Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

PDG = Pachet de Drumuri Grele

Este o optionala care se adauga cand comanzi masina de noua, dar si dupa se poate monta

Practic kit-ul inseamna:

- amortizoare mai dure

- arcuri mai dure si mai lungi

- scut de motor metalic.

Garda la sol va fii marita (fara de garda unei masinii cu suspensie normala) cu cel putin 20mm (nu's 100% sigur pe aceasta cifra :D)

Nu stiu ce inseamna asta in costuri, dar am impresia ca nu's mici.

Stiu ca sunt colegi pe forum aici care au aceasta optionala pe masina lor, poate ei iti pot explic mai exact care-i diferenta reala, nu ce-a de pe hartie.

Cat despre suspensia de pe varianta de echipare TrendLine (adica varianta de echipare mai cheala a unui Passat) pot zice ca e suficienta pt drumurile noastre.

Garda la sol e ok si eu unu, n-am atins cu burda masinii ceva pana acum :)

In principiu, trebuie sa te gandesti ce te-ar avantaja mai mult :P

O sa ma interesez un pic care sunt codurile pieselor de la suspensia masinii persoanale in cursu' saptamanii viitoare si dupa ti le voi scriu aici :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce inseamna asta in costuri, dar am impresia ca nu's mici.

La ce costuri te referi?

Eu am acest pachet pe masina, care are aproape 4 ani si 120.000 km si nu am simtit vreun cost suplimentar cauzat de acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se refera la costurile de achizitie aftermarket a acestui pachet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, ma refeream la costul pieselor din cadru' kit-ului PDG luate DUPA ce ai s-a achizitionat masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ar fi grozav sa am aceste coduri pentru Pachet Drumuri Grele mai ales ca cei de la Cardinal Ploiesti nu au fost in stare sa mi le dea (motivand ca ei doar inlocuiesc ceea ce este deja pe o masina cu exact aceleasi piese???? :( ) Costul ar fi cam de 2000 euro ..cam cat pierd din cat am dat eu daca vand passatul ca sa iau alta masina mai inalta....

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Si eu scuze de OT, dar hai sa-ti spun eu cum mi-a venit mania asta cu tunatul motorului: eram pe Valea Oltului si stateam in spatele unui tir de ma plicitisisem, fara nici o sansa sa-l depasesc (aveam o Skoda Octavia 1 Combi pe atunci, 1,9 TDI 90 CP). La un moment dat, pe o portiune mai dreapta, dupa care urma o curba fara vizibilitate, soferul tirului imi face semn sa-l depasesc, omul crezand ca chiar o sa-i dau bice. Eu voiam, dar tirul mergea, totusi, destul de repede, iar Skodita mea nu putea mai mult. Cum spuneam, m-am bagat in depasire (si era un tir din cele lungi), cand, cam pe la jumatatea acestuia, imi apare din curba alt tir, apropiindu-se cu viteza din fata. Soferul din dreapta mea mergea constant, asa cum ar fi facut orice profesionist in situatia aceasta, lasandu-ma pe mine sa aleg ce fac mai departe. Si am ales sa incerc sa termin depasirea. Am stors tot ce am putut din masina, cel din fata nu a incetinit absolut deloc si am izbutit, pana la urma, sa ma strecor in fata tirului pe care il depasisem la o fractiune de secunda inainte de a fi forfecat de cele doua camioane. Bineinteles ca eram cam alb si imi cam tremurau picioarele. A doua zi m-am dus si am facut tuning la ASPAD, ducand motorul la 120 CP, ceea ce era cu totul altceva, masina comportandu-se mult mai bine. Apoi am schimbat Skoda cu actualul Passat, caruia i-am facut si lui tuning. Si o sa fac la orice masina as avea, indiferent de puterea ei stock.

Asa ca depinde de ce vrei mai multa putere. Dar daca cineva iti spune ca are nevoie de asa ceva pentru depasiri nu cred ca e cazul sa-l iei peste picior. Uneori un plus de putere e ca un element de securitate pasiva. Te poate scoate dintr-o belea exact cand ai nevoie.

Inca odata, scuze de OT!

Salutare!

Apropo de acest post, si-a facut cineva modificari la motorul 1.4 TSI in scopul cresterii puterii?

Eu am un motor 1.4 TSI de 122 caluti si ma gadesc sa-i fac un CIP tunnig dar mi-e frica de eventualele riscuri care pot aparea ulterior.

Daca ati facut sau ati auzit ceva legat de acest lcru, va rog sa scrieti aici!

Multumesc

Adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se demonteaza ornamentele cromate(de la geamuri) de pe un Passat(cu tot cu chedere)? Am gasit la cineva de cumparat tot setul, dar problema e ca tipul respectiv are doar usile si nu stie exact cum se demonteaza, pentru ca nu a mai dat jos asa ceva. Trebuie dat jos geamul? sau fetele de usi? Are cineva o procedura mai exacta? Am gasit in unul din manualele puse pe aici cum arata bucatile, dar nu exista nici o informatie despre cum ar fi prinse sau cum se desfac. Daca cineva ma poate ajuta cu detalii as ramane recunoscator. Mersi.

Nu stiu daca am intrebat unde trebuie, dar nu am gasit un topic similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna

Postez aici, nu am gasit raspunsul in vreo alta rubrica: pentru un Passat B6 1,9 TDI BXE (105CP) din 2007, se pot folosi jante pe 15" de iarna (mi-a ramas un set de cauciucuri foarte bune de la Golf) chiar daca in talon sunt trecute la dimensiuni doar 16" sau 17"?

