Jump to content

Octavia RS 1.8T a ramas fara vlaga...


Nos85
 Share

Postare recomandată

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - - >>>>> eroarea poate proveni de la un filtru aer murdar/imbacsit sau de la faptul ca senzorul de la MAF cere sa fie curatat cu putin alcool

si am si eroarea asta:

17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat)

P1296 - 35-00 - - >>>>> termostatul de apa...posibil cu hibe

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-00 - - >>>>> provine de la prima sonda Lambda...si cineva imi spune ca eroarea ar pueta fi cauzata de prima (adica filtru aer sau debitmetru)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-00 - -

Verific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de tot. o sa verific ce s-a intamplat. si astept sa fac revizia care trebuia vineri,d ar nu am mai putut.

pana atucni, poate ar fi bine sa redenumim topicul 1.8T erori si sa il mutam.

ce ziceti?

am mai gasit ca la klima nu poate intra in erori. sunt prea multe. ceva de genul asta apare. ceva idei?

si va rog mult, cand scrieti de un senzor, daca puteti explica si locatia lui. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana atucni, poate ar fi bine sa redenumim topicul 1.8T erori si sa il mutam.

ce ziceti?

De acord ! :Driver:

Am o intrebare: daca decuplezi mufa de la MAF se simte vreo diferenta in mersul motorului? Pt ca daca es la fel, debitmetrul e dus. Si inca o sugestie: filtrul aer sa fie cel stock - e mai restrictiv decat cele sport, altfel orice alt debitmetru va avea aceeasi soarta in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altfel orice alt debitmetru va avea aceeasi soarta in timp.

cam ce inseamna asta in medie ? 1-2-3 ani ? 50-100k ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine detsul de rgeu de ajuns la MAF, ca sunt tot felul de scuturi peste motor. si e mai rau decat "capsulat". de aia am intrebat mai sus pozitia lui. sa merg la sigur. o sa incerc sa vad dupa ce schimb filtrele daca mai apare eroare la maf.

filtru de aer nu pun acum decat stock. daca voi vrea ceva sport, inca nu sunt hotart ce sa fac. parca totusi, as fi tenta sa pun un BMC kit de admisie...sau ceva in carcasa filtrului normal. merg seara cu masina si in weekenduri, nu e chiar asa praf mereu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam ce inseamna asta in medie ? 1-2-3 ani ? 50-100k ?
Daca stii ca dauneaza, mai conteaza daca o face de pe o zi pe alta sau dupa doua primaveri? Serios vorbind, in RO filtrele sport pe motoare turbo nu sunt decat o solutie temporara. Din pacate. Iar cele "uleioase" mai ales sunt de evitat.
daca voi vrea ceva sport, inca nu sunt hotart ce sa fac. parca totusi, as fi tenta sa pun un BMC kit de admisie...sau ceva in carcasa filtrului normal. merg seara cu masina si in weekenduri, nu e chiar asa praf mereu.
Intre cele 2 variante, mergi pe BMC. Am vazut kitul montat de Yoda pe masina lui si cred ca sansele sunt mai mari cu el decat cu filtrele de carcasa. Si prin prisma restrictivitatii si prin aceea a aportului de putere. Mai scump, dar macar ai o garantie in plus, fata de un K&N sau PiperCross de exemplu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci d-le rs fara vlaga, ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E inca fara vlaga, dar i-am dat de urma si am facut programare la service pt remediere. A ajuns D-ul RS vineri dupa-amiaza si am stat de vorba cu "problema" in fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si zi si tu care-i pb lu` nos-ul ala frumos care statea pe tusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de tot. o sa verific ce s-a intamplat. si astept sa fac revizia care trebuia vineri,d ar nu am mai putut.

pana atucni, poate ar fi bine sa redenumim topicul 1.8T erori si sa il mutam.

ce ziceti?

am mai gasit ca la klima nu poate intra in erori. sunt prea multe. ceva de genul asta apare. ceva idei?

si va rog mult, cand scrieti de un senzor, daca puteti explica si locatia lui. merci.

