Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

@Valentin & cridaia: D@ny are dreptate, si oricum tapiteria este destul de dura (vb foarte serios cand zic dura, ca te chinui ceva pana o tai) incat poate sustine foarte bine lampa.

post-28301-0-72061700-1320884714_thumb.j post-28301-0-63014800-1320884720_thumb.j post-28301-0-87171000-1320884721_thumb.j

Dimensiunea dreptunghiului care trebuie taiat in tapiterie pt lampile respective este de 7.5cm x 1.8cm :)

Btw, poate vrea cineva sa stie si coduri pt piesele necesare:

1 x 7L6 947 101 A - Lampa

1 x 1J0 971 972 - Mufa plata connectare

1 x 000 979 131 EA - Cablaj cu pini in ambele capete pt mufa

1 x 000 979 982 - 10m Cablu electric fara pini - culoare galbena

Bine inteles, pt cei care nu au deloc lampi si vor sa monteze 2, totul de mai sus trebuie dublat (2 lampi, 2 mufe, 2 cablaje cu pini, etc.)

Cablajul pt mufe au acelasi tip de pin la ambele capete, pt ca se da in doua si se prelungeste cu cablu' pt mascare.

Costurile ar fi asa

7L6 947 101 A = ~45 RON (in jur de 10-11 EUR)

1J0 971 972 = ~7 RON (in jur de 2-2.5 EUR)

000 979 131 EA = ~13 RON (in jur de 3-3.5 EUR)

000 979 982 = ~35 RON (in jur de 7-8 EUR)

_______________________________________

TOTAL: ~100 RON (~23-24 EUR)

Preturile pot varia de la reprezentanta la reprezentata (curs LEU-EUR, adaos, etc.), dar in mare pe acolo se invart.

Ultima piesa se poate inlocui cu orice altfel de cablu litat care il gasiti in comert, numai ca trebuie sa fie de 0.5mm max.

Cel OEM (ultimul cod listat mai sus) este de 0.35mm si rezista pana la 105 grade C (sau -40 grade C).

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face 20-21 de zile din Cehia. Mie astazi mi-a ajuns calculatorul de coloana si a fost comandat pe 2, deci 6 zile cu weekend la mijloc. Spre surprinderea mea posta romana se misca bine bine, chiar mai bine decat UPS. Cu UPS a dura 7 zile pana mi-a ajuns produsul din Polonia.

(...)

Atunci e super bine :icon_cool:

Eu i-am cerut vanzatorului cod de urmarire a transportului si din ce vad pe site-ul postei din Cheia, abia ieri (09-11-2011) a iesit din tara.

Sa vedem cand o sa apara si pe site-ul posta noastre :icon_bounce:

Btw, tu ti-ai calculat ce rezistenta vei monta ?!

Daca da, pune valorile aici, ca eu ce-am gasit pe alte site-uri (chiar si din afara) rezistenta trebuie sa fie intre 2.8 si 4.6 Ohm

Ce stiu sigur este ca trebuie o rezistenta tip "5 band" (5 culori pe ea). :dry:

:Driver: safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cablul meu de la airbag nu ar mai avea nevoie de nici o modificare, are un singur igniter. E adevarat ca acum pe masina am un airbag cu 2 ignitere dar ma gandesc ca acest cablu este special facut pentru un singur igniter.

Chiar mai trebuie sa mai modific ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru detaliile legate de lampi. Am sa ma apuc s-o fac si eu, dar la primavara. Deocamdata mai orbecai cu lanterna :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Np, dar vezi ca nu-i greu de montat (~3-3.5 ore daca esti singur). Eu zic ca nu merita sa te "chiorasti" ;)

Pai cablul meu de la airbag nu ar mai avea nevoie de nici o modificare, are un singur igniter. E adevarat ca acum pe masina am un airbag cu 2 ignitere dar ma gandesc ca acest cablu este special facut pentru un singur igniter.

Chiar mai trebuie sa mai modific ceva?

