rupt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat sambata senzorul de temperatura motor (g62 parca) cu unul FAE, rezultatul... masina nu mai scoate fum si temperatura sta la 90 grade cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si mie imi variaza acul temperaturii in mers, destul de lent, acum e la 90 , imi vad de condus si cand ma uit iar e la jumatate sau la la zero. Ce ar trebui sa fac? Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat termostatul.

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as fi asa sigur pe termostat.

Ar trebui, inainte sa apelezi la vreun service, sa faci urmatorul experiment: cu motorul cald sa dai o tura mai in "forja" si sa vezi daca acul urca sau ramana la 90. Apoi iesi undeva la drum intins si sa mergi foarte lejer, la viteza de croaziera de 90, sa zicem, dar fara sa fortezi. Acul ar trebui sa scaaaada usurel, in niciun caz sa cada brusc la 0. Daca ai vreme sa faci experienta asta da-ne apoi un feedback.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand sta acul de la temperatura perfect vertical, "la ora 12", inseamna ca apa are 90 de grade? Asta asa ca o curiozitate, ca la mine nu scrie gradele (probabil ca asa e la toate Fabiile). Iar faza cu "acul trebuie sa stea sus nemiscat indiferent de regimul de condus" e adevarata sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vara sta la 90 de grade (ora 12) dar acum, pe vremea asta ... daca mergi lejer si la drum drept se stabileste putin mai jos (undeva pe la 70-80 grade) - cel putin asa e la mine

am observat ca unii pun un carton in fata radiatorului pentru a ridica mai rapid temperatura apei/antigelului

offtopic: la o verificare de rutina am descoperit ca am antigel concentrat (rezista pana la -50 de grade), este vreo problema?

masina am cumparat-o in luna iunie si eu ma pregateam sa ii schimb si antigelul dar ... se pare ca nu e nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul , temperatura trebuie sa stea la 90 de grade tot timpul, indiferent de anotimp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o fortez si sunt in oras sta la 90

daca ies din oras si merg "regulamentar" si dimineata cand e frig afara ... se duce usor in jos, cand intru in oras revine la 90

nu cred ca are ceva termostatul pentru ca toata vara a stat la 90, acum de cand e frig dimineata urca mai greu

sa fie antigelul de vina?

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba antigelul. E blocat pe deschis, sau nu inchide total, de aia vara statea pe 90 - ca era cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci in oras de ce se stabileste la 90?

sau e vreo setare de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece motorul are un regim mai turat cand mergi cu ea, si atunci transfera mai multa caldura lichidului de racire. Nu ai ce setare sa faci. Daca ar fi G62-ul defect, atunci ti-ar varia temperatura indicata , indiferent de regimul de mers.

In maxim o luna vei afla daca e termostatul - cand o sa fie foarte frig afara, daca e termostatul defect, nu o sa iti mai urce pana la 90, indiferent cum o sa mergi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de regimul de mers si de anotimp acul trebuie sa ramana la 90. Ca iarna ajunge mai greu la 90 (la diesel de exemplu) asta e altceva, dar cand ajunge trebuie sa ramana acolo. Asa este proiectat circuitul de racire si acolo este temperatura pentru care motorul este proiectat sa lucreze eficient. Daca atunci cand iesi la drum intins incepe sa scada, este clar ca este o problema. Intaresc si eu ce spune Florin ca fie termostatul nu inchide complet (adica nu separa complet circuitul mare de racire, cel cu radiatorul, de circuitul de racire a motorului) fie e o problema la G62 (desi problemele la G62 se traduc prin "caderi" aleatorii ale acului de la temperatura de 90 sau lipsa unei indicatii a temperaturii pe ceasurile de bord sau erori stocate in calculatorul de motor).

Termostatul care nu inchide complet se poate diagnostica relativ usor: inainte ca acul sa fi fost ajuns la 90 de grade vedeti ca furtunele ce duc la si de la radiatorul de racire incep sa se incalzeasca. Nu este normal. Nu uitati sa aveti grija la electroventilator cand bagati manutele dupa furtune, se pot intampla accidente!!

Atentie, cartonul in fata radiatorului NU este solutia!! Pot aparea neplaceri, de exemplu o supraincalzire a motorului cu consecintele ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa testez maine solutia asta

eu credeam ca e normal ca sa scada usor temperatura apei atunci cand mergi la drum intins cu motorul mai putin turat si cand e ger afara intrucat intra mai mult aer rece la radiator si motorul lucreaza mai putin

pentru ca atunci cand intru intr-o localitate si merg cu 60km/h sau mai putin revine la 90 de grade; dimineata, pana ies din oras urca pana la 90 de grade iar cand scap la drum intins, de cand sunt sub 0 grade, parca scade un pic, nu mai este exact in 90

deci voi spuneti sa ma astept la probleme? cat ar costa un termostat si care ar fi problema daca as merge asa in continuare? pe mine nu ma deranjeaza prea tare intrucat caldura baga

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo 100 ron, recomand firma BEHR. Probleme? Consumul marit de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad cand o sa fie vremea mai rece cum se comporta si ce consum imi ia. Acum ia vreo 6% in afara si in jur de 8 in oras

Il pot schimba si eu sau trebuie sa ajung la un service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun:

imi scade sub un pic sub 90 (vreo 80-85) atunci cand se indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:

- am pana in 2000 rpm

- afara sunt sub 0 grade

- sunt in afara orasului

- pornesc caldura

- merg cu peste 80 km/h

dupa o vreme revine la 90 de grade; sper sa nu-mi faca surprize si sa ma puna la cheltuieli

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a plouat azi si nu am avut chef sa deschid capota dar am observat o chestie, am facut un experiment:

intradevar se stabileste la 90 de grade in cazul in care nu am caldura pornita dar atunci cand deschid caldura in masina scade temperatura pentru o vreme dupa care urma inapoi la 90

pana acum nu am dat foarte mare importanta, ideia era sa nu treaca de 90

dar de cateva zile stau atent pe ceasul de la temperatura apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, cartonul in fata radiatorului NU este solutia!! Pot aparea neplaceri, de exemplu o supraincalzire a motorului cu consecintele ei.

Si plus de asta cred ca se si forteaza ventilatoarele atunci cand pornesc si ai carton, pentru ca se lipeste cartonul de radiator si paletele alea se cam "sufoca", nu mai au ce aer sa traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, cand schimbi termostat-ul trebuie luat neaparat cu tot cu acel plastic negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stilo, vezi AICI. La pagina 2 s-au discutat pe larg problemele care apar la termostatele de 1.4MPi. Foarte posibil una din urechile de prindere de pe capac sa fie rupta si atunci, termostatul nu mai sta la locul lui, deci nu are cum sa asigure inchidere completa sau, mai grav, se sparge capacul termostatului dar nu cred ca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!