Jump to content

Modificare unilaterala contract Casco la masinile in leasing - Introducere fransiza obligatorie pe fiecare dauna


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Eu economist... dar dreptul e una din pasiunile mele. Hai sa asteptam sa vedem ce primesti tu, si apoi, impreuna cu cei care au mai primit acea adresa sa ne documentam si apoi sa pregatim un raspuns pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alxrro

    24

  • Diesel

    22

  • Cristian

    21

  • Burady

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bag si eu in discutie...ca musca..nu puteti merge pe alta mana altei firme? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca putem schimba asiguratorul, polita e semnata pe 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre mers pe alta firma, nu sunt sigur ca se poate. Iti dai seama ca asta e o manarie pusa la cale de sus, fiind implicat inclusiv Porsche Leasing. Cel care este, de fapt si de drept, proprietarul masinii. In urma introducerii acestei francize, cred ca prima reactie a majoritatii este de a schimba asiguratorul. Daca acest lucru ar fi posibil Generali s-ar trezi brusc cu un oarecare vid de clienti. Ceea ce am eu un feeling ca nu se va intampla. Cu siguranta pe undeva in contractul ori de leasing ori de asigurare scrie ceva cu litere mici :) .

In plus, am inteles ca din 2008 se intentioneaza ca toate firmele de asigurari sa ia parte la aceasta manarie, asa ca ... unde sa te duci (exceptand o alta tara :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca puteti sa schimbati asig. cu acordul firmei de leasing, dar la porsche parca doar allianz mai era agreata in afara de generali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca puteti sa schimbati asig. cu acordul firmei de leasing dar la porsche parca doar allianz mai era agreata in afara de generali.

Iti dai seama ca Porsche nu va fi niciodata de acord :) . Din aceasta manarie facuta de Generali, iti imaginezi ca va manca si gura lu' Porsche ceva, asa ca nu sunt fraieri sa ne dea drumul pana expira contractul de leasing. Cum am mai spus, daca ar fi posibil sa se schimbe asiguratorul, toti cei care ar primi francize acasa ar face-o. Si Generali ar pierde o gramada de bani si de clienti. Ceea ce nu se poate.

dar la porsche parca doar allianz mai era agreata in afara de generali.

Chiar nu ma intereseaza la ce alta societate m-as putea muta, atat timp cat nu fac astfel de porcarii. Si, de altfel, la Alliantz am mai avut CASCO si au fost OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intreaba cineva nu stiti de la mine. :)

Porsche leasing cumpara masini iar asigurarile sunt intermediate de Porsche Broker(o societate de brokeraj marca porsche care mai suge bani din buzunarele voastre si al societatilor de asigurari) .

In functie de situatia daunelor pe politele intermediate de broker se schimba conditiile contractuale intre broker si asigurator (daca incheie polite paguboase la reinnoirea de contract dintre broker si asigurator conditiile se innaspresc .. da nu pentru ei ...ci pentru voi pentru ca asiguratorul zice...iti las acelasi comision pentru intermediere da bagi fransize sau daca inchei fara fransize ori creste pretul ori scazi comisionul pe care il primesti pentru intermediere )

Voi ce credeti ca alege brokerul ? Importante sunt sutele de mii de euro care intra in conturile sale . E drept?

Sharanel - te-a despagubit vreodata Ardaf? Indoi-mas . Mergi la un service si spunele ca ai de reparat masina si ai casco la Ardaf sa vezi ce zic .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun eu faza...Dupa 2 ani de contract cu Allianz acum o luna a trebuit sa inchei iarasi casco pe al-3-lea an.Mi-am sunat agentul de la Allianz care mi-a facut o oferta de 3600 ron pe an...fara nici un fel de franciza.In anii precedenti am avut 2800 ron fara franciza.Am ramas foarte surprins de oferta pe care mi-a facut-o tinand cont ca nu am avut daune semnificative(vreo 3 parbrize si un proiector)...dupa ce i-am inchis telefonul in nas ca ma enervasem rau de tot m-a sunat el la 30 minute si mi-a facut oferta cu 3000 ron pe an cu franciza 10% la furt total...insa asta la valoarea asigurata si pe anii precedenti cea de pe factura in valoare de 18.900 euro.Eu zic ca agentii au limite mari de negociere si ca se poate incerca si la alte firme....daca se poate..franciza asta o papa Porche...as putea sa pariez :)

PS:Masina nu e leasing...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharanel - te-a despagubit vreodata Ardaf? Indoi-mas . Mergi la un service si spunele ca ai de reparat masina si ai casco la Ardaf sa vezi ce zic .

