Jump to content

Temperatura motor


Fisher
 Share

Postare recomandată

salutare!! sunt nou pe aici si stiu ca s-a mai discutat ceva asemanator dar nu a fost exact problema mea.

E normal ca in timpul mersului sa oscileze temperatura motorului?

La drum in panta sau prin localitati, curbe multe=> temperatura motorului:90grade.

Daca drumul devine drept si merg cu motorul la vreo 1800 ture viteza de croaziera => temperatura motorului:45 grade si chiar mai mica, iar daca drumul devine iar sinuos sau panta etc temp creste la 90 grade.

caldura masina baga normal in tot acest timp.

Poate sa fie o problema ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CrisH

    17

  • BLiTZ

    12

  • Al Bundy

    10

  • Carmina

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

temperatura trebuie sa stea la 90 grade obligatoriu (acul sta la 90 grade ca temperatura am inteles ca e alta). verifica termostatul si nivelul antigelului. NU E NORMAL ca temperatura sa varieze indiferent de regimul de mers.

Modificat de burga_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este normal ca temperatura motorului sa se modifice i functie de regimul de ture folosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand 1800rpm e cam la limita. as zice sa nu mergi sub 2000rpm. Motoarele noastre de 1.2 sunt in 3 cilindri, si se recomanda sa mergem putin mai turat. eu schimb intre 2500-2800 pana la treapta 4 si la 3000 treapta 5. iar viteza de croaziera pentru mine este 120km/h unde turatia se ridica peste 3000.la mine sta intotdeauna temperatura la 90 de grade. e 0 cand pornesc masina, creste in timp si cand ajunge la 90 sta acolo. nu mai creste si nu mai scade, indiferent de temp exterioara.

aaa, acum am vazut ca tu ai motor 1.4 dar oricum, stai pe la 2000, nu tine masina la 1800, si mai ales in treapta 5. 1800 e putin. daca alegi sa mergi subturat pentru a reduce consumul sa stii ca dauneaza motorului si defectele ulterioare ar putea costa mai mult decat diferenta aia de consum.

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura se modifica doar in gama de actiune a termostatului, 80-90 grade aproximativ, nu are voie sa scada la 45, 100% e spart termostatul si sta deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mulatumesc tuturor pentru raspunsul promt!

dar totusi o asemenea defectiune nu ar fi trebuit sa apara la un test VAG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si senzorul de temperatura. Unul nou e aprox 1 mil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate aparea eroarea 17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat) P1296 - 35-10 - - - Intermittent

sau o eroare legata de Engine Coolant Temp. Sensor (G62) (implausible signal, signal too high, etc.)

Verifica termostatu, cel mai simplu, si daca e ok (nu e blocat sau rupt) fa un test vagcom

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ai motor de 1.4 MPi.

votez pentru termostat (cred ca mai toti de aici cu motorul asta (AQW) au avut acceasi problema)

pentru mai multe detalii (si inlocuire) vezi aici:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17028

e o problema destul de des intalnita, si dupa cate observ iese in evidenta doar cand vine frigul...

ca metoda simpla de verificare, incearca sa pui un carton in fata radiatorului asa cum e descris mai sus. in caz ca temperatura urca la un nivel normal, atunci e sigur termostatul. daca nu urca, poate sa fie sonda de pe termostat dusa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul l-am schimbat si de aia am intrebat daca nu ar trebui sa dea o eroare la VAG ca dupa ce am pus senzorul nu a mai dat nici o eroare.

oricum ma ocup de asta si va tin la curent cu situatia.

