Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Zolak: multumesc,

Asa am s fac. Poate gasesc pentru proba unul la dezmembrari sa-l montez pe loc si sa vad ce da pe tester pentru ca al meu da o valoare mai mare cu mult in relanti. Ecu cere o valoare de de 250-310 si al meu in relanti imi da o valoare de 580-600.

Modificat de pytacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Va multumesc pentru sfaturi.

o parte a problemei a fost rezolvata in sensul ca am gasit furtunul s spart aproximativ 4 cm. Am cumparat unul original sh, l-am pus si acum vad ca si-a mai revenit si nu mai da fum. Cred ca a scazut putin si consumul, insa i-am facut un log si am suprapresiune la turbina. Pe timpul logului nu a intrat in limp mode. De aemenea nu mi se pare ok valoarea de la debitmetru. dar va rog sa va pronuntati si voi.

post-18840-0-40716200-1420565060_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul se face cu pedala la podea si din ce pot eu sa descifrez din poza asta parca nu e asa. Si incarca si tu excelul nu poze ca e mult mai greu de interpretat (de ex. nu pot face grafic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zolak : In poza respectiva sunt doua sau trei pozitii cu pedala 100% si mai am inca un log cu cateva pozitii de 100%, insa nu mi se permite sa atasez fisierele excel in original, c[, cica, este prea marea dimensiunea.... Nu pot decat sa fac o poza si celiulalt log. Hai ca le-am arhivat si am reusit sa le incarc. ms

Log-Log.zip

LOG-01-003-010-011.zip

Modificat de pytacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

 

am avut o problema acum 1 luna cand pur si simplu masina si-a pierdut brusc din putere, in timp ce incercam sa fac o depasire (pe o distanta mai lunga). Dupa ce mi-a aparat semnul de "sarma" pe bord am mers pana in primul oras, am oprit motorul, am stat 10 min apoi am plecat si masina a mers fara nici o problema.

 

Am intrat pe net si am citit despre posibile cauze ; cred ca foarte probabil este vorba de acest limp mode. Dupa ce m-am documentat am incercat sa reproduc iar problema dar nu am reusit. Am mers si pe autostrada dar degeaba. Masina a tras foarte bine.

 

La service nu au putut vizualiza eroarea in calculator (cred ca s-a sters dupa ce am oprit motorul). Cei de acolo mi-au spus ca foarte probabil s-a intamplat din cauza ca un senzor a inregistrat o valoarea minima / maxima.

 

Ieri insa, problema s-a reprodus sistematic. A intrat in acest limp mode de fiecare data cand eram in treapta a 3-a putin peste 3000 de turatii pe o distanta de aprox 2 km. Incercam sa merg asa pentru ca am inteles ca este indicat la un motor diesel sa il tii mai turat. Mentionez ca nu este prima data cand merg in a 3-a la 3000...

 

Am mare nevoie de ajutor pentru a putea face un log din mers si a identifica exact cauza.

 

Va rog frumos daca este cineva din Bucuresti care detine echipamentul necesar, este in cunostiinta de cauza si ma poate ajuta sa fac acel log.

 

Acum imi e frica sa mai intru in depasire :(  mai ales ca sunt si incepator 

 

Masina este un Passat B6 Break - 2.0 TDI - 4Motion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 3000 ai cuplu maxim, poti depasi linistit, verifica tubulatura turbo, vacumul, pe la capsula, stiutul la ppa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria prestari servicii,sunt colegi care te pot ajuta cu log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

am fost astazi si am facut o diagnoza.

 

Nu am reusit sa reproduc din nou problema, in schimb ramasese inregistrata de ieri

 

1 Fault Found:
000564 - Boost Pressure Regulation 
               P0234 - 008 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 37
                    Mileage: 208277 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.05.09
                    Time: 20:45:06
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3008 /min
                    Torque: 144.0 Nm
                    Speed: 101.0 km/h
                        52.65 %
                    Voltage: 13.90 V
                    Pressure: 1704.0 mbar
                    Pressure: 2385.6 mbar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometrie care agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie data jos turbina si curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

inainte sa dai turbina jos incearca sa faci un log...poate problema este in alta parte..un n75 care iti face figuri sau vreun furtun inversat daca a umblat cineva pe acolo si dupa aceea poti suspecta geometria...incearca si vezi daca agata la mana...daca agata trebuie data jos turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audiforlife

Salutare.

