Jump to content

Vw New Beetle 1.8turbo Mtm Tunned


ierdnA

Postare recomandată

e de ajuns sa aiba din fabrica turbina k03(S) si aia ajunge decat din soft la 215 cai. e limita ei.

Link către comentariu
  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ierdnA

    32

  • Bogdan_wrc

    9

  • Zyx

    8

  • Georgik

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa mor daca a gandeam ca se paote tuna un beetle....mi e imi parea mai mult a masinuta roz cu floricica in bord..( cum sunt 99% din cele pe care le-amvazut)

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Felicitari sa te bucuri de el si sa te plimbe fara probleme!

Poate reusesti sa inlocuiesti jantele cu unle "adecvate": :) :)

carmageddon1410py2.jpg

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urarile de bine.

@Bogdan_wrc: ai perfecta dreptate, in august 2003 la editia sport pentru New Beetle s-a facut un upgrade (aceasta editie exista din 2002 in Europa) ce a constat in schimbarea turbinei cu una k03(S) pe care ai mentionat-o tu. De aici si cresterea de putere maxima pe care am atins-o.

@Jacku: iti inteleg perfect puntul de vedere. Perceptia generala a masinii, mai ales la noi, este de masinuta mica si draguta care duce fetele la Mall. Sunt perfect de acord cu asta, insa Grasul e cu totul altceva. Nu neg ca e o nisa bine indentificata de baietii de la marketing ai VW ca sa creasca vanzarile in randul barbatilor, insa performantele la care a ajuns masinuta sunt demne de luat in seama. Ca sa nu mai vorbesc de design, de care m-am indragostit in urma cu multi ani. Discutia e lunga, sa stii ca afara sunt forumuri dedicate NB 1.8 turbo si Sport Edition in special. Eu ma bucur foarte mult ca am reusit sa il gasesc si nu regret alegerea nici un moment.

@homeboy: multumesc foarte mult de aprecieri !

@WNS: ai perfecta dreptate si am deja in plan schimbarea jantelor, insa nu cred ca o voi face pana la primavara luand in considerare halul in care o sa ajunga drumurile noastre iarna asta.Bimoto-urile de la MTM mi-au facut cu ochiul inca de cand am luat masina insa nu erau decat pe 19' la handler-ul de unde l-am luat pe Gras. Era crima si pedeapsa pe drumurile nostre cu asa jante.

@Mihai.Nistor: multumesc mult pentru urari. Am ramas putin surprins cand am vazut nik-ul tau avand in vedere ca si pe mine ma cheama Nistor :blink: . Ce mica e lumea....

Link către comentariu

Am zis ca revin cu lamuriri in ceea ce priveste eleronul ce se declanseaza automat la 150km/h. Din acest motiv am atasat 3 poze cu Beetle-uri ce au eleroanele respective ridicate manual. Stiu ca la modelul american eleronul respectiv e facut sa se ridice pe la 60km/h insa cand au adus Editia Sport in Europa cei de la VW au considerat ca e suparator sa tot urce si sa coboare eleronul intre doua semafoare.

Sper ca pozele sa fie edificatoare :)

post-15286-1195076928_thumb.jpg

post-15286-1195076933_thumb.jpg

post-15286-1195076937_thumb.jpg

Link către comentariu

belea tare masina, sa-l conduci cu placere pe Gras si sa nu ai parte de nici o problema.

:)

Link către comentariu

Nici eu nu pot spune decat felicitari! Impresionanta alegere! Totusi, era frumos sa aiba si niste floricele pe ea :somnmare: Varianta roz cu floricele este rezervata pentru Beetle-ul VR6, modificat de HGP la ~500cp :D Asa as vedea eu lucrurile, mai ales cand treci pe langa o masina net superioara ca bani si performante (cel putin asa sa se creada).

Pe de alta parte e foarte posibil ca masina sa fie editia limitata de 180cp de fabrica (denumita din cate stiu eu Turbo S), de aici si prepararea de 215cp (cea mai impinsa modificare doar din soft si evacuare - doar pt varianta de 180cp stock) facuta de MTM.