Hehe, asa gandeam si eu la inceput, dar stai ca nu asa.

Nu are legatura cablaju' pe cat are calculatorul tau de aribag! :)

Acel calculator stie ca airbag-ul de volan contine 2 ignitere.

Degeaba pui tu cablaj si faci conexiunile, ca de martor nu vei scapa. Iar eroarea va fii - "Airbag Igniter 2 - No signal" :vaidecapulmeu:

Din vara lui 2007 (masinile cu My2008) s-a schimbat sistemul si s-a trecut de la airbag-uri cu 2 ignitere la cele cu un ignitere (spirale Type 2).

Automat si calculatorul de airbag a fost upgradat si stie doar de 1 ignitere.

Tu trebuie sa vezi ce cod are calculatorul tau.

Dar se poate afla frumos ce tip ai si fara cod, luand prin analiza:

- ai in momentul de fata spirala airbag Type 1 si airbag cu 2 ignitere = ai calculator airbag generatie veche -> trebuie pusa rezistenta

- ai in momentul de fata spirala airbag Type 2 si airbag cu 1 ignitere = ai calculator airbag generatia noua -> nu trebuie facut nimic, totul plug&play.

Cat despre rezistenta despre care te-am intrebat, in caz ca tu esti in situatia in care trebuie sa montezi, ea vine montata intre pin-ul 3 si pin-ul 4 :mellow:

Ceva de genu' pozei de mai jos:

post-28301-0-22974100-1320925652_thumb.j

:mop:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa imi pun navigatie color? adica este originala/pregatita/echipata...... se pun mufele si e gata sau tebuie si setarii din calculator strain?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: Np, dar vezi ca nu-i greu de montat (~3-3.5 ore daca esti singur). Eu zic ca nu merita sa te "chiorasti" ;)

Pai cablul meu de la airbag nu ar mai avea nevoie de nici o modificare, are un singur igniter. E adevarat ca acum pe masina am un airbag cu 2 ignitere dar ma gandesc ca acest cablu este special facut pentru un singur igniter.

Chiar mai trebuie sa mai modific ceva?

Hehe, asa gandeam si eu la inceput, dar stai ca nu asa.

Nu are legatura cablaju' pe cat are calculatorul tau de aribag! :)

Acel calculator stie ca airbag-ul de volan contine 2 ignitere.

Degeaba pui tu cablaj si faci conexiunile, ca de martor nu vei scapa. Iar eroarea va fii - "Airbag Igniter 2 - No signal" :vaidecapulmeu:

Din vara lui 2007 (masinile cu My2008) s-a schimbat sistemul si s-a trecut de la airbag-uri cu 2 ignitere la cele cu un ignitere (spirale Type 2).

Automat si calculatorul de airbag a fost upgradat si stie doar de 1 ignitere.

Tu trebuie sa vezi ce cod are calculatorul tau.

Dar se poate afla frumos ce tip ai si fara cod, luand prin analiza:

- ai in momentul de fata spirala airbag Type 1 si airbag cu 2 ignitere = ai calculator airbag generatie veche -> trebuie pusa rezistenta

- ai in momentul de fata spirala airbag Type 2 si airbag cu 1 ignitere = ai calculator airbag generatia noua -> nu trebuie facut nimic, totul plug&play.

Cat despre rezistenta despre care te-am intrebat, in caz ca tu esti in situatia in care trebuie sa montezi, ea vine montata intre pin-ul 3 si pin-ul 4 :mellow:

Ceva de genu' pozei de mai jos:

post-28301-0-22974100-1320925652_thumb.j

:mop:

in mod sigur am calculator airbag generatie veche asa ca trebuie sa pun rezistenta.

Din ce vad in poza aia, mufa galbena este cea care intra in calculatorul de coloana, asa este?

Mufa din volan la airbag are mai multe fire, nu doar 4.

Azi a venit si spirala si vreau sa pregatesc si cu rezistenta.

