Jump to content

Problema Pompa Servodirectie


Gimi
 Share

Postare recomandată

Am si eu maare problema: aveam un zgomot continuu (un bazait) in pompa de servodirectie inca de cand am cumparat masina. Adik bazaia inclusiv in linie dreapta cand nu viram de loc. OK.

In consecinta am zis sa fac treaba ca la carte, si am inlocuit pompa de servodirectie si am schimbat implicit si uleiul( luat de la Porsche, G 002 000) deci ce trebuie. Rezultatul : NIMIC.... sunt absolut exasperat....bazaie intr-adevar mai incet, dar in momentul in care virez, bazaitul se intensifica, la capatul cursei volanului devenind chiar deranjant.

Nu stiu ce sa fac, ce sa cred... :lol: :lol: tipul de la serviceul unde am facut schimbarea a zis ca nu e nici o problema, ca e ok...iar mie imi bazaie masina.

Va rog frumos spuneti-mi e ok ?!?!?!? sau ce sa fac sa rezolv zgomotul asta.

Ahh..si in momentul in care bazaitul devine mai intens, turatia motorului scade cu 100-200 de ture (incepe sa se balbaie).

Sunt extrem de trist ca dupa toate astea nu am rezolvat problema (dp meu dv).

Va multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa inteleg ca si pompa veche baga, deci ai schimbat-o degeaba. Intai si intai verifica cureaua, dar cel mai probabil e caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate s-ar putea sa o fi schimbat intr-adevar degeaba. Nu exista nici o imbunatatire in zgomot.

Caseta de directie poate scoate acel zgomot diferentiat (in functie de presiunea din directie?? Nu ar trebui sa fie ceva mult mai "metalic" in locul "bazaitului" electric ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gimi, esti sigur ca ai aerisit cum trebuie circuitul? Este posibil sa faca acel zgomot si datorita aerului din sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt foarte sigur ca tipul ala de la service a facut treaba cum trebuie. Ca dovada rezultatul. Asa ca ma gandesc sa aerisesc chiar eu, inca o data, instalatia.

Imi puteti spune si mie cum e cel sa mai bine sa fac asta ? Nu as vrea sa stric mai mult decat sa repar.

Astept "instructiunile" voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!in primul fac o mica corectare:sistemul de servodirectie NU se aeriseste.dupa orice intrventie in sistem aerisirea se face deodata cu pornirea motorului.La tine problema -interpretind descrierea ta-este un subansamblu defect la transmisie.Aceasta poate fi intinzatorul curelei sau fulia de la alternator-daca ai fulie<sistem roata libera generator>.Diferenta intre cele doua este ca fulia normala nu are capac si are o piulita mare de fixare.Fulia sistem roata libera are in interior un mecanism asemanator cu torpedoul de la butucul unei biciclete.La accelerarea motorului actioneaza <duce>alternatorul,iar la decelerare il lasa sa fuga in liber.Deci in final daca fulia iti este blocata pompa servo scoate un zgomot ciudat.demontarea rolei de pe altrnator necesita o scula speciala VAG care nu se gaseste in comert.sper sa te ajute micul meu discurs.Spor la treaba si succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75ymy multumesc pentru sfaturi. Cred ca problema este mult mai groasa decat ma asteptam si e posibil ca inlocuirea pompei de servo sa fii fost doar "bani aruncati" :blink: oricum se pare ca trebuie sa fac din nou un drum in service pt aceeasi problema...nimic imbucurator... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75ymy are perfecta dreptate

iar gimi stai linistit ca nu esti singurul care a schimbat pompa servo din cauza rolei

Eu personal cunosc vreo 2 care a facut acelasi lucru

asta e (macar ai pompa noua)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci un drum la cluj te-as putea ajuta.daca nu te descurci suna-ma(nr tel in profil)si daca tu faci un sacrificiu sa vii pina aici,eu te ajut cu mare placere.Am fulia si scula adecvata si un atelier specializat VAG.Deci? Tu hotarasti.Fulia costa max 200 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de oferta :blink:

Dar Clujul nu e chiar la o aruncatura de bat ;). Sper sa rezolv in mod rezonabil pe aici. Poate exista si prin bucuresti vreun forumist cu asemenea "experienta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa evit o groapa la un moment dat,la viteza, am ales ridicatura de langa groapa, in loc sa dau in ea (am spart ceva din scutul de plastic de sub ea) iar de atunci ... cand virez drepta in mers, indiferent cat de mult

se aude un uruit surd (un fel de bazait), constant relativ incet, ca si cum ai merge cu roata pe linia continua, accea cu "riduri":blink:.

