Jump to content

Probleme servodirectie


Caius TM
 Share

Postare recomandată

Citeste topicul si afla. Si nu mai posta in 2 locuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Imi poate da si mie cineva cod-urile de la burduf bieleta directie ? stanga si respectiv dreapta?

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

A inceput sa scoata un zgomot ciudat.( Direcctia este inca usoara.) Si am trecut la verificarea lichidului. Jojoa nu ajungea in lichid, am completat cu lichid am dat drumu la masina si se pare ca lichidul face spume iar zgomotul nu dispare. Ce s-a intamplat ? S-a dus servo sau asa e normal pana isi trage iar lichid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca uleiul face spume (si probabil miroase urat), trebuie schimbat in totalitate. E semnul ca acesta si-a pierdut proprietatile si devine periculos pentru instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adaugat cam 600 ml de ulei si dupa a inceput sa faca spume. Ma gandesc ca a prins aer instalatia si astfel se produc spumele. Zgomotul a disparut. Nu am mai verificat daca mai face spume ca nu am mai ajuns pe la masina. Da am sa va anunt ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema. Era caseta de directie:( curgea destul de tare desi sub masina nu ramaneau urme. Acum dupa inlocuirea casetei totul e ok si am scapat si de micul joc pe care il avea volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am schimbat si eu uleiul de la servo-directie.

Deoarece gaseam frecvent umed in jurul capacului verde (fara sa fi adaugat ulei), si incepuse sa se auda un usor huruit la viraje usoare spre stanga (probabil din cauza dinamici lichidului in vasul rezervor - pompa tragea si aer), am cautat acest topic de pe forum, pentru a ma documenta cum se realizeara aceasta operatie, si l-am gasit foarte folositor.

Am urmat pasii descrisi in paginile anterioare:

1. Ridicat de la sol rotile masinii cu ajutorul a doi boci.

2. Golit rezervor cu seringa.

3. Demontat rezervor (din cauza "inghesuirii" de la motorizarea masinii mele, am fost nevoit sa dau jos bara si farul stang)

4. Golit instalatie, cu ajutorul a vreo 30 de viraje complete stanga-dreapta.

5. Suflat in instalatie, cu aer comprimat de la pompa de umflat roti. (dupa parerea mea acest pas se poate omite)

6. Re-montat si re-umplut instalatia.

7. Aerisit instalatia cu catea zeci de viraje complete, timp in care s-a competat cu lichid (original de culare verde - 50ron/litru) pana cand nu a mai scos nici un sunet, iar nivelul de ulei a ramas putin peste nivelul maxim. Am folosit aproximativ 675ml.

Intradevar uleiul era de un rosu foarte inchis dar inca limpede. Cand mi-am cumparat masina in 2007, niste mecanici "meseriasi", mi-au recomandat ATF220, ceea ce, citind topicul am constatat ca e nepotrivit...

Am sa urmaresc de acum incolo daca mai scuipa ulei pe la gaura de suprapresiune...

Numai de bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.

se pare ca de mine se cam tin ghinioanele in ceea ce-mi priveste masina.

cand iau viraj stanga sau dreapta se intampla urmatorul fenomen: cand ma aproprii de captul cursei la un momentdat se poticneste......daca sunt in drive si iau piciorul de pe frana mai merge exact un sfert de cursa. lucrul asta se intampla doar cand cand stau pe loc si se manifesta de 2 zile. acum 2 luni i-am schimbat pompa de servo directie, este noua.

cine a mai intalnit problema asta, poate ma ajuta cu sfat.

Modificat de m@x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectul e IN caseta. Ia legatura cu colegul Trami si iti va spune ce se poate face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Cosmin.

problema este din pompa de servodirectie. noroc ca am garantie la ea :beer:. luni o rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezolvarea problemei pe care am avut-o eu si care intre timp se gravasera de imi era si rusine cand aveam pe cineva strain in masina; era vorba de un surub de sustinere al casetei de directie, respectiv cel de sub baterie, care se slabisera de il invarteai cu mana libera. dupa ce l-am strans.....schimbare radicala, simt ca merg intradevar cu masina :cool:

Salut,

Salutare,

cum ai strans suribul?

adica trebuie sa te bagi pe sub masina sau scoti bateria si e vizibil?

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti bateria si eventual tavita de sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci cosmin.

O sa-l verific si eu pt ca din cand in cand mai apar aceste scartaieli

Bogdan

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare

am si eu o problema, iar mecanicul meu zice ca ar fi caseta de directie.

la gropi mici si de cloncane ceva pe partea din fata stanga, am fost la mecanic si a schimbat cap de bara si parca bieleta de directie. oare trebuie umblat si la caseta de directie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

umbla la buzunar si cumpara alta noua. eu asta ma pregatesc sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...a schimbat cap de bara si parca bieleta de directie.

