Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Va salut - am si eu o mica problema la un Passat 3C - 2007 - 1.9 @ 105 BHP al tatalui meu.

In primul rand, masina e achizitionata de 2 luni - si prezinta acel celebru sunet de sirena la turatii mici. De asemenea de cateva ori pe la 130-140 km/h s-a intamplat sa intre in Limp Mode - dar sa-si revina dupa oprit/repornit.
Un scan cu VCDS a indicat aceiasi eroare de mai sus - 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Va atasez si un LOG in mers facut imediat inainte sa intre din nou in Limp ( probabil ca talpa necesara pentru LOG a creeat conditiile ideale pentru Limp :) ).
Intre timp - de la acest LOG i-am facut si o remapare ECU pentru ceva plus de putere. In afara de o diferenta vizibila la putere, comportamentul masinii a ramas acelasi... la cateva zile - daca o fortezi putin intra in Limp. Banuiesc ca nu are rost sa mai fac inca un LOG acum dupa remapare.
Banuiesc ca e vorba tot de o curatare turbina care e necesara. Daca LOG-ul spune altceva ... astetp si alte pareri.
Multumesc frumos.

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Cornholio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log acum , ca acum este important .

Iti facea suprapresiune inainte , banuiesc ca acum e si mai rau.

Trebuia sa rezolvi intai masina pe original si apoi sa ii faci remapare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai banuit bine - Valorile ciclului de lucru iti spune ca trebuie sa dai turbo jos,geometria este ancrasata si iti ramane blocata...ca sa fi convins inainte sa dai turbo jos joacate cu pargia de la geometria variabila sa vezi daca intampina blocaje pe traseul de lucru...acum nu vreau sa fiu rautacios dar vorba lui Turbocip de ce nu ai rezolvat intai problema cu turbo si dupa aceea iti puneai si soft....cine ti-a pus softul nu ti-a zis si el domne nu pot ca masina are probleme sau si-a vazut de treaba..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza e ca am plecat intr-un alt oras sa fac softareala - si am zis sa fac un Log in mers inainte de asta. Si talpa in a 3-a probabil a declansat limpul ca e prima data cand s-a intamplat ( oricum masina o avea de 2-3 saptamani si el merge mai usor ). Fiind practic aproape de destinatie am zis ca nu are rost sa ma mai intorc si eventual sa vad ce fac dupa aia cu turbina. Lucru care l-am si facut. I-am explicat si tunerului situatia si mi-a recomandat sa nu o duc in turatii peste 3500 - 4000 pana nu rezolv beleaua cu turbo, ca e posibil sa fac si alte stricaciuni eventual sa o bubui de tot mai ales dupa softare.
Asa ca here I am :D Oricum urma sa ajung cu ea la un service saptamana viitoare si am zis sa plec relativ informat de aici mai intai, sa nu bata mecanicii campii cu presupunerile.
Sper sa fie doar vorba de curatare...

Mersi mult pentru raspunsuri.

Modificat de Cornholio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in urma logului, a rezultat ca iti face suprapresiune - de regula, de la geometrie imbacsita este.... curatata sau inlocuita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Detin un passat b5 1.9 115. Cel mai probabil si eu am problema cu limp mode.

Uneori merge normal, ii dau tare ,urca si se tureaza normal, uneori mi se taie acceleratia fie pe la 2100 prin trrapta 4 fie pe la 3000

Tin sa precizez ca nu scoate fum negru/albastru, doar alb la pornire cand e rece motorul, cand merg pe strada nu lasa fum. Trage normal masina, nu e puturoasa, nu ii pun motorina praf sau ds genu, nu ii dau in cap cu motorul rece etc. Care ar putea fi cauza pt limp mode? Eu nu cred ca e din cauza turbineu, caci masina trage ca una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vedem ce eroare ai.Asa e greu, sau cel mai elocvent ar fi un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e turbo e actuatorul.

Dar fa log in mers , sa se vada exact cum lucreaza turbo in full throttle.

Pana atunci , doar presupuneri. Si mai rau te vei adanci in problema fara diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ușor e sa faci un log pe 3-10-11 și un bs pe 3 și 11 dar cel mai probabil dacă zici ca trage mașină ai geometria ancrasata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara tututor si un Craciun Fericit!

Citesc post-urile voastre de mai multa vreme (dupa ce mii-am luat un b5 avant din 2001 si l-am dus la schimb ulei).


