Jump to content

1.8t / 2.0t


Zyx
 Share

De curiozitate...  

390 voturi

  1. 1. Eu am...

    • 1.8T
      282
    • 2.0T
      109


Postare recomandată

Este GTI sigur.Doar ca nu cred sa aiba doar 108.000 km,volanul este prea uzat...parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este! :icon_thumleft:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este GTI sigur.Doar ca nu cred sa aiba doar 108.000 km,volanul este prea uzat...parerea mea!

+1! perfect de acord. gti-ul meu are 210k km si volanul pare nou in comparatie cu cel din anunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu 1.8T AUM, am observat ca vorbeati mai sus de pompa de aer secundara si suieratul ei pentru primul minut de functionare.

Intamplator chiar am exact problema asta pe masina din semnatura(suiera un minut la pornirea motorului si apoi se opreste, iar uneori, cand e frig afara, nu mai porneste deloc) si o pompa noua secundara de aer este aprox 1200 RON.

Mecanicul mi-a spus ca in niciun caz nu merita sa dau atata pe pompa respectiva, ea nefiind esentiala pentru functionarea motorului, si dupa parerea lui as putea sa ma lipsesc de ea.

As vrea sa stiu daca asa sta treaba. Chiar nu are nevoie motorul de ea? Ce rol indeplineste ea si de ce functioneaza doar 1 minut la pornire si-apoi se opreste? Se poate strica ceva daca renunt la ea (scot fisa de alimentare)?

Mersi frumos :)

aici e un link cu pompa in cauza http://www.vest-auto.ro/versiune/11340/tree/10925/articol/2377825/piesa/piese-auto-1.8-T_Pompa-aer-priza-de-aer-secundara/vezi_toate_all.html

Modificat de practice
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acea pompa secundara si asa am inteles ca e normal sa functioneze doar 1 min cand e motorul rece. Daca ai probleme cu ea cred ca ti-ar da eroare pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa aia incalzeste catalizatorul cu scopul de a scadea emisiile de noxe pana la incalzirea motorului (cel putin eu asa tin minte de cand m-am documentat).

eu sunt de parere ca poate fi scoasa pt ca nu va afecta masina intr-un fel negativ (asa spun americanii de pe vwvortex.com)

daca o decuplezi teoretic ar trebui sa-ti apara 2 erori si sa se aprinda check engine:

-pump missing - pt ca ai scos pompa

-improper flow - sonda lambda simte ca nu mai vine aer in catalizator.

Modificat de BH17DNB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce spune BH17DNB.

In acelasi timp, nu vad nici un avantaj in a o scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru explicatii :)

Chit ca ea schioapata rau de tot acum, chiar si cand isi va da obstescul sfarsit, nu as avea de ce sa-i scot fisa deci n-o voi face.

Eram doar curios daca ar face vreo diferenta prezenta sau absenta pompei.

Inca o data multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator chiar am exact problema asta pe masina din semnatura(suiera un minut la pornirea motorului si apoi se opreste, iar uneori, cand e frig afara, nu mai porneste deloc)

Asa e si normal, ca pompa SAI sa nu functioneze cand este prea frig afara.

Secondary Air Injection operation approximate temperature and time on initial start-up:
1.8L.............................................. ................5-33 C (41-91 F), 100 seconds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, de 5 luni am si eu un passat 1.8t cu motorul pe care l am dorit de mult si sunt foarte multumit de el. Dar vreau sa va intreb ceva mai mult din curiozitate si din cauza ca sunt destul de tipicar....

Am obsrvat ca atunci cand accelezez mai in forta atunci cand trece de 3000 rpm si vreau sa schimb viteza se mai accelereaza singura inca vreo 250 rpm sa zicem(deci ajunge la 3500 daca schimb viteza la 3250). Daca o accelezez mai bland(nu asa de agresiv) nu mai urca singura in ture. In schimb sub 3000 rpm nu se tureaza singura la schimbarea treptelor indiferent de cat de tare as accelera-o.

Erori nu am. Poate e normal, eventual daca ar fi ceva in neregula v as ruga sa imi ziceti.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare, astazi pe drum dupa ce am luat masina de la servici unde a stat de luni pana vineri, mi s-a aprins in bord semnul pentru "verificarea sistemului electronic al motorului"(asa am gasit scris in manualul de utilizare in dreptul acelui semn).Oare sa fie de la sonda lambda sau pot fi si alte motive.S-a aprins si apoi a palpait vreo 15 sec dupa care s-a stins. S-a aprins acest indicator in momentul in care am apasat pedala mai agresiv din treapta 2 in 3 si imediat a inceput sa palpaie.Am mers o perioada asa cu ea si nu s-a mai intamplat nimic dar am mai incercat sa ii mai dau o talpa sa vad daca face si intradevar iarasi a palpait vreo 15 sec si apoi s-a stins. Pareri, sugestii, indicatii ?Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza masina cu vag-com sa vezi ce erori da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mysfire pe cilindrul 1, se pare ca a cauzat aceasta problema.Cand da caldura ma bag sa vad de unde vine hiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o mica problema. Ceasul meu de afr sta de ceva timp numai pe lean. Face tura de proba la pornire, se duce pana la rich, inapoi, si ramane pe lean. Chestia asta a inceput de asta iarna, la inceput statea mai mult pe lean dupa care oscila..dupa aceea iar pe lean. Acum insa, face tura, si ramane pe lean. Am soft revo stage 2 cu boost 6, filtru de aer BMC ( cand am facut softul aveam itg), fp3 de 4 bar si evacuarea schimbata ( intre timp am pus si o intermediara, tot direct flow, ca facea cam mult zgomot). Am vorbit cu cei de la revo..sa vad daca e din cauza modificarilor, insa mi-au zis ca e posibil sa fie din cauza ca nu mai face fata pompa de benzina. Am schimbat pompa de benzina si...nici un rezultat. Ceasul sta tot pe lean. Pe vag-com nu da nici o eroare. Am facut si log-uri, daca ajuta le pot posta.