Am un prieten care e parbrizer si lucreaza f mult pe asigurari, si cu ardaf nu a avut probleme, asa ca nu te lua dupa povesti, eu iti vorbesc in cunostinta de cauza. De altfel l-am intrebat pe prietenul meu ce asigurator imi recomanda, prima pe lista a fost allianz, a doua ardaf. Poate in alte zone ale tarii este alta situatia, nu stiu.

Oricum sper sa nu am nevoie niciodata sa scot bani de la ei (dauna totala sau furt brrr), dar dorm noaptea mai linistit. Pana la urma daca se intampla (inca odata brrr) tot scoti ceva bani de ei.

heditat pantru grasheli da hortografie

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si, daca stau si ma gandesc, e foarte posibil ca de la anul toate firmele de asigurari sa participe la aceasta micuta bataie de joc. De ce zic asta:

1. Ar castiga o gramada de bani (da o gramada mare)

2. Generali probabil ca sunt mai nesatui si au pornit-o mai devreme, dar, daca nu ar avea siguranta ca si celelalte firme de asigurari vor face la fel, se vor trezi in curand in situatia ca ei sunt singurii care fac aceasta manarie. Si, OK, pe cei care au acum leasing sa zicem ca i-au prins. Dar dupa ce vor termina leasing-ul, va imaginati ca pe respectivii clienti ii vor vedea numai de la spate. Si nu crede ca risca sa decada asa de puternic. Daca fac asta mie, personal, mi s-ar parea o miscare de genul "hai sa dam un tun si am disparut ... dupa noi potopul", ceea ce ar fi, de altfel, o miscare specific romaneasca si nu m-ar uimi foarte tare. Dar de la o firma asa de mare ca Generali, parca nu mi-ar veni sa cred. Pe de alta parte, vedeti ca au aparut acum asigurarile private de sanatate, iar Generali am vazut (dupa reclame) ca sunt foarte interesati. Si acolo e cascaval mult, nu jucarie. Si, cum spuneam, daca ei vor fi singurii care fac aceasta manarie, fara ca celelalte firme de asigurari sa se bage, pe langa clientii pe care i-ar pierde din punct de vedere ai asigurarilor CASCO, eu zic ca acestia (si eventual si rudele/prietenii/cunostintele lor) s-ar putea sa se gandeasca la alta firma la care sa-si faca asigurarea de sanatate. Una care sa nu le-o traga in acelasi fel dupa ce au semnat contractul. Si asta ar fi chiar o lovitura. Din aceste motive eu cred ca toate firmele se vor alinia si ne-o vor aplica in grup, in asa fel incat sa nu ai de unde alege alta mai breaza.

Spunea cineva ca in vest se practica metoda francizelor. Da, probabil, nu stiu, dar chiar daca e asa, exista unele aspecte:

1. Probabil ca respectivele conditii si modificari nu sunt introduse dupa ce ai semnat contractul (contract care nu te lasa nici sa schimbi asiguratorul)

2. In afara preturile pentru reparatia unei masini sunt cu destul de mult mai mari decat la noi si s-ar justifica mai bine o asigurare.

3. Sansa de a avea nevoie de CASCO in vest este mult mai mica decat la noi. Nu vorbesc de traficul infect, in care oricand e posibil sa te trezesti cu masina lovita, nu discut despre drumurile de la noi, care fac ca parbrizul sa devina aproape o consumabila, ca si uleiul sau placutele de frana, nu mai amintesc de posibilitatea de a-ti disparea masina, mult mai mare la noi (iar la ei doar daca vreun "intreprinzator" roman e prin preajma :) ).

Si ca sa nu mai vorbesc, in ultimul rand, de puterea de cumparare si de situatia economica a celor din vest in comparatie cu ce dezastru e la noi.

Asa ca daca acolo exista astfel de francize mi se pare mult mai putin grav decat daca le-ar introduce la noi.

Si, parerea mea, efectul acestora va fi ca mult mai putini isi vor face CASCO, sau daca isi vor face se vor descoperi diverse metode de a pacali firmele de asigurare, ca romanul e inventiv. Asa ca, in final, parerea mea e ca vor castiga mai putin decat in prezent. Stiti vorba aia, ca zgarcitul mai mult pagubeste ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ti-a oferit sa iti supraasigure masina? Pai iti lua banii aiurea. Nici un contract nu e mai presus de lege. Si printre altele in lege spune asa: Valoarea de despagubire nu poate depasi valoarea reala ( care se obtine prin aplicarea unei uzuri la valoarea de nou)asa ca era jecmaneala pe fata.

