Jump to content

Sistem Franare


Fikat
 Share

Postare recomandată

am o mica nelamurire:

ptr posesorii de vw broasca:

1. care e dimensiunea tronsoanelor de conducte?

2. ca adaptari pe fata merg racoarde flexibile de wartburg/trabant (tips&tricks)

3. pe spate merg tot de la aceste tipuri de masini germane?

ptr posesorii de trabant

1. care e dimensiunea conductelor de trab?

2. se gasesc conducte la magazin pe Lizeanu? la pese de trab? racoarde stiu ca sunt

3. pompa de frana de trab dublucircuit? pret, se gaseste sau nu la magazin?

cate 3 ptr fiecare parte...

am de gand sa refac sistemul de franare cu cele mentionate mai sus, bineinteles piese noi, nefolosite. cilindrii de frana, precum si sabotii vor fi tot noi, sabotii refacuti daca se poate pe fata, pe spate am noi.

arcuri/talere/alte piese mici nu-s importante, se pot refolosi, iar tamburii evident ca vor fi masurati si trimisi la rectificat.

feedback?

P.S. inainte de a spune cineva ca ma complic, ca mai bine iau de la lexxus, ideea mea este ca aceste piese le voi gasi facil in oricare parte a tarii, sau a europei daca vreti, si prefer sa le pun noi, chiar daca nu-s originale vw. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica nelamurire:

ptr posesorii de vw broasca:

1. care e dimensiunea tronsoanelor de conducte?

2. ca adaptari pe fata merg racoarde flexibile de wartburg/trabant (tips&tricks)

3. pe spate merg tot de la aceste tipuri de masini germane?

ptr posesorii de trabant

1. care e dimensiunea conductelor de trab?

2. se gasesc conducte la magazin pe Lizeanu? la pese de trab? racoarde stiu ca sunt

3. pompa de frana de trab dublucircuit? pret, se gaseste sau nu la magazin?

cate 3 ptr fiecare parte...

am de gand sa refac sistemul de franare cu cele mentionate mai sus, bineinteles piese noi, nefolosite. cilindrii de frana, precum si sabotii vor fi tot noi, sabotii refacuti daca se poate pe fata, pe spate am noi.

arcuri/talere/alte piese mici nu-s importante, se pot refolosi, iar tamburii evident ca vor fi masurati si trimisi la rectificat.

feedback?

P.S. inainte de a spune cineva ca ma complic, ca mai bine iau de la lexxus, ideea mea este ca aceste piese le voi gasi facil in oricare parte a tarii, sau a europei daca vreti, si prefer sa le pun noi, chiar daca nu-s originale vw. :icon_thumright:

citeste pe mail yahoo mihaiapostol2000.. ti-am pus in trei volume o carte ... si mai am una de 120MB PDF la rewww

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conducta lunga pt spate ar fi bine sa o iei de cupru de la scrap de pe o mashina mai veche, de ex dacia 1300, si ii schimbam niplurile.

Conductele scurte merg de pe la Trabi, dar tot mai bine ar fi sa le pui din cupru, chiar si second hand, sunt mai maleabile si nu ruginesc, practic nu au moarte.

Daciile vechi, alea cu faruri dreptunghiulare, aveau tzevile din cupru. Cauta pe la scrap, fa colac si scoate-le pe shest ca altfel itzi cer mult pe ele.

Vezi poate gaseshti tzeava noua la Dipieso pe Valeriu Braniste, da cu gogul, aflii telefonul si vb cu doamna aia, masurand intai diametrul. Diametrul tzevii, nu al doamnei. :icon_thumright:

Pompa dublu circuit itzi dau eu, te costa 20 lei fierul, 5 lei garnituri noi pe Fainari si un bidon de bere la mine demontatul, curatzatul si inlocuitul garniturilor (optzional- daca vrei sa te rezolvi singur, know how-ul e moca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oks... here goes.

partea cu bercuit, schimbat cu conducte de la remat pica. la o adica am si eu conducte pe masina, mai bune sau mai rele. s-a pierdut esentialul cred, am zis ca vreau NOI.

am inteles ca sunt ok daca pun de cupru, sunt mai maleabile, mai bune la rugina, dar decat sa ma apuc sa alerg dupa tzevi, sa alerg prin scrap, sa le tai, sa le bibilesc mai bine cumpar set nou. nu e vb de bani, si nu a fost din capul locului vb de bani, cat de timp. ca ala ne omoara... ramane sa ma apuc acasa sa jumulesc conductele. in functie de ce gasesc, le schimb sau nu. racordurile fatza aveau mici bashici cu aer pe ele, deci sunt duse 99%, nu ar trebui sa apara asa ceva pe racorduri, exfolieri crapaturi etc, asa ca le schimb.

cu pompa... ramane cum am stabilit ptr flansa, si ptr pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2. Merge pompa de Trabant dublu circuit (ff probabil) si cea simplu-circuit care e o copie usor modificata a celei de VW

Conductele metalice de frana de Trabant se potrivesc aproape perfect

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1302 - ul meu am pus conducte si furtune de frana de dacia nova - au mers perfect fara nici o modificare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre trabant si broasca e la imbinarea conductei cu furtunul sau cilindrul. La trabant conducta mai are un con in plus

daca iei conducte de trabant tre' sa le "tai" conul din bot... ca sa se asheze bine pe furtunul sau cilindrul de broasca. Daca si furtunul e de trab.. n-ai nevoie de taieturi. In fatza tre' sa faci o "prelungire" din 2 buc .... deci mai bine iei de broasca...

Toate dimensiunile le-am trecut eu pe panoul cu schema lu' baboo... :lol: ia-le de-acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre trabant si broasca e la imbinarea conductei cu furtunul sau cilindrul. La trabant conducta mai are un con in plus

merge si fara sa tai conul ala, el se va mula perfect prin strangere (pe probate nu din auzite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap... merge... numa' ca merge o sg data.... p-orma ori tai conu' ori schimbi tzeava... ori iti iei de broasca :blink:

nu mai tzin minte exact ce si cum.. da' oricum.. infiletarea era o operatziune one-time-only

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce garnituri merg la pompa de frana?? ce tre schimbat ?

de unde iau ? "5 lei garnituri noi pe Fainari" .. sa caut si in brasov ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate garniturile si te duci la un magazin de piese si iti dau ei marimea dorita.

Nu mai stiu acum exact cum era dar stiu ca am pus garnituri de Dacea papuc pe spate si de Dacea Berlina pe fata. ceva de genu asta. tu trebuie sa vezi ce diametru au. 22mm alea de papuc si parca 18 sau 19 alealalte. Succes.

Modificat de guvydu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt magazine cu piese de trabant noi.(putine). (magazine putine, nu piese putine) :Driver: . cu piesa in mana...probezi. //L.E. la mag. cu piese auto, langa mine au conducte de cupru. Vii cu capetzii cu filet si ti le bercuiesc profesional pe stand. :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

sper ca aici e locul unde o sa ma lamuresc. pentru jantele cu 5 prezoane exista kit de modificare a frinelor din tambur in disc pentru fata(bineinteles cu pastrarea jentilor originale)sau se potrivesc etrieri,etc de la vreo surata??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

se poate sterge. nu mai este de actualitate. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!