Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Dupa 1 an de zile de la schimbarea termostatului am observat ca asta "nou" nu-si mai face treaba. La relanti imi tine apa in 70 de grade. Concluzia: Wahler sucks! 

Urmatorul o sa fie original de original, de la mama lui din nemtia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect..... OEM - in jurul la 140-150 lei, daca se cumpara si oring-ul OEM... recomand, pt 5 lei, merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat toamna trecuta si era singurul care venea in aceeasi zi, cel OEM venind in 3-4 zile. Am zis atunci ca o sa ma tina macar 3 ani, fiind si recomandat de prietenul meu ce mi-a facut comanda. Asta e, usor usor ajung la concluzia ca marcile bune de piese sunt maxim 10 la numar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate.... mai sunt si exceptii, dar putine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cunosc si cazuri de termostate oem cedate dupa 1 an.

Al meu e tot Wahler si dupa 5 ani inca e la fel de bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnul Cosmin, vreti sa ma "incurajati" ? :D

Sa incep sa caut unul dupa diametrul furtunului, dar de la alta marca? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu te incurajez. E doar cazul meu.

Desi recomand doar piese oem, eu am avut noroc cu el. 

 

De la alta marca nu te gandi!

Cunosc caz cand s-a incercat adaptarea. Nici vorba. N-a functionat nici ca si cel defect al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cam ce cantitate de antigel pierd cand schimb termostatul? (Sa fiu pregatit... n-as vrea sa golesc tot sistemul...)

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Think again. ;)

Iese tot. Ai de fixat si un o-ring intre termostat si cotul de plastic. Exclus sa reusesti pana iese tot antigelul.

Si atunci ce afacere ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci as fi foarte recunoscator daca m-ar ajuta si pe mine cineva cu o poza a busonului de golire al radiatorului :) Termostatul l-am identificat :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos! Sunt f. lamurit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor,

 

am un Passat 3BG din 2001, 1,9 TDI, 101 cai, 74 Kw, 193 000 km

 

Problema:  acul care indica temperatura refrigerantului nu sta la 90 grade Celsius. in general fac drumuri scurte( 15 km dus si 15 intors). Acum de o saptamana am facut un drum de 300 de km dintr-un oras in altul si am tinut sub observatie un pic indicatorul de temperatura: cand urcam vre-un deal si crestea consumul undeva la 10 litri la 120 km/h urca si temperatura la apa iar cand coboram dealul sau panta scadea pana la 80 sau 70 de grade. Mentionez ca in general temperatura sta cam pe la 80 de grade. A mai intalnit cineva problema asta ? sa fie senzorul de temperatura?

 

 astept raspunsuri, bafta

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca termostatul sa fi ramas pe deschis, iti spun pentru ca si eu am avut aceeasi problema cand am cumparat masina. Pe vcds vezi diferenta de temperatura (Engine si Instruments) in aparatura de bord si cea de la ECU. Daca diferenta e mai mare de 1-2 grade posibil sa fie sonda dar daca iti oscileaza cum ai precizat e posibil sa fie termostatul. Incepe cu ce e mai usor si mai ieftin: termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa cauti un termostat de firma.

Pe-al meu l-au achizitionat si inlocuit cei de la "service"....Cand stau pe loc scade temperatura... cand ma deplasez, sta la 90. In mod normal ar trebui sa stea la 90, indiferent daca e in mers sau in pornita in parcare , dar si indiferent de setarile climei....Concluzie, mai bun era "ala prostu"... original.. :tuktuk:

 

P.S. nici la dacia "a bătrână" nu oscila temperatura ca acum.

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cumpara unul OEM..... este in jurul la 150 lei - dar merita..... restul, la 50 lei... sunt la risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, zilele astea voi cumpara un termostat si am sa vad daca reusesc sa rezolv problema

bafta all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdandumiter

Verifica-ti termostatul. Si eu mi l-am schimbat ca nu imi urca apa decat pana pe la ~70°, iar foarte rar in sarcini mari ajungea  pe la ~85°
   Dupa ce l-am schimbat, in 5 minute de stationare a urcat la temperatura optima. 


Il  poti schimba si tu acasa  cu o surubelnita buna si inca 2-3 scule uzuale, doar ca iti trebuie antigel pentru completare. ( sa complectezi decat cu G12 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Sa nu deschid un topic nou (am cautat  si n-am gasit), postez aici:

1.Daca imi puteti spune ce sunt aceste 2 piese si ce fac ele,daca au treaba cu PTC?:

post-58309-0-95228100-1412268709_thumb.j     post-58309-0-89429200-1412268716_thumb.j Din poza 2 ma refer la acel radiator sau rezistenta , ce-o fi, nu la aeroterma.

2.As dori o poza cu PTC (auxiliary heat) montat pe Passat B5.5

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt radiatoarele de la elementul de comanda al ventilatorului de habitaclu.

 

 

post-1788-0-27888100-1412270862_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele fac acelasi lucru?Am gasit si ptc - ul la mine, ms Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu... PTC-ul - ceea ce vezi in poza pusa de bundy, este rezistenta auxiliara de incalzire a habitaclului - e ca sa faca cald mai repede, in habitaclu.... parca poza e de la retrofitul facut de mine la B5.

 

ceea ce ai pus tu in poza, este folosit pentru comanda ventilatorului.... nu face cald.... ci ajuta la functionarea ventilatorului, in functie de comanda data de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei, ce cod are PTC-ul? Ma refer la cele de pe abtipildul masinii. Nu imi dau seama daca am, unde sa-l caut, etc. Multumesc frumos! Wvwzzz3bz5e038447 e seria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai... stai linistit.

 

vezi sub placa de sub bord, in stanga volanului, ai un soclu cu doua relee si doua sigurante mari, sub ele.... sunt de la PTC. Ti-am pus o poza (sunt de la retrofit-ul la climatronic pe care l-am facut saptamana trecuta la un Passat) sa te orientezi mai usor

 

trebuie sa dai jos placa de sub bord - are 4 suruburi.... poate daca scoti capacul de la sigurante, cu ajutorul unei lanterne, le poti vedea.....

post-30007-0-32014600-1412322335_thumb.j

post-30007-0-84240700-1412322365_thumb.j

post-30007-0-59892800-1412322477_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cautat subiectul, am cautat, dar Tapatalkul masii nu arata decat un  "ecran" de rezultate, restul nefiind accesibile. El e in stanga aerotermei, cumva? Spre centrul bordului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!