Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Schimba debitmetrul. Asta in cazul in care intre turbo si debitmetru admisia este ok (nu trage aer fals)

Modificat de GinelBZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu log-urile ,e corect ce zice ginel,ai maf-ul busit sau aer fals pe admisie...Pe maf tu ai valori mai mici decat un 1.8t stock.

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Deci ar trebui sa verific sa nu se fi desfacut furtunul de admisie ce duce in turbina ( am de silicon de la forge, si l-am cam intins cand l-am prins pe carcasa filtrului). Verific aici sa vad ce se intampla, si revin. Ma oftic ca am schimbat pompa de benzina degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,verifica furtunul ala,si dupa incearca cu un alt debitmetru( fa un log cu alt debitmetru).Oricum daca o sa dai boost la 9 nu o sa iti faca presiune turbina cat cere softul dupa 5000 de rot/min.Iti va trebui actuatorul de la forge...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf-ul se pare ca oscileaza cum trebuie. Am mai facut verificari, si valva PCV nu avea colier, si era putin iesita. Am pus colier, am pozitionat-o cum trebuie. Am dat si mufa de la MAf cu spray contact... Ceasul de AFR a oscilat putin, dupa care iar a ramas blocat pe lean.

Alte sfaturi? Are cineva un maf de imprumut sa fac niste loguri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, va supun si eu spre analiza niste loguri. Am observat recent ca masina nu trage cum trebuie intre 2000-4000rpm. Dupa 4000 are parca un "kick" si trage liniar pana in capat. Pana nu demult, avea kick-ul la 2000 si tragea liniar all the way. De asemenea, avea lag aproape inexistent, practic de la 2100-2200 pot zice ca mergea constant. Acuma in schimb are un lag imens, as zice ca se simte ca fosta octavia k04, care pana incarca turbina numarai cateva degete :)

Simptomele sunt:

- lag la accelerare

- intreruperi la accelerare intre 2000 si 4000rpm (nu foarte mari, dar sesizabile)

- de vreo 2 ori am patit efectiv sa nu traga...parca se "gatuia" si "dadea in nas"

Toate se produc la WOT. Curios e ca la 3/4 pedala trage bine si constant...mai bine ca la WOT :)

Masina: gti ed25, revo stage 1, 007p. N-are alte modificari. Setari revo, boost 9, restul nu mai stiu :)

Facut recent: revizie (ulei, filtre), schimbat bujii (stock), testat injectoare.

Facut de vreo 4-5 luni: bobine noi.

Error codes: none. M-am uitat pe sub capota si am observat ca dv-ul nu era bine prins in partea de TIP, era prea jos colierul si cred ca sufla pe-acolo, fiind depuneri de ulei si praf. L-am dat jos, curatat si uns, pus la loc bine. Merge la fel din pacate.

Poate e o impresie, dar la WOT mi se pare ca aud un fasait care nu era acolo inainte, deci cred ca am un boost/vacuum leak. Deocamdata astept sa-mi ajunga boost leak tester-ul si sa fac rost de un compresor, pana atunci am facut doar logurile. V-as ruga sa va dati cu parerea despre ele. Mie mi se par destul de ok, poate debitmetrul are niste valori mai mici decat ar trebui (?). M-am uitat si ochiometric pe sub capota, nu pare nimic obvious spart...dar stiu din proprie experienta ca 1.8T-urile sunt pacatoase si sparturile greu de depistat.

Mersi!

l.e.: am uitat sa zic, pe grupul 032 valorile sunt +5.7% si -3.9. Din cate-mi dau seama asta inseamna sarac la relanti si putin bogat in ture...ceea ce suna ca un leak. Am dreptate?

l.e.2: inca un detaliu, acum vreo 2 luni am patit sa iasa valva mica de la pcv afara, fiindca fusese prinsa cu colier de plastic (!). Masina avea comportament similar cu cel de acum, cu diferenta ca atunci statea sa moara la relanti si avea niste oscilatii brutale. Ce-am facut atunci a fost pur si simplu sa bag valva la loc sa s-o prind cu colier metalic (care inca tine). Am mers cu ea scoasa aprox 300km...posibile side effects?

19 mai.zip

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: crezi tu ca numeri cateva degete:))) dacă o tii de la 3000rpm in sus nu mai numeri degete, numeri metri pe secunda :)))).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai exact asta zic, octavia de la 2000 pana pe la 2800-3000 incarca...de-acolo se ducea glont...parca tot mai tare tragea pe masura ce urca in ture. Golful incarca de la 2000 si apoi mergea liniar pana in capat.