Daca ar fi mufa care intra in calculatorul de coloana as putea sa pun rezistenta de acasa si la service sa fac doar plug&play.

post-16280-0-54203400-1320943033_thumb.j

post-16280-0-14122600-1320943037_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre rezistenta ce am gasit eu aici: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5311927-aibag-with-2-igniters-vs-airbag-with-1

Use an ohm-meter and measure the old airbag ignitor to find the correct value..probably somewhere between 5 and 40 ohms. Be careful you don't set-off the airbag ! Then connect a resistor across the pins where the airbag igniter was.

Probabil la CC sunt alte valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am montat volanul!

Concluzii:

- am montat o rezistenta de 3,3 ohmi si nu am nici o eroare in bord legata de airbag.

- am facut codarea pentru butoane de pe volan si functioneaza inclusiv claxonul.

- NU MAI AM SERVODIRECTIE, BECUL DE LA BUJII APRINS PE BORD, NU MAI AM ESP

SCANARE CU WAGUL:

VIN: WVWZZZ3CZ7P068936 Mileage: 91780km/57029miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: Malfunction 0010

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

37-Navigation -- Status: Malfunction 0010

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

53-Parking Brake -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: Malfunction 0010

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: Sporadic communication error 1000

77-Telephone -- Status: OK 0000

ddress 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 021 NK HW: 03G 906 021 AB

Component: R4 2,0L EDC G000SG 9354

Revision: --H05--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 75EAE38A239B20B4

2 Faults Found

005784 - Please Check DTC Memory of Steering Wheel Electronics

P1698 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01100001

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Mileage: 91776 km

Time Indication: 0

Date: 2011.11.11

Time: 17:37:39

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.31 V

Bin. Bits: 11001100

Bin. Bits: 00000000

(no units): 0.0

005703 - Check Coding of ECUs on Powertrain Data Bus

P1647 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Mileage: 91776 km

Time Indication: 0

Date: 2011.11.11

Time: 17:37:41

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.31 V

Bin. Bits: 11001100

Torque: 0.0 Nm

Torque: 351.4 Nm

Readiness: 0 0 0 0 1

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.lbl

Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P

Component: ESP 440 C2 H015 0004

Revision: H015 Serial number: 0667983686

Coding: 0013602

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 2F6611E281475A64

1 Fault Found

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl

Part No SW: 3C0 907 044 AH HW: 3C0 907 044 AH

Component: ClimatronicPQ46 050 0505

Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000

Shop #: WSC 00000 000 00000

VCID: 67D6B9C26937C224

1 Fault Found

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 31

Reset counter: 246

Mileage: 88814 km

Time Indication: 0

Date: 2011.09.09

Time: 21:15:46

Address 16: Steering wheel Labels: 3C0-953-549-SW25.lbl

Part No SW: 3C0 953 549 AH HW: 3C0 953 549 AH

Component: J0527 0030

Revision: 00032000 Serial number: 3C0953507

Coding: 0011724

Shop #: WSC 12345 123 12345

VCID: 72E0D89652F5378C

Part No: 3C8 959 537 D

Component: E221__MFL-TK6 H06 0022

Coding: 00000227

Shop #: WSC 00000

5 Faults Found

00895 - Cruise Control Switch (E45)

012 - Electrical Fault in Circuit

00895 - Cruise Control Switch (E45)

014 - Defective

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

00002 - Transmission Control Unit

004 - No Signal/Communication

00380 - Special Vehicle Control Module (J608)

