Jump to content

Ce Modificari Putem Face La B6 Dupa Ce L-am Cumparat


Burady
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Incerc sa codez in 62 si 72 pt lumini usi spate dar nu ma lasa sa intru in modul. In 42 si 52(usi fata stanga/dreapta) Door Elect am putut coda.

De ce nu pot intra in Coding 07 pt 62 si 72?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu ai ce cauta acolo. La cele din fata in subsistem gasesti usile din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Incerc sa codez in 62 si 72 pt lumini usi spate dar nu ma lasa sa intru in modul. In 42 si 52(usi fata stanga/dreapta) Door Elect am putut coda.

De ce nu pot intra in Coding 07 pt 62 si 72?

Multumesc.

 

daca masina este dupa 2009, mergi pe usile fata - asa cum ti-a scris si bundy - si vezi ca usile spate sunt slave - le gaseste intrand pe usile fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrubs10

Cam cât costa vcds ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutiile despre clone, sunt interzise pe forum, cf. regulamentului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandrubs10

Eu mă refeream la cablu ce trebuie cumpărat. Degeaba instalez kitul.. Dacă nu am cablul de legătură..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

 

Incerc sa codez in 62 si 72 pt lumini usi spate dar nu ma lasa sa intru in modul. In 42 si 52(usi fata stanga/dreapta) Door Elect am putut coda.

De ce nu pot intra in Coding 07 pt 62 si 72?

Multumesc.

 

daca masina este dupa 2009, mergi pe usile fata - asa cum ti-a scris si bundy - si vezi ca usile spate sunt slave - le gaseste intrand pe usile fata.

 

Merci de info.

Masina e 2010. Am intrat din nou si am cautat. Eu ma asteptam sa gasesc explicit "Rear Door". Nu este asa ceva. Pe fata era deja codat si in slave dar tot Front Door scrie.

Am intrat in 42 si 52 la erori si imi apare ca am erori si pe front si pe REAR(ceea ce e normal ca inca nu am montat lampile).

De aici inteleg ca codarea pe spate s-a efectuat desi, ma repet, nu am gasit Rear Door de bifat/codat.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, figuraza doar codul controllerului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat unui prieten puddleurile pe care le luasem pentru mine si mi s-a pus pata si mai rau pe ele. M-am gandit sa imi schimb calculatoarele de pe usile fata cu unele care au pin pentru puddle , de ce trebuie sa tin cont (ceva coduri compatibile?). Masina este 2008 comfortline , geamuri el. fata-spate , oglinzi electrice si incalzite(fara rabatare electrica) , scaun sofer electric(fara memorii) , nu am Kessy , mai este nevoie de alte informatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, trebuie doar sa fie generatie compatibila. La un moment dat am facut o lista cu ele... o sa caut daca o mai gasesc si o sa ti-o trimit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Interior Door Handle Illumination ce pini se folosesc din portiera(fata si spate) la modelul 2010?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

 

Incerc sa codez in 62 si 72 pt lumini usi spate dar nu ma lasa sa intru in modul. In 42 si 52(usi fata stanga/dreapta) Door Elect am putut coda.

De ce nu pot intra in Coding 07 pt 62 si 72?

Multumesc.

 

daca masina este dupa 2009, mergi pe usile fata - asa cum ti-a scris si bundy - si vezi ca usile spate sunt slave - le gaseste intrand pe usile fata.

 

Am cautat din nou dar nu gasesc usile spate. Eu am centrala pe 30 biti. 

V-as fi recunoscator daca ma ajutati cu poze sau cu calea exacta explicata unde trebuie sa ma uit.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Nu ai gasit in coding Door warning lights rear doors installed de bifat? Nu ai treaba cu centrala electrica ai treaba cu calculatoarele de usi in cazul asta

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit nicaieri in usile fata ceva despre rear door.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai gasit... chiar daca ti-am scris cum se face - atunci mai bine suna-ma si iti explic la telefon - poate ne intelegem mai bine atunci.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le gasesti , mi-ar fi de folos ,Florin , multumesc anticipat!

 

@Gaabryel

eu m-am legat la firul pentru pozitii al butonului de deschis usile pe stanga fata, pentru iluminatul manerelor , respectiv butoanelor de deschidere ale geamurilor pentru celelalte usi , am folosit leduri de 3mm cu suporti , pe care le-am pilit in capat pentru a imprastia lumina bine si le-am inseriat cate o rezistenta de 2k Ohmi , efectul este super , seamana foarte bine cu OEM , lumina este slaba si bine dispersata , se poate modifica luminozitata din dimmerul original . Firul de + este gri daca tin bine minte , iar masa maro :) Daca vrei mai mult detalii , te astept cu un mesaj privat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

Daca s-a mai discutat, imi cer scuze, si as dori un link pentru a citi mai multe. Daca nu, atunci vreau sa ii intreb pe cei care au facut acest upgrade sau care au habar.

 

La un CR de 140, ma gandesc la o schimbare de turbo (plug&play) impreuna cu o galerie de evacuare (full inox cap-coada) plus soft, pentru a ajunge undeva pe la 200 cai.

Din ce am citit injectoarele nu duc mai mult de 210-220, deci as vrea sa raman pe la 200 de cai, putin sub limita maxima, din motive evidente.

De asemenea intercooler-ul si ambreiajul am inteles ca duc 200 cai, deci nu necesita inlocuire.

 

Astept pareri/opinii vizavi de ce model turbo ar fi indicat, si de asemenea cam care ar fi diametrul necesar galeriei de evacuare

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul duce toti caiii care-i vrei .

Nu duce CUPLUL (NM) la ce vrei tu sa faci .

Dar de ce vrei tu neaparat 200 cai fix ?

Ce un STGE 2 cu vreo 185 Cp nu-ti ajung ?