Faza cu mancarica de fransize cam asa e .Tine de contractele negociate. In tarile din vest brokerul este un intermediar si un sfatuitor al consumatorului pentru care ia si el comisioane (procente mici) pentru ceea ce face.

La noi in tara numai consulting pentru consumator nu fac .

Negociaza contracte super avantajoase pentru ei si te indruma cu caldura sa semnezi asigurari.

Alxrro - ai idee cat e ponderea politelor de asigurari "de buna voie " din 100% asigurari la nivel de tara? Maxim 20% asa ca ...

Daca te duci benevol la Generali sa faci casco o scoti si fara fransiza.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma daca se intampla (inca odata brrr) tot scoti ceva bani de ei.

Acum nu stiu sigur, dar atunci cand ai avea o dauna totala sau masina furata, cred ca or sa-ti evalueze cat mai jos posibil + tertipurile de rigoare. Plus cei 10% franciza in caz de furt pe care ii platesti + rata lunara de CASCO, care sunt, practic bani pierduti, pe care ai putea sa-i pui deoparte ... in final nu stiu cat de mult castigi. Poate daca ai o masina foarte scumpa ar mai merita, ca mai recuperezi ceva, dar altfel ... nu sunt foarte sigur.

Daca vreun coleg de pe forum a avut vreo astfel de intamplare nefericita, sa ne dea niste date concrete si sa facem si noi niste calcule, ar putea fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Daca tot veni vorba de Broker. Vrand acum 2 sapt sa-mi fac CASCO dupa ce mi se terminase contractu cu Asirom (am avut daune de 120 mil deci am zis sa mai schimb si eu :lol:) hai sa ma duc la un broker (imi facuse pt Dacie rapid) sa m-ajute sa gasesc cotatii bune.

Mi-a trimis initial doua oferte destul de mari (BT & Generali) de 1500 Euro cu fransize. Imi zice ca toate au crescut cu 40% anu asta. Buun ii zic eu, domne mai cauta ca nu se poate. Ii zic sa-mi caute la BCR.

Intre timp (4 zile in cate am tot sunat-o) imi trimite la Asitrans, Asiban... cu fransize naspa sau fara dar pret marisor. In fine mi-a trimis in a 5-a zi (deja eram enervat ca nu vroiam sa circul fara CASCO cum ma stiu ghionionist) la BCR cu 1200 Euro, suma asigurata 11000 Euro fransiza 200 Euro.

Enervat ma duc la un sediu BCR Asig si inchei cu 1012 Euro, doar fransiza 10% la furt total & dauna totala (solicitata de mine), suma asigurata 12900 Euro, 4 rate. O sun p-aia s-o intreb dc asa scump la BCR (ca de... e broker deci teoretic e mai ieftin) si mi-a zis ca anu asta la BCR se poate numai cu fransiza la dauna partiala.... BOON... A urmat sa-i comunic ce am facut indicandu-i cat de ajutor a fost... Foarte revoltata mi-a spus ca nu asa se face, ca daca mergi pe broker, mergi pana la capat si mi-a inchis.... Pam pam :lol: :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu masinile in leasing >> Nu voi sinteti proprietarul masinii, ci firma de leasing. Deci ei ar trebui sa plateasca daunele CASCO ale masinii. Daca voi NU apelati la casco, ci doar mergeti la ei si le spuneti "asta s-a intimplat, ori o faceti VOI pe casco, pentru ca VOI sinteti proprietarul in acte, ori asa ramine, iar la sfirsit de leasing o luati inapoi cum e", ce se intimpla? Iar daca e dauna totala, nu mai platiti restul ratelor daca ei nu o repara PE CASCO LOR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-te pe autovit si o sa gasesti destule masini distruse, fara compresor de clima, lovite pe toate partile, geamuri ciobite, km indoielnic, etc. cu preturi propuse de ei dar asteptind si fraieri cu oferte de pret....uite un exemplu, iar pe siteul firmei respective mai gasesti exemple similare :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta povestea ta...dar ea porneste de la o ipoteza...sa nu se intample nimic sau mare lucru cu masina. Iar lucru cel mai mare pe care il scapi este costul reparatiilor care este foarte mare...impacturi mici pot costa la dealer 10000 lei lejer. Casco e un rau necesar, o cheltuiala pe care trebuie sa o asimilezi asemenea cheltuielilor de intretinere. De ce iti intretii masina? Ca sa mearga bine si sa nu se strice De ce iti faci CASCO? Ca sa fii la adapost, sa fii protejat impotriva riscurilor. Asta e ideea.

