Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

scriu si eu aici poate are cineva vreun sfat sau vreo rezolvare , la al meu 1.8 turbo Auq , saptamana trecuta facea figuri pe la 5400-5800rpm intrerupea ...am schimbat bujiile aveam eroare pe toti cilindrii , acum totul e ok in privinta asta , cand ii dau blana parca nu te mai baga asa tare in scaun si se aude rau cum sufla turbina, la furtune m.am uitat nu pare sa fie nimic spart ...e posibil sa fie spart unu si sa scape la presiune mare? e posibil sa fie afectata vreo bobina si sa nu lucreze corect? ( cand am schimbat bujiile bobinele toate cele 4 erau cu ulei pe ele , am sters tot cu o carpa ) deci? e posibil sa am ceva spart la ea ? va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de uleiul de la bujii/bobine, schimba garniturile de la capac. Cu cealalta problema daca zici ca se aude cum fasaie e clar ca pierzi pe undeva. Ai ceas de boost? O fi vreun furtun spart, slabit ceva, dv-u naspa... Pune pe cineva sa o tureze si stai si-asculta la motor si vezi pe unde sufla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am dat comanda de garnitura la capac Victor Reintz , ceva de genu ... ca aveam ulei curs si pe acolo prin spate si se ducea pe evacurare in spate iar cateodata imi scoatea fum ... pe loc am facut treaba asta cu acceleratul si nu se aude nimic,iar in mers cu vag com.ul in treaba 3 la maxim baga undeva la 0.9 sau ma insel eu nu mai tin minte exact , nu am ceas de boost , la diverter acolo e imbacsit trebuie sa dau jos acum cand schimb maine garnitura la capac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o intrebare, ce presiune trebuie sa faca un 1.8t Auq la turbina ma refer ... baaiatul cu vag.ul zicea ca ii apare pana in 2 bari ..dar nu cred ..mi se pare mult ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,8-0,9bar maxim la ture medii dupa care scade la 0,6bar.Poate pana in 2 bar cu presiune atmosferica cu tot,asa arata vag-ul.Deci daca vezi 1800mbar e ok.Oricum nu ai cum sa vezi daca scapa presiune accelerand masina la relanti pentru ca turbina nu incarca ,decat cand este in sarcina,deci in mers...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@motan asa este cum ai zis tu...l.am sunat pe baiat si a zis ca 2bar cu tot ca asa arata vag.ul , pai si in mers...e prea putin probabil sa.mi dau seama :( , maine i dau bara pe fata jos cand ii schimb garnitura la capac...si verific ce se poate verifica .. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la un mecanic...am facut o programare si mi.a zis ca nu lucreaza vacuumul cum trebuie ...am pornit am oprit motoru s.a uitat prin spate pe la motor si a zis treaba asta , daca era sa fie de la vacuum nu imi aparea pe vag.com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ jmf: verifica alternatorul si circuitul de incacare. Al meu incarca 12.3...12.4..maaaaxim 13v. L-am reparat, si s-au intamplat 2 chestii:

1. Nu mai am problema cu boost-ul

2. Acum ceasul de AFR sta mai mult pe Rich :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat,din logul tau arata ca incarca 13.7-13.8 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jacku: hmm, ciudat ca zici asta, recent am schimbat cureaua de accesorii, si cam de-atunci a aparut si problema...

am fost azi la un mecanic...am facut o programare si mi.a zis ca nu lucreaza vacuumul cum trebuie ...am pornit am oprit motoru s.a uitat prin spate pe la motor si a zis treaba asta , daca era sa fie de la vacuum nu imi aparea pe vag.com?

Care vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa zic, s.a uitat in spatele motorului , am accelerat si dupa am oprit motorul si mi.a zis ca ramane nush ce deschis si nu merg treburile pe acolo cum trebuie...mai mult n.am fost nici eu atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ssoorr Din ce zici tu aici s-a uitat la actuatorul de wastegate,ala este in spatele motorului,si probabil se astepta sa se miste in timp ce tu accelerezi,dar nu are cum sa se miste pentru ca turbo nu face presiune cand stai pe loc ,doar in sarcina,deci nu avea ce sa se miste,si de aici a dedus ca nu ai vacuum.Schimba service-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agree, suna dubas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a ajuns boost leak testerul azi si in 10 min am gasit problema: cineva taiase furtunasul de boost care vine de la galeria de admisie in regulatorul de benzina si pusese un stut intre cele doua bucati. La partea dinspre galerie furtunasul era rupt si statea afara din stut, practic mi-a suflat in freza cand am presurizat instalatia :). L-am scurtat, l-am bagat la loc si voila, merge perfect din nou: nici o ezitare, trage de pe la 2000+ pana la redline constant si bine. De asemenea, raspunsul la pedala e MULT imbunatatit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci simptome asemanatoare...probleme diferite. Traiasca 1.8T :). Eu acum o sa incerc sa curat MAF-ul, sa il bag in alcool izopropilic. Daca nu isi revine in mintile lui, il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit o problema. Se pare ca Y-ul de langa vasul de expansiune are o fisura micrometrica :) si "lacrimeaza" un pic. Pe net gasesc codul 1JO 122 109AQ, stiti careva daca asta e codul piesei?