Nici eu nu stiam de un eleron activat hidraulic (presupun) care sa se fi pus pe Beetle de fabrica. Sunt surios sa vad live (ca sa zic asa). Poate, precum s-a spus mai sus, ne vedem la HOT HATCH MEETING. Si, poate, ne intalnim sa vedem sum se misca buburuzele in tandem... daca esti adeptul...

@vladpo - kitul de care spui tu... e departe de ceea ce are Grasu. Cu k04 (cat are S3/CupraR) se ajunge la cel putin 250cp (optimizati de un tuner).

Apropo, frumos "nume".

Si, codul motor - care e?

Link către comentariu

stau si ma gandesc..ce ar iesi cu turbina k04, soft, injectoare pe masura...vreo 260-270 de cai. sa nu zic de kitul turbo de 300-350 :somnmare:

un gras....f.f.f nervos :D

Link către comentariu

Superba masina, s-o conduci cu placere si cu 0 incidente.

Ce e cel mai fain este ca atunci cand te gandesti la un Beetle, te gandesti la ceva comic, insa Grasul tau este chiar nervos.

Bafta

Link către comentariu

@Vlad MHL: multumesc mult de urari. Pana la urma cei de la MTM au tunat un 1.8Turbo, nu e chiar asa de mare chestie :D

@oozz: multumesc mult si tie pentru gandurile de bine. Placerea de a-l conduce e foarte mare :lol:.

@Zyx: numai de bine si tie ! Din pacate nu e varianta de care vorbesti tu si anume Turbo S-ul. Modelul e doar american si vine cu o cutie de viteze in 6 trepte. Ma gandesc serios sa ii schimb si cutia avand in vedere ca motorul cere si a-7-a, d'apoi a-6-a. Turbina e sigur K03 si datele pe care le-am dat pentru masina sunt cele comunicate de MTM. Eu nu am facut niciodata un dyno test sa vad exact cati cai are la roata, asta tinand cont ca am masina doar de o luna jumatate.

HGP-ul intr-adevar a scos un monstru. Insa cel mai nebun Beetle de care am auzit pe forumuri e un New Beetle RSI cu motorul de 3,2 litri, 4 motion si 224 cai stock (echivalentulu Mk IV R32-ului ) la care s-au pus 2 turbine. Deci a iesit un RSi biturbo de vreo 600+ cai. O nebunie de masina insa nu prea practica :D

In legatura cu eleronul actionat hidraulic, este o dotare standard, din fabrica, pentru New Beetle-urile 1.8 Turbo. Dupa cum am mai spus, se ridica si manual insa nu stiu exact cum si nici nu prea ma pasioneaza sa merg cu el sus prin oras. E pus sa isi faca treaba in anumite conditii si asa o sa il las.

Intalnirea hot hatch-urilor am inteles ca e Sambata asta. Nu stiu ce sa zic, aveam programata o plecare la munte insa sa vad cum fac pt ca as vrea sa vin sa ne cunoastem.

Grasul e destul de greu: 1340 Kg. Nu stiu insa cat are Polo.

@Bogdan_wrc: nu stiu daca o sa merg asa de departe cu schimbarea turbinei. Momentan sunt multumit de cum zboara asa cum e. Pe viitor cred ca o sa ii fac o evacuare completa si sigur o sa iau niste jante mai mari.

@Testosul: stiu ca e o masina amuzanta si de vina e design-ul. Unul din sloganele campaniilor de promovare era: "Drive a smile !" asa ca....

@BGDR32: Sa stii ca nu ma dau inapoi de la o alergatura mica :somnmare:

O sa revin astazi, mai tarziu, cu niste poze ale Grasului.

