Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

 Sunt nou pe acest sait si ma confrunt cu urmatoarea problema la o Skoda Octavia Tour, 1.9 TDI, cod motor Axr. in momentul in care temperatura exterioara este 0 grade, plec cu masina la service, pe centura, distanta fiind de 17 km, temperatura agentului de racire ajunge la 90 de grade in momentul in care mai am 2 km de efectuat, am uitat sa specific ca viteze de deplasare este intre 60-75 km/h. Ceea ce ma deranjeaza cel mai tare este ca nu se simte caldura in masina, fata de alte masini care la 70 de grade pe ceas dau caldura, la mine se simte cald in momentul in care ajunge la 90 de grade. O alta chestie pe care nu o inteleg, plec la servici, o i-au prin oras, sunt in jur de 13-14 km, temperatura exterioara este de -1/-2 grade, ajung sa efectuez 4km din drum, temperatura agentului de recire ajunge la 70 de grade iar cand ma apropii de servici ajunge la 90 de grade, ceea ce eu nu inteleg este cum ajunge temperatura agentului de racire la 90 de grade mai repede daca merg prin oras fata de drumul pe centura si de ce nu se simte caldura la 70 de grade? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza sa vezi daca ai PTC(ar trebui),sa vezi in ce stare e . Motorul se incalzeste mai repede in oras deoarece parcurgi distante mai mici la aceeasi turatie relativ, dar in oras nu-ti trece la fel de mult aer prin radiator  si astfel nu se raceste asa repede lichidul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai climatronic sau ac-u? în primul rand verifica furtunele care intră în habitaclu la calorifer, fa o diagnoza pe clima să vedem daca ai erori pe motorase, sau daca ai Ac asculta/verifica daca atunci când dai pe aer cald se aude/ se simte clapeta cu închide.

si dată viitoare vezi că este arie separată skoda / octavia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai 70 grade pe ceas... poti avea un pic peste 60 grade in realitate.

 

la drum intins, sta la 90 de grade ... si baga caldura ? ... daca nu prea, atunci schimba termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot discutat cu multa lume, unii dintre ei lucreaza la Porsche, toti mi-au spus ca aceasta masina nu are PTC, deoarece are cele 3 bujii incandescente de langa poma tandem, bujii pe care le-am tot verificat, chiar si in aceasta seara cand am lasat masina in service sa se incalzeasca si dupa 25 de minute am plecat cu ea, m-am oprit dupa 5 minute, am ridicat capota si am pus mana pe bujii, care erau calde. In seara asta amplecat pe centura, afara erau 3 grade, pana la podul de la Chitila apa era la 90 de grade, la aceasta temperatura este foarte cald, termostatul l-am schimbat acum 2 ani. Astazi mi a mai spus un coleg sa verific conductele care intra in habitaclu, una trebuie sa fie calda si cealalta trebuie sa fie aproximativ la fel. In cazul in care conductele nu sunt Ok, trebuie sa verific caloriferul de caldura, exista posibilitatea sa fie partial infundat, asta inseamna sa dau bordul jos, sa vezi distractie atunci. O sa incerc sa fac o diagnoza pe climatronic sa vad daca am erori,dimineata cand ii dau drumul se aud tot felul de zgomote, ca de motorase, usite care se deschid. Multumesc pentru sprijin. O seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca esti in situatia mea. Calorifer partial infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot discutat cu multa lume, unii dintre ei lucreaza la Porsche, toti mi-au spus ca aceasta masina nu are PTC, deoarece are cele 3 bujii incandescente de langa poma tandem, bujii pe care le-am tot verificat, chiar si in aceasta seara cand am lasat masina in service sa se incalzeasca si dupa 25 de minute am plecat cu ea, m-am oprit dupa 5 minute, am ridicat capota si am pus mana pe bujii, care erau calde. In seara asta amplecat pe centura, afara erau 3 grade, pana la podul de la Chitila apa era la 90 de grade, la aceasta temperatura este foarte cald, termostatul l-am schimbat acum 2 ani. Astazi mi a mai spus un coleg sa verific conductele care intra in habitaclu, una trebuie sa fie calda si cealalta trebuie sa fie aproximativ la fel. In cazul in care conductele nu sunt Ok, trebuie sa verific caloriferul de caldura, exista posibilitatea sa fie partial infundat, asta inseamna sa dau bordul jos, sa vezi distractie atunci. O sa incerc sa fac o diagnoza pe climatronic sa vad daca am erori,dimineata cand ii dau drumul se aud tot felul de zgomote, ca de motorase, usite care se deschid. Multumesc pentru sprijin. O seara buna.

 

corect.... daca ai CGP ... bujiile de incalzire de pe circuitul de racire... nu ai PTC.

 

verifica furtunele

 

diagnoza pe climatronic, sa vedem cum lucreaza servomotoarele, clapete, etc - asta era de fapt, primul pas pe care trebuia sa il faci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1 Tour, chiar daca nu are CGP nu are nici PTC deoarece nu s-a montat niciodata pe aceasta platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
fluerasu larion

Salutare,

Am un passat din 2002, 1,9 tdi, 131 cai. Am schimbat termostatul si senzorul de temperatura G62 pt ca nu imi mai ridica acul la 90, si dupa ce le.am schimbat am aceeasi problema, sta undeva pe la 80 de grade, aproape de 90 dar nu urca pana la 90. Consumul mi.a crescut foarte mult. Imi puteti spune ce ar mai trebui sa schimb sa nu mai am aceasta problema. 

