Jump to content

Temperatura motor


Fisher
 Share

Postare recomandată

Waiii ... mai bine o las asha ca nu am probleme cu ea si termostatu ala nu cred are probleme deoarce a fost schimbat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    17

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • Carmina

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum merge insa odata cu venirea frigului nu numai ca nu o sa mai ai caldura in habitaclu insa vei remarca si o crestere a consumului mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi fac griji imi privinta asta , imi fac griji sa numi inghetze anti-gelu :icon_thumright: .

Caldura am si la 0 grade in ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, insa daca se rupe de tot termostatul si bucatile alea de plastic care il tin ajung in blocul motor nu o sa fii la fel de lipsit de griji...

Termoastatul costa 6-700 mii iar schimbarea lui e 15minute de munca (cu tot cu stersul pe maini) intr-o parcare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OOPS ! Mai bine il schimb in caz ce orice . Mersi pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati pt dublu-post dar am o problema urgenta !!!

Problema : Temperatura motor

Descriere : Am avut un drum pana la Dragasani si am mers cu 50 km/h (media) , temperatura incepea sa scada .... . Dupa ce am ajuns , am lasat masina vreao 20 min oprita cand vin , pun contactul temp motor 90 grade , dupa ce am plecat ( cu masina ) vedeam cum scade tot timpul pana cand a ajuns jos de tot .Iar urm zi numai merge acul de la temp motor statea numai jos , pana cand am dat in niste gropi :) , a inceput sa mearga si a urcat umpic.

P.S : Stie cineva de la ce e si ce trebuie sa fac ?

Masina : Skoda Fabia 2002 , 1.4 AQW

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ce poti sa faci este sa mergi la un service, sau daca te pricepi sa verifici termostatul. De obicei el este vinovatul. Mai sigur mergi la un service. Exista "doctori" pentru masina. La fel daca te doare ceva trebuie sa mergi la doctor, sa gasesti cauza durerii si apoi sa iei medicamente contra ei. In niciun caz nu este indicat sa mergi la farmacie si sa cumperi azi un medicament, maine altul in speranta ca unul va fi contra durerii tale. Exista doctori, asa corupti cum sunt ei te ajuta sa nu iei medicamente degeaba.

cat despre stilul tau de a scrie....

Am avut un drum pana la Dragasani si am cu 50 km/h (media).....

- te intreb: esti flamand ?

Ti-am atasat si doua imagini din care sa tragi tu concluziile.

Din respect pentru ceilalti scrie corect. De ce sa facem noi puzzle ?

post-12167-1224413150_thumb.jpg

post-12167-1224413164_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati , dar am scris mesajul repede , ca a trebuit sa plec undeva urgent !

Imi pare absolut rau ! :)

Despre termostat , sunt sigur ca el este ca imi face figuri si senzorul te temp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-au dat destule raspunsuri. Ori il inlocuiesti tu, ori daca nu esti sigur ca poti mai bine mergi la doctor. Nu e o interventie scumpa. E mai sigur sa o faca cineva care a mai facut-o.

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Aaaaa, Johnny boy, te-ai speriat? ziceai ca nu-l schimbi. Marog, daca vrei sa faci tu operatiunea iti recomand sa te ducumentezi temeinic din topicul asta si sa nu uiti ca la sfarsit sa refaci concentratia lichidului de racire (antigel G12 rosu).

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

NICIUN TERMOSTAT DEFECT!

Senzorul de temperatura nu facea contact bine , si dadea comnanda aiurea catre termostat. Senzorul citea temp ca find peste 100 grade C :P .

Am remediat problema cu CRC Electic Cleaner . Am scos senzorul din termostat si l-am curatat .

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mda... nu trebuie sa urlii...

Daca aveai rabdare sa citesti postul de la inceput, ai fi vazut ca problema ta (variatia temperaturii pe bord) poate sa aiba mai multe cauze... termostatul e una dintre ele, senzorul e alta.

Iar cu putina rabdare, poti sa rezolvi problema destul de usor, fara sa te agiti. Asa cum am explicat mai sus (nu stiu daca ai rabdare sa citesti tot topicul, totusi), desfaci senzorul de temperatura, si bagi degetul in locul lui sa vezi daca termostatul mai sta fixat in lamela lui de prindere... Dar, na, pentru asta trebuie sa te duci pana in fata blocului, sa deschizi capota, sa dai senzorul jos, sa fii dispus sa iti manjesti putin mainile... etc, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura nu facea contact bine , si dadea comnanda aiurea catre termostat.

Cum adica? Din cate stiu eu masina ta este dotata cu termostat MECANIC, n-are nici un contact electric care "sa-i dea comanda". Singurele termostate cu comanda de deschidere electrica sunt pe 1 model de 1.6 benzina, pe 1.8T si 2.0T.

