Jump to content

Suspensii Passat B6


tpaul
 Share

Postare recomandată

Un an nou fericit plin de bucurii si impliniri. La multi ani si la multe mii de Km cu masinile fara nici o reparatie!!!

 

 

Rog colegii care stiu despre suspensiile VW passat 2007, sport / normale /PDG sa-mi dea o mana de ajutor.

 

Din cauza drumurilor pe care le folosesc, lovesc mereu masina pe dedesubt. Circul pe drumurile patriei si am luat cateva busituri din cauza unor mici denivelari (gropi). In plus, cu zapada asta tin masina in parcare pentru ca altfel o fac ”plug” sau o suspend pe zapada/gheata. 

 

Masina are suspensie sport (PRCode: 1JC = Rear shock absorption for sports design.) care a venit cu jante de 17” (PRCode: CA5 = Alloy wheels 7.5J x 17). Este B6 din 02.2007 / motor BKP / 2 l / 140 CP.

 

Doresc sa ridic garda masinii cu minim 4 cm.

 

Acest lucru stiu ca se poate face in doua moduri:

1. cu un kit de inaltare (probabil cea mai ieftina solutie dar nu stiu nici un furnizor pt B6) sau

2. prin schimbarea amortizorului si a arcului. 2 fata + 2 spate. Aici mai trebuie si alte piese înafara de amortizor si arc?!

 

Am cautat dupa seria VIN a masinii mele si am aflat ca amortizorul trebuie sa fie de 50 mm la partea rotii si sus parca 20 mm. Inca n-am verificat cu șublerul. 

 

Din ce-am cautat, am gasit amortizoare normale sau amortizoare PDG cu dimensiuni diferite 55 mm / 25 mm care nu merg pe sasiu sport. Doresc amortizoare+arcuri normale sau paghet drum greu. Înafara acestor amortizoare+arcuri imi trebuie si fuzetele in care vin amortizoarele? Cine stie care este solutia completa pentru a putea monta amortizoare si arcuri normale/PDG dar nu SPORT pe masina?

 

Am scris si celor de la PBN si acestia mi-au raspuns ca nu se mai fabrica kit de inaltare dar pot inalta masina daca gasesc TOATE piesele necesare. Asta inseamna sa gasesc o serie VIN de la un passat 2007 ca al meu (oare?) care are Pachet Drumuri Grele din fabrica si dupa coduri sa se identifice ce piese sunt necesare (adica ce piese sunt diferite fata de masina mea).

 

Prin urmare rog colegii care pot sa ma ajute sa-mi trimita PM sau aici pe topic solutiile corecte care sa satisfaca dorinta mea de a ridica garda, iar daca nu se pot identifica corect codurile pieselor necesare sa-mi trimita, daca nu cer prea mult si seria VIN.

 

 

Va multumesc anticipat.

 

Cezar

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut,

O sa merg sa-mi schimb si eu amortizoarele spate si am inteles ca s-ar putea sa fie ceva probleme la demontare, ca ar fi un filet de aluminiu ce se poate strica, este adevarat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Nu stiu daca este ok postul, daca nu, rog mutarea postului.

Anul trecut in toamna am schimbat si eu amortizoarele (toate 4+bratele pe spate si bucsele pe fata), de atunci (amortizoarele fiind destul de rigide) au inceput sa imi scartie usile, avand in vedere drumurile noastre, as avea si eu o intrebare (daca s-a mai lovit cineva de problema asta), balamalele se pot regla, trebuie schimbate bolturile sau cum se procedeaza in cazul in care apare un joc din balamale?

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce conditii scartaie -cu masina pe loc cind deschizi/inchizi portiera? sau in mers la trecerea peste denivelari? Eu as gresa balamalele cu vaselina lichida, si as gresa  si chederele cu spray intretinere cauciuc.

L.E- ce amortizoare ai pus de sunt asa rigide??

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaitul se aude in mers, dar usa de la sofer are si un joc mic din balamale (eu banuiesc ca din balamaua de jos de la usa de la sofer).

De uns, sunt unse...fac treaba asta periodic.

Cu jocul din balamale este problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce  brand/marca /cod de amortizoare ai pus de sunt asa rigide?! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kayaba xcel, sunt de duritate medie.

Legat de codul amortizoarelor, nu stiu sa iti spun...

Modificat de M_Danyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat ieri amortizoarele spate si m-am ales cu o zdroncanitura pe dreapta la denivelari fier pe fier. Am verificat tot si pare in regula. Ar putea fi de la flansa? La service au zis ca aia nu se strica. O sa probez azi cu alt amortizor sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
popadaniel92

Va salut! Am o.mica nedumerire. Am un passat 2007 cu suspensie sportline de fabrica, si arcurile au fost inlocuite de fostul proprietar cu ceva foarte inalt. Eu as vrea sa o mai cobor. Am de ales intre arcurile sportline ale masinii sau un pachet de arcuri de pe o masina cu echipare highline. Credeti ca se potrivesc arcurile highline cu suspensia sportline? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.04.2016 at 11:48, qqq a scris:

Am schimbat ieri amortizoarele spate si m-am ales cu o zdroncanitura pe dreapta la denivelari fier pe fier. Am verificat tot si pare in regula. Ar putea fi de la flansa? La service au zis ca aia nu se strica. O sa probez azi cu alt amortizor sa vad.