Va multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca/brand de senzor ai pus? Antigelul este concentrat sau diluat?Oricum iarna mai creste consumul daca te uiti la BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluerasu larion

senzorul din cate mi-a spus cel care ma pus sa il cumpar e cel care vine si montat pe masina. nu stiu ce firma dar mia zis sa il luam pe ala ca e mai sigur chiar daca e mai scump (a fost undeva pe la 60 de lei). Antigelul am pus concentrat pe care l-am diluat cu apa distilata. Masina o am de 3 ierni si nu mia mai facut asa pana akum niciodata, stiu kum ii crestea consumu si in anii precedenti dar acum e cam exagerat fata de cum era iernile trecute. Acul de la antigel nu scade pe zero niciodata doar ca nu urca la 90 si nici caldura nu e prea puternica.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mizez pe piese proaste.

Daca 60lei era "mai scump", cat era unul normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fluerasu larion

si am uitat sa mentionez. uneori cand accelerez aud ceva bolboroseli nush ca niste picaturi nush de unde si cum? e posibil sa fie garnitura de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru asta tre sa dispara din antigel ori sa ai presiune mare in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pt. 1,6 benz. AHL  confirm si eu: inlocuirea termostatului se face fara a demonta alternatorul! NU e nevoie nici de canal/rampa, se lucreaza pe deasupra, se demonteaza doar suportul de tabla(3 suruburi) ce fixeaza galeria de admisie, e situat in drp. alternatorului, pt. un acces mai usor. Atentie la noua garnitura, verificati sa etanseze. Pt. parbriz aburit sau degivrat partial, inlocuiti filtrul de polen si efectuati o spalare a caloriferului/radiatorului de climatizare cu apa calda, operatiuni destul de simple. Bafta tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se incalzeste greu motorul.si odata ajuns la 90 de grade,sta acolo si baga caldura dar asta in mers... daca las masina la relanti 10 minute sa zic..acu de la temperatura apei scade pana jos.o fi si senzorul g62?si inca ceva..vad ca ventilatorul de la ac se invarte non stop.oare de ce?nicio eroare cu vag com.ba pardon..am avut o data eroare pe g62..si am sters'o si nu a mai aparut.voi schimba senzorul cel mai probabil.si app..unde gasesc codul pt senzorul g62?pt motoru meu ahu?..o fi asta? 059 919 501 A  . sau eu am altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si termostatul.

Cum adica se invarte non stop ventilatorul? Chiar si cu motorul oprit sau doar cu motorul pornit si ventilatia pe 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pornit,ventilatorul acela micut care e la ac..merge.chiar daca e frig afara,el merge.azi am facut o scanare cu vag com si imi da semnal intermitent sau scurt, senzor g62.am sters eroarea,am scanat din nou..si nu mai aveam eroare.pornesc masina..si surpriza:)..ventilatorul nu mai mergea.deci probabil trebuie sa curat mufa si pinii sau sa iau alt senzor.acuma inteleg de ce se incalzea greu apa(cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul, cablajul, etc.

 

daca totul e ok, atunci trebuie inlocuit. Cumpara Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca antigelul nu se incalzeste pana la 90 de grade e posibil sa am consum marit de motorina?Daca da,rog o explicatie clara de ce un motor neincalzit la 90 grade, de ce consuma.Pornesc dimineata la -5 grade dupa care ma plimb prin oras vreo ora cu treapta 1 si 2 si antigelul nu ajunge niciodata la 90 (verificat cu VCDS)...cam 70 grade in VCDS si consumul pleaca cand pornesc de la 35% si scade dupa ora de plimbat la 12 %,mai jos nu.Temperatura pe engine si pe instruments arata aceeiasi valoare.Am mai avut un golf identic si ca motorizare 1.9 BKC si la ala scadea la testul de mai sus ,la 6% in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba termostatul. Pentru explicatii clare, studiaza functionarea unui motor.

E posibil sa ai si alte probleme dar ia-le pe rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si am omis sa spun caci cand merg o ora prin oras cu treapta 1 si 2,la consumul instant imi afisaza 3,7-4,3-4,7 niciodata nu afisaza peste 5.Curios de ce la consumul mediu arata 12% ?! Ceasurile de bord cu display mare de imi afiseaza aceste valori le-am avut pe masina identica de am vandut-o care la aia in oras imi afisa consum mediu 6% dupa o ora de plimbat.Sunt sigur 100% cand spun ca in oras mananca 12%.Inafara dupa 50 km,acul de la ceasul de temperatura este la "90" si imi comsuma 7%....deci la drum intins.Dupa cum spuneti am sa cumpar un termostat OEM si il montez dar nu stiu de care: de 87 grade sau 92?Si mai am o intrebare:un termostat care este foarte,foarte ok....limba de pe ceas care este fix la "90" trebuie sa ramana teapana fie ca stau la semafor la relanti,fie ca,cobor o panta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montai azi termostat nou si deschide la 84.Cel vechi deschidea la 70 deci CLAR,este defect ! Problema e,cata forja ii dadui, antigelul nu urca peste 85(monitorizat in mers tot timpul cu VCDS-ul).De ce nu ajunge in VCDS la 90?In bord acul e la "90".Am atasat o poza cu valorile la senzori.

post-53712-0-09857600-1422365320_thumb.j

post-53712-0-54422800-1422365330_thumb.j

post-53712-0-40464000-1422365346_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!