Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

salut, de cand a inceput sa ninga ,nu imi mai ajunge apa la 90* .sta la jumate intre 0 si 90. oricum as merge si cat...dupa ce opresc motorul se aude in stanga masini pe la caseta de directi , ca un ventilator ceva. care merge ce merge ,porneste mai tare dupa care se opreste...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai Manutza, daca mai subliniezi textul, iti rup degetelul.

Prima data trebuie verificat cu un vagcom daca e diferenta intre temperatura masurata in Instruments si cea din Engine. Daca e diferenta, e clar defect senzorul de temperatura. Daca nu e, iti trebuie alt termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze ,sunt nou si nu prea stiu cum e pe aici, . senzorul de temperatura merge bine zic eu, simt diferenta la caldura bagata in masina. si unde este termostatul? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul - pe chiulasa, in spatele alternatorului sub un cot de plastic- Ai doua piulite de 10 mm, de desfacut, ca sa scoti acel cot si sa schimbi termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau daca esti nou, citesti topicul. E un bun inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi termostatul si nimic...sunt -3* grade afara si eu merg cu apa la 30*c..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi urmai sfatul, prima data testai senzorul de temperatura si nu schimbai degeaba termostatul. E clar ca temperatura e ok, dar nu masoara bine senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat termostatul dupa motorul de rezerva,lam probat in apa fierbinte ,si lam pus pe masina ...si nimic ,tot asa face, sonda de temperatura eu zic ca e buna,ptr ca nu imi baga caldura in masina. si la 35' cat imi arata in bord daca pun mana pe furtunu care intra in radiator sus, ala e cald. nu am montat eu bine termostatul?sau nici acela nu era bun? dar in apa calda se lungea tija aia cu ''ciuperca'' aia in cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

important e la cate grade, deschide....

la 35 de grade pe bord - pe VCDS, vrei sa zici... ca pe bord se ridica, abia dupa 50.

Pune un termostat nou - unul aftermarket este 50 lei, vezi cum sta treaba, eventual inlocuieste si senzorul G62, daca vezi ca tot nu se ridica acul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batman... Testul cu apa fierbinte e un mit. Nu ai de unde sti cat e de corecta plaja de lucru a termostatului.

Ti s-a mai spus sa faci o scanare cu vagcom-ul. Ai facut? NU.

In topic gasesti si schema de montare a termostatului. Evident ca nici aia n-ai vazut-o

Fara a fi rau, eu zic sa nu ne mai ceri sfatul, ca oricum lucrezi dupa ureche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test, nu mi.a dat nici.o eroare .doar ca nu imi incalzeste apa(zicea baiatu) termostatul lam montat dupa schema aratata de florin, am zis sa nu iau un termostat nou, ca e cam greu cu banii...si sa verific cu cel vechi care mergea fara probleme inainte de a schimba motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu test de erori am spus sa faci, ci sa masori temperatura atat pe engine cat si pe instruments. Fa asta si compara cele 2 temperaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul din semnatura nu se mai alimenteaza bujiile de preincazire a lichidului de racire,bujiile sunt verificate merg releele 53 inclusiv 100 sunt bune verificate pe o masina identica care mergea,temperatura de afara -7 grade trebuia sa mearga cum verific sa vad daca vine curent la relee .mersi astept sfaturi.

Am climatronic pe masina cu nici o eroare stocata.

Modificat de bigstar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai tati,nu ai verificat concret cum ti-au spus oamenii daca ai diferente notabile de temperatura intre instrumente si motor!una la mana!Si a doua un termostat wahler am dat eu acum 1 zi 36 de lei!nu e un pret exorbitant tinanda cont ca vrei marca vag!nu mai incerca cu altul vechi ca plangi in continuare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa schimb termostatul intai ca am langa mine de unde il pot lua, cu un tester e mai greu aici la mine ,ca in'afara de a citii erorile ,si atat, nu prea stiu sa faca cei de ,pe aici..daca nu dau drumu la caldura in habitaclu ,apa se ridica la 90 si ramane acolo.dupa ce dau drumu scade la 40*...multumesc revin cu amanunte dupa schimbarea termostatului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul 638 !!!daca dau ouput test si nu sunt actionate relee ce trebuie se fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

problema la mine este ca imi sta acul pe 90 dar cu vag-ul imi arata doar 77,si nu vrea sa creasca,am schimbat si senzorul g62,are cineva idee ce ar putea fi problema?

la motoarele ajm exista acele bujii de incalzire a apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La unele. Te uiti deasupra pompei tandem si vezi.

Dar pe vremea asta nu functioneaza.

Schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumparat sonda de temp pe original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nup,ceva febi la 45 ron,dar maine imi iau alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

la motoarele ajm exista acele bujii de incalzire a apei?

 

parca la toate AJM-urile .... oricum nu se pornesc alea - se numesc CGP - la temperaturile astea.

 

pune un G62 bun - OEM sau Hella - dupa care vedem mai departe, daca mai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa schimb senzorul g62 cu unu hella,si temperatura pe ceas apare 90 grade fix,iar pe tester 81-82 in mers,iar la relantiu imi arata 78,3 pe test,iar turatia la relatiu sta cand la 820 cand la 840,este ok sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am si eu o rugaminte daca puteti sa ma ajutati , am un passat b5 ajm si nu am incalzire suplimentara CGP(coolant glow plugs) sau PTC(positive temperature coefficient – Z35) si imi doresc sa montez CGP (am toate piesele necesare) ,dar nu pot sa localizez comenzile releelor care pleaca din ecu (T121/21 si T121/22) daca se poate cu o poza ar fi si mai bine . Comenzile releelor care pleaca din ecu (T121/21 si T121/22) puteti sa-mi spuneti daca este comanda pozitiva sau negativa . Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, ce tip de bujii imi recomandati pentru un Golf IV 1.9 TDI , ALH din 2000 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!