Am un Passat din 2004 tip motor AVB 101cp si imi vine sa ii dau foc.

Acum cateva luni am curatat geometria pt ca a intrat in limp mode si toata lumea a spus ca e de la turbo. Dupa nici o luna a inceput iar sa intre si agata acceleratia undeva intre 1800-2000 de rotatii. Bine inteles ca aceiasi cauza am primit-o si de la alti mesteri,adica geometria si am dessfacut iar turbina,ba mai mult am spart si catalizatorul. Astazi din lipsa de ocupatie si pt ca lucrez in piese auto,m-a mancat un fund sa schimb N75 cu unul nou pt am simtit eu ca da un pic in nas la acceleratii mai bruste si am zis ca poate e obosit acel N75,iar surpriza cea mare a venit repede, a intrat pt nu stiu cata oara in minunatul LIMP MODE. De precizat ar mai fi ca am ulei in admisie si se pare ca nu ar fi de la turbo.

Urmeaza astazi pun N75-ul meu la loc sa vad ce face,dar va rog ajutati-ma si cu o alta idee in afara de turbo pe care au vazut-o 2 mecanici si amandoi au spus ca nu merita schimbata. De unde mai poate veni acea presiune mare sau ce altceva mai poate influenta acel LIMP MODE darar dracu in el de DIESEL ca m-am jurat ca nu imi cumpar diesel si tot cu un diesel m-am procopsit dintr-o mare prostie.(am reparat-o partial cumparind un POLO GTI de 125CP la care asteapta numerele de inmatriculare)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Scrie de atatea si atatea ori : log in mers , citeste vreo 2-3 pagini in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,a mai curatat cineva turbo suflanta cu acest spray TURBO CLEANER?este bun de ceva?am gasit pe net si ma bate gandul sa-mi cumpar unul sa incerc sa vad ce iese dar parca mie frica sa nu fac vreo prostie,oricum as iesi mult mai ieftin fara sa mai dau jos turbo,oricum astept ceva precizari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bun de nimic fii serios, turbina se infunda pe partea de evacuare din cauza fumului, spray-ul nu are cum sa curete acea parte cu geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Cristian-George

Am si eu o problema cu un Passat 1.9 Tdi cod motor AWX,nu prea trage cum ar trebui am facut log in mers da' nu prea ma pricep sa-l descifrez.Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc f mult

Log Vw Passat 1.9 TDI awx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,atasez si eu logo la passat b5.5 2003 130 cp.

Am cueratat turbina si tot imi da limp mode,poate stie cineva sa interpreteze valorile.

 

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 1 TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str % STAMP /min %