S-a redenumit topicul :) dar ramane in "ograda" Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, multumim Drapar :)

vb lui Godo, pana la urma ce a avut masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fie MAF-ul mufat sau nu, masina merge la fel. In plus, filtrul din carcasa este un K&N "uleios". Am dedus ca debitmetrul e defect si il vom inlocui, in plus montam si filtru stock in locul celui sport. Sansele sa se rezolve problema sunt f mari...vom reveni dupa programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot afla si eu codul de la MAF fara sa ma uit pe el. e destul de greu de ajuns. si nu imi pot da cei de la magazine (unele) pretul daca nu le dau codul lui. altii mi-au dat pretrui de circa 500 ron. si parca e cam mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In reteaua Service Bosch gasesti MAF pt motoarele 1.8T VAG la 466RON.

P.S. Codul il voi afla in curand de la un coleg cu ETKA instalat, daca nu e Blitz mai rapid ca mine ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, pe la 500 ron e si la dealer. dar asa am gasit si la Golf inainte tot pe la banii astia, si de fapt era cam 170 ron fara carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat in ETKA dupa seria caroserie de la masina mea si am urmatoarele date:

MAF 06A 906 461LX (X-ul specifica cu piesa ta la schimb) => 438,42 RON

Codul pt Bosch este 0280 218 063.

Daca-mi dai seria de caroserie iti spun exact daca se potriveste, pt ca Audi au mai montat si de la alti producatori. Codurile de mai sus sunt pt Skoda.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Audi S3 8L 2001 1.8T 209 CP AMK - cod debitmetru aer 06A906461MX (cu piesa la schimb) , echivalenta Bosh :

0 280 218 065 - debitmetru fara piesa la schimb

0 986 280 218 - debitmetru (de obicei se cere piesa la schimb,depinde de furnizor).

Din pacate la S3-ul asta nu mai produce debitmetrul nici un alt producator in afara de Bosch ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pai am luat cu piesa la schimb, numai BOSCH, ~600 RON.

a dispoarut si eroarea. sper sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a dispoarut si eroarea. sper sa tina.

Cu siguranta va tine, daca renunti la filtrul sport din carcasa... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am filtru sport. am stock, curat. nou.

iar pe viitor, nu situ daca voi pune. am avzut si oameni care nu au prob cu ele. 1.8Turi.

dar asta e alta discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare Offtopic ...

Cate kg are o Octavia 1 cu motor 1.8T ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tractiune fata, 1280kg in echipare Elegance.

Cu tractiune 4x4, 1425kg in aceeasi echipare pt berlina si 1475kg pt combi.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
andrei.toledo

Salut !
Chiar daca topicul nu mai este in actualitate de ceva timp postez aici deoarece am o problema asemanatoare.

Mai exact , la masina din semnatura , cu resoftare TCM Turbo am o problema la debitmetru.

Am observat de cateva zile ca masina nu se mai tureaza asa cum ar trebui.

Pentru comparatie , am avut cateva incercari de pe loc contra unui prieten cu o Ibiza Cupra din 2001 de 156 de cai si indiferent de plecare nu m-am putut tine dupa el.Desi am facut un log in mers , si pe tester negasind nicio eroare , am scos mufa de la debitmetru si am incercat inca o data.De data asta am fost in fata cu toate ca masina nu a mers cum trebuie.

Filtrul de aer este conic K&N si este mutat undeva putin sub baterie cu tubulatura.

Am mutat debitmetrul de pe Ibiza pe Leon si masina trage mai bine decat cu debitmetrul meu.

Codul de pe debitmetrul Leonului este 06A 906 461LX iar cel de la Ibiza este 06A 906 461DX.

Din pacate nu am putut sa fac un log cu debitmetrul de pe Ibiza montat.

Atasez aici doua loguri , primul facut inainte de soft si al doilea facut astazi cu debitmetrul meu montat.

Daca tot urmeaza sa ii schimb debitmetrul , as vrea sa stiu daca cel de S3 este Bolt On si ce beneficii as avea daca l-as monta.

Multumesc anticipat !


Loguri : http://www.sendspace.com/file/mpohxu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!