Jump to content

Suspensii Passat B6


tpaul
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru informatii, dar nu sunt cam scumpe pentru niste inaltatoare de 2cm?

La alte modele de masini am vazut pe forum ca erau cu 30-60 de lei buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma puteti ajuta aici sau pe privat cu niste sfaturi cu privire la suspensia lui B6 ?

E la fel ca la A4 B7 cu multilink ? E la fel ca la Golf 5 sau mai complicata si mult mai costitistor de intretinut ? Stiu ca Golf 4 avea suspensie simpla si ieftin de intretinut.

Doresc o masina cat mai adecvata la drumurile noastre si sa nu fie asa scumpa la intretinere la capitolul suspensii, nu ma prea pricep la acest capitol, stiu doar ca audi a4 b7 are multe brate si costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 = suspensie mcpherson(simpla), care e zgomotoasa, nu tocmai comfortabila, suna mereu la denivelari de parca ai bucsele duse. De noua.  Scumpa nu e. Schimbi doar bucse si bielete, o data la 50.000km in medie. Amortizoare am schimbat eu, 220 lei bucata. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mea sta cam asa: Pe accelerare puternica imi trage dreapta si trebuie corectat pentru a tine drept. 

Am fost la un stand ITP cu vibratoare si mi-au spus ca bucsa brat ( cea in X ) este fisurata si in rest totul e ok. 

 

La volan am impresia ca daca fac dreapta trebuie mai putina forta decat atunci cand fac stanga. Mentionez ca telescoapele + flansele sunt schimbate de vreo 20 K km; unul din ele era curs..

 

Intrebarile mele sunt:

- Merita sa merg pe bucse aftermarket ? sau e mai bine sa fie OE ?

- Merita schimbat doar bucsa din cauciuc si pastra partea metalica? Este posibil?

- Trebuie schimbate pe ambele parti ?

 

E prima data de cand is pe VW cand am probleme pe suspensie.. totusi a tinut 2 ani pe drumurile din Romania... 

 

O zi buna.

Modificat de mondeo30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi linistit pe bucse aftermarket cu conditia sa alegi producatori consacrati: Lemforder, Meyle, Trw , Delphi. E ok sa schimbi bucsele fara partea metalica, obligatoriu se schimba ambele si dupa se reface geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Multumesc de raspuns. 

 

Oare se schimba si suruburile de la partea metalica? Is stretch-bolts ? Sau sunt normale si se pot refolosi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie respectati anumiti pasi cand schimbi bucsele fata de la trapezi.

 

 

-daca iti cumperi doar bucse fara camasa de aluminiu, atunci acestea trebuie inserate la semn, drepte, daca le montezi stramb risti sa nu-ti stea bine bratele si sa uzezi alte componente, un mecanic priceput cu presa si semn poate sa le insereze usor.

- diferenta de pret exista si e destul de majora, o bucsa lemforder fara cadru metalic costa 40-50 ron pe cand una cu camasa metalica costa 160-200ron, daca inmultesti cu 2 ai sa vezi ca-ti ies bani de o revizie.

- suruburile alea se pot refolosi insa ele vin stranse intr-o punte sensibila, e necesar sa le desfaci cu rabdare, sa nu fie sudate in punte, si sa le strangi la cuplu, unii mai recomanda ca strangerea lor definitiva, pe pozitie sa fie facuta cu masina pe sol, nu suspendata.

 

 

O alta problema majora, pe care unii nu o considera deloc, si schimba bucsele intr-o veselie, este faptul ca de la un anumit nr de km, in special masinile venite din vest, axul central de la bascula, hexagonal, din cauza ca nu schimbi bucsele regulat, capata un joc, si metalul hexagonal se reduce/se micsoreaza in diametru, dejeaba montezi o bucsa noua daca acesta are joc, o sa ai tot sunet de bataie.  Iti urez succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

 

Cred ca o sa merg pe bucsa metalica intreaga. Ce e facut in fabrica pe unealta specializata, e mai ok decat ce face un mecanic cu o menghina/ improvizatie. Asta e doar parerea mea. Fiecare e liber sa aleaga in functie de buget. 

Inca oscilez intre OEM si aftermarket. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salut.

 

  Am fost sa fac geometria si mi s-a recomandat sa schimb bucsele de la bascula fata dreapta. Presupun ca ar trebui inlocuite si pe stanga. Ca recomandare: OE sau Lemforder.

  Am vorbit la doua service-uri, intr-un loc mi s-a spus ca bucsele mici - cele din fata - nu se pot inlocui, se schimba cu tot cu bascule, iar la al doilea nu stiau daca se pot inlocui "Le comandam, incercam, daca nu merge le dam inapoi si comandam cu tot cu bascule". Am vazut pe net niste rusi care inlocuiau bucsele mari, pastrand partea metalica, dar pentru cele mici nu am gasit niciun filmulet. Am inteles ca basculele ar fi din aluminiu si nu ar permite depresarea bucselor vechi si presarea altora noi. 

  Imi puteti recomanda un service sau atelier unde se pot inlocui aceste bucse, fara a merge la ghici? Dupa cum spunea deenman in postul de mai sus: "un mecanic priceput cu presa si semn poate sa le insereze usor".

  Passat B6 2009.

