Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Cele de AGU sunt BERU (058905105) de fabrica (poza 2). Sunt aceleasi ca pe S4 2.7T si pe 1.8T AEB. Pe AUM si AUQ sunt Bosch (cele mai mici) din cate stiu. (poza 1)

Am sunat si eu la Autoworld pentru treaba cu bobinele si nu m-au prea lamurit. Ale mele sunt sigur originalele si sunt bune, pe VAG-Com nu da nimic, iar masina merge foarte bine. Nu are rost sa le schimb, mai ales ca la mine alte chestii au prioritate acum, cum ar fi amortizoarele si flansele.

Ma bate gandul sa cumpar nise bujii. Am sunat la reprezentanta la Skoda si mi-au dat pretul de 32 de lei pentru o bujie OEM VW Bosch LL 101000051AA cu 3 electrozi. Pretul are inclus discountul de 20%. Pentru un set de bujii OEM, 128 de lei mi se pare un pret bun.

@Hudrea Daca e dusa o bobina ar trebui sa iti mearga in 3 cilindri. Pe VAG-COM sigur apare misfire.

PS: Ce am observat eu la 1.8T AGU dupa 11 ani, este ca i-l cam lasa electronica BOSCH: sonda lambda, MAF-ul si (acum ultimul) modulul de aprindere de pe filtrul de aer. Cine stie ce alta componenta Bosch o sa urmeze... :( Evident nu uitam de furtune de apa sau vacum care nu mai sunt ceva nou. In rest, motorul din punct de vedere mecanic (pistoane, valve, etc..) e super OK pentru varsta si kilometri lui. Electronica i-l omoara... :lol:

post-37459-0-02567800-1308419733_thumb.j

post-37459-0-14842200-1308419877_thumb.j

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca strica niste bobine noi,moka... :)

Eu nu am avut nici cea mai mica problema legata de electronica cu masina de 3 ani si 2 luni de cand o am in posesie (ea fiind fabricatie 2001), am schimbat la ea numai componente mecanice legate de suspensie,ambreiaj.

LE:mi-am amintit,am schimbat un motoras de far care era ars.

Mi-a adus aminte colegu de furtune de vacuum,si ale mele sunt obosite,si am gasit pe net siliconice.

Ce diametru sa iau ? 3 sau 4 mm?

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Porsche Aviatiei pt schimbul de bobine,actiunea de recall

Ntzz!

Nu le-au schimbat,au zis ca sunt bune :(

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste codurile de pe bobine si scriele aici, desi nu cred ca se risca ei sa te respinga cu bobine gresite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti zic eu ca acum m-am uitat pe ale mele de AGU. Sunt BERU de fabrica si au pe ele cod OEM 058 905 105 si cod BERU 0 040 100 013.

Mi-au zis si mie atunci de nu am inteles. Am sunat initial la departamentul de piese la Autoworld si au zis ca ei nu stiu de asa ceva si ca sa sun la departamentul service. Am sunat acolo si au zis ca numai prin constatare de service si ca la masinile peste 2002 mai mult. Nu m-a prea lamurit tipul, era si grabit la telefon si am lasat-o balta. Poate o sa ii mai sun din nou. Stiti cumva e valabila treaba si la reprezentanta Skoda? Niste bobine gratis noi chiar nu strica, desi nu cred ca le dau astia asa cu una cu doua. E cineva care a primit? Sa ne zica mai in detaliu ce si cum a facut...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

06A 905 115 D

06B 905 115 R

06C 905 115 L

06C 905 115 M.

Astea raman pe masina, ORICE ALT COD TREBUIE SCHIMBAT CU PRIMUL.

Modificat de BV11KAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste codurile de pe bobine si scriele aici, desi nu cred ca se risca ei sa te respinga cu bobine gresite.

Eu urasc reprezentantele din ficat,le evit cat pot,din acest motiv nu imi iau masina noua,pt ca sunt de parere ca sunt pline de netremnici cu nasu pe sus,dar astazi in speranta ca ma aleg cu 4 bobine noi mi-am calcat pe inima si m-am dus.

Proasta alegere... proasta,si eu prost ca m-am dus.Sunt un prost,da Fiti atenti:

Ajung la reprez,le zic de recall,imi baga masina in service si imi zic :"Ne pare rau codurile dvs nu corespund cu cele din lista,dar oricum bobinele sunt beton,nu trebuie schimbate,le-am verificat,in schimb aveti o problema de aprindere undeva,doriti sa verificam?"

