Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Pentru ca motorul se raci foarte bine. Doar vara o sa ajunga la 90. Dar niciodata nu va sta fix acolo.

 

S-a mai spus de nenumarate ori ca in bord, ceasul e construit sa ramana pe mijloc de la 70 si ceva de grade pana spre 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru si eu in acest topic cu o intrebare. Banuiesc ca ar fi o problema asemanatoare. Am o piesa care nu stiu ce rol are, undeva in partea dreapta sub vasul de expansiune. Este o supapa cred, care merge de la vasul de expansiune spre filtrul de motorina. Inaintea supapei este un teu care merge un furtun spre radiator.

Ar fi trebuit sa intre un furtunel in ea care actual este langa supapa opturat cu un surub de 6.

Poate cineva sa ma ajute cu niste sfaturi ( ce si cum )

Incerc sa pun o poza dar nu stiu cum sa procedez. Am pozat piesa dar nu stiu sa o postez.

Demonstrez maestria in mecanica si in calculatoare

Modificat de mariuscurt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un robinet actionat de vacuum care inchide sau deschide circuitul de incalzire a motorinei. In cazul tau probabil are membrana sparta si pierde vacuum de asta a fost dezafectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se poate schimba termostatul la passat fara a pierde antigelul?dupa parerea mea eu cred ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pierde tot. Se recupereaza in mare parte.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il lasi pe la robinetul din radiator, pe la un stutz al racitorului de ulei si nu pierzi mai mult de juma de litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sa inteleg bine baietii de la service m-au facut.am avut probleme cu ceasul din bord cand ura cand cobora, si am fost la meseriasi,prima data mi-au spus ca este de la senzor apoi s-ar putea sa fie termostat blocat,iar in final mi-au schimbat si senzor si termostat si mi-au pus la plata si antigel,de asta am vrut sa stiu si parerile dvs,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca l-au schimbat nu e chiar rau, puteau sa il si recupereze, dar dura... Problema ar fi ca cel original e mai de calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt mi-au si spus ca piesele sunt originale, eu sunt constient ca  nu puteau fi ambele defecte,si oricum de recuperat le vor recupera,doar vor mai veni si altii pe la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service nu prea sta nimeni sa-ti recupereze antigelul. Interesul lor e sa faca vanzari, sa incaseze banu si sa dispari cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

pe ce canal al climatronicului pot sa vad temperatura motorului ? Am incercat pe canalul 45 si imi arata diferit, ceasurile arata 90 grade iar pe climatronic 72, am schimbat senzorul de temperatura cu altul original si tot asa, pe tester nu apare nicio eroare.

Modificat de merdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Da este bine pe canalul 45.,si pe tester cat arata? pe engine si intruments?

Din cate am citit pe forum este normal ca acul sa indice 90, iar defapt temperatura sa fie intre70-90gr. Este o marja acului indicator pentru a nu se plimba pe parcusul fluctuatiei. In mod normal daca ai un termostat bun, ar trebui sa ai apa peste 80gr pe vag com.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut! Imi poate da cineva niste indicatii cum se schimba termostatul la un Passat B5.5 1.6 benzina?

Nu se incalzeste motorul mai mult de 70 grade oricat as merge cu ea iar caldura baga foarte putin. Am facut un test, am pornit motorul iar dupa doua minute de mers la relanti, teava de sus care duce din motor in radiator este deja calda, de aici am tras concluzia ca termostatul meu a ramas blocat deschis. 

O sa cumpar un termostat si vreau sa il montez acasa, sa economisesc niste bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! 

Este dificil de schimbat? Am inteles din figura aceea unde este pozitionat dar nu imi dau seama exact cate chestii trebuie sa demontez ca sa ajung la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!

Am o nelamurire, motorul se incalzeste greu, dupa 8 km apa ajunge la 60 grade, in conditiile in care afara sunt 16 grade, iar la 90 de grade ajunge foarte greu sau trebuie sa fie vreo 25 de grade afara. Am schimbat senzorul G62. Sa fie de vina termostatul, sau asa e normal?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Chiar nu. La mine acum ajunge la 90 in vreo 3km.

Schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am fost la un service si tind sa cred ca nu e prea bun din urmatorul motiv. Mi-a spus ca trebuie sa desfaca toata admisia ca nu ajunge la acel termostat, poate sa desfaca capacul de la termostat dar nu poate sa-l scoata afara ca tine intr-o teava care nu stie cum s-o desfaca ca nu vede pe acolo. Iar daca desfac admisia trebuie schimbate nu stiu ce garnituri care sunt destul de scumpe si cine stie ce mai cedeaza pe acolo.

A schimbat careva termostat motor la Passat 2.0 20v, 2003, cod motor ALT?

Personal mi se pare ciudat sa dai admisia jos sa schimbi un termostat motor.

Modificat de Toma88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Iata ca intampin o problema la masina din avatar....NU urca apa la 90 de grade decat daca opresc clima sau o dau pe ECON, se pare ca nu mai face servicii termostatul si mecanicul mi-a spus ca trebuie data galeria de admisie jos ca sa pota fi schimbat.
Am si eu doua nelamuriri:
1 Implica alte piese (gen ganituri la admisie smd.) de schimb...cam cat timp ar dura si ce cost e manopera (estimativ macar)?
2 Ce parere aveti despre termostatul - WAHLER...asta am vazut ca e cel mai scump pe site-ul de unde imi cumpr eu pesele?
Multumesc anticipat!

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie data galeria de admisie ca sa schimbi termostatul la ALZ.

Accesul e destul de greu dar cu niste maini mai micute te descurci.Se afla dupa alternator la iesirea din chiulasa.

E prins cu doua suruburi de 7:banghead:

Mai trebuie si garnitura oring dar de regula vine in pachet cu termostatul.

Termostat cumpara Behr.

Modificat de vortexo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a zis mecanicul lui peste prajit, stie unde e ca mi l-a aratat ... merg maine sa-l trag de urechi.
Am sunat la Midocar sa comand unul OEM si ei mi-au spus ca vin pe Behr sau Wahler aveau un pret de 200Lei (redus cu 20%) avad in vedera ca piesele de VW (mai vechi) au o reducere de 20% si tot ei mi-au spus ca Wahler este cel mai bun si vine in 5 zile lucratoare pe comanda.
Drept urmare am cautat si comandat unul la Autokarma (sper ca nu se considera reclama) la "exorbitanta" suma de 62Lei si are garnitura inclusa, maine imi vine.

PS: Behr am gasit la 35Lei. 


Capturadeecrandin2016.10.13la16.31.195f8

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wahler am pus si eu de vreo 7 ani. Merge impecabil si azi. A fost vreo 35-40 ron la vremea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vortexo..cu tot respectul NU stiu cum ai reusit tu sa schimbi termostatul la ALZ, mecanicul meu mi-a spus ca imi da o sticla de "uichean" daca reusesc sa fac asta fara sa dau galeria jos si imi pune la dispozitie toate sculele lui pe mana. :banghead:
M-am chinuit 2h si NU am reusit sa dau decat surubul de sus afara, la cel de jos nici cheia nu am putut sa o bag si la mine am 2 suruburi de 8 si cu cap de thorx pe interior, am incercat sa introduc tubulara si intr-un prelugitor fexibil si nu am izbutiti....ori mototul meu este prea ingezuit din cauza intalatiei GPL, ori ceva imi scapa. 
Pana la urma m-am lasat pagubas si am sa merg sa ii dau 150Lei mecanicului saptamana ce vine, care zice ca e o lucrare de minin 2h si NU necesita sa schimb garniturile galeriei decat daca sunt rupte si coapte iar asta o vedem la descafacere (sunt 16 lei cele mai scumpe) ...oricum stau langa cotet cand o face. 

@Cosmin...multam fain. 
 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie prelungitor mai lung intradevar dar se poate. Cauta pe youtube si ai sa gasesti exact cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!