Jump to content

Cand apare A8 cu noul facelift?


LiviuS
 Share

Recommended Posts

Salut!

Stie cineva cand este preconizat sa apara noul A8 cu noul facelift? (initial am scris cu "lifting" ca si figura de stil. Ii multulesc lui s_c pentru observatie!)

Dintr-o susrsa avizata am auzit ca in septembrie, dar am motive sa cred ca a cam exagerat din anumite motive...

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca prin "lifting" intelegi facelift, nu? Sau e un nou termen, de care n-am mai auzit pana acum?

Nu stiu cand va apare, dar mi se pare inca f. f. devreme. Modelul actual are... cat? 12 - 18 luni? Si vorbim de o clasa in care modelele se schimba ceva mai lent (mai rar)

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca prin "lifting" intelegi facelift, nu? Sau e un nou termen, de care n-am mai auzit pana acum?

Nu stiu cand va apare, dar mi se pare inca f. f. devreme. Modelul actual are... cat? 12 - 18 luni? Si vorbim de o clasa in care modelele se schimba ceva mai lent (mai rar)

Multumesc pentru confirmarea pe care mi-ai cerut-o! Acel "lifting" am dorit sa fie o figura de stil, dar recitind mesajul meu mi-am dat seama ca nu prea a iesit cum am vrut initial. Da, la facelift ma refer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pana la viitorul facelift, o stire putin off-topic din Adevarul de azi (17.02.205): "63 de Audi A8 au defilat la nunta lui Ronaldo" (majoritatea argintii, cu motoare de 6.0 şi 4.2 litri).

Link to comment
Share on other sites

OT: Mda, ce amarati! :blink: Mie mi-a placut cand toata echipa Real-Madrid si-a luat Audi: 2 RS6, un A8 si restu A4 quattro si cabrio. :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ADEVARUL din 13 mai 2005: "A8 4.2 TDi"

"Audi a prezentat la Barcelona cea mai puternica berlina diesel de pe piata. Este vorba de o noua versiune a lui A8, care are sub capota un motor TDi de 4.2 litri care ofera 326 CP, cu 13 mai multi decat precedentul detinator al recordului, propulsorul V10 TDi de 313 CP al lui Phaeton. Gratie noii unitati, A8 atinge 100 km/h in 5,9 secunde si o viteza maxima limitata electronic la 250 km pe ora, depasind copios, in materie de acceleratie, atat Phaeton V10 (6,6 secunde) cat si Audi A8 4.0 TDi (6,7 secunde)".

Link to comment
Share on other sites

Btw

In showroom la pbn

A8 6.0 W12 450cp quattro maro - 127 000 Euro CIP

MULT ! Foarte mult ! Deja la banii astia exista variante mai tentante ... 5 GTI-uri de exemplu :)

Nu mai spun ca daca mai adaug un GTI :) ajung la un Bentley Continental GT.

Edited by gorrocs
Link to comment
Share on other sites

Va salut pe toti!

Dupa o indelungata studiere a pietei auto, interna si externa, masini noi si second hand, intr-un tarziu m-am hotarat si am comandat masina visurilor mele.

La un moment dat am studiat Audi A6, BMW seria 5, Mercedes E Clase. Concluzia dupa studierea ofertei in amanunt si punand in balanta optionalele, este ca dintre ele, BMW seria 5 este castigatoarea.

Argumente: optionale mai multe - finisare buna la interior, dinamic drive (absent la A6, la E Clase agentul mi-a spus ca exista, der nu prea a fost convingator), ventilatie in scaun, masaj in scaun, chiar si pret. La E Clase m-a dezamagit finisarea din inrerior. Este adevarat ca era modelul cel mai ieftin, dar nici nu prea ma tragea ata catre acest model si nici dotarile nu sunt convingatoare.

O parere persanala este ca la o asemenea masina, daca tot esti hotarat sa incestesti o asemenea suma, trebuie sa ai in primul rand obtionalele pe care ti le doresti.