De unde-ai scos-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Azi mi-a venit termostatul (cand se sfarseste iarna :icon_cry: ). Cei de la service au zis ca face 177 lei fara manopera.

Mi se pare cam scump. Atat costa unul?

Simtomele ce le avea masina erau scaderea temperaturii antigelului in timpul mersului si consum mai mare( nu exagerat) de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pentru 1.9 TDI am luat pe producator cu 30 ron si merge perfect. Original sa fie maxim 70-80 de lei. Dar pana la 177 pentru benzinar... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost corpul complet +sonda pret final 266 :icon_rambo: hotii

Modificat de BLiTZ
Fara QUOTE la mesajul anterior. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorul de 1.4 aqw, atunci pretul ala e cam corect. pentru ca termostatul efectiv vine intr-o carcasa, cot de plastic, prins cu 2 urechiuse, iar in pachet mai ai si sonda de temperatura.

Din cate stiu eu, 1.4 e singurul motor la care au adoptat solutia asta. La celelalte se schimba doar temostatul. De aia pe c o s m i n l-a costat numai 30 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am putut deschide un nou topic. nu stiu de ce da... am o skoda 1.4 16 v 101 cp si, astazi dupa 10 km de mers am oprit si...cu toate ca acul de la apa imi arata 90 C motorul era atat de cald de parca lua foc...am disperat un pic si maine merg la service. nu am nici o idee, mi-e frica sa nu se fi dus chiulasa. am 800 km facuti de cand am cumparat masina. asta da bafta nu ?

aveti vreo idee careva ? pls !

Modificat de ovidiu1010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca atata timp cat acul arata 90, poti sa dormi linistit. cand acul se duce pe zona rosie si se aprinde becul de temperatura si piuie, atunci poti sa iti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am putut deschide un nou topic. nu stiu de ce da... am o skoda 1.4 16 v 101 cp si, astazi dupa 10 km de mers am oprit si...cu toate ca acul de la apa imi arata 90 C motorul era atat de cald de parca lua foc...am disperat un pic si maine merg la service. nu am nici o idee, mi-e frica sa nu se fi dus chiulasa. am 800 km facuti de cand am cumparat masina. asta da bafta nu ?

aveti vreo idee careva ? pls !

Sa inteleg ca nu ai incredere in instrumentele de masura din bord? E prima data cand deschizi capota si vezi ca motorul e incins? Atata vreme cat nu fierbe lichidul de racire nu trebuie sa-ti faci griji. Daca se intapla sa iti fiarba (greu de crezut in vremea asta) pur si simplu il lasi sa se raceasca. Oricum, fiindca sistemul e presurizat (sper ca ti-e inchis pana la capat busonul la vasul de expansiune) lichidul da in clocot pe la 120 de grade. Cred ca ai intrat in panica, mai ales ca ai masina de atat de putin timp. Cand zici ca s-a dus chiulasa, probabil te referi la garnitura, dar pentru asta sint alte semne.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: E normal sa fie incins. Doar are in jur de 100 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Andrei Florin

salutare,

am aceasi problema descrisa aici, acul de temperatura de pe bord sta mai mult pe 0, ca si cum motorul ar fi rece, iar uneori cand este mai racoare afara (max 28 de grade) merge pt o perioada scurta.

ma gandeam si eu la senzorul de temperatura sa l verific dar nu stiu unde se afla, ma puteti ajuta ? motorul este 1,9 SDI cod ASY

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut tuturo scuze daca nu postez unde e bine dar sunt si eu biban ... am un golf 4 tdi pd si trebuie sa schimb termostatul pentru ca in mers temperatura nu creste mai mult de 60 de grade la o viteza medie de 80 km/h iar pe loc dupa 10 min ajunge la 90 de grade si se mentine. va rog daca se poate o poza sa vad unde se afla nu am nici cea mai mica idee si nici ce am vazut pana acum nu se potriveste precizez 1.9 TDI Pompe duse 86 kw tip motor AJM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haz de necaz....schimba si pompele daca sunt duse :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturo scuze daca nu postez unde e bine dar sunt si eu biban ... am un golf 4 tdi pd si trebuie sa schimb termostatul pentru ca in mers temperatura nu creste mai mult de 60 de grade la o viteza medie de 80 km/h iar pe loc dupa 10 min ajunge la 90 de grade si se mentine. va rog daca se poate o poza sa vad unde se afla nu am nici cea mai mica idee si nici ce am vazut pana acum nu se potriveste precizez 1.9 TDI Pompe duse 86 kw tip motor AJM

De ce nu postezi in sectiunea de golf ?

Acolo ai toate sansele sa fie cineva care sa fi avut acelasi defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!