Problema:
Dupa ce am dus-o la un schimb de ulei & filtre masina + o garnitura la EGR intra in LIMP
Am schimbat EGR cu unul de firma (vreo 500 leia fost fara adaos de comerciant) fara nici o schimbare
** Masina tragea foarte foarte bine inainte de "schimb"

Am atasat log-urile in format .xls si .pdf la acest post:

PDF: girlshare.ro/34256684
XLS: girlshare.ro/34256695

 

sau atasate pe forum (ultima cifra din nume este treapta de viteza)

 


== povestea problemei ===

Am luat masina de la un samsar (foarte calumea) care mi-a spus ca masina are nevoie doar de schimb ulei si ca picura pe la EGR dar nu trebuie sa-mi fac griji fiind ceva normal la ele. (intr-o luna debia puteam sa-mi dau seama pe joja ca a scazut uleiul).
Dupa o luna am zis sa-i fac si schimbul:
Am luat ulei si filtre si m-am dus la ovitax trans (Cluj). Le-am cerut sa-mi faca si o diagnoza mecanica (50 lei).
Am venit sa iau masina mi-au zis ca am nevoie de un capat de bara dreapta si daca vreau sa-mi "repare" egr.

Le-am zis ok la EGR, le-am dus capatul de bara si de aici a inceput distractia:
- nu era doar capatul de bara (ca erau mai multe pe'acolo - nu grave)
- geometria (platita si aia) a fost varza, am ajuns cu volanul stramb
- si LIMP-ul de care nu mi-am dat seama pe loc ca era trafic mare
- cand m-am dus o dadea din Fanta-n-cola si m-a imbarligat sa schimb EGR.. tot asa
- a mai facut niste teste si tot asa
- a facut diagnoza m-a mai dus la un "mester" cu "diagnoza" mai buna tot fara sa gaseasca ceva - asta mi-a facut testul cu surubul la vacuum
- nu au fost in stare sa se gandeasca sa-mi faca un log in mers
- mi-au zis ca am (engine check) ascuns de samsar ca nu se aprinde cand pun contactul (am cautat eu si era o prostie)

** Cred ca cei de la Ovitax Tans Cluj erau deosebit de prosti si incompetenti si nu au facut "vreun schimb" la piese

Ma doare inima cand ma gandesc la ce incompetenti am dus masina...

LOG-01-003-011-013-4..xls

LOG-01-003-011-013--csv-2.xls

LOG-01-003-011-013-pcsv-3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveti probleme cu LIMP Mode-ul, primul lucru verificati cu un patent (spitz) daca tija de la Geometria Variabila care actioneaza vanele de aer , se plimba usor fara sa se agate.Daca nu se misca lin si agata atunci e clar ca trebuie curatata turbo(mai exact vanele de aer).

 Pentru cine doreste curatarea turbo si ii place sa mai mestereasca la masina se poate face si fara demontarea acesteia si mult mai rapid....si mult mai ieftin ...

  Se desfac cele 3 suruburi de la turbo inspre catalizator(esapament), se da la o parte ca sa fie acces la paleta turbinei.Se ia un  spray de curatat carburator, supape etc..,in capul lui se introduce un furtunas subtire de vreo 25 cm(eu nu am avut si am folosit un tub termocontractibil) iar capatul celalalt al furtunasului se introduce pe langa paleta turbinei astfel incat sa ajunga cat mai aproape de vanele de aer ,dupa care se pulverizeaza in lurul paletei(ca sa ajunga la toate vanele). Dupa aceasta se actioneaza cu un patent(spitz ascutit) tija de actionare a vanelor in mod repetat.

 Operatiunea se repeta de 2-3 ori ..si gata.

La mine tija agata de stul de tare si mergea sacadat, iar dupa ce am facut curatirea  a inceput sa meatga foarte lin.

  P.S.  Pentru ca sa puteti avea acces trebuie sa demontati carcasa filtrului de aer-cel putin la masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic.

@ianculucian.

Da nu e m ai usor sa dam tija de pe geometrie jos si miscam geometria cu mana ??

Spun asta pt.ca am face economie de o scula"spitz/patent"pt.ca restul le gasim(spray/furtunas).

Cred ca asta a fost gluma sfarsitului de an cu toate ca pe primul loc pt.mine e cerinta arzatoare a unui coleg ..."Vreau si eu un Limp Mode".

An nou fericit tuturor colegilor.

