Jump to content

Tuning 1.8T


toni
 Share

Postare recomandată

Cine ma poate ajuta cu un boostleak test in Bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 840
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan_wrc

    156

  • Jacku

    64

  • Nautilus

    48

  • insanity

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o intrebare...toate turbinele K03 sunt la fel?Adica si de la alte marci de masini?Peugeot 307 2.0HDI are turbina K03 (demontata personal de mine),oare se potriveste pe O1 1.8T care are tot K03?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se potriveşte.

 

Pe de o parte nu contează atât de mult faptul că e K03, ci ultimele 3 cifre ale codului (adică la turbina standard de 1.8T/180 codul se termină în ...052), iar la turbinele de Diesel se foloseşte rar răcirea cu lichid a axului, care la benzină, şi mai ales la o turbină cu o funcţionare foarte fierbinte ca K03 / 04, este esenţială.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k04 came on the 1.8T Audi TT/S3, 225CP not the same as the Ed30 with the manifold incorperated.it is a turbo only application and there arent alot of things needing changed only the turbo and an upgrade to a 4bar fuel pressure regulator. Of course your software will need to be changed as well

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A avut cineva probleme cu senzorul EGT de la motoarele 1.8T K04 (Audi TT/S3/Cupra R)????

Stie cineva de pe care alte motoare sunt compatibili acesti senzori(EGT)?

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salut ! Se poate uita cineva pe valorile din acest log ? Masina are soft stage 1 de la TCM.

Am impresia ca exista unele momente cand se incalzeste si nu trage cum ar trebui.Pun asta si pe seama intercoolerului subdimensionat.Cu aceasta ocazie vreau sa va cer sfatul in privinta achizionarii unui FMIC cu un raport calitate-pret ok.

Acesta este logul : http://www.sendspace.com/file/uvdagl

 

Totodata am mai avut si o mica problema relatata aici ( http://vwforum.ro/topic/30061-octavia-rs-18t-a-ramas-fara-vlaga/?p=2155261 ) care se pare ca s-a rezolvat prin curatarea debitmetrului cu spray-ul de la CRC , fara a atinge lamelele din interiorul MAFului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un FMIC este oricand bine venit. eu recomand FORGE, pentru ca sunt bune. sunt mai scumpe, dar merita. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

astazi mi s-a dus o bobina de inductie asa ca dupa ce am ajuns acasa mam pus sa le verific.

uitati cum arata una din bobine:

post-27344-0-75612400-1373393139_thumb.j

 

de la ce o fi ajuns in halul asta??

ma tem sa nu fi afectat si alta componenta la motor sau mai stiu eu ce...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca iti arunca ulei pe la garnitura capacului superior. Altfel nu vad de ce ar ajunge asa. Nu era uleioasa cand ai scos-o?

 

EDIT: Andrei: pare ok log-ul. Poate o idee cam mica valoarea maxima data de MAF, dar cam la fel e si la mine deci nu mi-as face probleme. M-am uitat si pe log-ul standard postat in celalalt topic si trendul e acelasi. Eu zic ca e ok.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine ma duc la reprezentanta pt schimbarea bobinelor prin programul de recall. sper sa nu gaseasca si alte probleme...

eventual le zic sa verifice si cum ii garnitura aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi bobinele, schimba si bujiile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au schimbat bobinele cu programul recall. Bujiile nici n-au intrat in discutia lor.. si masina mergea la fel inainte ca si acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar am vrut sa intreb ieri ce buii recomandati.

daca tot schimb un lucru, vreau sa fie tot ca si nou.

am inteles ca bujii NGK sunt recomandate si de producator, dar ce model??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ei fac recall la bobine, bujiile nu intra in program, dar orice mecanic bun iti va recomanda sa le schimbi la set, mai ales ca 1.8T e cam sensibil la asta. si costa si putin, si normal pe la 30 000km ar trebui schimbate.

 

eu am NGK, dar nu mai stiu de care. stock, ce mi-a recomandat magazinul de piese. ceva platinum cred. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Bobinele de 1.8T pot fi înlocuite şi cu Beru ZSE 043 (se recunosc prin inscripţia "0040102043 ZSE 043" şi faptul că au capacul superior concav ca la bobinele de 2.0TFSI roşii) care sunt mult mai rezistente decât orice alt model şi au şanse foarte mari să poată aprinde şi la o deschidere de 1,0-1,1 mm.