Corect, nu cum se intampla la noi si revin cu ideea de mai sus. Decat sa-mi fac CASCO, mai bine pun 100 euro/luna deoparte. In 4 ani s-ar strange 4800 de euro (hai 5000, cu ceva dobanda). Daca am noroc si nu ma lovesc de prea multe probleme, sa zicem ca folosesc 1.000 de euro pentru diverse (un parbriz, o zgarietura). Eu in ultimii 5 ani am folosit de 2 ori CASCO, de fiecare data pentru parbriz crapat. Atat. Si, cum spuneam, tot imi raman 4.000 de euro. De asemenea se presupune ca in acesti 4 ani am facut si eu unele economii, asa ca pot sa umblu la ele si sa pun 5.000 de euro. Apoi pot sa fac si un imprumut de nevoi personale de inca 4.000 pe 4 ani, avand o rata MULT mai mica decat daca as face un leasing pe aceeasi perioada, si imi mai vand masina cu inca 13.000. Si uite asa, cu un imprumut nesemnificativ si un efort financiar minim, pot sa am cash 26.000 de euro, cu care imi pot lua o masina destul de buna zic eu cu banu' jos. Plus ca daca ma duc la dealer si-i zic ca in minutul urmator, daca ne intelegem, eu ii marc 26.000 de euro cash pentru o masina, pun pariu ca vei gasi posibilitatea si unui discount frumusel. Sa nu mai vorbesc de ce masina SH mi-as putea lua la banii astia. Si in felul acesta imi pot schimba la fiecare 4 ani masina cu una noua sau destul de noua si foarte buna, fiind in acelasi timp si acoperit pentru diverse daune sa le spunem normale (de genul un parbriz, o zgarietura, o janta ... etc), fara sa imi bat capul cu dosare de leasing, avans, rate, CASCO, RCA exagerat, rata reziduala si alte belele. Singurul caz in care esti mai descoperit si ar fi fost util CASCO ar fi in cazul unui furt sau al unei daune foarte mari spre totala. Dar, cum spuneam, care e posibilitatea sa ti se intample asta? Exista un oarecare risc, dar si avantajele sunt destule. Acum depinde de fiecare cum pune toate acestea in balanta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

Tocmai azi am scos masina din service. Total daune in jur de 6200 RON, o factura de 4200 RON rezultatul unui accident produs de mine(schimbat : far, bara fata, ornamente semnalizare, grilaj cromat, toate pe partea dreapta) . si o o alta de 2000 RON insemnand revopsirea bara spate. indreptat aripa spate + retusare(am gasit masina zgariata,lovita in parcare) + revopsire capota(din cauza pietricelelor de pe carosabil) :P I LOVE ROMANIA!!!!

Si tocmai acum am aflat despre fransiza aceea de care se discuta. In contractul de CASCO e mentionata doar cota de 10% pentru furt total. NIMIC legat de fransiza la alt tip de daune.

Acum va intreb : oare o sa primesc si eu scrisoare acasa de la asigurator? Dupa spusele voastre se pare ca da...

In plus, acum 2 saptamani cand am fost la Generali sa fac dosarul de despagubire, nu mi s-a spus nimic depre "renumita" fransiza sau alte taxe(pe care ar trebui sa le suport eu).

Masina : Passat B6, asigurator Casco : Generali, dealer: AUTOWORLD Cluj Napoca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta povestea ta...dar ea porneste de la o ipoteza...sa nu se intample nimic sau mare lucru cu masina. riscurilor. Asta e ideea.

Am indraznit sa ma gandesc la aceasta ipoteza deoarece in cei 9 ani de cand am masina personala nu am folosit CASCO decat de 2 ori, pentru schimbarea parbrizului.

