Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

N75 J se monteaza fara probleme doar ca are mufa pe partea opusa si este un pic mai intins firul si nu sunt necesare alte modificari.

Multumesc inca o data pt. apreciere, si mie mi-ar fi placut sa stam de vorba la Sighisoara desi eram cu prietena si discutiile noastre ar fi fost bineinteles interminabile ( dar deh..e obisnuita :coffee_lol: )

Eu am vazut un N75 ECS si arata identic cu J-ul, dar e foarte posibil sa fie si cea "H" in oferta lor sub acceasi denumire.

Modificat de CAR ZONE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

tu ai avut pe masina J-ul? se simtea ceva? vad ca multi o lauda pe net...si avand in vedere ca nu e scumpa (ei zic ceva gen 50 euro) o sa o incerc si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Bogdan WRC

Da am avut "J" atunci cand masina era in stadiul anterior si s-a simtit diferenta in sensul ca raspunsul era unul mai bun adica facea presiune mai repede, nu mai facea fluctuatii de boost pe treptele 5 si 6, presiunea ramanea la valori ridicate pana aproape de zona rosie (electronica 20Vt-ului are tendinta de a cobori presiunea aproape de zona rosie) iar varfurile de boost erau mai mari cam cu 0.2 bari. Eu am dat pe ea acum cam 2 ani in jur de 280 Ron, deci mai mult de 50 Euro la vremea respectiva.

@insanity

Uitasem sa-ti dau o solutie pt. montarea senzorului de presiune (MAP sensor), daca zici ca nu te poti descurca poti achizitiona de la Forge adaptorul pt. senzor Forge MAP sensor pe tine te intereseaza cea cu diametru de 63mm

Modificat de CAR ZONE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am j pe masina si totusi de la 210km/h am fluctuatii de boost...

Multumesc pt senzorul de la forge dar o sa-l fac la strung, sper sa iasa bine...

Teava la care ma gandeam este pe 57, este prea subtire?

Modificat de insanity
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact astea ar fi si reactiile multora pe net.

bine, peste 60 euro...e aproape de 50 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am j pe masina si totusi de la 210km/h am fluctuatii de boost...

Multumesc pt senzorul de la forge dar o sa-l fac la strung, sper sa iasa bine...

Intr-unul din posturile anterioare spuneai ca atunci cand resimti acest fenomen se aude si cum descarca DV-ul, atunci cauta problema la alta electrovalva N249 se cheama, aceasta electrovalva are rolul ca atunci cand ECU "vede" valori de boost peste anumite limite actioneaza rezervorul de vacum de langa DV (o cutie neagra in care intra un furtun de vacum si este montat deasupra bobinei de la cilindru 4) si chiar si cu acceleratia calcata vacumul deschide DV_ul si presiunea scade. Pt. a contracara problema sunt 3 variante:

1. sa faci un By-pass al acestei electrovalve Tutorial by-pass N249 problema e ca trebuie sa-ti faci cont si sa stii engleza

2. sa demontezi acel rezervor de vacum si sa obturezi conducta de vacum care il alimenta, insa in aceasta situatie au fost cazuri rare in care apreau erori, dar acestea pot fi sterse fara alte repercursiuni.

3. sa montezi o dioda pe firele de alimentare ale MAP sensorului, pe cablajul catre ECU, aceasta dioda face ca in permanenta ECU sa primeasca aceeasi tensiune de la senzor (tensiune care ii spune calculatorului ce presiune este pe traseu), deci practic ECU vede o presiune mai mica decat cea reala dar de asemenea trebuie sa ai ceas de boost pt. a monitoriza presiunea reala

Modificat de CAR ZONE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca stai in craiova, as fi fost cel mai bun client al tau :))

Cunosti pe cineva in Constanta la fel de priceput?

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca stai in craiova, as fi fost cel mai bun client al tau :))

Cunosti pe cineva in Constanta la fel de priceput?

;)

Din pacate nu stiu pe nimeni in Constanta, dar nu e o problema distanta daca ai nevoie de ceva se poate procura, punerea in aplicare ar fi o problema dar se poate rezolva si asta cu o descriere explicita a lucrarii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pt motoare diesel cum se numeste supapa aia si cam cat costa va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@Bogdan_wrc:

Citind topicul (si semnatura ta) am vazut ca ai DV-ul R1 de la APR. Pentru ca as dori sa-mi schimb si eu DV-ul stock cu un APR (am vazut ca majoritatea colegilor au Forge dar eu as vrea ceva care nu necesita intretinere) voiam sa-ti cer parerea, in calitate de posesor, despre R1. M-ar interesa fiabilitatea acestui DV avand in vedere ca in acest topic ai spus ca ai avut probleme cu R1:

...APR pusesem eu si a cedat. pierdea presiune.