Modificat de ierdnA
Link către comentariu

normal, momentan etsi multumit. :lol: toti am fost la inceput....

poate resuesti totusi sa vii sambata, ca dupa intalnire vrem sa emrgem al munte toti

Link către comentariu
normal, momentan etsi multumit. :) toti am fost la inceput....

poate resuesti totusi sa vii sambata, ca dupa intalnire vrem sa emrgem al munte toti

Da, ai dreptate, Bogdane, momentan e de ajuns. Oricum visul meu e sa imi iau pana la urma New Beetle RSi-ul insa peste cativa ani. Pretul e destul de mare si s-au construit doar 250 de masini asa ca o sa mai astept. :lol:

In legatura cu intalnirea, o sa fac tot posibilul sa ajung Sambata, daca nu, poate ne vedem pe la munte.

Link către comentariu

E foarte posibil sa ainevoie doar de downpipe, cel putin din ce spun cei de la MTM (pachetul pe care il ai pe masina fiind compus din catback si resoftare MTM).

Bogdane, sunt curios cum stau langa 215 German Ridding Pony :) cu 180 cai de Moldova (dar potcoviti de Anglia/Germania) :P

Pana la urma, care e codul motor? Stii si ce turbina ai pe masina?

EDIT: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=24390 - aici e cam totul legat de masina mea (inclusiv greutatea)

Modificat de Zyx
Link către comentariu
E foarte posibil sa ainevoie doar de downpipe, cel putin din ce spun cei de la MTM (pachetul pe care il ai pe masina fiind compus din catback si resoftare MTM).

Bogdane, sunt curios cum stau langa 215 German Ridding Pony :) cu 180 cai de Moldova (dar potcoviti de Anglia/Germania) :P

Pana la urma, care e codul motor? Stii si ce turbina ai pe masina?

EDIT: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=24390 - aici e cam totul legat de masina mea (inclusiv greutatea)

M-am interesat si turbina e urmatoarea:

Model Spec: K-03-2075EDYD5.88KCAXH

Part number: 5303 970 0058

VIN-ul masinii e: WVWZZZ9CZ3M629920

Codul motorului mi se pare ca e UW356154

M-am uitat pe topicul masinii tale si intr-adevar Polo-ul e cu aprox. 150 de kg mai usor. Nu stiu cum s-ar simti asta la o [cenzurat] avand in vedere diferenta de cai putere. Daca vrei putem sa incercam :angry:

Eu unul pot sa spun ca m-am dat cu un A8 pe E85, din mers. Ce e drept el avea motorul de 3.0 quattro, deci vreo 226 de cai parca. M-am tinut de el tot timpul si intentionat nu l-am depasit pana am intrat in Focsani si ne-am oprit la un stop. Omul era foarte intrigat cum de m-am lipit de bara lui din spate asa de bine:D

Link către comentariu

Frumoasa alegere & in acelasi timp puternica. Sa o stapanesti sanatos. Numai un fan si-ar putea lua asa ceva . Bravo.

PS. Si Zyx stiu ca a "innebunit" un 5-ar :angry: Nu te mai intreb ce satisfactie ai avut la faza cu A8-le.

Link către comentariu
mpa@tuninggarage

Daca vreti sa va mai jucati vreunul dintre voi cu A8 va stau la dispozitie si promit sa nu fac nici o fata ca stiu ce ma asteapta....

Link către comentariu

@DemenTZial: Multumesc mult pentru aprecieri. Stiu ca trebuie sa fii foarte pasionat de tipul asta de masina ca o achizitionezi. Am spus ca l-am cautat vreo 2 ani pana l-am luat.

@Zyx: Din cate am cautat pe net (nu am actele masinii la birou) cred motorul e AWU. O sa ma interesez si o sa mai pun un post cu asta.

Pana una alta am mai atasat cateva poze cu Grasu'. A primit si un Bubble bath de curand :(

In poza cu haionul (prin care se vede si macheta cu RSi-ul) se vede cat de cat eleronul despre care am mai vobit.

post-15286-1195132765_thumb.jpg

post-15286-1195132851_thumb.jpg

post-15286-1195132864_thumb.jpg

post-15286-1195132901_thumb.jpg

post-15286-1195133167_thumb.jpg

post-15286-1195133382_thumb.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!