Multumesc anticipat! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-a costat nimic. S-a intors un coleg din US si mi le-a adus (free of charge).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. Sunt nou intrat pe acest forum.as dori sa pun o alarma pe masina.masina este inca in garantie si leasing. ce ma sfatuiti? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simplu...mergi la reprezentanta ..alta solutie nu stiu daca ai momentan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...as dori sa pun o alarma pe masina.masina este inca in garantie si leasing.

La servicele VW autorizat aceeasi alarma te costa cu 50-60% mai mult. Eu m-am dus la o firma agreata de RAR, unde mi-am montat o alarma compatibila cu masina (pentru modul CAN). Acestia mi-au acordat garantie 2 ani. Daca vii in Bucuresti iti pot da adresa lor pe PM. VWForumistii aveau reducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sper sa postez in aria in care trebuie :D Eu am in momentul acesta pe masina un RCD 500 si tocmai am cumparat un RCD 510, dar de pe o Skoda. Totul e la fel, mai putin culoarea butoanelor de pe margine, care sunt luminate verde. Are cineva idee daca se pot schimba ledurile, sau macar cum se desface ca sa incerc sa le schimb? A facut vreodata cineva asta, sau stiti pe cineva care face asta?

Multumesc anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La servicele VW autorizat aceeasi alarma te costa cu 50-60% mai mult. Eu m-am dus la o firma agreata de RAR, unde mi-am montat o alarma compatibila cu masina (pentru modul CAN). Acestia mi-au acordat garantie 2 ani. Daca vii in Bucuresti iti pot da adresa lor pe PM. VWForumistii aveau reducere.

multumesc de sfat. am fost la reprezentanta si am montat o alarma viper si senzori de parcare spate cu doar 26 milioane.spuneau ca daca montez in alta parte pierd garantia la partea electrica.asta e.sper sa nu mai gasesc masina cu geamul spart si rcd furat.apropo nici acum cei de la reprezentanta nu au gasit toate mufele pt. rcd510 cu preg. pt. telefon. dureaza de 9 saptamani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 de milioane?!!?! Senzorii sunt oem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
doruiacovescu

As dori sa mi upgradez sistemul audio. Am passat din 2006 cu rcd300 pe el. M ar interesa sa i pun rcd310 si adaptare bluetooth. Am citit, dar nu am ajuns la o concluzie. Odata cu instalarea rcd310 trebuie urmatoarele modificari:

Cablu antena?

Codarea CAN, se face din software, modificare fire in can, e necesara inlocuirea altor componente, unde se poate face?

As dori sa pot vedea pe display ul rcd 310 indicatiile PDC. Mai am nevoie de alt computer ptr a face lucrul acesta sau doar codare software.

Vreau sa i pun sistem handsfree cu bluetooth. Ce componente am nevoie?

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto este usor de instalat?

Kit ptr 220v, am gasit pe ebay modulul si unitatea, mai trebuie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune un link ceva sa vedem despre ce e vorba.

In principiu cam ai de desfacut toata masina.. are nevoie de alimentare cu motorina plus fire intinse prin masina.. etc...

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la webasto am gasit telecomanda si modulul electronic de recptie, dar instalatia in sine este mult mai complexa. Daca e cineva care stie exact il rog sa detalieze procedura de retrofit pentru webasto.

La instalatia de 220v este doar un device gri si niste cabluri.

Modificat de doruiacovescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu este asa usor de montat Webasto ulterior pe masina - in plus fata de ce ai gasit tu (telecomanda si modul) mai sunt o groaza de alte piese - conducte, filtru, inclusiv o pompa de motorina noua. Eu am montat din fabrica asa ceva pe masina, si crede-ma m-am cam uitat lung la cum e amplasat acest device pe masina. Nu spun ca nu cred ca se poate monta ulterior, dar e cam multa bataie de cap - parerea mea. Intradevar, iarna e o "must have" - in max. 10 min am 23 grade in masina (in stationare, nu in mers).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt constient, dar am gasit cu aprox 200 eur toata instalatia, fara tlc si receiver. Atasez si o poza, insa habar nu am daca este tot sau nu, vanzatorul nu stie sa raspunda. Parca vad ca mi trebuie nu stiu ce cablu sau mufa adaptoare pe care trebuie sa o iau de la reprezentanta, ajungand sa platesc pe un plastic cat nu am dat pe toata instalatia. Separat de instalatia din poza mai trebuie vreun computer ceva, fire, adaptari, mufe, butoane etc?

post-75365-1283425661_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu in poza mai lipsesc cateva elemente: evacuarea, dar si un filtru/sonda (eu il am amplasat intr-un fel de capsula de plastic, in partea dreapta a masinii, in spatele barii). Nu uita de pompa de motorina - masinile echipate cu webasto au o conducta suplimentara. Parerea mea, este ca te complici. Daca tii neaparat sa iti montezi, cel mai bine faci comparatie cu o masina care are deja montata din fabrica. Vezi ca sunt mai multe modele de incalzire stationara - eu de exemplu am modelul fara telecomanda, dar exista si cel cu programare electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane sa prind o masina cu Webasto sa ma uit exact si sa fotografiez cam ce repere sunt pe ea, vizibile. Nu cred sa fie o problema in a gasi un kit si cu evacuare. DE Computere sau alte kstii ascunse imi este frica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!