Jump to content

Sa fie garnitura de chiulasa?


kye04
 Share

Postare recomandată

Datele problemei:

-pierd antigel,am verificat toate garniturile,totul e uscat

-am scanat cu vag-com,nu a dat nici o eroare singura chestie care ma uimea era ca imi arata temperatura apei la motor 108 grade desi in bord acul statea la 90 si motorul se comporta ok

-cind accelerez pe loc cu masina scoasa din viteza se aude un gilgiit ca si cum ar bolborosi ceva

-cind accelerez pe loc brusc se aude un scurt fisiit iar motorul se accelereaza mai greoi(park ar fi un diesel mai vechi) si park cu o scurta ezitare

Va rog dati-mi sfaturi inainte sa ma duc cu ea la service.

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta am patit-o yo la o ASTRA din 2001 cu motor d 1,7 DTI.Am fost cu ea la un mecanic si mi-a pus diagnostic clar:CHIULUASA. Am fost la un alt mecanic si am aflat cu stupoare ca trebuie schimbate niste garnituri si operatiunea asta trebuia realizata in fiecare an. Acuma credca s-ar putea sa difere fiindca e cu totul alta constructie.Intereseaza-te bine inainte sa dai banii pe ceva care este functional apoi sa afli cu stupoare ca problema survine de la alta piesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci.Alta parere?

Apropo,voi merge la service la reprezentanta SEAT din constanta.Sper ca stiu ce fac ei acolo,chiar daca asta e VW....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datele problemei:

-pierd antigel,am verificat toate garniturile,totul e uscat

-am scanat cu vag-com,nu a dat nici o eroare singura chestie care ma uimea era ca imi arata temperatura apei la motor 108 grade desi in bord acul statea la 90 si motorul se comporta ok

-cind accelerez pe loc cu masina scoasa din viteza se aude un gilgiit ca si cum ar bolborosi ceva

-cind accelerez pe loc brusc se aude un scurt fisiit iar motorul se accelereaza mai greoi(park ar fi un diesel mai vechi) si park cu o scurta ezitare

Va rog dati-mi sfaturi inainte sa ma duc cu ea la service.

Merci anticipat

Spui ca auzi o bolboroseala; ai ridicat capota si te-ai uitat, sa vezi, daca boblboroseste in vasul de expansiune?

Asta ar fi una; alta... ai scos bushonul de la ulei (cel de sus, pe unde torni uleiul in motor) sa vezi daca prezinta urme de amestec ulei+lichid racire (o spuma albicioasa) ?

Ai scos joja de ulei sa vezi daca a crescut nivelul in baie?

Dupa ce faci aceste verificari, mai vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca are spuma albicioasa-galbuie la busonul de ulei !? e dusa garnitura ..

eu am spuma la buson .. dar alte simptome nu prezina masina .. in afar ca papa benzina .. de mama focului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai scos joja si ai broboane pe ea (gen spuma) ,,, parerea mea ca este garnitura mai ales ca zici ca pierzi antigel

si ar trebui sa fie si nivelul crescut in baie ///

Modificat de Juliano_2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca are spuma albicioasa-galbuie la busonul de ulei !? e dusa garnitura ..

eu am spuma la buson .. dar alte simptome nu prezina masina .. in afar ca papa benzina .. de mama focului

Despre care masina vorbesti? In semnatura vad TDI- asta nu "papa" benzina. Cand spui ca "papa benzina...de mama focului" te referi la un consum exagerat de benzina? Daca nu ai pierderi de antigel, atunci nu cred ca ai probleme cu garnitura de chiulasa.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vad ca omul are 1.6 16 V asta inseamna ca e benzinar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla cand schimba omul (intre timp) semnatura. ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

salut

am si eu aceleasi simptome ca si red: spume exista ca capacul de la ulei, la joja nimica, nu pierde antigel, totul pare ok si consumul poate prea mare (cca 13-14 consum urban)

care ar fi cauza?

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai avut cineva asemenea probleme. Poate va ajuta asta! Sunt unele posturi in care va explica ce sa faceti. Sper sa fie de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea "spuma" de la busonul de ulei este defapt o pasta alb-galbuie care se face de la ulei si condens.Nu va speriati...este ceva normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la spusele lui Alex_golf4 , am fost cu masia la vremea aceea la mecanic sepriat fiind de spuma respeciva si mi-a spsu ca sunt 3 cauze posibile

1.complectarea uleiului cu alt tip decat cel din motor

2. condens

3. garnitura de qlasa

eu la oara asta spun 99.99 % la mine a fost de la condens

p.s. da am tdi la semnatura din cauza ca am schimbat masina extrem de rapid ... imi pare rau de incurcatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma doar la capac e de la mersul preponderent in oras pe anotimpul rece. Si in special drumuri scurte.

