Jump to content

Inlocuire Termostat


FANEX
 Share

Postare recomandată

Nu schimba aiurea termocupla intai verifico sa vezi daca merge si prima viteza si a doua viteza. Eu am patito de mergea doar a doua viteza si pleca EV in jur de 100 de grade (mai exact la 98). Nu e greu de verificat citeste poza atasata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phun, ass1 are dreptate nu schimba termocupla, daca ai un aparat de masura verifica acea sonda de pe radiator care da comanda termocuplei sa porneasca pt treapta 1 si 2.(Daca vrei poti sa verifici termocupla si fara sa o dai jos din mufa aia cu 3 fire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma baieti...deocamdata merge bine, chiar ma uimeste ca porneste EV-ul la 92 de grade. Sa vedem pe parcurs.

P.S : Nu am umblat la absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat termocupla. La fel face...porneste EV-ul cand vrea el, ba la 93, ba la 100, ba deloc . Nu stiu ce sa mai ma fac. :icon_cry:

P.S ...ma refer la acea sonda care este pe radiator si comanda ventilatorul. AIA E TERMOCUPLA! Ventilatorul este ventilator.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe aici mai demult ca cineva a schimbat vreo trei termocuple pana a dat de una buna, so....... cred ca va trebui sa repeti figura ( stiam ca la termostate wahler e bun, acum nu stiu daca sunt si termocuple wahler, vezi pe la magazine, ar mai fi si Beru care e pe original parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca te contrazic Denis dar din pacate nu imi permit sa schimb de 10 ori o piesa pana nimeresc una buna. Totusi...asa se facea mai demult la dacii. Am intrebat un baiat care intretine autobuzele RATB (deci nu oricine) si mi-a zis ca nu imi va fierbe niciodata motorul daca nu ajunge la 110 C asa ca o sa stau linistit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut punte in mufa de la sonda respectiva sa vezi daca merg ambele viteze de la ventilator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut. Merg. Mi-a spus un electrician de treaba asta. Deci EV-ul e inca in stare de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu termocupla acum ceva timp in urma si functioneaza ok cu toate ca nu am dat atentie la marca. La mine cand s-a busit termocupla ajungea apa pe la 110 grd. si mai sa imi moara motorul, dadea in nas ( nu fierbe motorul la 110 grd. pentru ca este presiune in instalatie dar sigur o sa dea afara pe la supapa). Ma gandesc sa nu ai obturat radiatorul si sa nu circule agentul de racire tot timpul ok prin el si de aici functionarea haotica a EV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o nelamurire la un vento 1.9d(fara turbo) si dupaia ce pornesc masina(am soc manual) apa ajunge la 90grade cam in 10min sa zic stand pe loc e normal sau e o problema cu termostatul ? in mers cand e aglomeratie apa ajunge la 90 si umpic dupa care cred k intra ventilatorul ca scade pana pe la 80 cam asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal trebuie sa stea fix la 90 grd pe ceas. Daca tie in afara orasului iti indica undeva pe la 70-80 grd si nu urca la 90 atunci ai probleme cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal. la un vento 1.8 AAM 55 kw, oare unde se afla termostatul ? astept raspunsuri, multumesc :)

Modificat de kanguru_bn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai va rog ajutati-ma si pe mine, ca dimineata trebuie sa-l schimb si sa nu ma bag unde nu trebuie. ms :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te baga daca nu te cam pricepi. la motoarele de 1.8 termostatul se afla montat pe corpul pompei de apa (cel putin la ABS asa e). iti trebuie canal sa te bagi sub masina iar pozitia e destul de greu accesibila. trebuie sa demontezi cureaua de accesorii sa iti faci loc de pompa servo

iti pun si un link de la Paul_ral: http://www.forum-auto.com/pole-technique/mecanique-electronique/sujet433279.htm

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult, am vazut si eu linku cu pozele astea. nu pare mare socoteala, dar vreau sa stiu sigur daca acolo e, sa nu desfac altceva degeaba. imediat o sa ma apuc de munca. sanatate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema, exact acolo e unde arata si in pozele alea, acum acul sta bine, la 90 grade si mi-a urcat pana la 95 in stationare cu motorul pornit. sper ca e ok asa, oricum se simte diferenta si la sunetul motorului. multumesc pt ajutor, numai bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAlutare.

A schimbat cineva termostatul la 1.9 tdi?Vreau sa fac si eu aceasta operatiune,dar nu stiu daca o pot realiza singur.

Problema :

-apa nu se ridica mai mult de 70 grade(a 2 a linie),doar in cazul in care parcurg multi km la 3200 rpm abia se ridica la 70 (ultima linie)

As vrea sa l schimb cu asta.

Deschide la 87 grade!

Le: am gasit o poza cu termostatul.Dar nu imi dau seama unde se afla?!E acolo la radiator jos?

Oenr: 032121110b

post-97505-0-74368600-1320020996_thumb.j

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai inecarcat prima data sa vezi ce temp iti indica pe vag-com.Depinde si ce bord ai daca e din ala vechi pe arculete iti arata decfectuos iar cel pe motoras iti arata mai bine. Ca sa schimbi termostatul tre sa dai jos pompa de la servodirectie ca sa ai acces le el. inainte sa scoti capacul scoate tot antigelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, as avea nevoie de niste sfaturi daca ma puteti ajuta am un golf 3 din 95 motor de 1,6 AEE 75cp si am probleme cu temperatura la apa daca stau pe loc urca la 90 de grade si acolo se opreste sau daca circul prin oras si o turez daca merg in afara mai ales acum cum e rece scade la 70 de grade sau si sub 70 cu bine nici caldura nu mai bga asa bine si daca ma opresc si relantiul urca la 1000 rpm sau 1100 rpm depinde cat e de rece motorul si daca stau pe oc si creste temperatura apei scade la 900 rpm sau 800 rpm motorul merge rotund dar pe mine ma deranjeaza ca se raceste foarte tare apa si nu mai da asa caldura si consumul e mai mare, as vrea sa stiu e termostatul de vina sau asa e normal la tipul meu de motor ceea ce nu prea as crede dar in caz ca e termostatul as vrea sa-mi dati o poza cu termostatul ce mi se potriveste mie sau o serie si unde e montat si cum trebuie schimbat deoarece as vrea sal schimb personal, astept raspuns, multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba termostatul.

ai grija sa nu rupi cele 2 suruburi. Te sfatuiesc sa mergi la un sevice (in caz ca se rupe vreun surub trebuie rezolvat). Lucrarea e foarte simpla, cost mic -nu merita sa te chinui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine la service, schimbarea termostatului m-a costat 50 de lei. 50 termostatul si 50 manopera = 100 lei toata treaba. Dar eu m-am dus la service deoarece nu eram sigur unde este termostatul. Acum am vazut cum se procedeaza si urmatorul il voi pune eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp tind sa cred ca problema este termostatul.

Am avut de "stat" ieri in trafic vreo juma de ora,mers numai cu a 1 a.Iar apa s a ridicat la 90 (pe bord),deci ceasul arata bine.

O sa incerc sa l schimb cu unu' de la Behr si revin cu impresii dupa.Deschide la 87!

post-97505-0-84172700-1320333804_thumb.j

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf3ale operatiunea nu dureaza mult dar e nevoie de un pic de spatiu daca il schimbi tu singur.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!