Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Toti care au probleme cu turbina au patit intr-o masura mai mare sau mai mica asta. Fara scanare si log la turbina nu ramane decat sa citesti tot topicul si tot la scanare si log ajungi. E clar in principiu ca actuatorul isi face datoria cu intarziere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, poate vi se pare offtopic dar uitati ce am patit: prin august 2009 veneam din alexandria si la intrare in bucuresti a trebuit sa fortez putin la un semafor si fix in mijlocul intersectie am ramas fara putere la motor, parca eram cu scuterul (in toate treptele de viteza abia se tura, nu scotea fum, nu consuma exagerat peste medie, pur si simplu nu se tura).am oprit motorul, am scos bornele de la baterie si le-am pus iar da nu a mers. in zilele urmatoare am facut o scanare si aveam eroare pe debitmetru, EGR si sens invers la turbina (ceva de genul). cineva mi-a recomandat sa verific daca merge bine cu un alt debitmetru (nu a mers asa), apoi am desfacut si curatat EGR-ul (era imbaxit cu calamina, l-am curatat cat am putut) nu a mers nici asa. apoi am verificat toate furtunele cu vacuum si la turbo, egr si debitmetru am constatat ca nu aveam vacuum deloc.

aveam furtunul de la pompa de vacuum sarit, am rezolvat problema.

parerea mea este ca daca patiti asa ceva sau asemanator mai intai verificati toate furtunele de vacuum (sa nu fie sarite, crapate sau taiate) si apoi daca nu se rezolva treceti la schimbat debitmetre, curatat EGR si turbine

va salut inca odata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm, sambata cand am finalizat diy-ul cu cgp m-am uitat pe la toate furtunelele si cel care iese din pompa tandem era moale aproape sa cada. Dupa taiere si remontare se simte diferenta la "infigere"...nu exagerat, dar indeajuns

post-15891-1263233897_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De cateva zile am si eu o problema oarecum asemanatoare cu a mai multor colegi care au postat:

Ai facut o diagnoza? Eu cred ca debitmetrul e dus. FA o proba cu alt debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut o scanare si mi-a dat urmatoarea eroare: 16485 mass air senzor g70 ....si nu mai stiu...

am sters eroarea si am constatat ca tija ce se afla sub capsula egr era intepenita, am curatat-o si am miscat-o cu mana, am verificat furtunele dk sunt crapate, desprinse, etc, si am facut o tura. Motorul s-a comportat bine, turbina intra normal, adik de la 1800- 2000 rot/ min, apoi dupa 2 ore cand am pornit-o iar se comporta ca inainte...

o sa cer un debitmetru de la un prieten cu un passat ca al meu sa vad dk e vreo diferenta....mersi!

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Citesc de cateva zile acest forum, in special topicurile care au ca subiect limp mode. Ma confrunt de cateva luni cu ac. probl (pierderea puterii dupa 30-50 km parcursi in afara orasului, in treapta a 5-a la turatii de 2700-3000 si la viteza de 110-120 km/h). In prima etapa, era suficienta oprirea -repornirea motorului si pana disparea. Ulterior, problema s-a permanetizat. Toate variantele de VAG-uri facute pe la diverese service-uri din Iasi nu au indicat erori. Am curatat turbina. Am schimbat N75. Dupa inlocuirea debitmetrului, masina a prins viata, dar numai la vitezele si traseele din oras. In testarile din afara, limpul reapare.

Va rog, orice sfat este binevenit. Inclusiv recomandarea unui mecanic/service aflat in apropierea Iasului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers in grupele 3 10 11, in treapta a treia, sigur iti agata geometria variabila, degeaba ti-a curatat turbina daca nu ti-a facut paneitatea vanelor, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte adevarat ce spune Liviu.

Dupa curatarea turbinei, inainte de a monta actuatorul la loc, trebuia verificat cat de usor circula levierul ce actioneaza geometria turbinei. Asa iti dai seama intotdeauna daca e vreo problema cu geometria. Trebuie sa lucreze extrem de usor, aproape s-o poti misca sufland-o. Apoi e foarte important sa circule usor pe parghie si bucsa din capatul actuatorului. Abia atunci poti fi convins ca limp-ul nu e din cauza turbinei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pina nu am schimbat geometria nu am scapat de limp

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fii putin mai concret in legatura cu geometria... ce reprezinta acest termen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Passat B5 1997 AHU 90 caluti. 200.000 km, revizii la 10.000, 5W40, filtre ...