004 - No Signal/Communication

Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530.lbl

Part No SW: 3C0 907 530 C HW: 3C0 907 951 A

Component: Gateway 007 0040

Revision: 00007000 Serial number: 0700C069140CBE

Coding: 3DFD2C44C61002

Shop #: WSC 44598 143 86298

VCID: 2142E7DAC793FC14

1 Fault Found

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 14

Mileage: 91728 km

Time Indication: 0

Date: 2011.11.11

Time: 01:05:03

Address 37: Navigation (J0506) Labels: 1T0-035-680.clb

Part No SW: 1T0 035 680 C HW: 1T0 035 680

Component: RNS-MID H74 2720

Revision: AB001001 Serial number: VWZ6Z7G9258080

Coding: 080004400400002000

Shop #: WSC 00000 000 00000

ASAM Dataset: ------------------------- ------

VCID: 2E580CE6864D536C

2 Faults Found

01042 - Control Module; Not Coded

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 254

Reset counter: 18

Mileage: 88304 km

Time Indication: 0

Date: 2011.08.29

Time: 18:19:16

00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)

007 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100111

Fault Priority: 5

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Part No: 1K1 909 144 L

Component: EPS_ZFLS Kl.135 H07 1806

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 346C1E8E686179BC

2 Faults Found

02546 - Steering Limit Stop

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Mileage: 91770 km

Temperature: 23.0°C

Voltage: 14.10 V

Voltage: 13.90 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

CE SA FAC? TREBUIE SA MAI SCHIMB CEVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Din ce vad in poza aia, mufa galbena este cea care intra in calculatorul de coloana, asa este?

Mufa din volan la airbag are mai multe fire, nu doar 4.

(...)

Daca ar fi mufa care intra in calculatorul de coloana as putea sa pun rezistenta de acasa si la service sa fac doar plug&play.

Corect, mufa pe care se monteaza rezistenta este ce-a galbena care intra in calculatorul de coloana.

Riddler - rezistenta necesara este de 3 ohmi!

Multumtim colegu'!

(...)

- am montat o rezistenta de 3,3 ohmi si nu am nici o eroare in bord legata de airbag.

(...)

Felicitari :beer:

Acum uitandu-te la poza de mai jos, poti sa ne zici de care ai montat ?! :ninja:

post-28301-0-84522800-1321089680_thumb.g :screwy:

4 Band (27K) - 5 Band (15K) - 6 Band (620K)

Nu de alta, dar eu habar n-am de care mai trebuie, si nici nu-mi mai aduc aminte de orele de fizica :wacko:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Operatiune completa!

Cu ajutorul colegului Al Bundy(merci mult) am reusit sa finalizez montarea volanului.

Se pricepe foarte bine la codari.

In ceea ce priveste rezistenta eu am pus-o direct pe calculatorul de coloana(vezi poza) si este de 3,3 ohmi.

Acum uitandu-te la poza de mai jos, poti sa ne zici de care ai montat ?! :ninja:

post-28301-0-84522800-1321089680_thumb.g :screwy:

4 Band (27K) - 5 Band (15K) - 6 Band (620K)

Nu de alta, dar eu habar n-am de care mai trebuie, si nici nu-mi mai aduc aminte de orele de fizica :wacko:

Multa bafta Riddler!

post-16280-0-05476400-1321104105_thumb.j

post-16280-0-30172900-1321104108_thumb.j

post-16280-0-53988000-1321104199_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu sa stiu cum se demonteaza tapiteria din portbagaj ptr montarea celei de-a doua lampi......va multumesc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SPECIALISTU: Este foarte simplu'!

Tapiteria este prins in 4 suruburi la baza dupa ce dai la o parte tapiteria care ascunde roata de rezerva + cele 4 suburi care sustin carligele chromate pt plasa. (aproape de bancheta)

Dupa ai de scos protectia de plastic neagra iar restu' sunt niste cleme.

Am zis ca o sa pun un tutorial, dar din nefericire am lipsa de poze iar masina zace in service ca trebuie sa-i schimba axa cu came si tacheti.

O sa revin pe saptamana viitoare cu tutorialu'.

@malex78: multumesc frumos poze

Si lipirea directa pe placa a rezistentie este o varianta buna si arta si estetic ok (ca nu legi pe fire si nu faci un gogoloi acolo cand le izolezi :icon_thumleft:

Numai ca exista un risc aici... in caz de accident (Doamne fereste !!!) rezistenta v-a exploda (doar imita igniter-ul 2) si poti distruge calculatorul de coloana.

