Jump to content

Probleme La Pormirea De Pe Loc


razvan 77
 Share

Postare recomandată

Dupa cum am scris in titlu,am ceva probleme la pornirea de pe loc.Si anume daca nu sincronizez acceleratia cu am breiajul la un anumit punct si turatie imi apare o vibratie puternica pe tot ansamblul motor cutie si aproape ca nu pot pleca de pe loc.Sa intamplat de a sarit din treapta de viteza.am intrebat un mecanic care a facut ceva reparatii la masina mea si a zis ca este din discul de ambreiaj ,cica as avea un disc din ala care nu are resorturi si din cauza asta apar aceste trepidatii,acum, nu stiu daca am inteles exact ce vroia sa imi spuna.

Mentionez ca am un 1200 din 1961.

Si inca ceva parca de ceva vreme se aude o huruiala ...sa fie rulmentul de presiune?

Daca este ambreiajul tare as vrea sa stiu cat ma costa si de care ar trebui sa cumpar sau la ce anume trebuie sa ma uit ca sa stiu ce imi trebuie .

Acum ceva vreme am skimbat cutia ,pt ca nu imi sarea din treapta a4-a .acum am o cutie ,cica care are treapta a4-a de fuga imi scade turatia foarte mult cand bag a4-a.

In fine ambreiajul este acelasi care era si la cealalta .

Ce dracu o avea nu stiu .Poate voi va pricepeti mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu cu trepidatiile la pornire si a fost din cauza buclei cablului de ambreiaj, vezi verifica asta!!

daca rulmentu e stricat huruiala nu e permanenta si doar cand e apasat ambreajul...

daca e o huruiala permanenta poate sa fie mai multe cauze...la mine am avut tot un huruit din grupul cutiei care l-am mai diminuat cu un aditiv pentru cutie... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruit in cutie am si eu dar doar cand este rece afara, nici macar un rebuild al cutiei nu a rezolvat treaba asta. Huruitu dispare la ceva timp dupa pornire.

In legatura cu trepidatiile verifica daca tampoanele de cauciuc in care se prinde cutia mai sunt in firea lor, si astea mai contribuie la probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand te intreb.mecanicul a umblat la discul de ambreiaj?Mai precis la placa de presiune,la suruburile de reglaj al tijelor pe care apasa rulmentul? Daca nu,tot ce e posibil arcurile de la placa de presiune sunt obosite si tijele nu mai sunt aliniate,si atunci rulmentul de presiune apasa tot ce e posibil intai pe o tija sau pe doua,nu pe toate trei odata,si apare efectul de agatare al discului.Cu huruiala nu stiu ce sa-ti spun daca nu o aud nu ma pot pronunta.Si inca ceva verifica si tamponul din spatele cutiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile sunt mai mult ca sigur de la bucla cablului de ambreiaj. S-a mai discutat asta pe froum cu poze si tot ce trebuie sa faci. Cauta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema la bus, sau ma rog, pe'acolo! daca incerc sa plec normal de pe loc, face ca o drezina, asa ca de fiecare data'mi fluiera rotile! e discul de ambreiaj sau cablul sa fie ?la ce'ar trebui sa ma uit, pt ca in service sigur e stricat tot si trebuie inlocuit, ca deh.... :offtopic:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huruit in cutie am si eu dar doar cand este rece afara, nici macar un rebuild al cutiei nu a rezolvat treaba asta. Huruitu dispare la ceva timp dupa pornire.

In legatura cu trepidatiile verifica daca tampoanele de cauciuc in care se prinde cutia mai sunt in firea lor, si astea mai contribuie la probleme.

Poate ca folosesti o valvolina prea groasa. Incearca sa o schimbi cu una mai subtire.

Daca zgomotul e mai puternic atunci cand e rece afara si apoi dupa un rulaj dispare, sigur e valvolina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca folosesti o valvolina prea groasa. Incearca sa o schimbi cu una mai subtire.

Daca zgomotul e mai puternic atunci cand e rece afara si apoi dupa un rulaj dispare, sigur e valvolina.

Am sa incerc, mai ales ca vara nu am aceasta problema. Merci :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

placa de presiune daca e din aia cu catei atunci mai mult ca sigur ea e ori din cauza ca sau dereglat catei si nu mai culca pe disc cu toata suprafata o data si de acolo trepidatii sau daca sint reglati toti 3 la fel sau slabit arcurile neuniform si atunci poti sa arunci placa sau sa cumperi alte arcuri noi toate nu doar citeva ca nu cred ca gasesti sa iei de ex 2 la fel de tari ca celelalre si atunci aceiasi problema eu am patit asta si tot am dat periodic motorul jos sa reglez catei si in timp slabea la loc pina am luat placa cu soare si nu mai am nici o problema cea ce cred ca e cel mai intelept lucru sa faci si tu. Incearca si cablu dar din cite stiu daca e slabit atunci bagi greu in vit1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aproape sigur e din cazua contactului neuniform dintre disc si placa/volant. e problema comuna la orice masina care are problema asta. daca ar fi cablul s-ar simti la pedala ca nu mai aluneca uniform pe toata cursa pedalei.

eu mi-am reconditionat odata discul batand niste ferodouri stok,negaurite,si imediat dupa ce am montat totul am remarcat trepidatia la plecarea de pe loc,lucru pe care nu'l intalneam nici cu discul uzat inainte.

dupa cca 1 luna nu am mai suportat si am dat jos cutia, pe disc de vedea clar ca se lucise (facea contact) numai pe un sfert din latime, profilul ferodoului era cumva putin trapezoid ; am polizat putin partea lucioasa si m-am uitat sa fie dreapta, am montat si pur si simplu nu am mai avut problema de la prima debraiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidati puternice la pornire, e caz tipic la brotaci si busuri aircooled si 90% din cazuri e de vina bucla aceea a mansonului cablului de ambreiaj (sau mai bine zis absenta acestuiasau a buclei acestuia). De obicei dupa ce se merge asa o perioada, se rupe 1, 2 tampoane de cauciuc, sau mai rar se rup ceva arcuri la placa de presiune sau disc. De obicei se da jos motorul, se schimba tampoane , ambreiaj, iar daca mecanicul nu stie un pic de teorie, sau macar practica de broasca, bucla tot nu o rezolva. Idea este ca de obicei incepe sa trepideze si se rup tampoanele si nu invers, se rup tampoanele si incepe sa trepideze. Asta in majoritatea cazurilor. Cazuri particulare bineinteles exista. Subiectul e arhidiscutat si pe forum si pe site-urile de broaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!