post-2147-0-24554500-1339245758_thumb.jp

post-2147-0-68345500-1339245775_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asta este codul piesei! 1JO 122 109AQ

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a ajuns boost leak testerul azi si in 10 min am gasit problema: cineva taiase furtunasul de boost care vine de la galeria de admisie in regulatorul de benzina si pusese un stut intre cele doua bucati. La partea dinspre galerie furtunasul era rupt si statea afara din stut, practic mi-a suflat in freza cand am presurizat instalatia :). L-am scurtat, l-am bagat la loc si voila, merge perfect din nou: nici o ezitare, trage de pe la 2000+ pana la redline constant si bine. De asemenea, raspunsul la pedala e MULT imbunatatit ;)

de unde fac si eu rost de un boost leak sa fac proba si la mine ...decat sa ma apuc sa demontez juma de masina sa verific traseul complet?

salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfii acum cateva zile a venit la mine la munca unul sa ii fac o chestie de asta, si numa nu stiam la ce ii trebuie, a incercat sa imi explice dar nu a reusit eu crezand ca vrea pentru altceva, dar acuma cand am vazut link-ul de la colegu @jmf m-a lovit ideea in cap. Pacat ca nu am pastrat dimensiunile si metoda de confectionare din poliamida, dar poate ca reusesc sa il rechem si sa iau cotele :)).

Am vazut deja aproximativ :)). Ala ma aburea ca cica atata ii de scump de vorbesti singur, dar se pare ca nici el nu prea le stia cu asta :)

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scump e un termem relativ: eu am iesit pe la aprox 1mil cu tot cu transport din state, mi s-a parut acceptabil. Probabil ca o solutie home-made iese la un sfert din acest pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am calculat eu gresit, nu e deloc scump dacă il faci homemade cred ca ieși tot acolo dar s-ar putea sa nu iasă in parametrii. Plus ca mai e si acel indicator de presiune care la noi face ceva leuti plus teflonul care e scump plus manopera, eu cred ca e mai scump dar oricum o dau deja in Off-topic.merita luat de nou asa cum

ai făcut si tu pt 100 ron chiar merita.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a ajuns boost leak testerul azi si in 10 min am gasit problema: cineva taiase furtunasul de boost care vine de la galeria de admisie in regulatorul de benzina si pusese un stut intre cele doua bucati. La partea dinspre galerie furtunasul era rupt si statea afara din stut, practic mi-a suflat in freza cand am presurizat instalatia :). L-am scurtat, l-am bagat la loc si voila, merge perfect din nou: nici o ezitare, trage de pe la 2000+ pana la redline constant si bine. De asemenea, raspunsul la pedala e MULT imbunatatit ;)

Marfa!

Ce este foarte ciudat ca pe grupul 032 nu dadea nici un semn. Ar fi trebuit sa ai amestec sarac din cauza ca regulatorul nu baga benzina suplimentara la turatii mari (cand aveai boost).

Boost leak tester-ul este foarte misto, eu mi-am facut unul dintr-o teava de PVC si o valva. Partea proasta este ca nu am compresor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , mai am si eu o intrebare la voi , cat ma ajunge sa schimb distributia daca aveti vreo idee masina are 150 000km , nu stiu daca trebuie schimbata sau nu dar cand am luat.o la 130 000km mi.am propus ca pe la 150k sa ii schimb distributia si ce piese imi recomandati pentru ea,

PS : in legatura cu pierderea de putere n.am reusit sa fac nimic , nu are nimeni pe aici pe la mn un boost leak improvizat sa fac o proba sa vad daca am ceva sau nu spart ...si nu vreau sa,i las sa.mi demonteze jumate de masina ...

Va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!