Asa cu rezistenta pe fire, doar o dezlipesti si pui alta !

Asta este strica parerea mea, avand in vedere ca, acel calculatorul oricum nu este deloc ieftin.

Totusi, a 3-a poza, cea cu cele 4 rezistente.in linie.. unde este aia defapt ?! :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler, cum adica va exploda rezistenta?! Faptul ca imita rezistenta igniterului 2 nu inseamna ca va reactiona la fel, tehnic nu este posibil, rezistentele nu explodeaza! Nici vorba de asa ceva plus ca ai pus problema gresit! Crezi ca in situatia in care iti pocneste airbagul din volan, mai are vreo importanta daca se strica calculatorul ala de 100 euro?

PS - in cel mai rau caz acea rezistenta se arde insa in nici un caz nu o sa produca avarii calculatorului de coloana!

Nu conteaza cate linii are rezistenta, in fond acele linii te ajuta sa decodezi valoarea ei, in caz ca nu ai aparat de masura! Singura caracteristica a unei rezistente este puterea si valoarea in ohmi! Tie iti trebuie o rezistenta "chioara" de 3 ohmi, nimic mai mult!

Faci cineva un rezumat complet? Coduri, piese (airbag, volan ...), preturi estimative, pentru intreaga operatiune?

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate D@ny, rezistentele nu explodeaza niciodata, in cel mai rau caz se incing, condensatorii explodeaza dar nu e cazul aici.

REZUMAT COMPLET:

- Volan + airbag - 275 GBP + 20 GBP transport = 295 GBP ~ 1520 lei (ebay polonia)

- Calculator coloana - 165 USD + 20 USD transport = 185 USD ~ 600 lei (ebay cehia) ---- 3C0953549AH

- Spirala tip B - 24 EUR + 20 EUR transport = 44 EUR ~ 200 lei (ebay germania) -------- 3C0959653B

- Rezistenta 3,3 ohmi - 0.025 lei :) (Connex electronic de pe Maica Domnului pt cei din Bucuresti)

TOTAL PIESE = 2320,02 lei

MANOPERA:

- Montat volan + spirala + calculator coloana = 150 lei service (un pic cam mult, 100 mi se parea parea corect, ca nu era mare service)

- Codare calculator coloana + servodirectie + tempomat + comenzi volan = 50 lei

- Montare rezistenta - o lei

TOTAL MANOPERA 200 lei

TOTAL GENERAL = 2520,02 LEI

Timpi de lucru:

-Montat volan + spirala + calculator coloana - 1 ora (aprox)

-Montare rezistenta - 15 minute (aprox)

-Codari - 30 minute (aprox)

Pe volan si airbag nu am gasit coduri pentru ca au fost sterse, nu stiu de ce.

Pot spune doar ca are un igniter si codul cablului este 3C8971584F.

@Riddler: Poza a 3 a este facuta la setul de rezistenta ramase(am luat mai multe) doar ca sa se vada liniutele cu culori desi cei de la magazine stiu ce sa-ti dea, e bine totusi sa masori rezistenta inainte sa o pui.

Cam atat cu operatiunea volanul, urmatorul proiect este autohold.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Riddler.

teo0605......te rog fumos da-mi si mie te rog un pm sau posteaza undeva pe forum cum se desfac plasticurile de la stergatoare, adica cum le scot....Multumesc frumos......

Modificat de SPECIALISTU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc malex78 - costul este unul frumusel!

