Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

Pompa tandem provoaca asta.

Poate pierde atat motorina (din partea de inalta presiune) cat si ulei (pe la stutul de vacuum).

Acum vedeti ce inseamna eliminarea din timp a oricaror pierderi de carburant/ulei. ;)

Eu l-am schimbat acum 2-3 ani (odata cu eliminarea pierderilor) si acum e ca nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg,ce leg are asta cu sistemul de racire?

unde e poza aia,sa ma uit si eu la ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul indicat de sageata, ce trece pe sub pompa tandem.

Furtunul respectiv e sensibil la solventi. In urma unei "cure" mai sanatoase, cedeaza cauciucul din el.

post-8441-0-25512100-1301088869_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,maine imi bag nasu acolo.pe unde se pierde combustibil,pe la pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buun.m am uitat.

evident ca e umed de motorina,si ca furtunu respectiv a avut de suferit,desi pare invelit intr o protectie.cum se remediaza problema?

ce trebuie facut??asta odata.

a doua:cum stiu daca se necesita schimbarea preventiva a respectivului furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cosmin, referitor la poza pe care ai atasat-o mai sus ... pe unde ar putea sa curga ulei si pe unde motorina ?

Exista posibilitatea ca sa se frece furtunul de ceva de la vibratii ? Daca iti atasez pozele cu cele 2 furtune pe care le-am schimbat arata ca si cum ar fi explodat efectiv .... plus ca in partea din spatele motorului furtunul este protejat de un strat protector aditional. Ma gandesc ca se exfoliaza de la infiltratii aceea protectie dupa care se freaca de ceva .... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nunu,am vazut si eu protectia ai.nu cred ca se freaca si se roade.

problema e de la ce curge pe el.

ulei nu are de unde,cred ca e motorina,ci cred ca e de la etansarea pompei tandem.corect?

ce se face?se da jos si are garnitura,sau cum?

hai,ca ti am dat si bip,sari aicea cu ajutoare pt colegi,ca s cu motoru desfacut:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa o analiza mai atenta: am smuls afara protectia.furtunul e imbatranit si prezinta o galma.deci il paste schimbarea.

asadar intrebarile sunt urmatoarele:

1.se schimba greu?unde vine capatul celalalt?se pierde antigelul,nu?:(

2.ce e de facut la pompa tandem?garnitura,etc,pt prevenirea situatiei pe viitor?desi acolo mi se par f mici pierderile,dar probabil ca in timp isi spun cuvantul...

3.daca tot schimb furtunul ala,mai vreunul prin zona care poate sa fi fost afectat?sa nu umblu de doura ori!

multumesc si de baut forumului in general,si lu taticu nostru cosmin in special!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuto (:P), furtunul nu se freaca de nimic. Are acea protectie dar eficienta ei e zero. Motorina sau uleiul se infiltreaza pe sub protectie si tot ataca furtunul.

Acelasi aspect de "explodat" il avea si al meu. Asta deoarece cauciucul din furtun devine foarte elastic sub actiunea solventilor. Iar presiunea din instalatia de racire il face sa "explodeze".

Decat sa-i fi pus protectia aia, mai bine faceau furtunul rezistent la motorina.

Doctore, ulei ajunge in zona aia pe la stutz-ul de la vacuum. Nu e mult, dar destul cat sa te faca de rusine in caz ca stutz-ul are ceva joc.

Motorina ajunge din cauza neetanseitatii pompei sau garniturilor dintre pompa si chiulasa. Detalii aici.

1. Se schimba putin mai greu, dar se poate. Capatul celalalt trece printre suportul filtrului de motorina si chiulasa si intra in conducta aceea de metal ce iese din chiulasa,

Se pierde si antigel.

2. Detalii gasesti tot in link-ul de mai sus.

3. E singurul care cedeaza din cauza asta. Nu ai altul de schimbat. DAR nu-l schimba pana nu rezolvi pierderile de motorina/ulei ca iar ajungi sa-l schimbi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si rascitit despre pompa.

plan de bataie:

1.schimbare furtun

2.etansare pompa cu silicon negru.daca nu mai curge,ok.motorina si talpa!