Acum, bineinteles, exista si un risc, de aceea fiecare trebuie sa se gandeasca bine si sa actioneze in consecinta. Eu am incercat doar sa descriu o ipoteza. De asemenea sumele prezentate de mine se pot modifica. Pana la urma, decat sa dau 100 EURO/luna la CASCO, mai bine imi pun 200 EURO/luna deoparte, in cei 4 ani de leasing strangandu-se aprox. 10.000 de EURO. Care nu sunt bani pierduti (cum sunt cei platiti pe politele de asigurare) si cu care, daca nu ai un ghinion prea mare sa-ti faci masina chiar zob sau sa ti-o fure, poti sa-ti repari cam orice vrei la masina fara probleme. Nu vorbesc ca daca ai aceasta suma stransa in 4 ani, cand iti schimbi masina poti sa nu faci CASCO linistiti si nici nu mai trebuie sa mai pui ceva deoparte pentru reparatii. Te limitezi sa ai cei 10.000 de euro economisiti doar in acest scop si nu te atingi de ei, doar in caz ca ai vreun accident sau trebuie sa repari ceva. Eu zic ca ar fi suficienti. Dar, din nou, astea sunt exemple, fiecare poate sa-si faca diverse calcule si sa vada cum ii e mai rentabil. Cunosc persoane cu bani destui, cu masini nu chiar de doi lei, dar care nu vor sa-si faca virgula CASCO (unul dintre verii mei fiind un exemplu). Si nu a regretat nici un moment pana acum, si, din cate stiu eu, are masina personala de cel putin 12 ani, acum fiind cam la a 4-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau un alt fel de calcul, "investesti" anual 1000 euro in masina ta (costul politei casco), iar valoarea masinii tale SCADE cu 1000 euro pe an (devalorizarea cauzata de vechime).

Pana la urma e un risc, fiecare poate sa aleaga sa si-l asume sau nu. E ca la poker, mergi la mana cu 1000 euro, poate ii pierzi, poate ii dublezi, cum ti-a fi norocul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sharanel e un risc dar nu cu 1000e ci cu masina ta: poate o pierzi poate nu!!!("cum ti-o fi norocu :P ")

si daca masina face mai mult de 8-9mii eu unu nu o sa imi asum niciodata acest risc!!

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti parte buna. In mod normal o data cu introducea acestei fransize tarifele de casco vor scadea. Sau cel putin asa mi se pare logic si normal.

Mi se pare iar normal sa existe un prag minim.. pt ca multi abuzeaza de el casco. Partea proasta e ca multi vor abuza "mai tare" acum, sa fie sigur ca depasesc "pragul".

Fapul ca cineva iti baga pe gat insa o fransiza nu mi se pare normal. Chiar si cu masina in leasing. Exista un contract intre mine ca si chirias si firma proprietara. Nu am nimic impotriva ca ea sa schimbe ce vrea la asigurare, e treaba proprietarului, insa contractul dintre noi nu are legatura cu asta. Eu am un contract cu proprietarul unde nu scrie nimic ca poate fi modificat unilatral in functie de alte contracte ale lor. Sper ca s-a inteles ce am vrut sa zic.

Totusi "pragul" de 350E mi se pare mare. Mai logic ar fi sa fie in functie de suma asigurata.

La o masina de 5-6000E, gen logan, casco nu prea isi mai are rostul (e drept ca preturile la reno/logan sunt foarte mari :P )

Eu am asigurare la astra si am avut un incident de vro 46mil din vina mea. Inca nu am primit nici un plic :P