Aveam si eu in plan acest update insa am ales, pentru moment, imbracararea lui in piele! O sa postez rezultatul in 3-4 zile, cand soseste remodelat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa ma gandisem si eu initial si am estimat ca diferenta intre cel imbracat si unul cum mi-am luat ar fi de 2-3 sute de euro, adica 100 de euro imbracat versus 3-4 sute cel nou si de aia am am optat pentru unul nou. Din pacate costurile au fost mult mai mari, am ajuns la aproape 600 de euro, ma doare capul cand ma gandesc. Dar acum cobor la masina il admir un pic si ma mai linistesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos volanul malex78. Am citit de la cap la coada topicul acesta si tot nu is pe deplin lamurit cu un lucru. Mi-am luat si eu de curand un volan de Golf 5 GTI multifunctional fara airbag, deoarece cel de pe volanul meu actual (passat b6) se potriveste. Daca doresc sa i fac functionale butoanele am nevoie doar de calculator coloana si codare? Mentionez ca nu am compiuter de bord, dar am tempomat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie pe langa de calculatorul de coloana si de cablul pentru airbag. Din ce an e masina ta? Daca e cumva pana in 2007/2008 si ai airbag in 2 stagii, am eu un cablu pentru tine la pret bun (la dealer costa 200 lei, iar eu il vand cu 130 lei nou). E posibil sa pot sa fac rost si de calculator de coloana pe saptamana viitoare (3C0 953 549 M). Daca te intereseaza pot sa iti fac un pret pentru ambele.

Codul cablului e 1K0 971 584 L. Daca in schimb ai airbag cu 1 stagiu, atunci ai nevoie de cablul 1k0 971 584 C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru informatii dark_master. E din 2006 masina. O sa dau jos saptamana asta volanul sa vad daca e cu 1 sau 2 stagii si o sa-ti dau un mesaj. Intre timp daca faci rost de calculator coloana sa-mi dai un PM si sa-mi faci un pret pentru ambele.

Si o alta intrebare pentru cine a auzit sau vazut pe undeva: maneta mea si mansonul sunt praf; am gasit pe cineva care face mansoane din piele neagra perforata si acum vreau sa pun alta maciulie/nuca sau cum vreti sa-i ziceti. Intrebarea mea e daca maciulia de la golf 5 cu dsg se poate imbina cu mansonul si pune pe tija de schimbator? Imi place mult aspectul ei si ca e inbracata in piele perforata si asa mai departe. Dar oare se poate???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riddler, cum adica va exploda rezistenta?! Faptul ca imita rezistenta igniterului 2 nu inseamna ca va reactiona la fel, tehnic nu este posibil, rezistentele nu explodeaza!(...)

Are dreptate D@ny, rezistentele nu explodeaza niciodata, in cel mai rau caz se incing, condensatorii explodeaza dar nu e cazul aici.

(...)

OK, atunci scuzati confuzia mea intre rezistente si condensatoare! :tuktuk:

(...)

@Riddler: Poza a 3 a este facuta la setul de rezistenta ramase(am luat mai multe) doar ca sa se vada liniutele cu culori desi cei de la magazine stiu ce sa-ti dea, e bine totusi sa masori rezistenta inainte sa o pui.

Cam atat cu operatiunea volanul, urmatorul proiect este autohold.

Am inteles, acum!

Inca odata multumesc frumos pt poze.

Pt AUTO-Hold, costurile vor fii mult mai mici :)

In alta ordine de idei, mie ieri mi-a sosit si mie pachetul cu calculatorul de coloana.

Deci 1 saptamana dureaza transportul.... as zice ca e foarte ok.

Nu stiu de ce unui amic din Constanta i-a ajuns in 21 de zile.... l-o fii ratacit aia de la Oficiu Postal Constanta.

Revin si eu cu preturi cat de curand :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca este deja vre-un topic in acest sens dar stie cineva ce cablu imi trebuie pentru a coda sau pentru a face diagnostice la masina din semnatura cu vag.com-ul,am vazut pe ebay ca sunt multe dar nu stiu ce fel de versiune imi trebuie,vreau sa schimb Can -gateway ,ceasurile din bord cu cele color dar nu pot pentru ca nu am cu ce sa le codific,si nici la cine sa ma duc ,trebuie sa mi cumpar pentru a face respectivele operatii!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!