0.62 1449 250 220.5 41 0.94 235.2 996 996 0 0.3 1533 996 996 32.7

1.58 1281 250 240.1 39.8 1.9 249.9 996 996 5.9 1.26 1302 996 996 26.3

2.54 1323 505 445.9 33.9 2.86 519.4 996 1092 42.4 2.22 1323 1188 996 19.9

3.5 1386 250 245 57.4 3.82 171.5 996 1104 0 3.19 1386 1188 1200 30.3

4.46 1428 335 392 4.8 4.78 499.8 996 1044 32.9 4.14 1407 996 1056 29.5

5.42 1470 355 274.4 35.5 5.74 436.1 996 1104 27.5 5.1 1449 1224 1140 25.9

6.38 1533 420 543.9 48.2 6.7 460.6 996 1248 37.6 6.06 1512 1224 1140 19.9

7.35 1638 665 700.7 4.8 7.68 803.6 996 1608 46.3 7.02 1596 1392 1308 35.1

8.32 1785 620 588 33.5 8.65 558.6 996 1716 43.5 8.01 1743 1560 1752 50.6

9.29 1890 535 465.5 39.8 9.61 411.6 996 1500 37.6 8.96 1869 1476 1656 49.8

10.26 1932 230 416.5 42.2 10.6 284.2 996 1212 0 9.94 1953 1320 1404 45

11.25 1323 290 161.7 42.6 11.58 465.5 996 1044 37.3 10.92 1155 996 1128 21.1

12.23 1323 520 509.6 27.9 12.54 534.1 996 1248 37.6 11.9 1302 1272 1116 21.9

13.18 1365 510 480.2 31.5 13.5 494.9 996 1308 37.3 12.86 1344 1284 1284 33.9

14.14 1386 495 441 33.9 14.46 480.2 996 1320 36.5 13.82 1386 1284 1320 36.7

15.13 1428 475 445.9 32.3 15.45 450.8 996 1296 35.3 14.79 1407 1260 1308 35.9

16.11 1449 470 455.7 33.1 16.43 455.7 996 1296 35.3 15.77 1428 1260 1296 35.9

17.11 1449 465 436.1 33.1 17.44 436.1 996 1284 34.9 16.77 1449 1260 1296 37.1

18.11 1491 460 455.7 33.1 18.45 436.1 996 1284 34.5 17.77 1470 1260 1284 37.5

19.11 1491 415 401.8 34.7 19.45 396.9 996 1260 30.2 18.77 1491 1248 1284 38.6

20.11 1491 305 318.5 41 20.45 279.3 996 1128 23.5 19.79 1491 1164 1224 32.7

21.11 1491 275 254.8 42.6 21.45 274.4 996 1044 23.5 20.77 1491 1128 1092 31.5

22.13 1470 285 269.5 40.2 22.45 284.2 996 1020 23.5 21.79 1470 1128 1032 31.1

23.13 1470 295 289.1 39.4 23.47 289.1 996 1032 23.9 22.79 1470 1128 1032 30.7

24.13 1449 295 284.2 39.4 24.47 294 996 1032 23.5 23.79 1449 1128 1032 30.7

25.15 1428 285 284.2 39.4 25.49 274.4 996 1032 0 24.81 1428 1128 1032 30.3

26.15 1407 250 249.9 43.4 26.5 235.2 996 1008 0 25.83 1407 996 1020 29.5

27.17 1365 250 240.1 42.6 27.52 235.2 996 996 0 26.83 1365 996 996 28.3

28.2 1323 250 245 42.2 28.54 245 996 996 0 27.85 1323 996 996 26.7

29.23 1281 250 249.9 42.2 29.58 245 996 996 0 28.9 1281 996 996 25.5

Friday 26 June 2015 12:12:16:40973 VCDS Version: Release 12.12.0 Data version: 20130910

038 906 019 KE 1.9l R4 EDC G000SG 4898

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str % STAMP /min %

0.3 1911 665 637 4.8 0.64 896.7 996 1596 85.9 0.98 2016 2268 2064 49.4

1.32 2121 850 1249.5 4.8 1.66 1249.5 996 2712 100 2 2331 2328 2760 78.5

2.34 2436 850 1249.5 4.8 2.68 1249.5 996 2844 91.8 3.02 2646 2340 2904 94.4

3.38 2751 850 1249.5 4.8 3.72 1249.5 996 2988 68.2 4.06 2919 2148 2916 94

4.4 3003 810 1249.5 4.8 4.74 1249.5 996 2772 58.4 5.08 3108 1524 2652 94.4

5.42 3045 315 656.6 4.8 5.76 558.6 996 1608 0 6.1 3024 1032 1380 49.8

Friday 26 June 2015 12:13:50:40973 VCDS Version: Release 12.12.0 Data version: 20130910

038 906 019 KE 1.9l R4 EDC G000SG 4898

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME 900-1250 sensor -f96- 2100-2600 100% TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80%