Mai sunt si alte argumente, dar nu-si mai au locul aici. Poate deschid un topic pe tema aceasta, dar sunt convins ca pe acest forum nu o sa am parte de obiectivitate. :)

Hotarand sa fac un efort financiar mai mare, am studiat urmatorul prag: A8, 7 Serie, S Clase.

Concluzie: Supermasini toate! :)

Aici recunosc ca feeling-ul a contat cel mai mult, dar si faptul ca, in Europa "civilizata", A8 este "pe val". (Comparatie A8, 7 Serie, S Clase)

Cu toate ca stiu ca BMW este un "spirit" si un mod de viata, Mercedes are o imagine de necontestat (aici a contat si faptul ca modelul urmeaza sa fie schimbat cat de curand), am preferat totusi Audi, fiind convins de imaginea in crestere, de noua imagine (single frame - fapt care m-a intarziat cu cateva luni, nefiind disponibil acest model pe A8 decat din saptamana a 10-a) si probabil considerand ca ma incadrez eu ca personalitate mai bine pe aceasta masina.

Iata si masina comandata:

Audi A8 3.0 TDI quat 171 kW / 233 CP / 3.0 L, Tiptronic 6 viteze.

Pretul este pe masura si horatarea mi-a luat destul de mult timp. Am tot incercat sa ma orientez la ceva dintr-o gama mai de jos, dar sufletul meu tot la A8 ramanea.

Iata si dotarile A8-ului comandat si care urmeaza sa vina pe la jumatatea lunii iunie:

Dotari standard pe modelele Audi A8

·

Link to comment
Share on other sites

-=Cristache=-

Deja versiunea noua se livreaza.

Daca vreti cateva poze cu A8-ul din showroom-ul PBN (cel maro) vi le pot posta....

Edited by -=Cristache=-
Link to comment
Share on other sites

O poza cu A3-ul genial din showroom daca poti sa postezi ar fi super !

..si A8 merge :exclaim:

Link to comment
Share on other sites

Deja versiunea noua se livreaza.

Daca vreti cateva poze cu A8-ul din showroom-ul PBN (cel maro) vi le pot posta....

<{POST_SNAPBACK}>

Mi-ar facea placere sa le vad!

Apropo, ce dotare are?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am intrat in poseia ei de pe 14 iunie.

Am facut deja 1000km si comportamentul este mult peste asteptarile mele.

Deja sunt lucruri care-mi plac la nebunie si altele pentru care plang ca am bagat banii in ele:

+ faruri xenon adaptive plus - in afara de faza care se misca odata cu volanul, mai au inca un bec ce se aprinde la 90 grade cand am viteza mica

+ telefonul bletooth - se imperechaza cu masina in momentul in care o pornesc

+ stabilitate

+ suspensia pe perna de aer

+ pachetul de lumini este innebunitor

+ clima pe 4 zone face fata cu brio. Nu ai senzatia ca-ti scoate ochii aerul rece.

+ portbagajul care se deschide din telecomanda, dar mai ales cand se inchide din buton da bine la gurile casca :)) - aici glumesc. Totusi, putea si acesta sa se miste putin mai repede. Este destul de lent.

- ventilatia in scaun - ii dau un mare minus. nu se compara cu cea de pe BMW seria 5 (pe aceasta o cunosc). nu are putere si parca nici zona destul de mare de acoperire.

- trapa solara - si aceasta este o dezamagire din doua motive: primul, nu face fata si tineti cont ca am cea mai deschisa combinatie de piele (bej) cu interior tot bej si al doilea, nu am posibilitatea sa ramana numai sticla, prin care sa pot vedea cerul, sau sa intre lumina (depinde de moment :)) - nu exista varianta in care se se deschida numai capitonajul. Trapa fara celule solare funciona normal.

- comanda vocala este un instrument lipsit de sens. Daca spun "Radio" se va comuta pe radio, dar in 10..50 secunde. Si oricum comenzile sunt limitate (cel putin din cate mi-am dat eu seama pana acum - radio, CD, adress book).

