Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Am schimbat mai multe garnituri si tot imi curge pe la termostat (golf 3 ABU) . Ce pot sa i mai fac ? Cu silicon nu tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca flansa termostatului sa fie deformata sau ansamblul de care se prinde ea.Sper ca te-ai uitat bine la toate furtunele sa nu piarda si sa se prelinga pe langa ele...

post-64586-0-54751700-1321097176_thumb.j

post-64586-0-92169600-1321097185_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune silicon din ala de temperatura,se gaseste la magazinele auto,si la mine picura pe la flansa aiade la termostat si am pus silicon si nu am avut probleme,de preferat sa ei de culoare neagra ca nu sa se vada urat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am o problema daca ma puteti ajuta ...miam schimbat termostatul ,,,,cel vechi era ci deschidere la 84 iar cel nou pe care lam pus ieri e cu deschidere la 87......credeti ca o sa am probleme?am fost nevoit sa pun de 87 nu aveau cu deschidere de 84 .....ce ma sfatuiti??sa il schimb din nou?sa incerc sa gasesc unul de 84??multumesc astept raspunsuri

da da flansa e de vina ...si eu am schimbata ......59 de lei am dat pe ea .schimbo si nu mai ai probleme

pt mezelin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal termostatul tau original era de 84,asta specifica producatorul.Nu o sa ai probleme acum ...dar la vara sa stai cu ochii beliti pe ceasul de temperatura si daca iti para ca depeseste valoarea limita..trebuie schimbat cu unul de 84.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o probl masina este vento 1.9d acum pe la -2 -3grade noaptea daca o las la relanti juma de ora nu se ridica acu de temperatura apei am impresia ca se incalzeste motorul cam greu, caldura am in 10min sa zic daca merg mai turata cu ea in 15min incepe sa se ridice ajunge pe la 80 si ceva de grade caldura calumea! e prima iarna cu masina si nu stiu daca e ceva normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diesel se incalzesc un pic mai greu decat benzinarele. Termostatul are probleme daca in stationare se ridica temperatura agentului de racire iar cand te deplasezi incepe sa scada temperatura acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune mana pe furtunul care merge jos la radiator. Pana nu ajunge apa la 90 grade el trebuie sa fie rece. Daca se incalzeste inainte inseamna ca termostatul este blocat pe deschis sau deschide mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am alta problema. sunt la al 3-lea termostat, 2 wahler si acum tocmai am schimbat cu behr, am mers sa zic cam 30 min cu masina, i-am facut aerisire etc.. si pe loc cand stau creste pana la 90. cand ajunge la 95 intra venitlatorul treapta 1 si cam pe la 100 treapta 2 deci termocupla e buna si indicatorul din bord la fel, dar in mers sta in 79-80 pe acolo. caldura baga, totul e ok, dar nu inteleg de ce nu sta in 90, eu stiam ca temperatura nu prea ar trebuii sa se indeparteze de 90, ce ar putea fi acum daca toate celelalte sunt ok?

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vara o sa ai mari probleme daca acum sare de 90,si iti declanseaza ventilatorul.Incearca sa iei un termostat pe original sau un Vernet .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai respoectat temperatura inscriptionata pe termostat da? Adica ai cumparat termostat la aceeasi valoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe loc trece de 90, dar scade repede, problema e ca nu creste in mers deci nu cred ca e problema de supraincalzire, asa facea si celalalt si toata vara in mers la drum lung statea in 80 la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si pe vag-com ce temperatura are motorul in momentul cand in bord indica 80? Adica in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea am de unde sa fac rost de vag-com si oricum nu stiu unde s-ar lega...

da am respectat temperatura, am comandat de la un service dupa cod sasiu si motor si restu..

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai 90 de grade la motor si in bord arata 80 de grade. Intelegi? Si nu mi-ai raspuns daca temperatura inscriptionata pe primul termostat, cel cu care nu aveaoi pb, este aceeasi cu asta de o ai acuma pe termostat.

Spui ca au verificat altii. Dar aceeasi altii la schimbare nu au rezolvat pb...poate au gresit si ei.

Sa rezum:

1.verifica la ce temperatura se deschide termostatul tau si afla daca e aia la care se deschide acuma.

2. verifica pe vag-com ce temp ai cand in bord indica 80 de grade( temp de la motor e data de alt senzor nu cel din bord)

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, inteleg am tot citit pe forum aici, dar ma contrazice indicatorul din bord unde cand temperatura ajunge la 95 porneste venitlatorul prima treapta si aproape de 100 a doua, exact cum trebuie...

era 84, eu asa stiu si am vazut aici pe forum ca la alte pers cu 1.6 75cp motor ABU tot de 84 au. si la service cel care mi-a comandat termostat-ul s-a uitat in carte si 84...

termostatul asta behr nou la 84 deschide am citit pe el, restul o sa vad cum fac rost de un vag-com si verific si ce zice el, mersi

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Atunci verifica cu vag-comul sa nu fie sonda care indica in bord un pic decalibrata si la 80 de grade sa nu indice bine dar la 95 sa indice bine si scoate termostatul si punel in apa fierbinte si vezi daca deschide la temperatura portrivita...probabil 84.

Daca e prea complicat cumpara un termostat original dupa ce ai verificat temperatura motorului cu vag-comul.

Cam asta e ce spun eu.

@Gabivvx 84 e temperatura corecta pentru termostatul lui ptr ca nu am la indemana sa verific?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific si revin cu un raspuns, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABU, ABD - termostat cu deschidere la 84 grd. C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu am reusit inca sa verific cu vag-com, dar acum observ ca dupa cam 5-10 min temperatura ajunge la 75 si acolo ramane. Pe loc inca nu am verificat, caldura baga f f f tare, ca inainte cand mergea si statea in 90, deci tind sa cred ca este senzorul de temperatura al apei, o sa incerc totusi cu vag-com inainte sa schimb si senzorul. Se schimba greu senzorul de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba greu. Gasesti o tubulatura groasa care iese din motor si acolo ai o flansa cu senzorul asta care are 4 mufe.O sa caut ca singur exista un tutorial si cand gasesc iti pun linkul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in acelasi bloc unde se gaseste termostatul, uite aici :.

post-53719-0-35078300-1323710674_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ...

Proaspat schimbat termostatul meu ... merge constant la 90 de grade .. numai ca,dupa ceva timp,gen o saptamana... termocupla ramane pornita mereu ... va ganditi la ce ma gandesc si eu ca cel mai probabil mi s-a bulit termocontactul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri, stiu unde este senzorul, nu stiam ce tre sa fac sa-l scot de acolo, dar am vazut ca se desurubeaza, m-am si interesat de pret, am zis sa nu iau original si sa iau beru made in germany. daca nici saptamana asta nu reusesc sa fac rost de un vag o sa schimb totusi senzorul ca nu e cine stie ce investitie si dupaia revin cu un raspuns.

Modificat de AlexxerO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu un Golf 3 din 92' 18 benzina motor AAM. Am shimbat caloriferul, garnitura de chiulasa, termostatul si termocupla si tot nu am caldura cum trebuie. Mentionez ca i-am dat masina unui prieten si a dat in ea pana i-a exlodat caloriferul in bord, de acolo au inceput problemele. Am mai intrebat cativa cunoscatori si si-au dat cu parerea cum ca ar fi fisurata ba chiulasa ba blocul motor... Ma poate ajuta cineva? Multumesc.

Modificat de Dante9625
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!