Cutia de ceai...Catalin stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si la multi ani! 
Vad ca nu a mai postat nimeni aici de ...anul trecut!
Sper ca nu incalc cumva regulamentul prin aceasta postare.
De vreo doua luni am un passat avf, 1.9 tdi/ fabricatie 2002 despre care as dori sa ma ajutati sa-i gasesc buba  pentru ca mi-am mancat zilele!
Nici macar nu stiu cu ce sa incep...
Functioneaza relativ bine , dar ma deranjeaza tare consumul. Aconsumat aproximativ 12-13% in oras in Bucuresti.
Dupa ce am citit pe forum am procedat si eu la ceva verificari, finalizate cu niste loguri facute singur prin Berceni, pe care v-as ruga daca aveti amabilitatea si disponibilitatea sa le interpretati.
Precizez ca am interfata si aproape in fiecare zi am stat pe ea cu calculatorul, rezultatul fiind "no fault code".
Am lipit stutul de vacuum de la pompa tandem si se pare ca acum trage prea mult vacuum pentru actioneaza prea tare actuatorul turbinei si cand ii dau acceleratie 100% scoate fum de nu mai vad alt auto pe strada. Cand am cumpart masina am gasit furtunul care vine din n 75 , sper sa nu gresesc, fisurat, insa masina tragea bine dar nu liniar.
Acum doua saptamani am facut un log in mers si am intrat in limp mode cu defectul de presiune pozitiva superioara la turbina.
In momentul de fata, cand accelerez, la inceput pleaca bine dara daca tin acceleratia constatnt, fara sa apas mai tare, parca da in nas, se plafoneaza, nu merge liniar frumos. Consumul este de asemenea mare. Din verificari am mai observat ca daca merg cu furtunasul de la actuatorul turbinei scos, dar astupat, masina este mai puturoasa, insa consuma putin, pe distanta scurta BC-ul arata 6-7% in Bucuresti. ToTcand accelerez se aude la motor in partea dreapta un fasait puterin ca si cand ar baga turbina prea mult aer. mMentionez ca atunci cand motorul este pornit si in relanti, dupa ce valva egr este inchisa (sau deschisa, nu cunosc exact functionarea )4.8%. in zona turbinei se aude un alt zgomot decat cel normal de aspiratie sau compresie de aer. La pornire tija actuatorului de la turbo este trasa de capsula vacumatica dupa care jongleaza in functie de acceleratie. Dar evit sa o accelerez ca-mi da atat de mult fum pe strada, incat mi-e rusine si din aceasta cauza merg domol. La un moment dat nu-ti mai dadeai seama daca este fum albastru sau negru pentru ca dadea de toate. Acum merg cu furtunasul de la capsula vacumatica turbo, scos, pentru consum si pentru ca asa nu mai scoate fum. Ce as mai putea sa verific?Cred ca geometria variabila de la turbinsa se deschide foarte mult si baga mai mult aer de cat trebuie. Astazi cand am facut logurile nu am mai luat limp mode dar nici nu pot spune ca am fost incantat de cum merge.
Atasez niste loguri, pentru interpretare si orice parere este bnevenita!
Este posibil sa fie MAF-UL?
Multumesc frumos pentru ajutor!

Modificat de pytacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica-ti turbo si actuator ! Nu lucreza bine . Nici debitmetrul nu e in mintile lui .

Din ce vad eu in logurile atasate (pe care le atasezi si le stergi si iar atasezi)

acolo ar fi problema

Si poate iti completezi in profil orasul (altfel risti sa nu iti mai raspunda nici un coleg)

LE : vad ca ai nr. de Bucuresti la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, eu nu vad logurile si nu-mi daus eama daca sunt atasate sau nu?

Modificat de pytacu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pus log-urile.Daca infunzi furtunasul de la N75 , practic elimini turbo-ul care e comandat de acest N75 prin vacuum,implicit ai SDI si nu mai TDI , turbo-ul fiind suspendat.Cand spui partea dreapta te referi privind din interiorul masinii(deci langa turbina),daca asa e atunci s-ar putea sa ai furtunul in forma de "S" ce iese din turbo fisurat si de acolo ai zgomotul(fasaitul),lipsa de putere si fumul excesiv.Acest furtun e oarecum o "boala" a Passatului si e destul de des intalnita.Verifica si acest furtun.mai bine zis tot traseul de aer sa nu fie furtune crapate sau sarite de la loc si apoi fa un log in mers.

L.E. Nici eu nu vad log-uri atasate.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, zgomotul provine exact din locul indicat de tine. Am sa verific si futunul in forma de S care cred ca este cel care pleaca de la turbina spre interculer?

Cum sa fac sa pun logurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ul e exact furtunul care iese din turbina spre intercooler.Logurile le-ai facut in format excel?Daca da schimba-le extensia in .txt sau incearca sa faci printscreen-uri si sa le atasezi pe alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa pun. Am modificat pozele si nu stiu ce a iesit.

post-18840-0-81861900-1420355963_thumb.j

post-18840-0-77670000-1420355998_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul ala nu e in mintile lui. Ori are probleme la firele electrice, ori nu este piesa potrivita pentru motor AVF si transmite valori eronate. Astfel se pacaleste ECU ca are aer suficient, ECU baga motorina, motorina ce nu poate fi arsa din lipsa de aer si iese un fum negru de toata frumusetea si motorina se consuma fara efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zolak : Codul MAF de pe masina este074 906 461 B .

MAF-ul nu citeste debitel de aer  ce este tras de turbina? Daca inregisrteaza o valoare mai mare, nu este posibil ca valoarea sa fie reala si turbina sa traga mai mult decat trebuie?. Doar cand it dau accelereatie la blana scoate fum negru, numai cand i-am facut teste , in rest a dat fum albastru.

Saptamana asta cand exista posibilitatea am sa o urc pe un elevator, sa vad daca este vreun furtun spart sau sarit.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca e bun codul.

 

Vezi etansietatea si daca nu se rezolva concentreaza-te asupra debitmetrului.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!