Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Sal baieti! Azi "limp mode" si la mine din pacate, in a patra eram in jur de 3000 rpm in depasire si ups numai trage, bine ca nu sa intamplat nimic grav mai traiesc. Am oprit motorul pornit din nou merge bine numai sa nu trec peste 3500 de ture ca iara se opreste suflanta.

 

repede test sa vedem si...

 

17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation

Readiness: 0 0 X X X

Atasez un log sa vedem de unde sa incep. Multumesc anticipat



logul

LOG-12022013.xls

Modificat de csomos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

aranjeaza log-ul ala ca se supara baietii. e un tutorial cum sa il aranjezi in excel

 

Si tu nu mai da quote la mesajul anterior ca se supara moderatorii. E greu sa folosesti butonul Reply?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Csomos, lasa log-ul. Eroarea e clara. Scoate turbina si curat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul putin mai frumos nush daca asa trebuie sau nu dar e frumos.

In legatura cu logul... cand am facut logul la 4000 de ture mi a dat limp

LOG-12022013.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a zis bine C o s m i n - si se vede si in log - suprapresiune si de aia N75 iti taie turbina - limp -

 

jos geometria - inlocuita... e mai bine decat curatarea - si cam asta e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult pt informatie Cosmin si Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Aseara am patit-o si eu. Intr-un stil de condus mai sportiv,am ramas "fara" turbina. Putin panicat, am sunat un amic care mi-a spus faza cu opritul motorului si pornitul lui : turbina intrase in protectie.

Dupa 15 minute, la o accelerare mai brusca nu mi-a mai intrat in protectie turbina insa mi s-a aprins in bord martorul " check engine". Problema nu a mai putut fi reparata doar cu o repornire a motorului. Dupa aproximativ o ora, in timp ce mergeam constant am luat contactul si l-am pus inapoi: eroarea nu mi-a mai aparut in bord.

Nu a durat 10 minute si la o alta accelerare, a aparut din nou. Eroarea nu a mai vrut sa dispara parcurgand pasii anteriori ci, dupa aproximativ o ora, martorul din bord s-a stins in timp ce stationam la semafor.

Astazi nu am mai apucat sa merg cu masina, dar in mod cert am nevoie de o diagnoza sa vad despre ce este vorba...

Va tin la curent cu noutatile, referitor la acest subiect. Daca aveti vreun sfat, il astept cu interes.

 

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare si un log in mers.

fa o scanare si un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Actuatorul ar trebui sa se miste cand pornesc masina? Dupa ce am citit pe aici cum se testeaza n75 am urmat urmatorii pasi cu vagcom: Engine-Basic Settings-Channel 011. Aici imi arata ceva cu map on si off si un duty cycle. Nici in modul asta nu se mista actuatorul. Turbo este relativ nou (1-2ani geometrie fixa). Am testat si 3 n75 diferite (sh) fara nici un rezultat. Am sa il mai testez si in output settings (asta trebuie cu motorul oprit din cate am inteles). Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie sa se miste cam 2 cm, la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Eu am depistat problema:am pus masina pe tester si-mi spunea ceva de eroare presiune turbina (nu mai tin minte exact). Eroarea a putut fi stearsa insa cand am iesit in test cu masina, in viteza 4-a dupa 3000 ture a intrat din nou turbina in protectie.

Am dat jos capacul de la motor si am inceput sa verific furtunele.In urma acestei operatiuni, am gasit un furtun de vacuum tocit/topit. L-am taiat, l-am tras prin alta parte si l-am montat inapoi. Am sters eroarea am facut testele necesare si totul pare sa fie in ordine.

Se pare ca prin frecarea capacului de acest furtun, in presiune mare, turbina nu reusea sa-si faca vacuum cum trebuie.

 

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aceea trebuie sa le inlocuim, dupa o anumita varsta - multe, nici nu le vezi ca sunt ciupite, imbatranite, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un vw passat 1.9 tdi, 131 cp, combi, 2003...de aproximativ o luna cand pornesc motorul la relanti si cand accelerez scoate un fum negru, dupa ce se incalzeste motorul acest fum dispare in relanti si rareori mai apare cand accelerez brusc...ieri mi-a aparut si eroarea in BC Emissions Workshop...mentionez faptul ca de mai mult timp egr-ul este plin de ulei, in vara am schimbat toate furtunasele vacum si cele mari din tubulatura turbinei, de asemenea am facut cateva teste in mers si static da nu mi-a putut descarca log-ul, injectoarele si presiunea turbo functionau in parametri ideali...astept pareri sugestii! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care este eroarea gasita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un vw passat 1.9 tdi, 131 cp, combi, 2003...de aproximativ o luna cand pornesc motorul la relanti si cand accelerez scoate un fum negru, dupa ce se incalzeste motorul acest fum dispare in relanti si rareori mai apare cand accelerez brusc...ieri mi-a aparut si eroarea in BC Emissions Workshop...mentionez faptul ca de mai mult timp egr-ul este plin de ulei, in vara am schimbat toate furtunasele vacum si cele mari din tubulatura turbinei, de asemenea am facut cateva teste in mers si static da nu mi-a putut descarca log-ul, injectoarele si presiunea turbo functionau in parametri ideali...astept pareri sugestii! 

 

mai fa un log in mers, verifica si valorile injectoarelor cu motorul cald - dupa care asteptam info legate de ele.

 

Eroarea - de la EGR o ai....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Zilele trecute am facut o dignoza de "rutina" la masina din semnatura(are 185000 km) si in timpul logului in mers pe la 4000 de ture masina a intrat in limp. A fost primul limp, de cand am masina,si turatia de 4000 o depasec destul de des uneori ajung si pe rosu. In general merg la turatii mari, schimb la peste 3000, de la 2000 si ceva talpa aproapre de maxim, filtrele si uleiul schimbate la 10k nu am de pasit niciodata. Atasez logurile si poate ma ajutati sa gasec cauza limpului.

 

Attachments 201341 rar

Salutari!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu reusesc sa deschid.

Era mai bine sa scanezi. In functie de eroare (positive sau negative) era foarte simplu de diagnosticat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai click pe link si apoi descarci arhiva, nu am putut sa fac upload direct pe forum, nu ma lasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce arata halul ala de interfata.... suprapresiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dada. Turbina murdara.

Nu i-a ajuns tratamentul "soft", acum ii trebuie unul hard. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul asta jos turbina si la curatat cu ea

Stie cineva, prin Ploiesti, un mecanic priceput la turbine sau il sun pe Cipos?

Multumesc pentru raspunsuri, o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot din Ploiesti sunt , am mers la Cipos si s-a rezolvat problema legata de turbo.Ia legatura cu el , are atelierul undeva pe centura la Otopeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu un Passat din 2003 TDI 131CP, cred ca este in limp mode, accelereaza extrem de greu trebuie sa tin pedala mai sus ca sa ccelereze cat de cat... scoate un fum albastru... si nici nu prea mai aud fluieratu la turbina (a facut un prieten schimb de niste furtunase si se auzea da cand pun furtunasele la loc gata nimic), am schimbat un senzor de aer, ulei , filtre dar tot nimic.. ce poate sa fie? Ajutor va rog, ca-mi consuma si multisor 16% in a 3-a 50km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat ca furtunasele schimbate sa fie conectate fiecare la locul lor,pt ca daca s-a gresit ceva , inversat e foarte probabil sa nu mai intre turbina din cauza asta.Exista schema de conectare a furtunaselor de vacuum pe forum,caut-o si verifica dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!