Jump to content

Spar kafer


bubu
 Share

Postare recomandată

nici eu nu am emblema, ca e Vocho hecho en Mexico - are in schimb ornamentul prelungit pana sus - spar kafer-ul parca nu are ornament pe capota...

mi se pare ca a fost o chestie de imagine - practic, toate broastele facute in mexic nu au mai fost "marcate" nici cu emblema VW pe capota fata, nici cu script-ul volkswagen, 1200 sau 1600, pe capota spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine n-are nika VW vizibil, nici pe capote, nici pe volan. Da e facuta la Jarmania. Ce mi se pare colosal e faptul ca emblema VW se gaseste insa si pe dopuletzul ala mic de pe usa, care acopera gaurica prin care se picura ulei la clantza de inchidere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-a imboldit curiozitatea si iata ce am aflat:

toate broastele facute in mexic dupa 1979 se bazeaza pe modelul sparkafer facut in germania dupa 1973 (asadar sparkaferul are doua perioade de productie 1968-1972 - broasca lui bubu, cu stopuri migdala si bare rotunjite; 1973-1979 - stopuri talpa de elefant, semnale in bara, bare drepte) - asa ca suntem veri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din sparkafer s-au facut editiile jeune si jeans, alea cu ockelari negri, bare negre, ma rog, mai putin crom. Ce e ciudat la sparkaferul meu e ca imbina elemente de 1300 cu 1200 si repere din ani mai vechi. De pilda, delcoul e din perioada 68-70, am descoperita asta cind am cautat condensator si platina, pompa e ultimul model de dinaintea celei capsulate. In schimb, carapacea, fara fuste si aripi, e de 1300, are adinciturile pentru prizele de aer. Mishu zice ca si puntea e de 1300, dar aici nu ma pricep sa fac distinctii, pompa centrala e DC, dar n-are decit un switch pentru lampa de frina. E pe 12 V din fabrica, dar cu dinam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, si a mea e pe dinam, desi e fabricata in 1981

switch-ul de pe pompa centrala e cu doi pini; ala cu trei pini e pentru un "idiot light" pe bord, daca se duce presiunea in circuit

puntea e de 1300, cum impropriu spune mihai, adica e pe rotule nu pe pivoti/balamale, ca toate broastele (exceptie 1302/1303) de dupa 1968 incoace...

caroseria e o combinatie intre post 68 si pre 68 (spatele are locasuri pentru prizele de aer din spatele geamurilor laterale si trapa exterioara pentru alimentare benzina in schimb capota are curbura celor pre 67, fara fanta de aerisire; farurile sunt de tip "sealed beam, post 68 dar stopurile sunt "migdala" - pre 68)

ideea e ca cu astfel de modele VW a mai consumat din stocurile de piese acumulate si care, in conditiile aparitiei de noi modele (vezi 1302 si 1303) ramaneau de caruta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar pasiona un bec pe bord care sa-mi spuna
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io imi trag ceas de gaz patrat, ca torn tot timpul benzina in ea de frica sa nu ma lase. Kaliku mi-a zis sa-mi fac carnetzel cu kilometrajul si cit torn in ea, dar n-a, timp de frasuieli de astea de mosh. Am grila cu gaura, ceas, sonda. Mai tre sa vopsesc si sa montez. Rezervorul are un dop cu 6 suruburi pe care scrie VDO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sparkafere mai sint in Bucuresti, vreo 2-3 chiar portocalii, una alba, care sta parcata pe linga ambasada R. Moldova (in Cotroceni), aia albastra de era scoasa la vinzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si Razvan Weselowski are una ca a ta, doar ca i-a schimbat motorul si cutia cu un 1500 (motor/cutia) si are un compresor judson

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e deja spark kafer, la ce contzine, m-am holbat si eu in compartimentul lui prin fantele de aerisire de pe capota (care e de la alta broasca deci). Bashca scaune de piele, figuri... Mi-a lasat gura apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!