In rest nu are nimic. Am patit si eu primavara trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare la toata lumea!

am si eu o problema: am sesizat o crestere a nivelului la ulei, intre 2 verificari, si nu am facut nici o completare. mi s-a spus ca ar putea fi fisurata garnitura de chiulasa, si astfel ar fi patruns lichid de racire in ulei.

cum pot sti exact daca am probleme cu garnitura de chiulasa, ce teste se pot face, si ce implica aceste teste (demontare motor, etc.)

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand vezi daca ti-a scazut nivelul de antigel :) apoi vezi pe busonul pe unde adaugi ulei daca nu ai spuma pe el.(nu trebuie sa ai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca este garnitura de chiulasa iti fierbe motroul iti baga apa in ulei si se face ca o spuma. Uitete la ulei si vezi daca se vede ca o spuma atunci stii sigur ca este garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!

Am un GOLF 4 cu motor de 1.9 TDI

TIP MOTOR: ASZ

CILINDREE: 1896

PUTERE (KW): 96/4000

Zilele trecute s-a stricat si am dus-o la service Volkswagen si mi-au spus ca s-a dus chiulasa (a intrat motorina in vasul de expansiune).

Mi-au zis ca trebuie inlocuite urmatoarele piese: chiulasa echipata, racitor ulei motor, set garnituri injectoare, garnitura chiulasa, garnitura galerie evacuare, kit distributie + pompa apa, suruburi chiulasa.

Mi-au facut un deviz si mi-au spus ca toate piesele astea costa 15000 RON fara manopera.

Spuneti-mi si mie va rog, unde pot sa gasesc sa cumpar piese, eventual la mana a doua, in cazul de fata nu-mi permit sa repar masina la aceste costuri.

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discuta cu astia:

ebay@vege-motoren.de

sunt o firma din germania care produc. pana acum am luat 2 de la ei si am fost super multumit.

sau cauta la magazine normale de piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romex, parerea mea ca te-au fraierit.

In primul rand motorina nu poate intra in antigel decat pe la racitorul de motorina. Garniturile de la injectoare n-au NICI o legatura cu asta.

E posibil sa-ti fi intrat ulei in antigel. Iar asta se putea intampla pe la garnitura de chiulasa ori racitor de ulei. In acest caz se inlocuieste garnitura si gata.

In cazul mai rau cand e de vina chiulasa in sine, cumperi alta chiulasa GOALA si se echipeaza cu piesele tale (injectoare, supape, ax cu came, tacheti, ramapa culbutori) fara nici o problema. Second buna gasesti si la vreo 300 de euro.

Daca n-ai forjat masina, n-are nici un motiv sa se arda garnitura de chiulasa. Probabil de vina e doar termoflotul (racitorul de ulei), care are un pret foarte mic.

Ar face si ei un ban de pe omul sarac.

Iti recomand sa cauti un mecanic mai de incredere si lasa-i pe cei de la VW sa fraiereasca pe altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am ridicat pana la urma masina de la service asa stricata, cu piesele in portbagaj.

Ajutati-ma cu un service, eventual un magazin de piese de schimb ceva.Pentru tipul asta de motor ( ASZ) e destul de greu sa gasesc chiulasa.

Ceea ce nu inteleg, de ce s-a stricat asa repede, masina avand doar 125000 km. O fi de la cutia automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
O fi de la cutia automata?
Nu.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e careva car poate sa-mi dea o mana de ajutor cu chiulasa mea? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema similara. La mine am observat ca aveam pete roz peste tot sub capota si am observat ca proveneau de la vazul de expansiune. M-am gandit ca este vorba de garnitura de chiulasa, dar temperatura imi urca normal si ramane la 90 de grade in bord. de asemenea am observat ca mi-a urcat nivelul lichidului, pe joja nici nu imi indica bine, pare foarte diluat. Mecanicii d ela primul service la care am fost au tot ezitat ba ca e aia, ba ca e alta si intr-un final au zis ca e posibil sa fie garnitura ciupita.

Masina o am de scurt timp si nu stiu daca a fost forjata.

Ce parere aveti, daca schimb garnitura merita s ao tin sau ma duc si ii dau cu ea in cap lu ala de la care am luat-o? :icon_cool:

O sa incerc sa mai emrg la doi mecanici maine, dar m-ar ajuta o parere in plus!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu, oarecum, aceeasi problema...... mie cei de la service (Cardinal Motors Constanta ) mi'au zis k am chiulasa bulita si ca ma costa 9800 lei ca sa o skimbe. Dar mi'au mai propus o varianta..... Sa le dau chiulasa bulita si 5800 lei (o repara pe cea strikata) ... Mi se pare kam dubios....Nu ar putea sa mi'o repare si sa o puna direct pe masina? :-??

Sa nu se inteleaga gresit.......le dau chiulasa, le dau banii si ei imi dau alta chiulasa.... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!