Zic: da

Se pun baietii pe verificat si stau vreo 2 ore sa isi dea seama de problema.Intr-un final vine consultantu si zice: "Am gasit;modulu de aprindere e defect,costa 10 milioane,il comandam?"

Zic: pa! da-mi masina sa plec!

Imi zice:Costa 170 lei constatatea...Platesc si plec acasa

Ajung acasa,zic sa ma uit si eu la bobine,pun mana pe imbus si dau sa le desfac sa vad codurile din interior...ce gasesc:

O bobina crapata....cumm?pai nu erau beton

De 4 luni am un usor tremurat cand si cand mai ales la rece,dar se manifesta scurt.

Poze:

dsc03706e.jpg

dsc03708v.jpg

dsc03707mf.jpg

M-am dus la ei degeaba,le-am platit 170 lei,cam cat e o bobina noua

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum or gasit modulul de aprindere defect? Mergea in 3 pistoane la ei sau cum? Mie cand imi era stricat modulul mergea in 3 pistoane (era ars un tranzistor in el din totalul de 4) si pe VAG-COM nu dadea nimic de el... dadea de clapeta de acceleratie/relanti. Masina mergea foarte nasol, nu puteai sa mergi cu ea. Cum iti mergea masina inainte sa mergi la ei? Dupa? O sa iti pun peste cateva zile o poza cu un modulul meu de aprindere puscat ca acuma nu i-l am aici. Modulul ala ori merge ori nu! Cand pica e gata. Daca era chiar sticat crede-ma ca se simte bine de tot. Iti dai seama imediat ca motorul merge foarte rau.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge in 3 pistoane.Merge normal,il apuca cate un tremurat cand si cand...

CAt costa modul asta?unde se afla?

M-ai facut curios,si vreau sa arunc un ochi peste el

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AGU modulul se afla pe carcasa filtrului de aer si are 2 mufe. Intre el si placa metalica de pe filtru trebuie pusa pasta termoconductoare (pasta de procesor, e cam 9 lei seringa de la magazinele de calculatoare). Orginalul e facut de Bosch si are pe el cod VW OEM si cod Bosch. La reprezentanta si eu am intrebat si e cam 900-1000 de lei. La piese auto poti gasi Bosch cu 450-550-600 de lei. Mai sunt si alte firme care fac (EPS, Meyle, Hella, Meat&Doria, etc), mai ieftine sau mai scumpe dar daca Bosch era te sfatuiesc asa sa i-l pui. Inainte sa dai banii pe altul eu zic sa mergi la cineva care se stie bine cu electrica/electronica sa i-l masoare. Stiu ca exista ceva proceduri de masurare a modulului de aprindere. Cam asa arata cel OEM. Al meu l-am luat SH moca de pe o Octavia 1.8T AGU din dezmembrari. Cred ca e after market ca avea pe el doar cod Bosch si e Made in USA. Important e ca e bun si ca masina merge bine.

Am gasit unul si pe Okazii. ;) PS: Cel de pe Okazii zice ca la toate 1.8T-urile merge. Eu stiu sigur ca merge de AGU si AEB. Pe restul nu sunt sigur.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare...se schimba plug and play?sau trebuie facute adaptari cu VAG COM?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se schimba "plug&play" daca vrei sa ii zici asa... :) Dureaza 3 minute. Scoti cele 2 mufe. I-l dai jos pe cel vechi din cele 2 suruburi. Stergi cu o carpa pasta veche de pe metalul de pe carcasa filtrului de aer, pui alta pasta noua pe cel nou. Dupa ce i-l pui sus, l-ai insubat, bagi mufele si gata esti!

Nu trebuie nimic facut din VAG-COM. Daca vrei doar sa iti stergi erorile in caz ca ai.

Nu ai ce ochi sa arunci peste el ca e incapsulat tot. Evantual, cum ti-am zis, merge masurat. In Autodata 3.18 stiu ca este trecuta procedura. Din pacate nu o am la mine sa iti pun un print screen.

Bafta! ;)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa schimb bobina inainte de toate,ca e clar pocnita.

In functie de cum se comporta masina am sa iau sau nu acel modul.

:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Dar totusi legat de bobine... O colega avea pe Astra H 1.6 o bobina din punte fisurata si avea tremuraturi motorul. La Astra H sunt toate 4 solidarizate, iar cand se strica una le schimbi pe toate/puntea de bobine. Poate cu schimbarea bobinei se rezolva. Bafta!

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bobina de inductie joi(am uitat sa scriu aici) si masina mergea la fel,nu am simtit nicio imbunatatire

Vineri dimneata o pornesc,tremura binisor la relanti cam 2 min si isi revine incet incet,a mers ok toata ziua,iar seara gata s-a terminat,a dat-o in balbaiala constant,merge in 3 cilindrii,miroase a benzina nearsa ,tot tacamul de un misfire serios de toata frumusetea.Nu se mai poate conduce,merge urat de tot,tremura ca naiba.

Am sa schimb acel modul de aprindere.

Am mers cu ea cam 10-11km in 3 cilindrii pana am ajuns acasa.MA intreb ,cilindrul acela care in care nu s-a facut arderea nu s-a afumat zdravan?Bujia in ce stare o fi?Ma gandeam sa curat bujiile...am un spray special pt asa ceva.Sau se curata singure cand va incepe masina sa mearga normal?

Bujiile au cam 20.000km sunt NGK model destul de scump,sincer nu le-as schimba cu altele noi

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a afumat cilindrul si nici bujiile nu au nimic. Stai linsitit. Mie in 5km de mers asa in 3 cilindri, plus pornita si repornita pe loc de o gramada de ori, mi-a crescut nivelul la ulei cu 100-150 ml (a bagat benzina in ulei). La cine am fost mi-a zis ca nu e bine sa mergi cu ea asa ca baga benzina nearsa si in catalizator si se poate duce. Daca mergi cu ea mult si se inchinge bine a zis ca se poate chiar topi catalizatroul. Oricum nu e cazul aici.

Pui modulul sus si o sa fie bine. Sa ne zici cat ai dat pe modul, de care e si de unde. Bafta!

Legat de puterea "in valuri". Simteam si eu inainte in treapta la 2a la accelereari puternice ca puterea vine in valuri. Nu se simtea tare (adica nu tremura), dar eu care stiu masina bine imi dadeam seama. Am dat jos intercoolerul, am scurs din el o cana de ulei :blink: , iar apoi l-am curatat cu benzina. Dupa aceasta operatiune mi se pare ca simt ca nu mai vine in valuri puterea, ci vine frumos, constant. Poate o fi si placebo. Cine stie... Eu pun "putera in valuri" pe seama uleiului care bolborosea pe fundul intercoolerului si care banuiesc ca influenta fluxul de aer din acesta. Ce e bine ca nu se mai murdareste curand clapeta de acceleratie proaspat curatata cu spray de la Kent.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat uleiul,curat ca inainte,la nivel exact ca inainte.

Modulul va fi 500 RON Beru de la Volksparts

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intotdeauna m-am intrebat,intercoolerul ala e normal sa aiba ulei in el?am vazut pe multe forumuri IC de 1.8T pline de ulei,pe acolo trece doar aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saracu modul,nu ma mir ca a cedat,toata pasta termoconductoare s-a scurs in timp,nu s-a mai putut raci si s-a prajit.

dsc00137ozkevszms.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, in timp se aduna. Se recomanda sa cureti intercoolerul din cand in cand. Acestea fiind spuse, eu nu l-am curatat niciodata :)

Mai degraba as recomanda curatarea clapetei de acceleratie, acolo se simte repede daca se depune film de ulei, plus ca e mult mai simplu de curatat decat sa dai jos intercooler-ul.

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au fost curatate niciodata ambele merita putina atentie. :) Cu 1l de benzina, un spray de curatare si cateva scule in o ora maxim termini treaba.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am curatat nicioadata IC,in schimb clapeta de acc nu ma tine mai mult de 6 luni curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ce am inlocuit debidmetrul si senzorul map (fiind defecte)trebuie umblat si pe partea de soft? daca da, ce anume trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La debitmetru daca l-ai schimbat nu trebuie umblat la un soft. Pui altul dupa cod, stergi erorile cu VAG-COM-ul si atat. De MAP nu stiu, dar al meu cred ca nu are. Cand am dat intercoolerul jos nu avea nimic pus pe el.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!