L-ai schimbat cu altceva mai bun sau ti l-au inlocuit ? (Eu am inteles de la ei de pe site ca are garantie lifetime...)

Cristi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreun baiat prin bucuresti cu 1.8t care sa ma lamureasca si pe mine cu una alta? zgomote suspecte...chestii? stam putin de vorba..dau o bere. Nu de alta...dar cu cat citesc mai mult cu atat mi se pare ca nu stiu nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... ma poate ajuta si pe mine cineva sa imi spuna cum se monteaza bov pe un A4 1.8t eventual cu poze dac a se poate.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

slvzma,

Pe 1.8T nu se pune BOV (din ce stiu eu... si s-a mai discutat si aici). In fine... daca prin BOV te refereai de fapt la DV uite AICI un DIY cu poze si tot tacamul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu se pune bov. Eu am pus de la forge si deocamdata e ok. Se montaza exact la fel ca fostul dv. Pe site la forge gasesti instructiuni. CE bov ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat parca pe topicul cu masina mea...:blah:

l-am trimis in UK pe garantie (am fost chiar surprins sa vina extreeem de repede, si sa plateasca ei drumul de returnare) si mi-au schimbat piesele de la interior. chiar acum 1 luna l-am verificat si merge perfect. era un defect de farbicatie, facut pe garantia lor.

iti recomand si bailey sau SKN. (nu stiu daca userul bbm mai are ala SKN de vanzare...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. pai sa pun sau nu .merita?am un blow off . nu e dv.l-a inceput mergea ok masina , tragea bine dar acum nu mai tine presiunea fara el merge super bine.nu stiu ce sa fac sa iau un diverter sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti de la inceput ai sa vazi ca BOV este o mare porcarie pt motoarele de la VAG, fie ele 1.8T, fie 2.0TFSI. daca faci o scanare, te rog spune ce erori ai pe grupul ENGINE...

deci cu alte cuvinte, tu ne intrebi daca sa lasi masina sa traga cum o face acum, cand nu mai tine presiunea...sau sa o faci sa traga bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum iti zice si bogdan. Daca masina iti merge prost cu el, stii ce ai de facut. Oricum, sa il faci sa mearga in parametri cat de cat ok ( nu o sa functioneze ca un dv bun niciodata) e mare bataie de cap. Deci, ca un posesor de BOV de la forge ce sunt, raspunsul e NU. Ia-ti un dv calumea :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://forgemotorsport.com/content.asp?inc...product=FMDVRLK

asa ceva?e ok? sau asta este doar kitul de relocare?sau:

http://forgemotorsport.com/content.asp?inc...oduct=FMDVSPLTR

masina trage bine acum.nu am nici o eruare.acum 1 an tragea bine si cu blow off-ul pe care il am, dar l-am tot dat la unu si la altul si....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta APR, bailey, SKN, forge are tendinta sa se blocheze iarna si necesita intretinere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mersi.dar in consta intretinerea?e chiar asa greu?

si pe asta il curatam si ungeam destul de des.

ai idee kitul de relocare vine cu dv?

in cazul in care as monta dv masina si-ar schimba mersul?

unde gasesc asa ceva ?cine aduce?si un n75 ma intereseaza, acum am presiune over boost 1.3-1.4 si scade in 1 si asa ramane.exista vreun n75 sa imi tina presiunea 1.3-1.4?.fara sa scada.turbina este stoc k03.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite AICI ghidul de intretinere de la Forge. A vorbit despre asta si Bogdan in pag. 3:

este recomandat ca la forge sa i faci revizie din 10 in 10 mii km - se desface bucata cu bucata, se curatza cu spray de frine, se unge cu o vaselina speciala facuta sa reziste la temperaturi mai mari , se verifica o-ringul si se pune la loc - operatiunea dureaza 5-10 min max; daca nu o faci, risti sa ai un DV care nu functioneaza ok sau nu functioneaza ok tot timpul adica se gripeaza; al doilea risc este ca daca nu pui arcul care trebuie, poti sa strici turbina - asta este motivul pt care se recomanda sa pui cel mai slab arc; cind ai soft / alte modificari, atunci arcul slab este insuficient, trebuie sa l schimbi cu unul mai tare si sa faci citeva incercari sa vezi care este potrivit - nici prea tare ca poate nu deschide la timp sau suficient, nici prea moale ca nu tine presiune.

KIT-ul de relocare e separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vorbit destul de mult si despre N75...no offence, dar raspunsurile la toate intrebarile tale (asa cum ti-am aratat si eu mai devreme, si cri-cri acum) sunt pe 2 topics legate de 1.8T. asta si inca 1 din aria de Benzinare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!