Zgomotul nu este enervant, este constant si nu afecteaza cu nimic modul de a conduce, nu trage deloc stanga sau dreapta, masina merge la fel ca inainte de eveniment.

Are cineva idee pe acest forum de la ce ar putea fi??

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu ma supar daca nu vii.chestia suparatoare e atitudinea mecanicilor<de DACIE>care incep cu inlocuirea celei mai scumpe piese cind este vorba de o lucrare de max 15 minute si de o piesa mult mai ieftina.Lipsa de documentare si de experienta,si totusi se baga dom-le la orice numa banu sa iasa.E usor ca ulterior sa dai din umeri,nu?ca clientu oricum plateste ca piesa i-

am montat-o!Ce politica detestabila,dar din pacate des intilnita!asta ma scoate din sarite

YMY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT !! Perfect spus. Aproape imposibil de gasit un mecanic destul de bun pentru a te scuti de nervi, timp pierdut, bani aruncati si din al cariu service sa iesi in primul rand multumit si in al doilea rand sigur ca ceea ce a facut este 100% corect.

Poate suntem prea idealisti pentru romanica asta.

Revenind..cred ca am ajuns sa caut un eventual ajutor sau o recomandare pt schimbarea respectivei role. Sau macar pe cineva care a mai trecut prin asemena probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo sa ne tii la curent cu solutionarea problemei .msi

YMY :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu...la fel ca si tine, am schimbat pompa de servo...nimic...zgomotul era acelasi...dup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca de cand cercetez subiectul am inceput si eu sa suspectez din ce in ce mai mult caseta.

Prietenul tau crezi ca ma poate ajuta si pe mine ? Poate scap doar cu demontarea-montarea casetei....nu cu inlocuirea ei completa.

Multumesc.

Modificat de Gimi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca da, dar va trebui sa ajungi in Tg-Jiu...cel mai bine e sa mergi la un service la tine in Bucuresti si sa le spui sa verifice cele suruburile (sint 2) cu bila sa nu fie cumva blocate...oricum, treaba dureaza, trebuie data jos caseta de directie...sa scrii in profil de unde esti ca poate e vre-un membru al forumului mai aproape de tine si te poate ajuta

Modificat de pmrazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Bucuresti.

Oricum Tg. Jiu e mai aproape decat Cluj. :Driver:

Poti fi putin mai exact referitor la cele 2 suruburi: unde sunt, cum se demonteaza.....pentru a le spune exact celor de la service. Ca poate dau iarasi de unii care habar nu au ce fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am trimis pm nr lui de telefon...iti poate explica mai multe sau sa te intilnesti cu el (vine si prin Bucuresti) sa te ajute

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu...la fel ca si tine, am schimbat pompa de servo...nimic...zgomotul era acelasi...dup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...la Calan au un stand de probe pentru casete de directie si pompe servo pentru masinile din grupul VAG...daca ajungi acolo poti face o verificare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil...la Calan au un stand de probe pentru casete de directie si pompe servo pentru masinile din grupul VAG...daca ajungi acolo poti face o verificare...

Poti sa imi dai mai multe detalii despre Calan? Date de contact, ceva....

Eu sunt din Bucuresti.

Merci

Modificat de Danny M.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny m : uite aici siteu-l din calan,intra pe el si ai tot ce te intereseaza.am mai scris asta si in alte topic-uri...bafta !!! www.servodirectie.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E o defectiune intalnita... Este o "supapa de retur" biloiul respectiv.

Se blocheaza datorita impuritatilor din ulei...

Nu este necesara schimbarea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un oarece zgomot pe akolo dar sincer nu reusesc sa imi dau seama daca este de la rulmentii de la alternator.... fulia e ok merge si in sens invers fara probele sau e un zgomot de la pompa servo .

Cum poti sa verifici fara sa iei la schimbat piesa cu piesa.... pana ajungi sa schimbi masina...

:(

Modificat de 97LIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!