Jump to content

Se aud goluri de aer in calorifer


adic
 Share

Postare recomandată

Salutare!
La mine se aud bolboroselile de doi ani si aprox 50 000 km dar nu consuma antigel.
ciudat e ca nu se aude tot timpul doar cateodata la accelerari...daca ar fi garnitura ciupita sau chiulasa fisurata nu ar trebui sa se auda tot timpul?!
ca doar fisura sau gaura e tot timpul acolo si compresia la fel cat timp merge motorul!
Ma mai gandesc ca poate ar fi ceva ce obtureaza vreun furtun (vreo bucata de oring,ceva) si care se misca pe acolo provocand fenomenul asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fosta masona asa ma imbatam si eu apa rece pana m-a lasat in drum. O perioada aveam bolboroseli in accelerare dar nu pierdeam antigel. Usor usor am inceput sa am si pierderi, completam mereu. Pana cand a facut POC si am schimbat garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: Popcorn? Anyone? :D

On-topic: Ca idee, eu tot completam si aveam goluri in calorifer din cauza oringului dus de la unul din furtunele ce duc la calorifer si pana nu a inceput sa piarda vizibil, incat sa se vada cu ochiul liber pe unde, nu i-am dat de cap, mai si credeam ca e garnitura pe duca. E de verificat si furtunul ce intra in calorifer, cel din stanga cum privesti masina din fata, dar la capatul celalalt al lui, mai precis unde are cotul la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kelu,m-as imbata si la propriu daca as gasi solutia la problema mea :D ...ma macina asta ca altceva nu am ce sa reprosez masinii!La tine cat a durat de cand a inceput bolboroseala pana a facut "poc" ?!

 

Mishutz o sa incerc sa verific furtunele alea!

 

Merci la amandoi ! o seara buna la toti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 ani jumatate aud si eu la fel dar niciodata nu am completat cu antigel de cand am masina. Lichidul de racire e la nivel nu a scazut. De obicei se aude cand afara  scade temp sub 10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zipp, asa era si la mine cand eram la inceputul problemei cu oringul. Completam odata la 6 luni sau la 1, cu 1 cm in vas, dar apoi s-a accentuat treaba si la 4 zile puneam 1 litru. Asta in ultima saptamana pana sa imi vina furtunul cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishutz la tine a fost clar pe unde pierdea lichid, dar eu pana nu vad o pata de lichid sau sa scada din vas nu ma pot pronunta. O las asa deocamdata, dar mersi de pont, in caz de raman si eu fara lichid stiu de unde sa incep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e motorul cald, pornit, apasa/strage tare, de 20-30 de ori furtunul gros de sus. E foarte posibil sa scapi asa, de aerul care il ai in instalatie - daca de la asta este. Atata timp cat nu ti-a disparut din lichidul de racire, nu ai alte probleme.

 

eu asa am patit la B5-ul meu, dupa inlocuirea termostatului - .... si intr-o dimineata, m-am enervat, i-am facut ce ti-am scris mai sus.... si am scapat de zgomotul acela.... operatiunea s-a incercat si la alte masini, si a dat rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inceput nu stiam pe unde si pierdeam infim de putin da nici nu pica pe jos, de aceea am sugerat sa te uiti la cotul ala. Cand era rece motorul se auzeau bulele de aer cand acceleram masina si apoi nu mai facea. Dai jos capacul motorului si urmaresti furtunele alea doua, pui mana pe cot si daca e uscat, ai eliminat o cauza. Salutare!

Modificat de Mishutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pareca bolborositul asta da multora batai de cap. Eu am fost ghinionistul sa patesc acelasi lucru la ambele b5.5 uri din familie. Am incercat si eu sa strang de furtune sa vad garnituri furtune etc etc... dar degeaba. Pana nu am schimbat garniturile la amandoua,nu am rezolvat nimic. Am mai scris aici, dar repet. In jurul a 150.000 km a inceput bolboroseala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate se ajunge si la asa ceva.... lucru cert, mai ales cand incepe sa dispara lichidul de racire, din vas.

 

Eu, Cosmin (parca) si altii - care nu am avut probleme cu garnitura chiulasa, dar am ramas cu zgomotul asta dupa inlocuirea lichidului de racire, termostatului, etc... am fost mai norocosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi sa auzit dupa schimbarea termostatului, dar am facut cum a zis Florin si mi-a disparut zgomotul. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se mai aude, dar nu dispare lichid si nu am alte probleme de peste 60 de mii km. Am mai schimbat antigelul pt termostat sau la distributie dar fara probleme. Cred ca zgomotul nu e o problema, daca se duce garnitura ai presiune pe instalatie. Cu toate acestea poate fi un semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot dupa schimbarea unui termostat a inceput sa se auda...sa speram ca nu e nimic grav!si tot fara pierdere de lichid...doar golurile astea ...poate a bagat mecanicul Borsec in loc de G12 :))

O seara buna la toti! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a auzit dupa schimbarea senzorului g62 temperatura apa.. Atat timp cat lichidul este curat, la locul lui si la nivel, uleiul la fel.. Eu nu ii acord atentie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e valabila procedura de mai sus, cititi in postul meu. Incercati si vedeti daca scapati de zgomot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am procedat intocmai cum a spus Florin, ma declar total multumit de rezultat. S-a si observat ceva spuma/aer in vasul de expansiune dupa nenumaratele (aprox100) contractari ale furtunului.

Nu mai face, am ras-verificat.

Ps multumesc florin si colegului care a postat anterior poza cu furtunul (incercuit cu galben)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Tot mai face... Doar cand o accelerez, cu motorul rece. Toate lichidele absolut ok.

La cald nu face. Ce sa fie oare hmm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti mai fa griji. Bucura-te de masina. Cand e de rau, vei simti.

Si mie imi facea mai demult, acum vad ca nu mai face. Si nu am schimbat nimic, si-a revenit singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece pana isi face aerisirea completa sistemul, citisem ca e normal sa faca. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai trebuie sa faca zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Girleanu Adrian

Salutare baieti,am si eu o problema cu caldura la masina care este urmatoare : azi- noapte am ajuns in germania am prins multa ninsoare( am curatat zapada stransa din botul masini) dar tot degeaba numai baga caldura decat călai. Precizez ca garnitura de chiulasa am schimbat- o in vara,nu intra ulei in apa sau viceversa si apropo si la mine se aude acel bolborosit in calorifer; problema dubioasa este ca acuma mergand prin oras baga caldura nu la modul sa stai dezbracat in masina dar baga acceptabil. Acelasi lucru l- am patit si cand am plecat din germania in tara si tot la fel dupa ce se racise brusc afara si se pusese ninsoarea ! Ce parere aveti daca as desface furtunule de la calorifer si as baga acolo niște detartrant sau un calgon dizolvat si bineinteles dupa aceea sa clatesc cu apa si sa ii fac aerisirea,nu vad ce rau as face ! distributia a foat schimbata cu tot cu pompa cu absolut tot in urma cu 37000 km deci pompa nu ar avea probleme avand in vedere ca imi baga apa si pe retur in vasul de expansiune, o zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bagi detartrant sau altceva in calorifer, spala-l foarte bine inainte de a-l reconecta in instalatie.

Mai mult ca sigur e infundat partial caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

Si daca nu va merge nici asa ? Adica daca voi baga si detartrant si calgon dizolvat si orice k sa se curete acolo si nu va merge si va baga rece cand dau iar de frig combinat cu mersul in viteza ce este de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa de apa e buna, bordul jos si alt calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!