multumesc de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

insist! 1800rpm mi se pare putin. si daca mai si mergi cu 1800 cu treapta a 5-a si mai si urci asa, atunci cred ca ti-ai luat o masina buna sa-ti bati joc de ea. Mergi la minim 2000rpm. Are cineva ceva de spus legat de parerea mea despre turatie ? Am dreptate sau ma insel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Fabia 1.4 mpi 44 kw, diferenta intre consumul la turatii de croaziera intre 2500-3000 si cel scos in intervalul 1800-2200 era cum am vazut eu prea mica(undeva la 0.4-0.6 litri la suta). Personal am vazut ca daca mergeam subturat, apareau probleme gen: tremurat motor mai accentuat, clapeta de acc se murdarea mai repede, bujiile nu erau la fel de rosii, temperatura motorului ajungea mai greu la 90 de grade deci implicit uzura mai mare...parerea mea e ca la motoarele gen 1.2 1.4 trebuie mers un pic mai turat, pentru ca asa sunt proiectate. Se obtine o diferenta de consum, dar pusa in balanta cu bubele pe care le produce mersul subturat...nu face. Sfatul meu personal: tine-o in 2500-3000. Mie in regimul asta de turatii imi consuma undeva sub 6 in afara, la viteze de 100-110. La consum urban...nu ne bagam sa discutam pentru ca ... la noi e nebunie prin orase.Decent, pentru 60 de caluti, zic eu :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine cosmin. si eu merg tot intre 2500 si 3000, si niciodata sub 2000. Dar ma intreb cat e viteza aia de croaziera la 1800 rpm. Nu de alta dar pt mine viteza de croaziera inseamna 100-120km/h. ceea ce depaseste cu mult 1800 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la 2000 de rot pe minut, la 60 de cai cam 80 km/h ai...la motor de 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac si eu o remarca, cu toate ca subiectul a degenerat in off topic. Cum ramane cu recomandarile unui mers economic, recomandari facute chiar de mama SKODA. Au platit bani destui pe nu stiu care, care a facut turul europei si pe urma a descris ce inseamna un mers economic, printre altele fiind si schimbarea vitezelor mai repede. Iar aceste recomndari le-am citit pe pagina in limba engleza de la SKODA. Deci mers economic inseamna un mers in regim de turatii scazut. Deci se contrazic cei de la SKODA? Oricum ca sa fiu on topic: regimul de turatii nu are a face cu temperatura motorului; acul trebuie sa stea permanent la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turul cu pricinal facut de Platner s-a facut cu un diesel, acolo poti sa mergi cu turatii scazute din cauza cuplului mare la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e. 1.4 TDI. Cine a condus masini disel stie ca la disel treptele se schimba la turatii mai joase. altfel urla si motorul mai tare si nu are rost. dar la benzinare nu exista explicatie pt mersul subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT!! Am revenit ! Am fost ieri cu masina in service si au gasit aia capacul de la termostat rupt sau urechile capacului. Ma rog! Deci trebuie schimbat termostatul si mi-au zis ca face cam 200ron+manopera :) ceea ce mi se pare cam mult. Voi ce parere aveti?

AAA si stiti cumva de unde pot sa cumpar in iasi piesa problema mai ieftin asta daca se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu....la fel la reprezentanta costa 220 ron piesa, dar am gasit undeva la un magazin de piese auto termostatul cu capac cu tot undeva la 70 de ron. Nu e original, da face serviciu, daca vrei piesa mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e o mare problema la o skoda fabia 1.4 mpi 68cp. motor AQW

temperatura ajunge la 90 de grade daca masina sta pe loc sau daca se merge cu ea in oras in aglomeratie

daca se merge la drum intins, dupa 2-3 km temperatura la motor ajunge la 50 de grade

am crezut initial ca este termostatul pe care l-am schimbat dar problema persista

sa fie sonda de temperatura??

a mai intalnit cineva aceasta problema?

please help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea interesanta e ca daca nu se merge cu viteza mare, ci in regim de oras atunci temperatura sta la 90 grade.

are cineva idee care e rezolvarea?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut pe fosta mea dragoste fabia 1.4 68hp o problema asemanatoare dar se pare ca la mine o luase afisajul razna.aceleasi simptome, la drum intins cand iti era lumea mai draga, aruncam un ochi pe bord si observam cum indicele temperaturii era total aiurea.opream motorul(nu in mers), puneam contactul si isi revenea.cateodata trebuia sa fac asta de mai multe ori.alte dati nici nu mai tineam cont ca stiam ca este o problema minora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si sonda de temperatura. Daca zici ca ai schimbat termostatul atunci este sonda. Termostatul care l-ai scos de pe masina era defect? Avea urechile de prindere rupte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culmea este ca arata bine afisajuldupa un drum de 300 km am pus mana pe motor si era rece!!!!pare a fi o problema, nu???daconfirm ca termostatul avea urechile rupteare cineva idee cat costa sonda?daconfirm ca termostatul nu era functional (urechile rupte)stie cineva can cat ar costa sonda?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da

confirm ca termostatul nu era functional (urechile rupte)

stie cineva can cat ar costa sonda?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!