3.daca mai curge..aici nu mi e clar totusi 100%...schimbare obligatorie pompa,sau cautare chit reparatie?

4.e corect planul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3. Daca iti curge intre pompa si chiulasa, kit de reparatie.

Daca iti curge pe la capacul pompei, alta pompa. Cu siliconul e dificil. Este un coleg pe forum (nu-i mai retin numele) care in urma aceleiasi probleme a etanjat cu silicon. Insa acesta n-a rezistat la motorina si au ajuns mici bucatele pana la injectoare. Motorul n-a mai mers bine pana s-au scos toate injectoarele si s-au curatat. La fel si rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul respectiv se schimba relativ usor. Prima oara am facut greseala si am demontat suportul de la filtru de motorina si apoi m-am chinuit 3 ore sa-l pun la loc deoarece furtunul fiind nou, din cauza distantierelor de pe furtun, nu se mai aliniau gaurile de la suport cu cele de pe bloc. Si pozitia suruburilor este aproape imposibila ... Acum l-am schimbat cam intr-o ora, dar se poate si mai repede, nu e mare filozofie ... Deci merge sa-l bagi printre filtru de motorina si bloc, trebuie doar putina rabdare ... :Driver:

LE daca astupi imediat gaurile se pierde foarte putin antigel, poate de ordinul zecilor de mililitri ....

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l ai schimbat deja?si pierderile de motorina??!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat de sambata ca a trebuit sa stau o zi sa-l aduca pe comanda la reprezentanta VW. Eu l-am schimbat pentru ca la mine era spart si nu mai puteam circula cu masina. La mine sper ca nu e grav cu pierderile de motorina pentru ca masina se comporta ok, si nu cred ca curge foarte tare. Oricum probabil cand se mai incalzeste o imi bag si eu nasul pe acolo, pentru ca nu vreau sa mai circul cu ea asa. Iti zic din proprie experienta, daca nu se rezolva problema cu contaminarea cu motrina, clar o sa cedeze furtunul din nou. Sunt un exemplu viu ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de asta si intrebam ce intrebam mai sus.cat ai dat pe furtun la reprezentanta?sa stiu la ce sa ma astept.

ai cumva un cod?

ca la avia nu prea se confruntasera cu problema,si nu erau siguri care e furtunu cu pricina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul are codul 038 121 473 si am dat 75 RON la reprezentanta VW.

Iti atasez o poza sa vezi cum arata ....

post-23332-0-60373800-1301315428_thumb.j

Modificat de Mad Cow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta da promptitudine:)!

mersic,vacutzo:P:P,ma duc la ei cu codul,sa vedem ce si cum costa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!problema pe care o aveam cu pierderile de antigel s-a rezolvat.nu era chiulasa :icon_thumright: s-a fisurat termoflotul si baga presiunea din ulei in antigel,automat si ceva ulei.abia dupa ce au ajuns firicele de ulei in antigel mi-am dat seama ca e de la termoflot.multumesc celor ce mi-au dat raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu dadea pe la supraplin. Doar banuiai ca e pe-acolo, din moment ce "balta" era undeva in aceeasi zona, sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta da promptitudine:)!

mersic,vacutzo:P:P,ma duc la ei cu codul,sa vedem ce si cum costa!

am fost,am comandat furtunul,70 roni,vine din ungaria.multumesc,il paste schimbarea.

o garnitura pt pompa tandem 50 roni,si un burduf de praf pt etrier spate 100 roni.de vara,vba lu cipos.(poate sunt utile cuiva preturile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rezolvi scurgerile doar cu schimbatul garniturii sa ma anunti si pe mine te rog. Din ce am citit in topicul cu pompa tandem, am vazut ca la nimeni nu prea s-a rezolvat doar cu asta ... decat cu silicon sau alta pompa ... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ce,la garnitura aia nu bag silicon,sau cum?

intrebare:la furtunu cu pricina,tre sa cumpar si coliere?sau se recupereaza cele vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Folosesti colierele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!