Jump to content

Pierd antigel


laus
 Share

Postare recomandată

cred ca si eu am aceeasi problema ca si tine C o s m i n. De cand mi-am schimbat G62 si termostatul pierd antigel, cam 1l la 1000km, o sa ma duc la mecanic sa vad sa se uite p-acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Mai adaug o sursa: pompa de apa. Avea aceleasi urme roz pe la dopul metalic.

Am inlocuit-o acum cu distributia. Am scapat definitiv de pierderi. :Driver:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

acceasi problema ca ;la postul 52 --nus de ce dar si mi-e mi-a disparut .. am bagat tot 1 litru.. si clipoceli non stop... nu am completat niciodata apa pana nu am tinut-o in 200 vreo 70 km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cei 70 de km ce regim de mers a avut masina? Sau te-ai oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am si eu un passat b5.5 si am cam aceeasi problema ...in partea din spate a motorului imi pierde antigelul. ce ar putea fii? mersi frumos (mentionez ca imi baga caldura!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai antigel sau apa?

Daca e vorba de masina din semnatura, e mai delicat.

Antigelul G12 lasa urme roz, deci e mai usor de gasit locul. Daca e murdar motorul, cel mai bine ar fi sa-l speli foarte bine si apoi sa urmaresti pe unde raman urmele roz.

Daca e vorba de motor TDI, sub pompa tandem gasesti o gramada de furtune de antigel. Posibil ca pompa sa aiba scurgeri de motorina si acestea sa-ti fi afectat unul din ele.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu furtunul de lichid de racire care trece pe sub pompa tandem am avut si eu probleme.Adica era umflat, copt, ziceai ca sta sa explodeze.Furtunul este foarte rezistent, nu cedeaza asa usor.Si nu este nici scump.Undeva pana-n 50 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cei 70 de km ce regim de mers a avut masina? Sau te-ai oprit?
am mers prin oras cu ea .. o scosesem pe autostrada ca am abut turbina sparta ,, tot uleiul pe teava de esapament si am incins-o tare sa se arda uleiul ca fumega tare de tot .. acum nu mai scoate fum .. LA intoarcere am mers normal in oras...inca vreo 20 km Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca nu ai urme de ulei in antigel, e posibil sa se fi crapat vreun furtun. Ar trebui sa urmaresti eventuale urme cristalizate de antigel.

Daca nu e curat motorul, spala-l bine ca sa poti vedea mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Mi s-a spus ca e posibil sa pierd apa/antigel din cauza blocului motor? E posibil asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil. Dar slabe sanse. Mai degraba chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii...saptamana trecuta am schimbat garnitura de chiulasa si distributia si mi-au disparut clipocelile si pierderile de antigel.garnitura o aveam ciupita pentru ca in sarcina mare pierdeam antigel, de fapt tot antigelul. la o zi dupa ce am scos masina dins ervice, intr-o accelerare puternica am auzit un singur clipocit si mi-a stat inima.am tras pe dreapta imediat, nimic suspect la motor.am ajuns acasa, am ridicat din nou capota,si am gasit picaturi de antigel pe suportul motor de pa partea cu vasul de expansiune, scutul la fel era umed, si ce credeti ca am descoperit astazi??dopul de pe o conducta era fisurat si pe acolo pierdeam antigel si cred ca si clipoceala tot de acolo era pentru ca dupa remedierea situatiei nu se mai aude nimic. ca reper, verificati dopul de la pozitia 9 din fotografia de pe pagina anterioara.eu l-am avut fisurat si astazi si-a dat obstescul sfarsit rupandu-se in totalitate.din ce am inteles de la cipos(multumesc pe aceasta cale), acel dop acopera un

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare....as vrea sa fiu scurt si la obiect...pierd antigel p la vasul de expansiune,in functie de cum merg este si cantiatea de atg pierduta...imi dau seama ca nu mai am apa in vas,prima data cand masina nu mai trage...e ca si cum iese turbina din functiune...si apaoi daca nu pun apa ma atentioneaza comp de bord...(nu am apa in ulei si nici invers...distrbutia si pompa de apa schimbate)...m-am gandit oarecum la ce ar putea fi dar vreau sa vad si parerile voastre ....ms fain...(as vrea sa nu fie ceea ce gandesc eu)...zi buna :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

persidiu, iti recomand sa nu mai mergi cu masina asa. Daca zici ca pompa de apa noua, atunci pare a fi vb de garnitura de chiulasa dusa, altceva nu imi inchipui. Cum stai cu temperatura la apa?