Cu alte cuvinte: cu golful e mai fain cand depasesti un tir. Cu octavia e mai fain cand depasesti o coloana de tiruri :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele sunt:

- lag la accelerare

- intreruperi la accelerare intre 2000 si 4000rpm (nu foarte mari, dar sesizabile)

- de vreo 2 ori am patit efectiv sa nu traga...parca se "gatuia" si "dadea in nas"

Din loguri, esti prea beton :lol:

Singurul lucrul de care nu sunt sigur este MAF-ul. Tu ai 180cp+chip=undeva la 220cp, corect? Din cate imi aduc aminte valoarea maxima pentru MAF ar trebui sa fie in ~0.8*putere=176g/s. La tine nu depaseste 155g/s. Posibil sa fie ceva acolo (disclaimer: la mine nu depaseste 130g/s desi ar trebuie sa fie in jur de 144g/s, deci nu m-as baza pe regula asta...)

Toate se produc la WOT. Curios e ca la 3/4 pedala trage bine si constant...mai bine ca la WOT :)

Am tot citit de faza asta pe multe forumuri (in specia SCN), dar nu-mi aduc aminte sa fie vazut vreo rezolvare clara :( Este un chestiile care ori se rezolva de la sine, ori se rezolva schimband ceva fara nici o legatura aparenta cu problema in sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 224 a dat pe dyno.

Ref. la loguri, exact si feeling-ul meu asta a fost: MAF-ul era singurul care imi parea dubios, pe acelasi criteriu cu 0.8. Mi-a mai sugerat cineva sa incerc cu MAF-ul decuplat, dar inca n-am apucat s-o fac.

Mersi mult de analiza si feedback. Sper sa rezolv in curand cu boost leak testerul si sa gasesc ceva spart, ca alte idei n-am :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jmf MAF-ul este ok ...ai 155g/s la 5600,eu cu stage 2 ajung la 175 la turatia asta.La JACKU este doar 132g/s la aceeasi turatie tot cu stage 2 deci nu e ok jacku,ai valori de 1.8t stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, incerc sa gasesc un maf sa fac o proba, si vedem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mai observat o chestie. Cu motorul rece (pana a ajuns uleiul la 80 grade) ceasul de afr se comporta normal (oscilatii rapide, rich la wot). Cum s-a incalzit, a inceput sa oscileze din ce in ce mai putin, pama a ramas pe lean. Sa fie oare o buba de dv? Sa inceapa sa lucreze prost cand se incinge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca maf-ul nu iti merge in parametri ,dc te gandesti la DV?daca dv iti ramane blocat, nu iti mai descarca aerul din admisie atunci cand iei piciorul de pe acceleratie atat,daca nu mai tine presiunea s-ar vedea pe loguri ca nu iti face presiunea ceruta...

Modificat de motan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un DV defect poate face motorul sa mearga prost chiar si la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, vreau sa cumpar 4 injectoare de audi tt 225 si sa le inlocuiesc pe ale mele, intrebarea mea este : se potrivesc cele de pe audi tt 225 pe skoda octavia 1,8T rs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

potrivesc, dar daca totul merge bine, de ce le-ai schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa raspund eu in locul lui: fiindca chiar si cu regulatorul de 4 bari, adaptarile de pe grupul 032 aratau un amestec putin sarac. Cred ca cu injectoare de tt225 ar fi numa bine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este @jmf (fiind fosta lui masina stie mai bine decat mine cam ce simptome prezinta :)) ) daca am sa gasesc ceva la un pret adecvat am sa le schimb cred ca i-as face un bine. Nu am mai fost sa vad de ceva timp adaptarile de pe grupul 032 dar cred ca au ramas la fel. Ramane sa caut injectoare pe ebay din cate am vazut, oferta este mai buna decat pe aici pe la noi, dar daca cumva stiti careva astept un PM.Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am cautat am gasit la ceva firme din state la $220 + $20 transport. Mi se pare un pret acceptabil. Nu mai stiu firmele din pacate, dar sigur pe google gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te bate gandu sa cumperi serios...fa un pret pe PM :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneam eu intr-un post anterior despre un potentiometru de care nu stiu ce rol are...daca ma poate ajuta cineva. Pun si o poza ca sa vedeti exact. Cred ca am miscat putin de el...si nu stiu cu ce afecteaza. In ultima vreme pe treapta a 3-a si a 2-a am pierderi de putere..ca si cum as lua piciorul din gaz. Ceasul de turbo imi arata ca turbina face presiune cat trebuie, insa se simte ca si cum ar taia benzina. Daca ridic putin piciorul si accelerez din nou, totul e ok.

post-7148-0-34708000-1338819276_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome ca la mine. Sa vedem care gaseste primul raspunsul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo sub tablita nu ii potentiometru, aia ii valva n112 si n249, n112 are 3 iesiri din care pe una este un capacel care se poate invarti, deci nu de acolo trebuie sa fie problema. oricum la ce increngatura de vacumuri are 1.8t-ul ai pe unde sa verifici scapari.

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!