Plecat de la rece, 400km parcursi fara sa-l opresc - merge ok. Daca dupa ce se incalzeste un pic motorul opresc si pornesc motorul(in citeva minute), la prima vit 3 pe la 3500- 3700 turatii parca se deschide parasuta :-) - limp mode. Daca astept vreo 20, 30 min si plec din nou la drum e ok. Ultima incercare am facut-o azi dupa ce am montat un N18 de pe alta masina.

Dimineata dupa incalzirea motorului, vreo 15 km am calcat-o, schimbat doar peste 4000 ture. Opresc motorul 1 minut. Pornesc,ajung in 3 , 3700 ture - limp. Incetutz pina la primul OMV unde iau o pauza de cafea. Dupa 30 min plec din nou.Acul de temp de pe bord inca nu era jos. Pina la iesirea din Cluj motorul se incalzeste asa ca urmatorii ~35 km o calc, schimb doar intre 4000 si 4500, totul e ok. Urc pe vestita autostrada Turda-Gilau si 45 km cu pedala calcata, viteza 170-190km/h ture peste 4000 clar. totul ok. Jos de pe autostrada, opresc 3 min, pornesc, ajung in 3, 3800 ture - parasuta se deschide :-) - limp.

Toate acestea se intimpla de vreo 2 luni, si modul acesta de a induce limp-ul e testat, la fiecare piesa schimbata sau incercata, deci nu e ceva random.

Erori:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Ce am incercat:

Schimbat toate furtunele de pres si vac, inclusiv pe cel din ECU, la cele care am avut impresia ca intra usor am pus coliere

Dat jos si curatat turbina, desi e varianta fara geometrie variabila.

Dat jos si curatat admisia (cam jeghi)

Incercat un senzor de pe intercooler (de presiune e?) de la un alt passat functional.

Incercat un N75 nou.

Incercat un N18 (din dezmembrari)

Incercat un debitmetru nou.

Verificat functionarea tijei turbo (am pus pompa de mina pe furtunul care intra in actuator si la cea mai mica presiune misca si tija) - e ok???

Desfacut, verificat, curatat, strins coliere la furtunele de la intercooler.

Dupa vreo 20 min de la oprirea masinii daca misc furtunul de la vacuum care trece din compartimentul motor in comp bateriei se aude scapare de aer (aia inseamna ca sist de vacuum e ok?)

Are cineva vreo idee?? Am citit de ceva de genul "senzorul din ECU infundat", presupun ca e cel pe care intra acel furtunas. Cum se curata??Are cineva experienta?

Verificarea functionarii tijei e OK?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Posesor Passat 2004 B5.5 TDI 74 kW; 99 hp

Limp mode de la 75mph (120 km/h)

S-a intamplat prima data in viteza a 5-a iar mai nou in a 4-a (am zis sa o turez in a 4-a sa nu fie subturata cand trec in a 5-a)

Treaba e clara.

Turbina trebuie curatata sau eventual schimbata.

Aici intervine particularitatea mea.

Locuiesc in Anglia si masina e Taxi

Treaba e ca am un baietas mecanic,romanas.A lucrat omu' la Opel in romania cativa ani deci stie cu ce se mananca mecanica.

A fost cu el la Scrapyard si am ramas cu gura cascata cand am vazut ce masini arunca astia.

Turbina de passat b5 150 Lire. Si is zeci de passaturi cu piese bune pe ele.

Ideea e ca nu am gasit B5.5 si nu stiu daca se potriveste pe motorul meu.

Intrebarea mea e:care sunt variantele de motorizare mai vechi sau mai noi care sa aiba piese comune (in spetza turbina) cu B5.5-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu, se pare ca motorul tau este AVB (101CP). Iar turbina ta este VNT15. Nu vei gasi o turbina care sa ti se potriveasca decat pe Passat B5.5(2001-2004), Skoda Superb 1 sau Audi A4 B6(2001-2004) (care au motoarele longitudinale).