Daca n-a pus burduf nou si foarte bine etansat, e de rau: o sa strici caseta in cca 2 luni.

AVETI MARE GRIJA UNDE SI CUM SCHIMBATI BIELETELE DE DIRECTIE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut....

caut si eu o rezolvare la problema mea...

detin un vw passat, an 1998, de 4 ani; de aproximativ un an(poate mai mult) la fiecare denivelare, groapa se auzea o bataie foarte urata...

in urma cu cateva zile am schimbat un brat pe partea stanga, iar acum bataia se aude foarte incet, doar la drum intins, bineinteles cand dau in cate o groapa...

am fost la un mecanic specializat si a zis ca e de vina caseta de directie; cica are joc...(mentionez ca nu are scurgeri, doar un mic joc la miscarea volanului stanga dreapta)

ma gandeam ca as putea sa o fac eu, sa fie ceva foarte banal, cum ar fi un surub sau ceva de genu....rog niste pareri...

multumesc...

Modificat de rafael21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

De 2zile aud un zgomot ciudat cand virez stanga / dreapta.M-am uitat la uleiul de la servo-directie si trebuia sa mai completez.Dupa ce am completat totul a fost in regula.Dupa cateva ore zgomotul a reaparut si pe langa asta, volanul il manevrem greu...din ce in ce mai greu ( ca si cum nu mai aveam servo).M-am uitat iar in vasul pentru servo-directie si am constatat ca e gol.L-am umplut iar si am astetpat sa vad daca se scurge pe undeva.Dupa cateva ore nu era nici o pata sub masina, dar volanul imi mergea tot asa greu si nici lichid de servo nu mai aveam in vas.Stie cineva pe unde s-a scurs lichidul?Trebuie reparata caseta de directie??

Am fost la un mecanic si mi-a zis ca trebuie sa-mi repar caseta de directie, pentru ca pierd lichid de servo-directie.Mi-a cerut 10mil ca sa-mi demonteze/monteze caseta si sa-mi repare caseta.Pretul este in regula?? Stie cineva un service bun?M-ar ajuta mult sa stiu si niste preturi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pret oarecum ok, daca munca este de calitate.

Pretul poate varia intre 700 si 1000 de lei, in functie de probleme. Iar cu demontat inclus, e foarte bine. Nu e chiar simplu sa demontezi caseta de pe Passat.

Sa nu mai circuli asa ca ajungi sa strici si pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers fara ulei..mecanicul la care am fost mi-a zis sa completez mereu cand merg, la fel cum ai spus si tu cosmin(sa nu merg fara ulei)..ca sa nu stric si pompa..Dar acum a aparut o alta problema..dimineata cand am plecat de la munca am umplut vasul cu ulei si dupa vreo 10-15km, adica dupa ce am parcat-o , am constatat ca imi curgea pe undeva pe sub vas.Ma intreb , nu o fi cumva vasul spart?Sau poate e furtunu rupt (sau cum ii spune) care face legatura intre vas, pompa si caseta de directie??De ce oare ieri nu aveam nici o pata sub masina si azi a inceput sa curga rau??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai noroc sa fie doar asta. Pentru a fi sigur, desfa suruburile vasului cu lichid de parbriz (una din urechile rezervorului de ulei servo se afla sub acest vas) si suruburile rezervorului de ulei servo in sine. Apoi verifica vizual, eventual cu motorul pornit daca e vasul sau un furtun crapat/rupt.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm un huruit ciudat am avut si eu acum cateva zile cand luam de volan stanga sau dreapta maxim dar se pare ca a disparut.

sa fie dincauza faptului ca masina a stat pe dreapta vreo 3 saptamani? (Cosmin de aici si problema la topicul cu motorul porneste greu)

Modificat de Fabyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu servo-directia: acum de cand a dat frigul lichidul cred ca s-a contractat si diminetile auzeam un zgomot ca o vibratie puternica. m-am uitat la nivelul lichidului si nici macar nu ajungea pe joja. l-am schimbat la service si bine am facut deoarece era foarte negru si cand am deschis prima data capacul de la lichid ieseau bule. acum nu se mai aude niciun zgomot. am citit pe acest forum ca a schimbat cineva lichidul de servo si dupa aceea tinea frana mai sus. asa e. nu stiu de ce, dar tine frana mai sus si mai bine.

bafta

Modificat de iou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si am verificat daca curge ulei pe undeva pe la vas sau pe la furtun..din cat am constatat, cred ca e vorba de furtun, pentru ca atunci cand pornesc motorul incepe sa curga tare pe undeva pe sub far, nu am avut o pozitie foarte buna sa vad pe unde curge, dar maine o sa merg la un service sa vad exact..poate stie cineva, in cazul in care ar fi caseta de directie stricata, pe unde anume ar trebui sa se scurga ulei??sau daca ar fi pompa de servo stricata pe unde ar trebui sa curga uleiul??

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!