Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

Numai pompele ABS cu 109x la sfarsit, suporta PLA - eu asa stiu.

 

Gicu - primele 3 caractere din codul unei piese, reprezinta modelul de masina pentru care este (e adevarat ca acum se monteaza pe mai multe modele, chiar daca piesa are cod de Golf, etc) - deci 3C8 - reprezinta Passat CC, 3C0 - Passat B6, 1K0 - Golf 5, 5K0 - Golf 6.... s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare dreptate ai maestre.

Dar eu cand am cautat cele mai multe PLA 2.0 le-am gasit cu 3AA....

Scuze, my bad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

because....cu zice romanul... pe noile masini (B7, etc) tot mai multe piese vin de pe VAG-uri care nu se asambleaza pe al nostru continent

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am decis sa montez si am achizitionat luminile din usi, dar spunea cineva aici pe forum (nu mai gasesc cine si cand), ca la cele din >2009, mufele pe spate au trebuit schimbate.

poate sa spuna cineva ce cod OEM au acele mufe ? ......sa nu ma pun la modificat si sa ma impotmolesc la montaj.

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie schimbata mufa... ci pinii si care ii ai tu pe cablajul de la lampi - cel care urmeaza sa il montezi tu.

 

pinii sunt cei care ii ai tu, pe firele alea verde cu alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e textul copiat de pe forum:

 

" la 2009 - fata

pin 18 - rosu - plus
pin 19 - maro - masa

spate

pin 6
pin 18

dupa aia, codare

Se adauga + 64 to the coding to enable the Door Exit/Warning Lights and select “Do It!” to save

 

Am teminat de montat lampile iluminare pe usi, fata + spate.
Pe fata a mers foarte usor montajul.
Pe spate in shimb a trebuit alt fel de conectori pe cablu.
Drept urmare, am alelat la TZAGA, am schimbat conectorii la cabluri, ca sa poata intra in mufa, si am facut codarile.
Cine isi vrea sa-si monteze, sa stie ca cablurile se conecteaza in felul urmator:

Fata: rosu - 18 (+), maro - 19 (-)
Spate: rosu - 6 (+), maro - 18 (-)

Initial eu le-am pus invers pe spate, si aveam eroare.
Dar cu ajutorul lui Iulian (tzaga), si Florin (suport prin telefon), s-a rezolvat problema.
Evident ca fara mine nici Tzaga si nici Florin nu faceau nimic - eu fiind piesa de baza, Asistentul Sef - stateam cu mainile in buzunar pana la coate si ma miram ca nu merge !
Multam pt ajutor, si spor la modificari. "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, am montat suficiente kit-uri, ca sa stiu ce trebuie....conector.... trebuia sa scrie pin...

 

pune pinii care ti-am zis, matiseaza frumos... si atatica.

 

spor la treaba. :icon_thumleft:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact modelul care il gasesti pe firele de la lampile usilor din fata.... care il ai in kit. Asta daca nu cumva le-a modificat deja cel de la care l-ai cumparat..... si a pus pinii care trebuie.

 

Daca ai aceeasi pini si la cablurile pentru usile fata si la cele spate - e ok.

 

La modelul tau - 2009, trebuie cablu de repatie cu codul 000 979 009. Daca e 2008, e posibil sa ai controler vechi - si atunci ai modelul de mai jos - care vine la kit.

 

La modelele mai vechi de controlere, trebuie alt pin - cablu de reparatie 000 979 131 E

post-30007-0-01596100-1382534230_thumb.j

post-30007-0-88784800-1382534571_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea este fabricatie 11.2008

 

Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 1K0-959-701-MAX3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 701 AE    HW: 1K0 959 793 P
   Component: J386  TUER-SG FT    1517  
   Revision: 71009005    Serial number: 00000644088926
   Coding: 0004279
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 71E2D79A57F30C94

 

Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 AE    HW: 1K0 959 792 P
   Component: J387  TUER-SG BT    1517  
   Revision: 71009005    Serial number: 00000626689001
   Coding: 0004278
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 72E0D89652F5378C

No fault code found.

 

Address 62: Door, Rear Left        Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 703 AB    HW: 1K0 959 795 L
   Component: J388   TUER-SG HL   0307  
   Revision: 41004101    Serial number: 00000000698765
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 70E4D29E5CF9059C

No fault code found.