VNT15 mai gasesti pe Passat B5(1999-2000) sau Audi A4 (1999-2000) cu motoare PD de 115CP (AJM, ATJ),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Salutare tuturor . Multumesc pt topicurile excelente si posturile explicite ,dar un mecanic bun sa ma ajute cu acest ''Limp mode ''in zona Neamtului imi recomanda cineva ? Efectiv nu ma pricep si nu am nici scule ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna...nici mie nu imi sare turatia mai mult de 2200-2400.....acolo ramane si putere nu are deloc........si nici cu reporniri repetate si scoaterea bornei bateriei nu am rezolvat....nici cu alt N 75 nu a mers...si nici nu scimbarea valvelor nu merge...nici cu EGR obturat sau anulat nu merge...turbina nu se mai aude absolut deloc si nici cand scot furtunul de admisie nu mai fluiera ca "inainte".... culmea e ca nu prea am nici vacuum....oricum nu mai stiu ce sa-i fac.... intrebarea este : CIPOS ...poate sa imi rezolve problema?

Pt masina din semnatura...care a stat mult nefolosita (1 an )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna-l si vei afla. :blink:

Ori ai o pierdere masiva de vacuum, ori e defecta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Passat B5 - `97, 1.9 TDI, 90 caluti AHU

Problema mai in detaliu cu 5 post-uri mai sus :-)

Atasat 2 log-uri. Log 1 OK este facut cind masina merge OK, motorul incalzit (ciudatenia este ca daca nu opresc motorul ma duc asa pina la budapesta :) ).

Log-ul 2 este facut dupa ce am oprit 2 sec si am pornit din nou.

Rugaminintile mele sunt:

1.Care e problema de intra in limp?

2. Ce parere aveti despre restul datelor logate. E ok trotineta mea?

3.Acum citeva luni cind a aparut limp-ul un mecanic a incercat un maf nou. Difera de la un cod de motor la altul?Se poate sa fi incercat alt model?

(Din cite am orbecait :biggrin: eu in logurile astea as zice ca maf-ul e buba!?!)

Multzumesc:-)

Log_1_OK__ex97_.xls

Log_2_Parasuta__ex97_.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru are valori prea mici, Eu spun ca de acolo provine problema.

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp modul vine de la turbo, iti agata geometria variabila sau actuatorul, incerca sa misti tija actuatorului cu mana sa vezi cum merge, trebuie curatata turbosuflanta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Suplimentar azi am verificat injectoarele si sint super Ok si am un alt N75. Ala vechi avea un tzacanit un pic mai puternic la funtionare.

Liviu - Multumesc de incercare :-)cu 5 post-uri mai sus am dezvoltat un pic problema mai pe larg. Turbina este simpla la mine, fara geometrie variabila, a fost deja data jos si curatata inclusiv admisia, actuatorul l-am incercat cu ajutorul unei pompe de umflat rotile. Tija misca foare usor. E corecta oare aceasta metoda de testare? Diferenta de functionare dupa ce am facut toate de mai sus(cu 5 post-uri) este extraordinara dar limpul persista. Bezna in care zac este data si de faptul ca daca plec dimineata masina functioneaza conform LOG1 si ma duc pina la budapesta cu remorca de 1,5 tone dupa mine. merge excelent. Daca opresc si pornesc motorul undeva pe traseu "se deschide parasuta" in 3 la 3mii si ceva de ture - vezi LOG 2 - Parasuta :-). Trebuie sa iau o pauza de vreo juma de ora sa pot pleca iar fara sa ajung in limp.

Eto - Acum am vazut un motor Z1 pe link-ul dat de tine cam cu aceleasi probleme si e din Cj. Il voi cauta.

Nu o "iau in freza" daca postez si acolo aceasi problema???

Red - Asa ma gindeam si eu. Il voi intreba maine pe mecanic daca debitmetrul care l-am incercat nou este 100% pentru motorul meu.

Va multumesc si mai astept pareri. Nu mai stiu ce sa-i fac :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Nu stiu daca o "iei in freza" daca postezi si acol acuma dar sa te gandesti ca aici in aria passat se uita chiar numai posesori de passat pe cand acolo se uita cam toata lumea... :icon_thumright:

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Dar mie mi se pare ceva ciudat.

De ce in primul Log ECU "cere" peste 1800 mbar (la aprox. 3200rpm) iar in al doilea Log ECU cere DOAR aprox. 1400 mbar cam la aceeasi turatie? :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!