Jump to content

Limp mode


claudiu_83
 Share

Postare recomandată

Si eu am "primit cadou" un limp mode. AM desfacut singurel turbina si am curatat-o imrpeuan cu un coleg. MARE atentie la conducta de ulei care "alimenteaza" turbo. Am reusit sa o rup si e foarte dificil de schimbat. Am adaugat-o undeva mai sus cu o bucata dintr-o conducta ok (eu am rupt-o chair la capatul unde intra in turbo). Si acum totul este ok :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se prezinta masina acuma, trage mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as schimba conducta cirpita ca sa evit anumite surprize :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sabin: Nu am simtit nicio diferenta doar ca nu imi mai da in nas. :))

@Dragos, crede-ma ca "improvizatia" de acum, este life time, e imposibil sa sara furtunul ala de acolo:P Cat despre shcimbat, este foarte greu, trebuie desfacuti 2 suporti sa ajungi in spatele motorului la conducta.. Nu merita,sincer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca nu-i asa greu. Si eu am schimbat-o dupa ce am patit ca si tine. :)

Se tine in 2 cleme. Una sub EGR si una in spatele motorului. Are piulita de 5. O desfaci cu o tubulara scurta de 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, sunt nou pe aici si nu prea ma pricep cu forumul.

Detin un vw passat 1.9 TDI 1998 6cai(110) si am o problema la motor pe care nu reusesc sa o rezolv.

Dupa o scanare cu vag-com apare urmatoarea eroare 00575 - Intake Manifold Pressure -17-10 - Control Difference - Intermittent.

Am curatat turbina,am verificat toate furtunasele de vacuum,intercooler,senzori, dar nu ii dau de capat.

La aproximativ 3000RPM in treapta a3a se plafoneaza si nu mai trage nimic,doar daca opresc si repornesc motorul dupa care in treapta a3a o ia de la inceput.

Am facut si un log dar nu prea inteleg nimic.

Daca m-ati putea ajuta,ca nu stiu ce sa mai fac!!!

log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata geometria variabila si intra in limp mod, cand ai curatat turbosuflanta teebuia sa faci planeitatea vanelo, cel mai bnine ia legatura cu Cipos, il gasesti aici pe forum, poate sa-ti schimbe geometria variabila, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si "planeitatea vanelo" asta ce inseamna ?? :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aia ti-a zis sa il suni pe cipos. Daca nu citesti, e greu la fiecare sa i se explice ce inseamna cate ceva. Vanele de la gelometria variabila a turbinei sunt montate pe un cadru in forma de cerc. Ia citeste de aici cateva posturhttp://vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=23599&view=findpost&p=890635 si te vei lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt link,dar turbina am curatat`o cum trebuie si merge super, nu cred ca ea e problema!

Am probat`o inainte de montaj si vanele se miscau fara probleme la fel si actuatorul!

De aceea am facut log sa ma ajute cineva ,deoarece nu ma pricep la el,nu stiu ce inseamna toate alea ??

E in regula cu presiunea ??? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca vanele culiseaza usor, atunci ori ai actuatorul defect ori N75 iti face probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am facut proba manual, am ridicat de parghia actuatorului si merge foarte usor...

Am verificat si actuatorul .. are o membrana in el , am pus un furtun si am tras aer cat am putut si nu scapa nimic,inclin sa cred ca n75 e de vina ?!

Nu imi spui te rog daca datele din log sunt in regula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu is in regula, MAF specificat trebuie sa fie aproximativ egal cu MAF actual ,ma verifica geometrie ,actuator, N75, daca ai un prieten inprumuta N75 si vezi cum merge, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr vacuum ai destul? Stutul de la pompa de servo sta fix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum nu stiu daca am destul,urmeaza sa schimb n75 si vad cum merge treaba.

Stutul care intra prin caroserie in compartimentul din jos de parbriz??? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 80 % din cazuri e de la furtunasele de vacuum .

Recomandarea mea este sa inlocuiesti TOATE furtunasele de vacuum de pe masina si sa verifici supapa de la pompa de servofrana (cea cu unic sens).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Am si eu o problema la passatul achizitionat de o saptamana(1.9 tdi 101cp AVB) : cam la orice viteza in treptele 3-4-5 cand ajunge turometrul undeva la 2200-2400 de turatii imi intra in limp mode . Daca opresc si repornesc motorul trage relativ bine dar doar pana sa ajunga la aceleasi turatii si apoi iar limp. Ce am observat , sper sa nu fie autosugestie, ca la rece trage mai bine, adica senzatia de bagare in scaun la accelerare e mai accentuata decat cu apa la 90 de grade. Vreau sa intreb daca cele de mai sus sint din cauza debitmetrului sau daca vin de la turbina ? Despre turbo ...mi-am bagat degetele in el si am obs ca axul are un joc ...nu prea stiu sa explic "cat joc", dar are. Daca misc se simte un joc de aprox 0,5 mm in stanga-dreapta. E normal jocul asta? Mentionez ca e prima masina turbodiesel pe care o am ...asa ca m-ar bucura niste explicatii cat mai "babesti". mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

66hun, intai fa o diagnoza la motor, eventual pune log-ul pe topicul special conceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece trage mai bine ca e motorina rece si mai densa precum si aerul mai rece si mai dens. Jocul ala e normal. Cursa lui e importanta care trebuie sa fie de 2cm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu aceeasi problpema cu limp modeul gen accelerez pana la 2100rpm si la 2100 ramane fara putere ...o opresc o pornesc dinou si isi revine...are idee cineva unde pot sa pun si eu testeru pe ea in mers si daca e cazul unde sa curat turbina in constanta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome to the club!Mai mult ca sigur ai geometria inbacsita!

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limp modeul gen accelerez pana la 2100rpm si la 2100 ramane fara putere ...o opresc o pornesc dinou

poate fi egr imbacsit si nu mai inchide. ma suni pe seara si scanam sa vedem ce urla prin erori. am tel in profil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) este cineva din Timisoara care se pricepe sa regleze tija de la vacum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Welcome to the club!Mai mult ca sigur ai geometria inbacsita!

nush sigur daca e geometria ..am avut akm un an turbina skimbata ...una noua care din cate imi amintesc facea la fel...ulteriar aia sa stricat si acm am una sh...si face figuri rau de tot...

poate fi egr imbacsit si nu mai inchide. ma suni pe seara si scanam sa vedem ce urla prin erori. am tel in profil

scz nu am intrat ieri p forum si nu am vazt ...o sa te sun deseara ...sper sa mai fie valabila invitatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

De cateva zile am si eu o problema oarecum asemanatoare cu a mai multor colegi care au postat: Pornesc motorul, iar cand plec de pe,loc si accelerez motorul trage greu, in conditiile in care am pedala de aceeleratie la blana. In viteza a doua, la aproximativ 2800 rot/min intra si turbina si incepe sa prinda putere, in conditiile in care pana acum turbina intra de la 1800-2000 rot min. Cu toate ca turbina functioneaza dupa ce sare de 2800 turatii normal, parca masina nu mai are puterea pe care o avea pana acum. Dupa oprirea motorului si repornire problema se reia, adik trebuie sa o chinui pana la 2800 rot in vit a doua dupa care functioneaza oarecum normal.

A mai patit cineva la fel?daca da....care a fost rezolvarea? mersi

Masina este passat din 2001 motor avb de 101 cai , cu chiptunning la 120 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!