 

Address 72: Door, Rear Right        Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 704 AB    HW: 1K0 959 794 L
   Component: J389   TUER-SG HR   0307  
   Revision: 41004101    Serial number: 00000000713754
   Coding: 0000144
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 71E2D79A57F30C94

No fault code found.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cridaia eu am scris atunci.

Cand am cumparat kit-ul nu am stiut ca difera mufele de la usile din spate, de la Euro 4 la Euro 5.

Si evident cum eu sunt super noroc, am primit in kit,

- 2 seturi de pini (4pini) de un fel - usile din fata

- 2 seturi de pini (4pini) de alt fel - usile din spate.

 

Cum a mea era 2009, Euro 5, evident ca toti 8 pini trebuiau la fel.

Si atunci a trebuit sa caut alti pini sa ii inlocuiesc.

Asa ca daca tu ai 8 pini identici pe cablu, este ok.

Cum zice si Florin, poti sa stai linisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am verificat si sunt 2 si 2...exact ca cei din poze.

Acum intrebarea este cum e la mine ? ....masina fiind fabricata 11.2008, model 2009 si Euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti poate sune nimeni cu certitudine. Trebuie sa desfaci si sa vezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As putea sa pariez eu.

Ai nevoie de 8 fire cu conectorii LA FEL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am stiut ca difera mufele de la usile din spate, de la Euro 4 la Euro 5.

 

Cum a mea era 2009, Euro 5, evident ca toti 8 pini trebuiau la fel.

Si atunci a trebuit sa caut alti pini sa ii inlocuiesc.

Asa ca daca tu ai 8 pini identici pe cablu, este ok.

Cum zice si Florin, poti sa stai linisit.

 

nu are treaba cu Euro 4...5... 6... ci cu generatia calculatorului de usa.

 

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar dupa scan-ul atasat in pagina anterioara nu se poate afla daca este new sau old ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis deja, ce iti trebuie.

Vezi ca ne baneaza.

Ai calculatoarele exact ca mine, de asta am zis ca ai nevoie 100% de 8 conectori la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar dupa scan-ul atasat in pagina anterioara nu se poate afla daca este new sau old ?

 

la 2009 trebuie sa ai conector 1k0 971 975, care merge cu pinii cablului de reparatie 000 979 009 E.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o intrebare catre voi asa ca va cer o parare ca doar detienti Passat B6 fie el sedan sau break.

Vreau sa fac la masina mea dubla evacuare exact ca in imaginea de mai jos.

 

Ca si costuri avem:

- spoiler bara spate cu dubla evacuare = 320 lei produs OEM.

- evacuare inox modificata de la intermediara pana in spate cu finale cu tot = 1.200lei + tipsuri - facuta la cei de la Pilot Power Tuning Pitesti.

 

Care din voi ati facut si daca merita sau nu? Totul va fi pentru desing pentru mine.

Va intreb asta ca un coleg, care detine alta marca anume (una italieneasca), cica nu ii place cum ar da pe masina ca imi bat joc de estetica masinii.

post-94983-0-37177700-1382600766_thumb.j

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt facute bine, nu are cum sa arate urat..... mai departe, fiecare dupa gusturi. Mie imi place cum arata in poza, am mai multi cunoscuti si cu B5 si B6 care au facut asa ceva - arata ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi place cum arata in poza atasata, numai ca ala asa a fost facut de fabrica.

Deci pana la urma voi da drumul la "noul proiect" cu evacuarea. In 5-6zile lucratoare aduc si astia spoilerul.

 

Sa speram ca va iesi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

NU cred ca-ti va incapea toba in partea din dreapta .

Eu zic sa le faci cu teava .

Dar vezi ce-ti zice cel la care te duci sa faci evacuarea .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, toba nici eu nu cred... nu am verificat la B6, dar la B5,5 sigur nu incapea. Se tragea teava pe sub bara spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata fain ,si mie mi-ar placea ..trebuie sa tragi teava ca nu are loc toba ,uitate sub masina sa vezi cat de mare este toba si ce spatiu ingust ai in cealalta parte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!