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma e un risc, fiecare poate sa aleaga sa si-l asume sau nu. E ca la poker, mergi la mana cu 1000 euro, poate ii pierzi, poate ii dublezi, cum ti-a fi norocul :P
Da, este un risc, dar eu zic ca este un risc controlat. Daca ai vreun accident cauzat de alticneva iti repari masina pe RCA-ul respectivului, in plus, din banii economisiti asa cum am descris anterior, in caz ca ai vreun parbriz de schimbat sau vreo tabla de reparat te poti descurca cu ce ai pus deoparte. Doar, cum ziceam, sa nu o faci zob sau sa nu ti-o fure. Dar, poate, ma gandesc si eu, pe de alta parte, cei care nu mai platesc CASCO si merg pe varianta descrisa de mine s-ar putea sa conduca mai atent, mai prudent, ceea ce nu ar fi tocmai rau. Deci, in mare parte, va depinde de tine sa nu ai probleme si sa nu ai nevoie de asigurare. Si atunci, pentru unii, s-ar putea sa fie mai convenabil.Dar msn2 are si el dreptate, la o masina foarte scumpa se justifica o asigurare. Dar la o masina mai ieftina spre medie, eu as actiona cum v-am descris mai sus. Parerea mea, cine nu e de acord nu dati cu pietre :P
Vedeti parte buna. In mod normal o data cu introducea acestei fransize tarifele de casco vor scadea.
Sincer, nu cred. Ia sa-l intrebam pe CristiN si pe toti ceilalti colegi carora le-au venit francize acasa daca au platit o rata de asigurare mai mica in ultimele luni.
Sau cel putin asa mi se pare logic si normal.
Ai dreptate, dar uiti ca traim in Romania (si asta ne ocupa tot timpul, vorba unui clasic in viata :P )
Mi se pare iar normal sa existe un prag minim.. pt ca multi abuzeaza de el casco. Partea proasta e ca multi vor abuza "mai tare" acum, sa fie sigur ca depasesc "pragul".
Exact, daca vor introduce franciza, pai, daca am un parbriz de schimbat, imi mai trag si una in aripa, ca mi se parea cam matuita si ar fi trebuit vopsita, imi rup si un spoiler, ca era nitel zgariat si de ce sa nu-l schimb, ce mama draq, daca tot dau banu' samd. Ca romanii sunt inventivi. Si atunci, unde se va ajunge si cine o sa castige?
Fapul ca cineva iti baga pe gat insa o fransiza nu mi se pare normal. Chiar si cu masina in leasing. Exista un contract intre mine ca si chirias si firma proprietara.
Din nou, ai multa dreptate. Nu faci faze din astea la un an dupa ce am inceput leasing-ul. Si mai ales in conditiile actuale, cand singura firma de asigurari care are francize introduse pe daune este Generali. Daca imi spuneau de la inceput poate ma orientam asuprta altui asigurator.
Totusi "pragul" de 350E mi se pare mare. Mai logic ar fi sa fie in functie de suma asigurata.
Din nou, mare dreptate ai :D Pentru ca, in aceste conditii, daca ai o masina mai ieftina sau medie, chiar nu prea mai renteaza CASCO, ci renteaza mai repede sa procedezi cum am descris eu anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce te faci daca cel te loveste fuge de la locul accidentului (cum mi s-a intamplat mie azi?). Sa fim seriosi, sunt atatea firme de asigurari de incredere care se lupta pe piata. La voi singura problema este ca nu sunteti proprietarul masini ci doar utilizatori si astfel nu puteti voi sa negociati polita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

risc calculat???!! te contrazic!

nu e nimic calculat in cazul in care mergi intr-o seara pe sosea si prinzi o bucata de gheata de aiurea si te duci...;

acum 2 saptamani la mine in fata blocului in parcare o honda a fost avariata de cineva care a dat cu spatele si nu a fost atent. Banala situatie care se intampla f des. Rezultatul: 2 faruri bixenon cu clemele rupte si destul de zguduite-de inlocuit, bara fata suporturi rupte-de inlocuit, grila rupta-de inlocuit si o aripa fata usor deformata si zgariata(se repara) de bara fata. Probabil cel vinovat are o zgarietura pe bara spate si cam atat ca nu s-a gasit si nu se va gasi niciodata. Dauna la prima vedere 1500-1800e!

si da pate daca nu as avea casco as conduce mai atent dar numai stresul asta nu mai vreau sa il am pe langa altele :)

oricum scuze de of topic !!

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, fiecare cu parerea sa. Eu doar mi-am expus-o pe a mea.

Msn2, sunt niste posibilitati de accidente cele descrise de tine, dar, cum ziceam, am masina personala de 9 ani (sunt la a treia), am cam 200.000 km parcursi si in afara de 2 parbrize, nu am folosit CASCO la nimic. Cum zicea si @Sharanel, e si o chestie care tine, printre altele, si de noroc.

Iar despre "stresul" de a conduce mai prudent si mai atent ... cred ca tuturor ne-ar prinde bine sa fim un pic mai "stresati".

Si Alextz, daca Generali vor ramane singura firma sau printre putinele firme care practica franciza pe fiecare dauna, atunci chiar si cei care sunt in leasing acum si nu pot schimba asiguratorul pot sa stea pana la urma linistiti, ca in 2-3 ani de leasing cat mai au ... cate accidente or sa faca, pana la urma urmei? Iar dupa ce trece leasingul pot schimba fara probleme asiguratorul. Si, in acest caz, topicul actual nu ar mai avea sens. Dar, asa cum spuneam mai inainte, cred ca toti asiguratorii din Romania vor trece la acest sistem. Si am explicat si de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!