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str % STAMP /min %

0 2016 530 499.8 35.5 0.34 514.5 996 1548 57.3 0.69 2100 2292 1740 38.3

1.02 2184 850 1249.5 4.8 1.34 1249.5 996 2652 100 1.68 2415 2328 2736 81.3

2.02 2520 850 1249.5 4.8 2.34 1249.5 996 2856 100 2.66 2730 2340 2916 94.4

2.98 2835 850 1249.5 4.8 3.3 1249.5 996 2988 100 3.62 3024 2340 2988 94

3.94 3129 850 1249.5 4.8 4.28 1249.5 996 2988 100 4.6 3297 2340 2988 94

4.94 3381 850 1249.5 4.8 5.28 1249.5 996 2976 99.2 5.6 3549 2340 2952 94.4

5.92 3612 850 1249.5 4.8 6.24 1239.7 996 2964 98.8 6.56 3780 2340 2964 93.6

6.88 3864 850 1200.5 4.8 7.2 1200.5 996 2940 98 7.52 3990 2316 2904 92.4

58 861 250 230.3 60.6 58.36 245 996 984 0 58.72 861 1056 984 92.4

59.08 861 250 215.6 57.4 59.44 225.4 996 984 0 59.8 1071 1080 984 92.4

60.16 1407 250 235.2 53.4 60.54 240.1 996 972 23.9 60.88 1407 1140 972 92.4

MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce-i mizeria aia?

Ataseaza si tu un fisier xls cu valorile in tabel, cum face toata lumea. Cine crezi ca le urmareste asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, am si eu o problema cu EGR-ul, sa aprin martorul check engine(doar acest martor nu si spira) sprira a inceput sa se aprinda mai tarziu dupa ce am facut vreo 300 km asa cu check-ul aprins, tot atunci a aparut si limp mode ( sa aprin si spira), eram plecat undeva mai departe si trebuia sa ajung acasa urgent),am ajuns acasa si dupa o scanare la un mecanic, a aparut eroare cu insuficient air flow. Am dat jos IGR-ul l-am curatat (nu am disfacut partea electronica) am pus la loc piesa dar dupa 20 km apare limp mode iar. Vreau sa-mi dati un sfat ce sa fac. 

acum am desfacut si capacelul de la partea electronica, totul e ok, totul functioneaza bine si e curat, nici un dinte nu e rupt, nimic tocit. Ce ar putea fi? 

e din cauza turbinei? daca da   stie cineva un mecanic bun in cluj care ar curata turbina la un pret acceptabil

Modificat de victor2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi intai ce eroare ai-overboost sau nu. Ptr Cluj vezi in Floresti parca rra cineva-ymi -in aria cu service-uri gasesti detaliile care te intereseaza.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, de curand am inceput sa iau limp mode (VW Passat 1.9 tdi, cod motor AFN, 110 HP+REMAPARE UNDEVA LA 125HP-130HP), undeva la 110kmh, indiferent de treapta in care ma aflu, 4 sau 5, iar la accelerare se aude parca in fasait, ca si cum ar sufla pe undeva, cu toate ca am verificat furtunurile de la turbo nu am gasit niciunul spart, dar totusi poate mi-a scapat unul. Marturisesc ca daca accelerez mai puternic, undeva la 4000-4500 rpm in treapta 3, nu iau limpmode dar nici masina nu se accelereaza cum ar trebui, iar ulterior cand schimb in 4,5... iar ma pune in bot. In cazul in care reusesc sa trec de 110 cu turatii puternice, merge o vreme... dar pana la urma iar limp... Bineinteles daca iau contactul si il pun iar, imi merge iar, dar toata problema explicata mai sus se repeta... de curand am avut un furtun spart, care l-am schimbat.. Mentionez si faptul ca la accelerare imi scoate cam mult fum negru, iar asta se intampla si inainte sa inceapa problema cu turbo..

Eroare care am gasit-o in Vag este cea de mai jos, am si niste log-uri atasate, va rog sa ma ajutati cu o interpretare si ce e de facut.

Multumesc.

 

Thursday,23,July,2015,01:27:45:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 028 906 021 GL
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC  G00AG  1415
           Software Coding: 00001
            Work Shop Code: WSC 05314  
                      VCID: 5FC7BDA5DD26BD1
1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure
            17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

 

LOG-01-018-003-010.xls

LOG-01-018-003-011.xls

Modificat de VoYKuX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu vezi bine structurate logurile ? daca da, fa un printscreen, ca eu nu le vad cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!