Cauta si tu pe net ca sunt o gramada de firme ce fac Upgrade la ECU STAGE 2 .

Oricum tu va trebui sa renunti la DPF iar doar aceasta operatiune te va costa vreo 3 / 400 Euroi .

De restul Turbine si ce mai vrei tu nici nu-ti mai zic .

Mie mi-au cerut pentru evacure completa din INOX undeva pe la 35 / 4000 Ron .

Sa nu crezi ca ce vrei tu rezolvi cu 500 / 1000 de Euro .

Uite ia de acolea daca te tine buzunarul :

http://www.darksidedevelopments.co.uk/ecu-tuning/

Gasesti la ei tot ce-ti trebuie ca sa sari lejer de 250 Cp .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

Din ce am citit ambreiajul ar duce in jur de 500 nm daca imi aduc bine aminte

Nu vreau fix 200 cai, vreau putin sub limita injectoarelor, care duc 210-220

Ca sa ma duc in 185 cai, nu imi ajunge doar softul, am nevoie si de o alta turbina, ceea ce nu renteaza. Fie raman cu chipul de 170 si atat, fie daca schimb turbina as vrea sa urc in jurul valorii de 200 de cai

 

edit: nu vreau sa ma intelegi gresit, dar tocmai am specificat ca nu vreau sa sar de 250 cai, ci sa ma incadrez usor sub limita injectoarelor, adica in jurul valorii de 200 cai

In banii respectiv intra teava + manopera? Apropo diametrul de cat e?

DPF-ul trebuie dat jos in ce circumstante, doar daca schimb turbo, sau doar la upgrade de soft in 170 cai?

Modificat de M Is FOr MiChAeL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba duce turbina daca stii cum sa mergi cu masina si nu faci plecari agresive de pe loc .

Ambreiajul duce 500 Nm dar doar volant-ul din kitul stok .

Restul disc + placa de presiune mai mult de 390 / 400 Nm nu tin .

 

edit: pai omule daca tu vrei sa investesti bani intr-o turbina (probabil una de 2.7 TDI) nu are rost sa ramai la cei 200 Cp .

De aia ti-am si zis sa-ti faci un STAGE 2 si ramai acolo .

Evacuarea nu am facut-u ca ma descurajat pretul, si nu-ti pot zice ce diametru ar fi avut teava .

Da la 4000 Ron intra tot teava / manopera / montaj pe masina / etc. 

DPF-ul de scoate fizic si de mai executa o procedura de scoatere de pe ECU motor a acestuia .

Procedura de numeste ECU DPF OFF, e costa cel mai mult .

Nu cred ca va fi nevoie neaparat sa scoti DPF-ul dca schimbi turbina .

Eu am zis sa-l dau jos pentru ca masina sa nu mai aibe atatea restrictii pe evacuare .

Probabail ca cel ce-ti va face evacuarea din inox daca e um profesionist e imposibil sa nu aibe si DPF-uri pentru evacuari sport .

Dar asa cum am mai zis nu merita sa investesti atatia bani intr-o evacure sport din INOX si o TURBINA mai mare + un INTERCOOLER si sa te opresti la 200 CP .

Sunt bani investiti total aiurea .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M Is FOr MiChAeL

Nu sunt sigur ca am inteles corect, turbina actuala de pe 140 imi duce 185 cai? 

Discul+placa de presiune duc doar 400nm in conditiile in care masina vine stock cu 320nm?

 

edit: astept si eu un raspuns cu privire la pretul evacuarii, cand il primesc revin cu reply

Referitor la DPF stiu, se scoate atat fizic cat si electronic, ceea ce nu stiu sigur este cand ar fi indicat de scos (spre ex daca doar la un upgrade de soft in 170 cai, se poate tine in continuare) si cam cat ar costa eliminarea lui (dpf)

 

Sunt hotarat pe upgrade de soft la 170, insa am zis sa fac concomitent schimbare de evacuare si turbina, insa din discutiile cu tine ajung la concluzia ca nu renteaza.

 

 

@razvnix din cate stiu, un astfel de pachet se duce undeva la 2000 lei

Uite aici un link http://olx.ro/oferta/body-kit-vw-passat-b6-3c-2005-2010-estate-r-line-ID3YpnO.html#334dd410ad

Modificat de M Is FOr MiChAeL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sigur ca am inteles corect, turbina actuala de pe 140 imi duce 185 cai?

Da duce 185 Cp.

Ti-am zis in ce conditii de folosire .

 

Discul+placa de presiune duc doar 400nm in conditiile in care masina vine stock cu 320nm?

La mine la 185 Cp a fost limitat cuplul la 390 Nm tocmai din aceasta cauza .

Daca te duci la o firma care face softuri de calitate ei stiu ce au de facut .

 

Sunt hotarat pe upgrade de soft la 170, insa am zis sa fac concomitent schimbare de evacuare si turbina, insa din discutiile cu tine ajung la concluzia ca nu renteaza.

Omule daca ai de gand sa faci evacuare completa din INOX + TURBINA nu are rost sa te opresti la 200 Cp .

E ca si cum ti-ai lua jante din carbon (de 1000 Euro / Buc) si ai pune cauciucuri SH .

Asta e parerea mea .

Ori faci STGE 2 fara sa intervii asupra turbinei si a evacuarii ori modifici astea doua + INTERCOOLER de S3 + Disc si Placa de Presiune de la SACHS PERFORMANCE [vezi ca aici trebuie sa stii ce VOLANT are masina (SACHS sau LUK), si in ce conditii se afla acest volant (adica CAT TE MAI TINE)] + DUZE DE INJECTOARE MARITE de pe site-ul ala din Anglia si sari de 250 Cp poate chiar si de 300 Cp .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!