Vezi sa nu fie bieleta de la bara stabilizatoare spate, verifici cu masina pe canal, nu ridicata pe elevator. 

Am avut aceeași problemă, auzeam bătaia pe stânga și a fost pe dreapta.

Vad ca postarea e din 8 aprilie, poate folosește altor colegi. Eu am descoperit problema după vreo 10 zile, deoarece masina era verificata  pe elevator.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe careva de pe undeva o clasificare a arcurilor de pe passat b6?  Am codurile, am acces la etka dar numai nu găsesc nicăieri care sunt standard, care sunt pentru suspensie drumuri grele etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Tocmai ce am aflat ca arcul dreapta fata are spira de sus (cea care se prinde cu surubul) rupta. Mi s-a mai spus si ca un amortizor este scurs, dar eu vad nimic si nici probleme in curbe nu exista.

Am primit urmatoarea oferta:

- arc fata KYB RH3559 - 210 lei bucata
- amortizoare fata KYB 325700 - 450 lei bucata
- kit flanse KYB SM1714 - 180 lei bucata
- montaj - 189 lei

Sunt bune/de calitate aceste piese? Cum sunt preturile?

Sa cer Sachs? Am inteles ca vine din fabrica cu Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se par scumpe amortizoarele. In special cele pentru puntea fata. Flansele sunt cam la mijloc. Montajul e BUN!

Amortizoarele fata nu au de ce sa fie mai mult de 300-350 RON/buc(unele mai fancy). Eu am pus MONROE, 250 lei buc. Si sunt foarte ok, dar ceva mai dure decat cele standard. Am observat ca nici nu fasaie la fiecare denivelare cum faceau cele stock. 

Amortizoarele spate sunt 180-250 RON/buc. Pe MONROE au fost 130 bucata. 

Flansele SWAG(f bune) sunt 110 RON bucata. Am avut si Sachs si dupa 5 luni deja pe dreapta huruia. Sachs kinda sucks. 

Tu decizi. Insa, pentru Bucuresti, configuratia pe care o am eu este mai mult decat ok. Si mie mi s-au parut ieftinute, mi-am zis "Bai, ce naiba, nu m-am zgarcit niciodata cand a f vba de masina si acum iau astea?". Dar baietii de la service mi le-au recomandat dupa experienta lor. Si acum chiar nu-mi pare rau. 

Oferta ta e de aproape 1900RON.

Eu am dat putin peste 1000 pe tot..

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pret la un alt magazin si ies mai ieftin cu 500 lei. Iata preturile:

- arc fata KYB RH3559 - 140 lei bucata (diferenta 70 lei)
- amortizoare fata KYB 325700 - 298 lei bucata (diferenta 152 lei)
- kit flanse KYB SM1714 - 115 lei bucata (diferenta 65 lei)

 

AM inteles ca amortizoarele Monroe sunt ceva mai slab calitativ, dar asta spus de mecanicul care mi-a facut constatarea. |Mi-a mai spus ca Sachs sunt mai scumpe (pe undeva la 600 lei), dar eu ma gasit mult mai ieftin.

Din pacate nu am gasit decat amortizor Bilstein cu codul de pe amortizorul original (3C0413031AE).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare are parerile lui. Oricum, ai vazut ca se poate si mai bine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare la toti colegi,am cumparat de 2 luni un Passat B6  break si era tare lasat de spate,am schimbat arcurile si sa mai ridicat umpic,dar tot mai atinge la unele borduri.Ce as putea face sa o mai inalt de spate.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai identifica mai intai din ce cauza e lasat de spate ca normal nu ar trebuii sa fie, cand mergi pe drum denivelat se balanseaza?face ca o barca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu face,doar ca la mine la bloc ca sa intru in parcare trebuie sa urc o bordura,de urcat urc fara sa ating,cand dau cu spatele sa ies din parcare si cobor bordura,atinge,plus ca se vede ca e mai joasa ca altele care le-am vazut pe drum.Nu se balanseaza,nici goala nici incarcata.Lasata e goala,cand o incarc nu se mai vede partea de sus a cauciucului,pe elevator vazuta numai amortizoarele ar fi cam obosite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inaltarea masinii pe spate nu e data de amortizoare (cu exceptia echiparilor cu nivomat). Probabil ai suspensie sport sau ceva de genul acesta. Poti lua de la dezmembrari arcuri pentru echipare normala, pui amortizoare si va fi ok.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da vorba colegului vali, daca mai ai cunostinte care au Passat b6 fa o comparatie intre arcurile pe care le ai tu pe masina si cele care le are respectivul, e posibil sa ai arcuri sport care vin montate pe amortizoare stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arcurile sunt noi,520Lei pentru drumuri grele,doar pe spate,am comparat cu alt b6,celalalt e clar mai ridicat,posibil sa fie si din cuaza jantelor,el are de 17 eu de 16.Am vazut altul de Anglia,care e mai ridicat si decat celalalt B6 cu care am facut comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codul de culori al arcului ca sa ne lamurim.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abia  in septembrie ajung la masina,si o sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrumacarau

Salut Colegi as vrea sa schimb si eu arcurile de le am pe masina cu unele care o coboara as vrea cv sport dar OEM.....aveti idee ce dungi de culoare trebuie sa aiba pe ele aceste arcuri sau un cod ca sa le pot comanda?

13327474_1753690564912642_384815902964070573_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!