Jump to content

Probleme Accleratie


Jacku
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Postez pentru un prieten de-al meu care are urmatoarea problema:

cand incearca sa aceelereze, masina nu trece de 2000 de ture si nici nu creste la viteza; in plus cand este rece motorul are un tremurat de parca ar merge in 2 cilindri.

Pe bord se aprinde controlul electronic al motorului.

A fost la service torbmotor, pe bd. timisoara, in bucuresti si au testat cu vag-com-ul.

codurile de eroare sunt 17811, 16686 si 16685.

Tot acolo i s-a spus ca este de la EGR, i s-a desfacut aceasta componenta si i s-a montat la loc, re-testandu-se.

Dupa re-testare i s-a spus ca este rezolvata problema si ca nu trebuie sa-si mai faca griji.

Dar, dupa nici 100 km, cand a alimentat cu MOL 95 martorul s-a aprins si nu mai urca nici in turatii nici in viteza.

Masina este un POLO 9N, din 2002, benzina, 1.2, 12v, 54kw.

S-a mai lovit cineva de problema asta? ma puteti ajuta cu o rezolvare?

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal, nu pot sa te ajut sa-ti explic ce e cu acele coduri pt ca nu ma pricep, dar am un amic cu exact aceeasi motorizare pe Polo si avea exact acele simptome ca si tine (masina de 25000 km) si s-a dovedit ca era un injector busit, totul s-a rezolvat cu inlocuirea acestuia (aprox 400 ron la Augsburg + manopera), daca amicul tau are masina in garantie ar trebui sa se rezolve...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel am patit eu. nu trecea de 2000 turatii cateodata si tremura rau la relanti.

Am schimbat supapa EGR si de atunci totu e ok...

poate ajuta cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu aceleasi simptome si era de la o bujie. verifica si bujiile ca nu sunt asa multe :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un polo 9n 2002 1.2 12v 54kw.de 8 luni am fost la 20 de service-uri...am si eu aceeasi problema...mi se apride senzorul de clapeta obturatoare,iar masina tremura foarte tare la relanti,consuma foarte mult....9-10% mixt si nu ma lasa sa turez mai mult de 2000rot/min...am fost am curatat clapeta de calamina,dar tot mi-a ramas un usor tremurat pe care nu l-am bagata de seama...dar pana la urma a reaparut problema...am mai fost la altii..mi-au pus un tester...i-mi da eroare pe clapeta de acceleratie,pe sonda lambda....sunt disperat,nu stiu ce problema are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da s-a facut reglarea pozitiei la 65grade....dar acum dupa doua luni face la fel....dar nu tot timpul,adica senzorul ramane aprins dar ea merge...dar dc o las 2 ore si apoi o pornesc...atunci nu mai accelereaza...si apoi dc o las inca 10min...i-si revine...unii mi-au zis ca e calculatorul...altii ca ar fi potentiometrul de la egr...nu stiu ce sa mai cred...cert e ca i-mi face probleme si in special...consuma mult!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit de "reglajul" despre care vorbesti :RO flag: . Citeste (pentru mai multe lamuriri) AICI.

Ai citit si ce ti-am recomandat mai sus? Incearca sa faci o scanare cu ajutorul unui coleg. Asa...sa vorbim pe NV :D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul carer mi-a curatat a spus ca ala e unghiul de reglare a clapetei..am mai fost de curand la niste baieti si mi-au spus din tester ca am eroare pe clapeta de acceleratie si pe sonda lambda..nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori, am impresia ca oamenilor le place sa vorbeasca de dragul de a vorbi. Cand ai o problema, este bine sa prezinti si amanuntele:

1. ce tester au folosit "baietii" la care ai fost?

2. care este eroarea stocata (codul ei)?

Fa o scanare cu Vag-Com si posteaza rezultatul - erorile aparute. Pana atunci, cum am spus si mai sus, vorbim DEGEABA - doar ca sa umplem paginile forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scriu degeaba,dar nu stiu codurile erorilor...pt ca acum ultima oara am dat-o cuiva care s-a dus cu ea la baieti la tester....am rezultatele acasa,dar nu stiu sa le interpretez...tot ce mi-am dat seama este ca am eroare pe clapeta de acceleratie si pe sonda lambda...iar data trecuta cand am fost sa-mi curat clapeta a reglat unghiul cu un mini calculator....nu era un laptop...era un calculator special pt vw,seat audi,skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un polo 9n 2002 1.2 12v 54kw.de 8 luni am fost la 20 de service-uri...am si eu aceeasi problema...mi se apride senzorul de clapeta obturatoare,iar masina tremura foarte tare la relanti,consuma foarte mult....9-10% mixt si nu ma lasa sa turez mai mult de 2000rot/min...am fost am curatat clapeta de calamina,dar tot mi-a ramas un usor tremurat pe care nu l-am bagata de seama...dar pana la urma a reaparut problema...am mai fost la altii..mi-au pus un tester...i-mi da eroare pe clapeta de acceleratie,pe sonda lambda....sunt disperat,nu stiu ce problema are...

S-ar putea sa ai probleme cu egr-ul.Te sfatuiesc sa-l desfunzi sau sa-l inlocuiesti si sa folosesti o perioada benzina efix de la rompetrol,sa mergi sportiv cu ea cam 300 de km (schimbi vitezele superioare dupa 4000 rpm si inferioare sub 3000 rpm).Nu ar fi rau nici testul VAG care iti va zice ce simptome "simte"computerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul vag-com-ul si mi-a spus ca sonda lambda dinaintea catalizatorului e puturoasa si i-mi da consum mare si ca doua bobine de inductie sunt busite si de aceea nu ma lasa sa turez si tremura masina foarte tare...sper ca astea sa fie si sa nu mai bag pe urma alti bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi sa dai banii pe sonda lambda. Daca (asa cum spui) ai doua bobine defecte, inlocuieste-le mai intai pe acestea. Nu stiu daca va disparea cu aceasta ocazie problema clapetei dar, mai mult ca sigur va disparea cea cu sonda lambda. Parerea mea :rolleyes: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va multumesc,a-ti avut dreptate!!!!sonda lambda merge,chiar daca e puturoasa.

Acum am schimbat o bobina de inductie(fisa de bujii cum era pe vremuri),am schimbat-o pe cea de pe cilindrul 2.

Dar acum la 2 saptamani de cand am schimbat acea bobina de inductie,mi-a aparut din nou problema.Stiam ca o sa apara din nou caci cand am pus VAG-COM-ul mi-a aratat eroare pe cilindrul doi si TREI!!!

Acum ramane sa schimb bobina de inductii pe cilindrul trei,dar nu stiu care e acela!!!!

DECI preoblema mea este cum aflu care e cilindrul trei,cand sunt in fara masinii si ma uit la ea....de unde incep sa numar????????stanga sau drepta...cilindrul 1 e primul din dreapta sau din stanga????va multumesc si UN AN NOU FERICIT!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!