Jump to content

Probleme Cu Regulatorul De Incarcare


UKWarrior
 Share

Postare recomandată

am deschis regulatorul de incarcare .. si l'am curatzat atent cu spay de contacte (uscat)

Dar am ciupit o spira din infasurarea aia din exterior .. ce ma fac .. am innadit'o cu un fir de grosime asemanatoare

si nu functioneatza .. am ramas fara baterie

?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca era foarte util sa spui daca ai dinam sau alternator ....

daca ai alternator cumperi unul mecanic sau electronic de se pune pe dacia clasica si ai rezolvat problema, daca ai dinam atunci iti dau de studiu: pe http://www.vwkafer.lx.ro/ e punctul B4) intretinere si repararea releului de dinam (nu pot sa-ti dau link direct ca-ti da eroare)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s'a rezolvat .. palpaie ledul de pe bord cand merg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o solutie simpla: incerca sa il sufli cu aer comprimat si sa dai cu putin WD40 in ele. De cele mai multe ori dinamul se incarca de praf si nu mai incarca. Am vazut asta cand am fost la mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu dinamu e devina ... ci regulatorul de incarcare ... clipeste becul rosu din bord cand e pornit motorul

am curatzat regulatorul cu decapant de carburator ssu cu apa tare, pe alocuri unde era mai oxidat

in interior arata de parca era luata piesa de pe titanic, toul invelit intr'un gen de calcar alb :)

se aude si un tzacanit acum din interior

Modificat de UKWarrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude si un tzacanit acum din interior

sigur nu e cel din exterior? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu nu .. din cutia regulatorului de incarcare .. am si pornit cu el sechis .. si acolo tzacane ..

e un bratz mobil .. care se misca repede in functie de turatie .. si doua perechi de lamele ca fac contacte la bobine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dau un sfat. Il poti accepta sau nu. Dar eu zic sa incerci. AM trecut si eu prin asa ceva, numai ca la mine a trecut de tzacaiala si a ajuns sa nu se mai cupleze deloc.

Desfa tot dinamul. Dar tot. Scoti rotorul si in cureti cu smilgher fin sa fie curat curat pe suprafata exterioara. La mine era un fel de izolatie scursa pe spire de la o supraincalzire a motorului. Apoi cureti la fel si statorul iar apoi te uiti sa si masori sa nu fie intrerupta vreo spira (cel mai probabil nu e) si sa fie infasurat in hartia aia izolatoare. Mai acopera cu hartie ce nu e acoperit. Ungi frumos tot si pui la loc totul. ATENTIE Mare ca sunt niste mici pene pe ax si sa nu le pierzi.

Nu pot sa explic de ce si cum.....dar asa am facut si acum merge si nu era de la regulator. Spira aia care zici ca e rupta pur si simplu faci anastomoza termino-terminala a capetelor :Driver:. Sau poti sa iei sarma de nichelina de la un releu de incarcare si o schimbi (nu stiu daca mai are aceeasi rezintenta dar o aproximezi :Driver:

Mult succes si spor la tras de cheia de 36. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve all,

Am urmatoarea problema cu broasca: mi s-a aprins ledul rosu din stanga deasupra caruia scie G. Nu stiu ce inseamna acest lucru si nu stiu daca m-am incadrat la topicul corect. Ce trrebuie sa fac sa remediex problema? La voi banuiesc ca o sa gasesc raspunsul, lucru pentru care va multumesc anticipat.

Broaste frumoase si o zi faina, va doresc, tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul lucru: te uiti daca mai ai cureaua de ventilator la locul ei; nu invarte -> nu incarca dar nici nu mai raceste - > big buba!

al doilea: daca cureaua este si nu patineaza etc. atunci te poti gandi la ceva electric - periile din dinam/alt; regulatorul; vre-un fir rupt, desprins, slabit; ceva nu mai face masa etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In completarea a ceea ce am spus...

inainte sa se aprinda ledul rosu (care acum e permanent aprins) a aparut urmatoarea problema (poate au legatura una cu alta): masinuta porneste la cheie de zici ca-i noua insa dupa ce mergem impreuna ceva timp, cat sa se incalzeasca motorul... opresc si nu mai porneste pana se raceste motorul (dar porneste impinsa - verificat ieri in benzinarie ca trebuia sa alimentez). Acest lucru l-am patit ieri dimineata. Ledul s-a aprins dupa ce a aparut aceasta problema la putin timp. Azi am descoperit ca masina nu mai baga caldura. Deci, ori am avut ieri o zi cu ghinion si au picat 3 deodata ori au ceva in comun... Nu mai vreau sa ma gandesc si la faptul ca acum o saptamana mi-au intepenit stergatoarele si nu mai merg decat cu un mic impuls si asta doar pentru scurt timp.

Merci mult MikeRG pentru raspuns... sa inteleg ca daca cureaua de ventilator la locul ei si nu patineaza pot sa merg cu ea. Daca acea curea e cu probleme e cazul s-o las in parcare pana rezolv problema? (amintesc faptul ca masina aceasta e masina care ma duce si ma aduce de la job :santa[1]:, masinuta mea de zi cu zi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e problema cu cureaua, NU mai porni motorul pina n-o schimbi. Daca nu-i problema si becul ramine tot aprins, tot nu-i bine sa mergi cu masina, ca se descarca bateria. Probabil ca de-aia nu mai porneste la automat decit dupa ce o lasi o vreme sa se odihneasca. La un moment dat n-o sa mai porneasca nici la rece.