 

  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Ei, pe vremuri achizitionam sdv-uri pentru inlocuire bucse, pivoti, rulmenti, si nu mai apelam la mecanici a caror unealta de baza era ciocanul... eventual cat mai mare... 

    As vrea doar sa gasesc oameni de meserie care sa-si faca treaba cu profesionalism, manopere decente si adaosuri de bun simt la piese, caci sunt deja fabricate :)

    M-am saturat sa platesc incompetenti sau/si jepcari.

 

    Revenind la problema in discutie, poate are totusi cineva o recomandare pentru inlocuire bucse de bascula cu prese, fara baros.

 

    Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pai aceste minuni ale tehnicii germane de care spui tu ma costau intre 2900 si 3600 lei buc. Cam scump pentru buzunarul meu. Prefer sa schimb si arcurile, sa am o suspensie normala, fara imbunatatiri. Intr-adevar se vedea diferenta intre ele dar aveau aceiasi lungime. Oricum nu montam Nivomat ca nu imi permiteam. Multumesc pentru sfaturi si sper sa rezolv problema

Salut. Ce cod ai pe amortizoarele tale ? Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

 

Scurta intrebare , ce-i drept pentru un B7 - aveti idee de la ce e acest zgomot ? Eu il aud in partea de sus a arcurilor, doar la frig si la trecere peste denivelari..

 

https://youtu.be/7JDjDzWsFUM

 

 

Multuemsc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator si la mine... de cand au scazut temperaturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti !! Am si eu o problema cu ceva amortizoare pe spate , de curand le-am schimbat deoarece era unul pe duca si na zic sa le schimb pe amandoua, dus la magazin cu certificatul luat 2 bucati amortizoare de spate sachs si na nu am citit codul de pe alea vechi si surpriza masina mea arata ca una incarcata la maxim iar botul este mai ridicat am dat jos si am pus altele cu alt cod aceasi treaba masina este passat b6 de 2.0 l din 2007 cod motor BMR 170 cai. Sa mai confruntat cineva cu problema asta ???

Salut baieti !! Am si eu o problema cu ceva amortizoare pe spate , de curand le-am schimbat deoarece era unul pe duca si na zic sa le schimb pe amandoua, dus la magazin cu certificatul luat 2 bucati amortizoare de spate sachs si na nu am citit codul de pe alea vechi si surpriza masina mea arata ca una incarcata la maxim iar botul este mai ridicat am dat jos si am pus altele cu alt cod aceasi treaba masina este passat b6 de 2.0 l din 2007 cod motor BMR 170 cai. Sa mai confruntat cineva cu problema asta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin și eu cu o problemă legată de amortizoare, de curand am fost la un service pentru o verificare și cel acolo mia găsit un amortizor scurs (dreapta spate) și a zis că trebuie schimbate. Am pus altele sachs (ce aveam și înainte, nu originale ). Ideea e ca acum mașina pe spate e dezastru parcă as cară vite deși e goală. Cei de la service la plecare mia dat amortizoarele cele vechi acasă și la o constatare am văzut ca cel "scurs" mă sui pe el și nici nu se simte foarte puțin se lasă vorba de milimetri și revine instant. Funcționează la fel ca cel din stânga, nu se blochează , nu se lasă că astea noi (le strângeam în mână și se lăsau mai tare cu mult). Va rog ziceti-mi ce sa fac deoarece cei de la service nu știau nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai dat jos de pe masina amortizoare nivomat si ai pus normale .Ori pui si arcuri normale ori pui amortizoare exact cum au fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi cer scuze dacă sunt prea insistent, dar cum pot sa-mi dau seama dacă mai am ce face cu cele vechi deși nu par chiar așa de obosite,Cum am zis și mai devreme am încercat sa le strâng și nimic sunt foarte tari. Încă o dată scuze pentru insistență.

Îmi cer scuze dacă sunt prea insistent, dar cum pot sa-mi dau seama dacă mai am ce face cu cele vechi deși nu par chiar așa de obosite,Cum am zis și mai devreme am încercat sa le strâng și nimic sunt foarte tari. Încă o dată scuze pentru insistență.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa le pastrezi in pozitie verticala. Nu se stie cand ai nevoie.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a explicat colegul eexcalade ce se intampla. Cel mai sigur ai avut amortizoare nivomat unde arcul nu este nevoit sa sustina in intregime greutatea caroseriei, aceasta sarcina fiind preluata si de amortizorul nivomat. Daca treci de la nivomat la normal trebuie sa schimbi obligatoriu si arcul cu unul normal care este mai puternic si va sustine caroseria, amortizorul ramanand doar cu sarcina de a limita miscarile pe verticala!

Unul din rolurile nivomatului este acela de a pastra aceeasi garda la sol, identita intre punti, indiferent de incarcatura masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , am înțeles cum stau treburile și ce am de făcut. Vă mulțumesc pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, vreau sa-mi schimb telescoapele pe spate, eu am modelul sportline (mai lasata), intrebarea mea este daca merg telescoape normale sau trebuie telescoape speciale pentru sportline, din cate stiu este lasata din arcuri, au vreo legatura telescoapele?

 

Multumesc

Modificat de razu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt diferite cele sport de cele normale !

Trebuie sa cumperi ce a fost pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!