Aici te-ai uitat ? http://vwforum.ro/index.php?showtopic=21741 , aici http://vwforum.ro/index.php?showto...724&hl=teka sau aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18380&st=0

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata. Baga compresia in sistemul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme asemanatoare am avut si eu. Dupa inlocuirea bujiilor de incalzire a inceput clipoceala. Am inlocuit garnitura de chiulasa clipoceala a ramas dar mai putin ca si intensitatea si am inceput sa pierd antigel. Am descoperit sursa de pierdere ca fiind o-ringul de la flansa care se prinde pe chiulasa sub pompa tandem ( poz 28 din poza de pe pagina anterioara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

persidiu-se aude vreun clipocit la nivelul bordului, undeva la mjiloc spre parbriz?daca e sa se auda, se aude la accelerare, chiar si pe loc. eu am avut acest clipocit, pierdeam antigel, si s-a dovedit a fi garnitura de chiulasa.atentie!!!nu este obligatoriu sa ai acest clipocit.eu pierdeam ca si tine antigel. spre final cand a cedat de tot, pierdeam antigelul pe la orificiul vasului de expansiune, cel din partea inferioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 175000 km am avut si eu probleme cu pierderea antigelului,s-a dovedit a fi garnitura de chiulasa corodata intre cilindrul 2 si 3,ca si simptome daca mergeam prin oras cu turatii si viteza mai mici ma atentiona comp de bord destul de rar ,in jurul a 200-300 km parcursi si completam aproximativ 500 g,dar cand ieseam din oras si turatiile motorului erau mari parcurgeam pana in 100 km si la prima reducere a motorului la ralanti imi aparea avertizarea iar cand ridicam capota gaseam toata zona din jurul vasului de expansiune uda,facea suprapresiune si il refula pe la orificiul ala mic din vas,antigelul era super curat iar bule apareau numai cu motorul cald,dupa schimbarea garniturii totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt raspunsuri cu toate ca nu sunt cele asteptate de mine dar asta e ce sa-i faci..... :) ...cat despre temperatura apei...nu a trecut de 90 sau cel putin asa imi indica acul....si cand imi scade antigelul temp scade la 80 70 se duce chiar si la 0 grade si sta asa acolo..dupa ce iar se ridica si tot asa...chiar nu stiu de ce....daca e garnitura cam la ce preturi sa ma astept...?...dupa 25 august o sa ma duc cu ea sa vad practic ce are....ms fain o zi buna

kelu...si eu cand accelerez aud clipoceala sau bolboroseala aia ...cred ca din cauza presiunii...dar dupa ce schimb in treapta a 2 si merg un pic nu se mai aud....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

persidiu- ca si preturi garnitura de chiulasa este 150 ron, dar eu te sfatuiesc sa schimbi si distributia daca tot desfaci motorul.acum depinde cand ai schimbat distributia.ca manopera depinde de fiecare service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aparent se-ntampla si la mine. O data la 60-70 de km raman fara apa in motor iar in vasul de expansiune se face presiune la greu. Din cate am citit pe-aici ar trebui sa fie garnitura de chiulasa, dar nu am strop de ulei in apa (sau apa in ulei). Exista vreo sansa sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La fel pateam si eu. Aveam pierderi pe la diferite imbinari. Daca ai antigel G12 e mai usor de gasit sursa pentru ca lasa urme ca de zahar cristalizat. Dar cere mult timp si rabdare pana ii dai de capat. Mie mi-a luat aproape 1 an sa elimin complet pierderile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la un service si aparent eu pierdeam pe la furtunul ala dublu - nr. 16 din poza de pe pagina anterioara... Sper ca aia sa fi fost problema si sa nu mai fac plinul cu antigel asa des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pierd antigel, cam 0.5l la 2 saptamani.

Am fost ieri cu masina in service, nu am gasit pe unde pierd ... nici urma de roz pe nici vreun furtun, nici la termostat nici la G62 (ca de cand le-am schimbat pe astea 2 am inceput sa pierd). Am pornit masina si-am lasat-o 30 minute pe loc, nici o picatura pe jos. De asemenea m-am uitat si in ulei si nu exista pic de apa in ulei.

Mi-a zis mecanicul de aici ca ar ramane pompa de apa ca fiind problema, o sa ma mai duc si la alt mecanic sa vad ce zice si el dar intre timp va cer si voua sfaturi/pareri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte greu de dat un verdict. Daca prin intamplarile din topic n-ai gasit rezolvarea... poate e fisurata chiulasa ori e oxidata la contactul cu garnitura de chiulasa si astfel antigelul iese direct pe evacuare.

Eu am avut pierderi in vreo 4-5 locuri pana le-am depistat pe parcursul unui an de zile. De atunci (vreo 6 luni) n-am mai pierdut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!