Ce-i, dinam sau alternator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ceea ce ai spus sunt efecte ale aceleiasi cauze. Idee este ca dinamul/alternatorul tau nu mai incarca si tu mergi doar pe curentul oferit de baterie. De aia nu mai porneste (bateria nu mai are putere sa invarta electromotorul, dar are suficient cat sa dea in aprindere cand o impingi; tot de aia nu mai merg stergatoarele, nu mai are curent sa le puna in miscare). Indiferent de cauza; curea sau altceva , trebuie rezolvat repede pentru ca vei ramane cu ea in drum fara curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca daca cureaua de ventilator la locul ei si nu patineaza pot sa merg cu ea. Daca acea curea e cu probleme e cazul s-o las in parcare pana rezolv problema?

patinarea nu e neaparat sesizabila in functionare, pulia pare ca se invarte normal dar pierzi ture, scade turatia dinamului si implicit a ventilatorului turbinei;

verficari optico-tactile: cum arata profilul curelei la contactul cu puliile, e lustruit? cu motorul OPRIT daca apesi pe curea la mijlocul distantei dintre cele doua pulii se obtine o deviatie mare? cartea da parca in jur de 2-3 cm extensie a curelei la cureaua noua - optiuni posibile: schimbi cureaua SAU modifici numarul de saibe de reglaj de la pulia dinamului in sensul ca muti saibe dintre cele doua jumatati ale acesteia in partea cu piulita, obligand pulia sa isi micsoreze distanta dintre cele doua fete si sa ridice cureaua/ sa o intinda; daca deja toate cele (maxim) 10 saibe sunt in partea vizibila si nu obtii nimic - curea noua! - vezi ca si astea sunt cel putin de doua dimensiuni - pentru dinam si pentru alternator 900/905mm vs. 912mm

http://www.vw-resource.com/fanbelt.html

http://www.vw-resource.com/fan.html#belt

dupa ce ai epuizat partea cu cureaua, treci la celelalte: perii dinam tocite, contacte electrice imperfecte, regulatorul de tensiune in sine stricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patinarea nu e neaparat sesizabila in functionare, pulia pare ca se invarte normal dar pierzi ture, scade turatia dinamului si implicit a ventilatorului turbinei;

verficari optico-tactile: cum arata profilul curelei la contactul cu puliile, e lustruit? cu motorul OPRIT daca apesi pe curea la mijlocul distantei dintre cele doua pulii se obtine o deviatie mare? cartea da parca in jur de 2-3 cm extensie a curelei la cureaua noua - optiuni posibile: schimbi cureaua SAU modifici numarul de saibe de reglaj de la pulia dinamului in sensul ca muti saibe dintre cele doua jumatati ale acesteia in partea cu piulita, obligand pulia sa isi micsoreze distanta dintre cele doua fete si sa ridice cureaua/ sa o intinda; daca deja toate cele (maxim) 10 saibe sunt in partea vizibila si nu obtii nimic - curea noua! - vezi ca si astea sunt cel putin de doua dimensiuni - pentru dinam si pentru alternator 900/905mm vs. 912mm

http://www.vw-resource.com/fanbelt.html

http://www.vw-resource.com/fan.html#belt

dupa ce ai epuizat partea cu cureaua, treci la celelalte: perii dinam tocite, contacte electrice imperfecte, regulatorul de tensiune in sine stricat

Mike eu stiu ce e fulia...da pulia (pulley)????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce ai epuizat partea cu cureaua, treci la celelalte: perii dinam tocite, contacte electrice imperfecte, regulatorul de tensiune in sine stricat

as vota cu regulatorul stricat. Daca e alternator, poate a sarit firul de la excitatie (patita anul trecut, in mers mi s-a oprit casetofonul, semnaliza rar de tot, etc, etc. Mi-a fost frica sa opresc sa vad. Acasa am constatat - papucul de la excitatia alternatorului sarise si, evident, nu mai incarca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un moment dat n-o sa mai porneasca nici la rece.

Ce-i, dinam sau alternator?

Dupa cum bine ai spus, Jan, n-a mai pornit nici la rece... :D

Vineri cand am vrut sa plec de la job n-a mai pornit. Masina a fost recuperata de Lupu meu in felul urmator: a incarcat bateria de la bateria lui de 2 ori ( avea de venit de pe batistei pe sebastian). Ieri a facut niste masuratori si rezultatul e urmatorul: citez "am masurat pa dinamsi da zero. pe papucii de la iesire din dinam". Banuiesc ca urmatorul pas este sa demonteze dinamul... Va mai tin la curent cu status-ul broscutei mele

post-58-1196677263_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca ti-a spus pac, dar incerca sa cureti dinamul intai. Adica incerca sa il sufli in interior cu aer (merge cu un furtun si cu plamanii sau cu un spray cu aer ptr calculatoare) si sa dai si cateva fas-uri de WD-40 in el.

Dupa cate vad nu ai capacele alea de plastic de protectie si in timp intra praf si mizerie si se izoleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!