Acum..ma gandesc la variante:

1. Filtru de benzina infundat ( desi l-am schimbat in primavara) cand am facut revizia, deci are 2-3 miii km.

2. Ceas defect - desi el face cursa...si tranzitia din oscilatii tot timpul la lean a fost graduala.

3. trebuie modificat softul - era facut cu filtru itg mullt mai permisiv, acum cel itg e in carcasa + adaugarea unei intermediare pe evacuare.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexutzzzu1

Injectoarele au ramas alea stock? poate-ti trebuie injectoare mai mari, sau daca nu trebuie mai mari, poate s-au dus ale tale, nu neaparat toate. Desi, daca iti trebuiau mai mari, cred ca stiau cei de la Revo sa-ti spuna. Incearca si cu alt ceas, sa il scoti din calcul. Si ai vrut sa zici boost 1.6 cred, nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vag-com grupul 032, al doilea camp. Daca acolo apare ca fiind amestec sarac (valori pozititve) atunci este intr-adevar sarac, altfel ceasul busit sau vreo conexiune intrerupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul revo e cu boost-ul la 6, nu 9 ( la stage 2 ai 9). Insa eu am ic-ul stock. Si cu aceleasi injectoare a facut tot asa. Adrian de la revo mi-a zis ( citind logurile) ca nu mai face fatza pompa de benzina. Insa am schimbat-o, si ma asteptam ca ceasul de afr sa isirevina la comportamentul normal ( sa oscileze). Insa se pare ca nu. Adrian imi spusese ca trebuie sa pun o pomba de benzina in-line. O sa pun mai pe seara log-urile..ca sa va dati cu parerea. Ce ma oftic e ca am schimbat pompa de benzina aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atasat si log-urile. Trebuie schimbata extensia din xls in csv, ca nu ma lasa sa le atasez csv.

Acum, ma gandesc la o alta varianta, nr 4. Eu am furtun de admisie de la filtru la turbo siliconic, de la forge. Ma gandesc ca poate din cauza ca a intrat fortat cand am pus cutia de la filtru la loc...sa traga aer fals pe undeva?

Deci, pareri?

LOG-01-115-004-031.xls

LOG-01-115-020-003.xls

LOG-02-115-114-xxx.xls

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI inca o chestie, am pus intrebare si in aria coduri si piese, dar se pare ca nu stie nimeni. Ma gandesc ca aici e mai specific.

In timp ce schimbam suportul de joja care s-a spart, am dat de un potentiometru. Am pus doua poze, una de deasupra, si una din dreapta. Potentiometrul este in capatul surubelnitei.

Pe tabla de care este prins e un cod, am atasat si poza cu el. Ce face acest potentiometru?

post-7148-0-33359400-1336380213_thumb.jp

post-7148-0-37686400-1336380223_thumb.jp

post-7148-0-11961000-1336380232_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Daca era in legatura cu corpul jojei de ulei, presupun ca este pentru masurarea nivelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 electrovalve acolo, una este N249 pentru DV si alta este pentru EVAP. Nu cred ca este indicat sa umbli la acel potentiometru, s-ar putea sa nu mai inchida bine electrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am invartit putin de el, cand am bagat mana pe dedesubt. Ideea e c la accelerare, in unele momente, parca simt ca se infraneaza masina putin, insa presiunea in turbina ramane constanta pe ceas. O sa incerc sa mai studiez sa vad ce face exact potentiometrul ala.

Mai presanta acum e problema cu ceasul de afr, care sta pe lean. Si nu stiu daca trebuie refacut softul sau e ceva defect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat putin pe loguri... mi se par cam valorile din grupul 020.

Verifica bujiile si bobinele, eventual cere o parere si la tuner. Mie mi se pare destul de agresiv timing-ul.

Ce benzina folosesti? Sper ca minim 98!

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-urile au fost facute cu benzina MOL evo, ca asta aveam la iesirea pe autostrada. In mod normal bag petrom 99+. Adrian de la revo mi-a zis ca de ce bag benzina de 95... asa ca aviz amatorilor - cea mai scumpa benzina MOL e de fapt benzina de 95....

Bobinele sunt aproape noi, bujiile la fel - si sunt NGK iridium parca, cu 2 grade mai reci. Deci nu e de la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!