 

 Eu am bobine 043 datorită întâmplării - când am făcut schimbul nu ştiam de asta, dealerul de piese a recomandat Beru şi am zis ca el. Bujiile au fost deschise la 0,85 mm (prea larg pentru lera de 0,8, prea strâmt pentru cea de 0,9) şi conform testului cu VAG-COM aprind foarte bine, cu zero rateuri la toate turaţiile şi presiunile turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus, acuma am venit de la reprezentanta. mi-au schimbat toate 4 bobinele, cu toate ca una am schimbato eu in urma cu 2-3 luni.

intamplarea face ca cea pe care am puso eu era beru zse 043, dar nestiind am lasato la ei si am pus setul complet...

acuma asta e, sper sa nu mai am probleme cu ele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Te salut ! am si eu o skoda1 -2002- 1.8t cod motor AUM , cu putere de 110kw - 150 de caii dar cu un soft facut in austria axa cu came si evacuare cu downpipe ... undeva la 209 caii.

Problema mea este ca turbina sa dus huruie urat (nu mai merg cu masina evident) iar in momentul de fata nu stiu ce sa fac, sa iau una noua stock sau reconditionata as prefera mai una mare de 180 caii sau 209 caii de pe s3 dar nu ma pricep ce si cum se potriveste fara sa fac modificari catre galerie fara sa alezez chesti la turbina evacuare etc...

Astept un raspuns sper sa ma lamuresc pana la urma.

Multumesc Frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai cod AUM la motor ai turbina k03s care este si pe modelul de 180 cp. duce pana in max 250 cp.

poti pune daca vrei turbina de audi tt (225 cp stock- duce pana in 300 cp) dar e nevoie si de galerie pt ca nu potriveste cu ce ai tu acum e masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Cred ca iti arunca ulei pe la garnitura capacului superior. Altfel nu vad de ce ar ajunge asa. Nu era uleioasa cand ai scos-o?

 

EDIT: Andrei: pare ok log-ul. Poate o idee cam mica valoarea maxima data de MAF, dar cam la fel e si la mine deci nu mi-as face probleme. M-am uitat si pe log-ul standard postat in celalalt topic si trendul e acelasi. Eu zic ca e ok.

Multumesc de parere !

Sunt totusi momente cand masina trage foarte bine si sunt multumit de comportament si momente cand trebuie sa ii scot debitmetrul pentru a trage cat de cat.Vreau sa il schimb cat mai curand si as vrea sa stiu ce upgrade pot face in acest sens.Mai exact merita sa montez unul de S3 ? Este bolt-on sau trebuie schimbat si furtunul acela de cauciuc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

In ultimul timp am observat ca masina trage mai tare cu mufa scoasa decat cu debitmetrul standard asa ca am cumparat un debitmetru de S3.

L-am montat si totodata am renuntat la filtrul sport si am montat carcasa cu gaura de 80mm pentru a se potivi cu noul MAF.

Am refacut logurile si am observat ca valoarea maxima la noul MAF este mult mai mica decat cu vechiul MAF.Are legatura faptul ca inainte aveam filtru de aer sport si acum il am pe cel in carcasa ?

Atasez si cele 2 loguri in caz ca va puteti da o parere.

 

http://www.sendspace.com/file/sm4b8s

 

De mentionat ca intre cele 2 loguri , pe langa diferenta de debitmetru am facut si resoftare la stage 1+ , de unde se poate observa si diferenta de 0.1 bari la presiunea din turbo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca acum si temperatura aerului de afara e alta.

Sa ti cont si de asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina mergea mai bine cu mufa scoasa de la MAF, inseamna ca aveai debitmetrul  stricat...tu ai pus MAf de s3,dar trebuie scalat in soft  sa stie cat aer intra,daca nu faci treaba asta e clar ca iti masoara mult mai putin aer.Deci nu este de la filtrul sport,,trebuie modificat softul de cineva care se pricepe cu adevarat la asa ceva.Logurile nu se vad,trebuie facut cont...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ca sa nu mai deschid un nou topic aiurea va intreb aici: Cu ce tip te benzina alimentati 95 sau superioara, eventual cine a alimenteaza cu 95 sesizeaza vreo diferenta de putere sau probleme la ITP?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc benzina cu CO de 95. La testul de gaze nu se vede absolut nici o diferenta...iese perfect si cu 95. Conteaza f. mult starea catalizatorului.

Am folosit si de 98, 99 si de 100 dar sincer sa fiu diferenta prea mare nu am simtit (mers normal...in concediu). Poate scade foarte putin consumul si castigi ceva putere. Consumul daca scade cu 3-4% putem spune ca e aproape  nesemnificativ. Eu folosesc 95 si sunt f. multumit. Ba mai mult am pus si de la Lukoil (nu aveam alta benzinarie prin apropiere) si nu aveam nici o problema. 

Modificat de szrobik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!