Consumul pe primii 100km, facuti in majoritate in afara, este de 9..10% (va aduc aminte ca motorul este 3.0 TDI, 171kw, 233HP, 1900kg). In oras ma astept la 12..13%.

Daca va intereseaza ceva in mod special despre aceasta, va rog sa ma intrebati si o sa incerc sa va raspund cat mai obiectiv posibil.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt. masina, mi se pare f. reusit modelul :)) Niste poze ar fi bune, mai ales cu interiorul.

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru masina,excelenta alegere dupa parerea mea!Si in legatura cu link-ul ala cu comparativul facut de francezi,mama,mama ce le mai plac masinile nemtesti,n-am mai vazut asa ceva!!!S-or fi dat oare pe brazda??? :Driver: :eek: :251:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

In sfarsit am revenit si eu din concedii si din alte plimbari si sunt in masura sa postez cateva poze cu A8-ul meu.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

frumoasa achizitie ! sper ca ai un garaj lat cu 3 usi vazut din fata :angry:

cum e sa treci la TDI de pe 1.8Turi ?

Link to comment
Share on other sites

Impresii dupa 7000 km.

De bine:

- suspensia pneumatica reglabila pe inaltime si tractiunea integrala fac toti banii;

- motorul este superb, nu se adude in mers si nici in stationare, iar padelele de pe volan, dupa o oarecare perioada de antrenament, pot face adevarate minuni daca sunt sincronizate bine cu momentul in care doresti sa accelerezi. Avand in vedere ca am cu ce moroare sa-l compar (Passat de 150 hp si A3 de 150 HP) pot spune ca imi place acest motor de pe A8, iar daca se doreste, comportamentul masinii poate fi unul sportiv;

- ventilatia, masajul, incalzirea si chiar memoriile scaunului fac o placere dintr-o calatorie;

- o incantare mai este si pachetul de lumini interioare si pachetul de crom de interior. Noaptea masina este superb luminata in interior, cu posibilitatea de a gestiona separat zonele fata/spate;

- tot la pozitive sunt si farurile xenon plus, adaptive si cu inovatia adusa pe A8 reprezentand becul suplimentar care lumineaza la 90 grade lateral in mementul in care viteza masinii este mica. Este util pentru intersectii, aceast bec luminand drumul pe care urmeaza se se schimbe directia.

Mai putin de bine:

- un senzor de parcare de pe fata uneori, foarte des, se manifesta ca si cum ar avea obstacol f. f. f. aproape. Am inteles ca s-ar putea sa fie de la pozitionarea gresita numerelor de inmatriculare. O sa ajung maine in service sa verific.

- trapa solara nu se ridica tot timpul de partea din spate.

- nu dispune de spatii de depozitare indeajuns pentru o apa, sau orice altceva necesar pe drumuri lungi.

Concluzia finala: :angry:

Link to comment
Share on other sites

frumoasa achizitie ! sper ca ai un garaj lat cu 3 usi vazut din fata :)

cum e sa treci la TDI de pe 1.8Turi ?

<{POST_SNAPBACK}>

Multumesc Voinea!

Garaj... da, am. Din pacate am in fata garajului o scara de bloc, cam la 3..4 m si ma cam chimui sa fac parcarea, dar ma descurc. Am antrenament de cativa ani cu Passat-ul (pe care, fiind vorba intre noi si sper sa nu ne "auda" nimeni, l-am julit odata din cauza stramtorii).

Din punct de vedere al sportivitatii, cred ca ma inteleg mai bine cu 1,8T. Inca nu pot sa dau un raspons convins, pentru ca pana acum nu prea "m-am dat" la A8.

Din punct de vedere al mersului normal, sunt multe de spus pentru ca au intervenit si alte variabile in ecuatie - suspensia (nu se mai apleaca la curbe), cutia automata, tractiunea automata (in curbe).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept